quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:08 schreef Renesite het volgende:
Superfreak! Superfreak! She's superfreaky
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.She's superfreakaaaaay
Die?
getverdepielekes.![]()
edit: et voilà, speciaal voor Renesite.
[ Bericht 3% gewijzigd door Oneself op 29-06-2010 12:24:14 ]
Jep, kut vakquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:46 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Wel aardig dacht ik zo.
Moest jij 'em ook maken?
Oi!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:53 schreef moemoe het volgende:
Men, nu ik gewond ben merk ik dat ik gewoon een leven heb gehad.
Ik heb net uit pure verveling weer een Hyves aangemaakt en zit weer op MSN. Dat had ik eerder afgeschaft.
Ik ookquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mooi, dan heb ik alles goed ingesteld.
ben ik het wel mee eensquote:
Poepen is ook makkelijk, maar ik hoef het niet op m'n pc.quote:
hahahahah!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:27 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Poepen is ook makkelijk, maar ik hoef het niet op m'n pc.
hehequote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:27 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Naaah, mensen die ik niet in mijn MSN hoef heb ik daardoor wel enigszins contact mee. Weliswaar oppervlakkig. Mijn hyves is dan ook niet een prive aangelegenheid waarop ik alle geheimpjes plaats. Maar lekker oppervlakkig.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:27 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
MSN is vrij essentieel voor de studiequote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:39 schreef RedFever007 het volgende:
Ik MSN al jaren niet meer eigenlijk![]()
Hyves heb ik wel , maar doe ik ook weinig/niets mee, net als faceboek en linkedin enzo
Voor studie is het inderdaad vrij essentieel ja. Toen gebruikte ik het ook dagelijks wel,quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
MSN is vrij essentieel voor de studie
In mijn geval.
Idem. Ik heb msn wel aan, maar in offline modes en gebruik em nooit.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:41 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Voor studie is het inderdaad vrij essentieel ja. Toen gebruikte ik het ook dagelijks wel,
maar sinds ik afgestudeerd ben MSN ik nooit meer
IRC zat ik tot voor kort. Maar nu ik een macbook heb vind ik er niet echt een goed programma voor.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:45 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik zit op IRCGewoon omdat oud = hip. En je hebt geen [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ].
Afwezig, of aanwezig niet reagerendquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:45 schreef Luco het volgende:
Ook hier MSN vaak in afwezig. Draait op de achtergrond en gebruik het vooral voor korte vragen aan mensen.
En om m'n banksaldo te bekijken
Hallo Mirjam. En waar werk jij?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:14 schreef Bob. het volgende:
Welkom Mark!
En ik ben Mirjam, en ik heb al 5 maanden, 3 weken en 2 uur niet meer geFarmvilled.
Ik heb gestudeerd (is dat een sport?:D Bijna wel he), gefietst en basketbal gespeeldquote:Op woensdag 30 juni 2010 00:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Welke sporten heb je vanavond beoefend?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:01 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik heb gestudeerd (is dat een sport?:D Bijna wel he), gefietst en basketbal gespeeld
Klopt!quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan ben je druk bezig geweest
Vrouwen stinken niet, poepen echter... Dat is een ander verhaal. [/dijkshoorn]quote:Op woensdag 30 juni 2010 00:05 schreef Fems het volgende:
[..]
Klopt!![]()
En nu ga ik douchen. Want ik stink!en dan slapen
Toch niet op irc.fok.nl hequote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:45 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik zit op IRCGewoon omdat oud = hip. En je hebt geen [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ].
MSN=kut
Hyves=kut
Facebook=triest
quote:Op woensdag 30 juni 2010 09:27 schreef MaxMark het volgende:
Facebook ftw.
Tot zover mijn bevlieging, alweer verwijderd.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:53 schreef moemoe het volgende:
Ik heb net uit pure verveling weer een Hyves aangemaakt.
Nou het had niet veel gescheeld, maar toch nog wel!quote:
Gelukkig! Het was best heftig of niet? een hele maand in het UMCG gelegen? Of lag je in martini?quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nou het had niet veel gescheeld, maar toch nog wel!
Hoe is het met jou dan? Alle tentamens gehaald?
heb je wel lekker in mijn foto's weten te snuffelenquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Tot zover mijn bevlieging, alweer verwijderd.
Oh nee, geen UMCG voor mijquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:48 schreef Fems het volgende:
Gelukkig! Het was best heftig of niet? een hele maand in het UMCG gelegen? Of lag je in martini?
Het gaat wel, momenteel hard aan het studeren voor herkansing elementair belastingrecht. Pff. het is saai
Jij volgend jaar maar tentamens maken?
Die heb ik niet gezien, sorryquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
heb je wel lekker in mijn foto's weten te snuffelen
Hmm, dat is wel naar! Maarja. Overdoen kan altijd. Ik heb mijn samenvattingen bewaard, dus die kan ik je dan wel geven! Netzoals oude tentamens en allesquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh nee, geen UMCG voor mij. Nee, lag in Martini.
Oja vrijdag he. Hoop dat je het haalt. Ik heb dit studiejaar welgeteld 15 hele studiepunten gehaald, maar ik kan er echt niks aan doen. Volgend jaar alles overdoen mjah.
Bedoel je dat je gewoon dom bent?quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb dit studiejaar welgeteld 15 hele studiepunten gehaald, maar ik kan er echt niks aan doen
Overdoen? Ik heb ze niet eens gemaaktquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:03 schreef Fems het volgende:
Hmm, dat is wel naar! Maarja. Overdoen kan altijd. Ik heb mijn samenvattingen bewaard, dus die kan ik je dan wel geven! Netzoals oude tentamens en alles
Paar jfv (die heel slecht zijn). 2 van mijn zus.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:05 schreef moemoe het volgende:
[..]
Overdoen? Ik heb ze niet eens gemaakt. Heb alles moeten laten schieten.
Joho of eigen samenvattingen?
O ja, de samenvattingen van de JFV die ik heb zijn echt om te huilen. Naja, bij de JOHO kunnen ze er ook wat van qua spelling en grammatica. Soms gaat er gewoon iets dood van binnenquote:Op woensdag 30 juni 2010 15:10 schreef Fems het volgende:
[..]
Paar jfv (die heel slecht zijn). 2 van mijn zus.![]()
Maar het is wel te doen hoor! Je redt het wel!
Niet meer ziek worden! Ik ging net even een foto van je bekijken. Ik ben nou benieuwd of we elkaar ooit tegen het lijf gelopen zijn.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:12 schreef moemoe het volgende:
[..]
O ja, de samenvattingen van de JFV die ik heb zijn echt om te huilen. Naja, bij de JOHO kunnen ze er ook wat van qua spelling en grammatica. Soms gaat er gewoon iets dood van binnen.
En ik red het ook wel, maar dan moet ik wel tentamens kunnen maken.
Boemklatsch? Nee, helaas niet...quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:52 schreef Jesse_ het volgende:
Hey Luco, heb je Spontaneous Combustion al ergens vandaan weten te toveren?
Heb er wel ooit eens gekeken maar het was niet mijn kopje thee.quote:
Vond het vandaag frisquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:24 schreef Q.E.D. het volgende:
Gatverdamme. Rob Trip: "En die hitte Marko, komt die er nog steeds aan?"
Alsof het nog niet warm genoeg is.![]()
32 graden vrijdag.
Ligt er aan.quote:
Nah, korte broek was best fris aan mijn onderbenen.quote:
Tijd voor bier danquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:24 schreef Q.E.D. het volgende:
Gatverdamme. Rob Trip: "En die hitte Marko, komt die er nog steeds aan?"
Alsof het nog niet warm genoeg is.![]()
32 graden vrijdag.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah, korte broek was best fris aan mijn onderbenen.
net zo leuk als Fok chat ligt aan de persoon zoals eerder werd gezegdquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:00 schreef Bob. het volgende:
Dat heb ik echt nog nooit gebruikt, is het leuk?
Ja, die heb ik ook binnen gehaald. De mp3tjes zijn wel een beetje corrupt maar het geluid is nog altijd primaquote:
Als ikquote:
Is primaquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:47 schreef Fems het volgende:
Nou. volgende week woensdag. 8 uur.
Zo moeilijk?:P
quote:
Eerder maandagquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:26 schreef Peterselieman het volgende:
Of we moeten het op maandag of donderdag gaan doen
Dan is alles kut.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:30 schreef Fems het volgende:
Wat een kutsmilie trouwens, die ronddraaiende
Er zijn ook mensen die werken hequote:Op donderdag 1 juli 2010 22:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Eerder maandag! donderdag sowieso niet.
Maandag rond 13:00 helemaal top, kan ik gelijk door van werk
Ja, dat lees je toch? Halve dagen werken? Hallo?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:51 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die werken he
echt werken bedoel ikquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, dat lees je toch? Halve dagen werken? Hallo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:59 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
echt werken bedoel ikhele dagen enzo, 60 uur per week keihard zwoegen in de brandende hitte! DAT! soort werk
Ik werk na de vakantie min. 32 uur per week (stage) werk 10 uur en heb gewoon nog interventieopdrachten en zo te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
voor studenten prima te doenquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:11 schreef RedFever007 het volgende:
Maar even serieus: een meeting plannen om 1 uur s'middags lijkt me niet erg handig eigenlijk
Wat stel je veur?quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:13 schreef Fems het volgende:
Daarom. 9 u? Of 10 u in een cafeetje in de stad
Ik moet morgen op het Zernike werkenquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:26 schreef Bob. het volgende:
Ik heb morgen vrij, woei.![]()
Dus dan ga ik fijn de hele dag op het Zernike zitten aan mijn scriptie werken.
Oeh, hoe laat?quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik moet morgen op het Zernike werken
2-5quote:
...quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:50 schreef Bob. het volgende:
Misschien kom ik dan nog wel even koffie halen.
Al ben ik dan wel met mijn zus, dus waarschijnlijk zeg ik geen hoi.
Hoe heet je zus? Fred. ?quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:50 schreef Bob. het volgende:
Misschien kom ik dan nog wel even koffie halen.
Al ben ik dan wel met mijn zus, dus waarschijnlijk zeg ik geen hoi.
Lijkt me inderdaad ook niet. Kan ik mooi anoniem je spotten. Spannend man.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
...
Ik zal je ongetwijfeld niet herkennen.
Ik krijg gelukkig overplaatsing. Dus hoef in principe maar een maal in de 8 weken naar de Hanzequote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:02 schreef Viper86 het volgende:
Zo, hoef pas in augustus weer naar het zernike.Vandaag voor de laatste keer dit studiejaar!
Wtf, jij kent mijn achternaam toch verder helemaal niet?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:14 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik heb Bob. op Facebook gevonden maar ik durf haar niet toe te voegen.
Euh, iemand die je in je facebook hebt die hij wel kent...quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:14 schreef Bob. het volgende:
[..]
Wtf, jij kent mijn achternaam toch verder helemaal niet?
Blijf je nog wel mijn favoriete pizzabroodjes maken dan?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik krijg gelukkig overplaatsing. Dus hoef in principe maar een maal in de 8 weken naar de Hanze
Ikke niet!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:16 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Blijf je nog wel mijn favoriete pizzabroodjes maken dan?![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
O my frkng gawd wat ben ik blij dat ik straks (minder/geen) stiekeme 'René' spotters meer heb
Voornaam + Groningen, werkt altijd.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:14 schreef Bob. het volgende:
[..]
Wtf, jij kent mijn achternaam toch verder helemaal niet?
Ja, alsof er niet meer Bobbies wonen in Groningen.quote:
Sorry, ik zal het niet meer doen.quote:
Pff, laat ze lekker alleen de boel bekijken.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:44 schreef Luco het volgende:
Musea in A'dam bekijken met Amerikanen. Kans is aanwezig dat ik niks van de wedstrijd ga zien
Ik steek er sowieso minstens 1 in het oranje!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Pff, laat ze lekker alleen de boel bekijken.
Ik werk... en verder ook tijdens de wedstrijd. Ik ga dus lekker werken. Zeg.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:43 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Hallo! Wat gaan jullie doen op deze (veel te ) zonnige dag?
Behalve Nederland zien winnen natuurlijk
Bob.,quote:
Jup, is prima vertoeven daarquote:
Look again.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:16 schreef Renesite het volgende:
Niemand van Groningen SC heeft mij in zijn/haar facebook
Woon jij ook zuidelijk van het centrum?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Hier steken ze vuurwerk af, schreeuwen ze over straat & gaan ze toeteren in auto's,.
De Wijert-Zuid woon ik.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:03 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Woon jij ook zuidelijk van het centrum?
Jij ook,quote:
Wehe ik woon 2 straten zuidelijk van het centrum.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jij ook,?
Misschien heb ik je wel eens zien lopen,.
Oh,quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:11 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Wehe ik woon 2 straten zuidelijk van het centrum.
Maar ik ken die wijk wel, een van de betere van Groningen.quote:
Ik heb kats geen koffie verkocht heutequote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:51 schreef Bob. het volgende:
Ik begon met kijken op het Zernike achter m'n computer, maar toen kwam er van studeren natuurlijk toch niks. Dus ben ik in de rust maar snel naar huis gefietst.![]()
En waaaaaaaarm!
He?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:46 schreef Bob. het volgende:
Het was te warm! Ik heb alleen ijsjes gegeten.
Ik potverdorie nog zo opletten!quote:Op vrijdag 2 juli 2010 20:49 schreef Bob. het volgende:
Ehh, nee?Ik ben niet bij de AH geweest, alleen Zernike kantine.
Nee, andere knappe gozer denk ik..quote:Op vrijdag 2 juli 2010 18:10 schreef Renesite het volgende:
Waren er nog FOKers in de winkel? Ik dacht Nelson... maar dat kan ik verkeerd gezien hebben.
Ik ben te erg op mijn hoede.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:04 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Nee, andere knappe gozer denk ik..![]()
Utrecht ben ikquote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:40 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Halve finale meet? Ik zeg: briljant plan.
Nachtzwemmen
Bij Vindicat bedoel je?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 01:43 schreef Luco het volgende:
JULIO CESAR IS PORTIER VAN EEN NACHTCLUB, HIJ LAAT ALLES DOOR!
Wat kan die Jack van Gelder af en toe geniale dingen roepen!
Praktisch niet geslapen met 29,7 graden in den slaaphokquote:Op zaterdag 3 juli 2010 10:39 schreef Bob. het volgende:
Hoe krijg je dat dan voor elkaar?![]()
En goedemorgen!
We hebben een goed geisoleerd huisquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:17 schreef Bob. het volgende:
Met een dun lakentje was het hier ook goed te doen. Maar vervelend René! Kun je niet ergens anders in huis gaan slapen waar het koeler is?
Ik ben blij met de voorspellingen van morgen maandag, 21 graden geloof ik, en regenachtig. THANK GODquote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:49 schreef Oneself het volgende:
Gister was die warmte pas erg, het valt hier nu nog mee. Bewolking enzo.
*tikt af
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:20 schreef joppie_saus het volgende:
Straks maar even Hoornseplas ofzo, veul te warm hier
Precies, warmte is leuk en aardig maar niet als je op kantoor moet zitten voor stage..quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben blij met de voorspellingen van morgen maandag, 21 graden geloof ik, en regenachtig. THANK GOD
uhuh!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 13:56 schreef ChipsZak. het volgende:
En de Hoornse plas zwem ik al jaaaaaren niet meer. Kreeg vanaf het begin al rode bultjes en jeuk altijd als ik daar was geweest.
Tandenborstel, scheermesding, ding waar het mesje in kan klikken & staafje waar je het op kan schroeven.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:54 schreef joppie_saus het volgende:
En ChipsZak, wat heb jij gekocht? Is dat serieus een scheermes met een borstel erbij ofzo?
Zilvermeer bij Kardinge heb je ook nog, of het zwemmeertje bij hoogkerkquote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:44 schreef joppie_saus het volgende:
Ja dat klopt. Ik hoopte dat het veranderd was het afgelopen jaar, maar het is nog triester dan dat het was. Badmeesters die bijhouden hoe lang je onder de douche staat, badmeesters die op de glijbaan staan of je wel netjes wacht en geen opstoppingen veroorzaakt en dat soort dingen.
Volgende keer maar Paterswoldse- of Zuidlaardermeer.
Is paterswoldsemeer dan dichterbij?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:49 schreef joppie_saus het volgende:
Hoogkerk is te ver voor mij, althans, te lui voor haha. En Kardinge is ook elk jaar gezeik over de waterkwaliteit toch?
Ik had trouwens vanmiddag rond 12 mensen uit de buurt aan de deur of er ook overlast was geweest de afgelopen tijd. En of wij toevallig ook een partytent in de tuin hadden.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Was best gevaarlijk net op de ringweg
Voor mij wel, ja.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Is paterswoldsemeer dan dichterbij?
Ik heb sinds kort nieuwe overburen. De vrouw des huizes daar klaagde op haar eerste dag al (was januari ofzo) dat wij tot 12 uur 's nachts buiten zaten, zonder noemenswaardige overlast. Ze vond het een onveilig gevoel. Damn.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:03 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ik had trouwens vanmiddag rond 12 mensen uit de buurt aan de deur of er ook overlast was geweest de afgelopen tijd. En of wij toevallig ook een partytent in de tuin hadden.
Tis verdorie 3 weken per jaar warm genoeg om tot 3 uur 's nachts buiten te zitten en ze gaan al piepen als een malle...
Ken ik jou trouwens?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:09 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Voor mij wel, ja.
Regen is wel even lekker, maar hoop dat het straks over is. Wil nog even flink de stad in om even mijn hoofd leeg te maken, na een verneukte tentamenperiode en nu ik weer single verder moet..
Onder de huid. Klinkt zo ontzettend goor.quote:GRONINGEN - Bij de GGD in Groningen zijn 50 meldingen binnengekomen van mensen met zwemmersjeuk; alle besmette mensen hadden gezwommen in de Hoornseplas.
Bij de meeste patenten verdwijnt de jeuk vanzelf weer, een klein deel van de patiënten kreeg het advies om naar de huisarts te gaan. Zwemmersjeuk ontstaat doordat larven van een waterslakje onder de huid gaan zitten. Bij de Hoornseplas staan waarschuwingsborden waarop mensen afgeraden wordt om in het water te zwemmen.
donequote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:15 schreef joppie_saus het volgende:
Geen idee, waarom denk je dat?
PM mag ook haha
Klinkt eenzaamquote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:05 schreef Renesite het volgende:
Vanavond eens op een balkon doorbrengen. Eerst ff drank halen.
Klinkt zo. Maar is bij een housewarming van een collegaatje. Ze is gaan samenwonen en ik zou nog eens langskomen (maar tentamens...) en zal voor d'r een fles rosé meenemen denk ik.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:14 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Klinkt eenzaam
Ik ga straks na het studeren denk ik even door mijn nieuwe favoriete dorp rennen, kwam er dinsdag uit nieuwsgierigheid kort door, nu es een afslag later nemen. Leuk rustig plaatsje, is mijn eerste mening
http://wikimapia.org/70336/nl/Noorderhogebrug
Daar hebben mijn ouders eens een weekendje gezeten, wel schattig ja!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:14 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Klinkt eenzaam
Ik ga straks na het studeren denk ik even door mijn nieuwe favoriete dorp rennen, kwam er dinsdag uit nieuwsgierigheid kort door, nu es een afslag later nemen. Leuk rustig plaatsje, is mijn eerste mening
http://wikimapia.org/70336/nl/Noorderhogebrug
Ow, ik ben best vaak nog wel in Roden (leuk dorpje, en voor mij makkelijk te bereiken)quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:25 schreef joppie_saus het volgende:
Ik kom eigenlijk niet bijzonder veel buiten de stad, behalve voor voetbal, stage en voor mijn ex verliet ik de stad eigenlijk. Niet dat ik zo gehecht ben aan de stad, maar ja, wat is hier buiten te vinden he.
Ruskenveense plas geloof ik dat het heet. Daar ren ik zo af en toe wel eens wat rondjes omheenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |