Hmm, misschien ga ik naar de verkeerde kroegenquote:Op zondag 4 juli 2010 06:00 schreef nietzman het volgende:
Veel dappere dodos? Er was geen hond.
quote:Op zondag 4 juli 2010 10:01 schreef Oneself het volgende:
http://www.uitzinnig.nl/evenement/5/groningen.aspx![]()
Noorderzon in aug.
Telt vanaf 6 uur ook? Jij was sowieso vroeg!quote:Op zondag 4 juli 2010 13:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ondertussen ben ik al wel zo'n 6 uur op
Werken van 9-12quote:Op zondag 4 juli 2010 14:37 schreef Oneself het volgende:
[..]
Telt vanaf 6 uur ook? Jij was sowieso vroeg!
Vraag het aan René, die doet toch aan gastmoddenquote:Op zondag 4 juli 2010 18:17 schreef Bob. het volgende:
Wel een beetje kaal zo zonder OP.
Neuuuu! Ik moest hem snel maken, 2% accu. Dus gastmodden is het niet want ik edit gewoon mijn eigen post.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:27 schreef Luco het volgende:
[..]
Vraag het aan René, die doet toch aan gastmodden
Is niet goed he, zo leeg laten lopenquote:Op zondag 4 juli 2010 20:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neuuuu! Ik moest hem snel maken, 2% accu. Dus gastmodden is het niet want ik edit gewoon mijn eigen post.
Klapte hem vannacht op 10% dicht, klapte hem open en vond na 5% opeens *ploink* uw accu is bijna leeg.quote:
Vettt, zegt je mac 'ploink' ja?quote:Op zondag 4 juli 2010 20:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klapte hem vannacht op 10% dicht, klapte hem open en vond na 5% opeens *ploink* uw accu is bijna leeg.
Jopse! Toch? Zoiets in ieder geval.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:57 schreef Oneself het volgende:
Luco, wat heb je toch een zwaar leven!
Iemand hier die Communicatie- en informatiewetenschappen doet, toevallig?
Daar zijn dagboeken en telefoons voor.quote:Op zondag 4 juli 2010 23:58 schreef Luco het volgende:
Dank je Oneself. Heb zin om tegen mensen aan te zeuren...
Ja? Oh nice! Da's JH87 he?quote:
Uhu, dat is JH87!quote:Op maandag 5 juli 2010 00:02 schreef Oneself het volgende:
[..]
Daar zijn dagboeken en telefoons voor.![]()
[..]
Ja? Oh nice! Da's JH87 he?
Alrighty, thanks!quote:
Yepp.. Die dubbeldektreinen zijn altijd koudquote:Op zondag 4 juli 2010 23:27 schreef Luco het volgende:
Wat was het godsgruwelijk koud in de trein. Heb vanaf Duivendrecht tot Groningen zitten blauwbekken, mensen om me heen hadden ook allemaal kippenvel...
Maar ik ben eindelijk thuis, waar het gelukkig een stuk warmer is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |