Hmm, misschien ga ik naar de verkeerde kroegenquote:Op zondag 4 juli 2010 06:00 schreef nietzman het volgende:
Veel dappere dodos? Er was geen hond.
quote:Op zondag 4 juli 2010 10:01 schreef Oneself het volgende:
http://www.uitzinnig.nl/evenement/5/groningen.aspx![]()
Noorderzon in aug.
Telt vanaf 6 uur ook? Jij was sowieso vroeg!quote:Op zondag 4 juli 2010 13:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ondertussen ben ik al wel zo'n 6 uur op
Werken van 9-12quote:Op zondag 4 juli 2010 14:37 schreef Oneself het volgende:
[..]
Telt vanaf 6 uur ook? Jij was sowieso vroeg!
Vraag het aan René, die doet toch aan gastmoddenquote:Op zondag 4 juli 2010 18:17 schreef Bob. het volgende:
Wel een beetje kaal zo zonder OP.
Neuuuu! Ik moest hem snel maken, 2% accu. Dus gastmodden is het niet want ik edit gewoon mijn eigen post.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:27 schreef Luco het volgende:
[..]
Vraag het aan René, die doet toch aan gastmodden
Is niet goed he, zo leeg laten lopenquote:Op zondag 4 juli 2010 20:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neuuuu! Ik moest hem snel maken, 2% accu. Dus gastmodden is het niet want ik edit gewoon mijn eigen post.
Klapte hem vannacht op 10% dicht, klapte hem open en vond na 5% opeens *ploink* uw accu is bijna leeg.quote:
Vettt, zegt je mac 'ploink' ja?quote:Op zondag 4 juli 2010 20:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klapte hem vannacht op 10% dicht, klapte hem open en vond na 5% opeens *ploink* uw accu is bijna leeg.
Jopse! Toch? Zoiets in ieder geval.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:57 schreef Oneself het volgende:
Luco, wat heb je toch een zwaar leven!
Iemand hier die Communicatie- en informatiewetenschappen doet, toevallig?
Daar zijn dagboeken en telefoons voor.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:58 schreef Luco het volgende:
Dank je Oneself. Heb zin om tegen mensen aan te zeuren...
Ja? Oh nice! Da's JH87 he?quote:
Uhu, dat is JH87!quote:Op maandag 5 juli 2010 00:02 schreef Oneself het volgende:
[..]
Daar zijn dagboeken en telefoons voor.![]()
[..]
Ja? Oh nice! Da's JH87 he?
Alrighty, thanks!quote:
Yepp.. Die dubbeldektreinen zijn altijd koudquote:Op zondag 4 juli 2010 23:27 schreef Luco het volgende:
Wat was het godsgruwelijk koud in de trein. Heb vanaf Duivendrecht tot Groningen zitten blauwbekken, mensen om me heen hadden ook allemaal kippenvel...
Maar ik ben eindelijk thuis, waar het gelukkig een stuk warmer is!
Wrom.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:42 schreef Amooma het volgende:
GOEEEEIEmorgen
Voor de mensen die zich vervelen vandaag > Kom naar de eindexpo op Minerva
Ah cool! Ik kom wel even langs.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:42 schreef Amooma het volgende:
GOEEEEIEmorgen
Voor de mensen die zich vervelen vandaag > Kom naar de eindexpo op Minerva
Nah, ik was er om half 1 en ik had ruimbaan in de Herestraat. Vervolgens om 1 uur stroomde de herestraat al vol. Als ik eventjes snel 3 winkels moet hebben vind ik dat altijd bést vervelendquote:
Dank! Komt vast goed.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:29 schreef Bob. het volgende:
Zo'n eindexpo lijkt me wel tof. Geen tijd alleen.Veel plezier Oneself!
En bleh, onbekende nummers die me steeds bellen zijn irritant.En ik ben ook altijd te laat om op te nemen.
Ik wil wel op nemen, maar ik zit te ver achter in de zaal van de UB, dus voor ik op de gang ben hebben ze alweer opgehangen.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:52 schreef Oneself het volgende:
[..]
Dank! Komt vast goed.![]()
Jaa, onbekende nrs zijn zo vervelend. Ik heb daar ook een hekel aan, maar durf dan juist weer niet op te nemen. Hoe zielig.
Wie heeft hier trouwens wel eens wat besteld via de Britse Amazon?
ikquote:Op maandag 5 juli 2010 13:52 schreef Oneself het volgende:
[..]
Wie heeft hier trouwens wel eens wat besteld via de Britse Amazon?
Dus jij zit Bob. gewoon de hele tijd te bellen!quote:Op maandag 5 juli 2010 13:54 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb iets met mijn telefoon gedaan waardoor ik nu onbekend bel, zelfs de fabriek krijgt het niet ongedaan.
Waaghals!quote:
Ik had een dvd besteld. Moest met visa betalen toen, waren geen andere optiesquote:Op maandag 5 juli 2010 14:02 schreef Oneself het volgende:
[..]
Waaghals!
Haha, hoe verliep dat? Wat heb je besteld, hoe lang duurde het, hoe was de service etc.?
Ssstquote:Op maandag 5 juli 2010 14:01 schreef Oneself het volgende:
[..]
Dus jij zit Bob. gewoon de hele tijd te bellen!
Hmmm... ik heb al mijn tentamencijfers al binnen ^^.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:26 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb zin om iets echt leuks te doen. Heb nu een week definitief geen vriendinnetje meer en kan wel wat afleiding gebruiken. Alleen ik zit 4 dagen pw op stage, dus dat werkt ook niet echt mee..
En ik wacht nog steeds op mijn cijfers van twee tentamens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |