quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:08 schreef Renesite het volgende:
Superfreak! Superfreak! She's superfreaky
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.She's superfreakaaaaay
Die?
getverdepielekes.![]()
edit: et voilà, speciaal voor Renesite.
[ Bericht 3% gewijzigd door Oneself op 29-06-2010 12:24:14 ]
Jep, kut vakquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:46 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Wel aardig dacht ik zo.
Moest jij 'em ook maken?
Oi!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:53 schreef moemoe het volgende:
Men, nu ik gewond ben merk ik dat ik gewoon een leven heb gehad.
Ik heb net uit pure verveling weer een Hyves aangemaakt en zit weer op MSN. Dat had ik eerder afgeschaft.
Ik ookquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mooi, dan heb ik alles goed ingesteld.
ben ik het wel mee eensquote:
Poepen is ook makkelijk, maar ik hoef het niet op m'n pc.quote:
hahahahah!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:27 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Poepen is ook makkelijk, maar ik hoef het niet op m'n pc.
hehequote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:27 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Naaah, mensen die ik niet in mijn MSN hoef heb ik daardoor wel enigszins contact mee. Weliswaar oppervlakkig. Mijn hyves is dan ook niet een prive aangelegenheid waarop ik alle geheimpjes plaats. Maar lekker oppervlakkig.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:27 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
MSN is vrij essentieel voor de studiequote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:39 schreef RedFever007 het volgende:
Ik MSN al jaren niet meer eigenlijk![]()
Hyves heb ik wel , maar doe ik ook weinig/niets mee, net als faceboek en linkedin enzo
Voor studie is het inderdaad vrij essentieel ja. Toen gebruikte ik het ook dagelijks wel,quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
MSN is vrij essentieel voor de studie
In mijn geval.
Idem. Ik heb msn wel aan, maar in offline modes en gebruik em nooit.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:41 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Voor studie is het inderdaad vrij essentieel ja. Toen gebruikte ik het ook dagelijks wel,
maar sinds ik afgestudeerd ben MSN ik nooit meer
IRC zat ik tot voor kort. Maar nu ik een macbook heb vind ik er niet echt een goed programma voor.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:45 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik zit op IRCGewoon omdat oud = hip. En je hebt geen [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ].
Afwezig, of aanwezig niet reagerendquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:45 schreef Luco het volgende:
Ook hier MSN vaak in afwezig. Draait op de achtergrond en gebruik het vooral voor korte vragen aan mensen.
En om m'n banksaldo te bekijken
Hallo Mirjam. En waar werk jij?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:14 schreef Bob. het volgende:
Welkom Mark!
En ik ben Mirjam, en ik heb al 5 maanden, 3 weken en 2 uur niet meer geFarmvilled.
Ik heb gestudeerd (is dat een sport?:D Bijna wel he), gefietst en basketbal gespeeldquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Welke sporten heb je vanavond beoefend?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:01 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik heb gestudeerd (is dat een sport?:D Bijna wel he), gefietst en basketbal gespeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |