Dan haal je dat er toch even uitquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:33 schreef Oneself het volgende:
Oh huh, er staat 'Gr' aan het begin vd OP. Grrrr.
Zo actief ben ik niet, maar ik ga wel meekijken.quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:33 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
Zo actief ben ik niet, maar ik ga wel meekijken.
ja, niet opeens titels aanpassen en zo. Hè. Peterselieman.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:13 schreef Peterselieman het volgende:
Hij moet eens van de knopjes afblijven
joh, noooooit genoeg van... whehehequote:Op donderdag 17 juni 2010 10:38 schreef Luco het volgende:
Mr.Jorn. is er ook 1.
Ik heb in 3 kwartier iets afgemaakt waar ik 3 uur voor gepland hadquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:48 schreef Bob. het volgende:
Inderdaad, uitslapen is heerlijk.![]()
En ik ben vandaag traaaaaag, met dit tempo ben ik om 12 uur vanavond nog bezig.
Jaa, had een afspraak staan om 12u. En het stomme is dat ik me daarvoor wel eens eerder heb verslapen, dus ik voelde me zo dom.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:22 schreef Luco het volgende:
Niks mis met uitslapen. Of had je een afspraak staan?
Ik slaap ook wel eens door, maar verslapen voor een afspraak om 12 uur... Alleen voor voetballen, alleen had ik toen gezopen als een mallequote:Op donderdag 17 juni 2010 15:46 schreef Oneself het volgende:
[..]
Jaa, had een afspraak staan om 12u. En het stomme is dat ik me daarvoor wel eens eerder heb verslapen, dus ik voelde me zo dom.![]()
Kan ze niet even een andere mail dan hotmail aanmaken? No problem toch?
Broodje zalm .
Haha, ik heb er eentje.. maar die werkt blijkbaar niet goed genoeg.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:58 schreef JH87 het volgende:
Dat vraagt om een wekker als verjaardagscadeau.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
ja, niet opeens titels aanpassen en zo. Hè. Peterselieman.
Nog andere dingen waar we je voor kunnen feliciteren met een wekker?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:14 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, ik heb er eentje.. maar die werkt blijkbaar niet goed genoeg.
Leuk verjaardagscadeautje, alleen is dat pas in september en wil ik me voor die tijd liefst niet nog eens verslapen.
Haha, misschien met 't feit dat mijn zusje hopelijk straks geslaagd is.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:30 schreef Luco het volgende:
[..]
Nog andere dingen waar we je voor kunnen feliciteren met een wekker?
Weet wat je zegt he;)quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:36 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, misschien met 't feit dat mijn zusje hopelijk straks geslaagd is.Doe eens creatief!
Ik nie snap nie?quote:
"Doe eens creatief"quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:09 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ik nie snap nie?
Zusje is gezakt btw.![]()
En zo'n vuvuzela-wekker gaat je niet lukken; daarvoor woon ik te hoog en achter.
Ik heb trouwens een oranje fluitje dat er heel lief en schattig en vooral high pitch-tone uit ziet maar dat ding geeft net zo'n hels vuvuzela-kabaal, mwhehe. Vind ik zelf vooral heel erg leuk.![]()
Mwhehe, bring it on!quote:
Als 't komt komt 't allemaal tegelijk... Naja, kan volgend jaar alleen maar beter worden!quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:19 schreef Oneself het volgende:
Zusje is voor vier vakken met 0,1 gezakt en gaat er eentje over doen. De rest volgt ze volgend jaar opnieuw. Ze is er niet al te triest onder, naar wat ik van d'r merkte. D'r relatie is afgelopen weekend uitgegaan, daar zit ze meer over in.
[..]
Mwhehe, bring it on!
Pics van je zusje?quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:19 schreef Oneself het volgende:
Zusje is voor vier vakken met 0,1 gezakt en gaat er eentje over doen. De rest volgt ze volgend jaar opnieuw. Ze is er niet al te triest onder, naar wat ik van d'r merkte. D'r relatie is afgelopen weekend uitgegaan, daar zit ze meer over in.
Nog een keer vragen!quote:
Ik moet zo nog een presentatie in elkaar gaan draaien voor morgen ochtend. Maar ik durf niet te beginnen, want dan schiet ik vast in de stress.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:27 schreef JH87 het volgende:
En tentamens ook. Zo maar weer richting UB.
Want 18 vind je niks en 20 wel ofzo?quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:29 schreef JH87 het volgende:
Als je zusje nu net even twee jaar ouder dan examenleeftijd was geweest had je de PM ook wel naar mij mogen cc'en.
straks is het zo: Ja sorry, je bent 19 en 11 maanden, vin'k te jong!quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:27 schreef Oneself het volgende:
[..]
Nah okee, ik PM je wel even een hele reeks pikante foto's die ze laatst had gemaakt.
17, dat vind ik dan weer te jong...quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:32 schreef JH87 het volgende:
Ja 18 is wel heul jong. Maar wel leuk op zich. Twijfel.
Uitgaande van VWO (of HAVO, late leerling) natuurlijk. Ze moet wel inhoud hebbenquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:38 schreef Oneself het volgende:
[..]
![]()
Maar is 18 de examenleeftijd dan? Ik was 16.
Ik heb KB gedaan.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:39 schreef Luco het volgende:
[..]
Uitgaande van VWO (of HAVO, late leerling) natuurlijk. Ze moet wel inhoud hebben.
Hoop dat ik niemand voor z'n schenen trap hiermee
KB? Je kwam toch van HBO af nu?quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:39 schreef Luco het volgende:
[..]
Uitgaande van VWO (of HAVO, late leerling) natuurlijk. Ze moet wel inhoud hebben.
Hoop dat ik niemand voor z'n schenen trap hiermee
Gefeliciteerdquote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:32 schreef JH87 het volgende:
Foto's moeten de doorslag gaan geven dus.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:32 schreef JH87 het volgende:
Gaat dit nog steeds over mijn zusje?quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:01 schreef Luco het volgende:
[..]
Foto's moeten de doorslag gaan geven dus.
Welk ander 18 jarig meisje is vandaag aan bod gekomen in dit topic?quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:13 schreef Oneself het volgende:
[..]
Gaat dit nog steeds over mijn zusje?
Oh 'KB' kent 'ie niet maar nou gaat hij opeens bijdehand doen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:21 schreef Luco het volgende:
[..]
Welk ander 18 jarig meisje is vandaag aan bod gekomen in dit topic?
KB kende ik serieus nietquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:28 schreef Oneself het volgende:
[..]
Oh 'KB' kent 'ie niet maar nou gaat hij opeens bijdehand doen.
Doe 'm de groeten!quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:04 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Nog niet, eerst op mijn broer wachten die mijn pak op komt halen.
Bah, morgen Inleiding Economie tentamen leren
Haha, KB is Kader Beroepsgericht, een richting op het VMBO, voor TL nog.quote:
Goeie! Ik ben voor!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:47 schreef Bob. het volgende:
Dat is handig, als iedereen die over voetbal praat dat er nou even voor zet kan ik makkelijk filteren wat ik wel/niet hoef te lezen.
Haha nee, niet eens!quote:
Yeah, goed zo! Mijn longen zijn laatst nog helemaal officieel getest en alles en ik was vet goed.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:38 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha nee, niet eens!
Edit: had de ballon mee genomen, moest en zou lukken, en inderdaad, hij zweeft nu rond hier.![]()
2 jaar terug had ik een longinhoud van bijna 6Lquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:07 schreef Bob. het volgende:
[..]
Yeah, goed zo! Mijn longen zijn laatst nog helemaal officieel getest en alles en ik was vet goed.(yes, patsen met je longen.
)
Wat een prutsweer trouwens. Deprimerend. En ik moet zo naar buiten.
Geen idee, heb geen officiële test gedaan. Bij zo'n ballon is het begin gewoon even doorblazen.quote:
Mwhehe, 'zie mij en mijn longen cool zijn dan!!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:07 schreef Bob. het volgende:
[..]
Yeah, goed zo! Mijn longen zijn laatst nog helemaal officieel getest en alles en ik was vet goed.(yes, patsen met je longen.
)
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:07 schreef Bob. het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Was maar een paar uurtjes, daarna was het prima weer.
Vond je? Ik vond het maar koud net.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Was maar een paar uurtjes, daarna was het prima weer.
Ik vond het eerder vanmiddag heerlijk weer, maar dat zal wel gekomen zijn omdat ik druk aan het werk was.quote:
Mad Menquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:05 schreef Bob. het volgende:
Ik ben series aan het kijken, maar ik verveel me nog steeds. Al mijn leuke series zijn op.
He?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:32 schreef JH87 het volgende:
Niet waar, jij zat vandaag in de stilteruimte boven de mediatheek.
Ohjawel. Ik welquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:45 schreef JH87 het volgende:
Zal wel weer een jaar duren voor ik weer eens op Zernike kom. En men zegt geen hoi in een stilteruimte.
Sssst.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:02 schreef Oneself het volgende:
Dit is eigenlijk ook een soort van stilte-ruimte.
Sowieso!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:11 schreef JH87 het volgende:
Ik ben de alleswetende.
Joh.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:23 schreef JH87 het volgende:
Je hebt overigens ook een foto van jezelf als plaatje.
Ja, ben je dat zelf? Interesting.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Joh.
Dan nog zou ik niet iemand herkennen obv. 60x60
Nja, het lijkt me ook gewoon bestwel heel awkward. "HOI! Renesite! Ik ben het, JH87! Van fok!"quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:09 schreef Renesite het volgende:
He, doe es rustig dan!
Maar hoe wist je dat ik het was!!!!!
Zoveelste keer dat mensen mij 'herkennen' / 'zien' en niets zeggen
Ben jij je icon dan niet zelf? Shocking.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:36 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Ja, ben je dat zelf? Interesting.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:39 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nja, het lijkt me ook gewoon bestwel heel awkward. "HOI! Renesite! Ik ben het, JH87! Van fok!"
En slaap lekker allemaal!
Haha. Sorry, ben iets bleker.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:40 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ben jij je icon dan niet zelf? Shocking.
Mijn vriendinnetjes thuisthuis noemen me ook altijd Bob.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:42 schreef Luco het volgende:
Dat is ook best ongemakkelijk denk ik, dat iemand inderdaad op je afstapt...
Zie het al voor me, stapt een meid op je af: Hoi, ik ben Bob punt!
Van mij mag je, maar ik vraag me af of je nou zoveel waarde hecht aan mijn handtekeningquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:45 schreef Oneself het volgende:
[..]
![]()
`Hee jeehaa zevenentachtig!!! ik ben het!! reneeesaitt!!´
reneesitee? wat is het eigenlijk?![]()
Vet, als iedereen op zn UI te zien is, hebben we dus Metallica in ons midden. Handtekening?
Dat ben ik zelfquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:36 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Ja, ben je dat zelf? Interesting.
Ik heb al twee keer gedacht dat ik je zag, maar je hebt veel bijna-lookalikes denk ik..quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:47 schreef Bob. het volgende:
[..]
Mijn vriendinnetjes thuisthuis noemen me ook altijd Bob.Zonder punt weliswaar, maar toch.
Knappe man.quote:
Hey, jij bent René toch?'quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:45 schreef Oneself het volgende:
[..]
![]()
`Hee jeehaa zevenentachtig!!! ik ben het!! reneeesaitt!!´
reneesitee? wat is het eigenlijk?![]()
Vet, als iedereen op zn UI te zien is, hebben we dus Metallica in ons midden. Handtekening?
Vroegah had ik een weblog in mijn nerd periode, renesite.nlquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:47 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ja, Rene, hoe zit jouw naam in elkaar?
Was nog discussiepuntje tijdens legendarische, druk bezochte mega-onwijs-gezellige korfbalmeet..
Wel als je 'm onder een of ander dubieus contract wilt zetten?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:48 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
Van mij mag je, maar ik vraag me af of je nou zoveel waarde hecht aan mijn handtekening
Ja leuk dat je fantasie op hol slaatquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hey, jij bent René toch?'
'Jep?'
'Hey, ik ben Jop, van FOK!'
'Oh, okee, grappig'
bla
bla
bla.
Zo moeiluk is dat niehiet
Dan had ik het goed. Go me.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vroegah had ik een weblog in mijn nerd periode, renesite.nl!!
Dus zo.
René + site = renesite
Misschien was ik het ook wel gewoon zelf.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:48 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Ik heb al twee keer gedacht dat ik je zag, maar je hebt veel bijna-lookalikes denk ik..
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hey, jij bent René toch?'
'Jep?'
'Hey, ik ben Jop, van FOK!'
'Oh, okee, grappig'
---- ongemakkelijke stile -----
'Nou... leuk he.. fok..'
'Ja... dingen.'
'Okee, nou, ik moet weer gaan.'
Zo moeiluk is dat niehiet
Nee, je was het niet. Trust me, ik heb goed gekeken.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:51 schreef Bob. het volgende:
[..]
Misschien was ik het ook wel gewoon zelf.![]()
Ik ben de helft van de tijd te verstrooid om zelfs mijn eigen vrienden te herkennen op straat, dus fok!ers herkennen gebeurt al helemaal zo goed als nooit.
Ja echt he.quote:
Meh... Ik tikte zelfs HTML websites in notepad, en liep te klooien met PHP en zoquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:51 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Dan had ik het goed. Go me.
Jammer dat je uit je nerdperiode bent. Nerds zijn lief.
Ik zit dan ook niet in de UB maar in zijn mongoloide broertje, hanze mediatheek.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:54 schreef NelsonWandelaar het volgende:
In de UB zijn stiltes toch bovengemiddeld logisch?
Want jij rijdt haar liever gewoon aan, zodat je een reden hebt om met Bob. te praten?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:53 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Nee, je was het niet. Trust me, ik heb goed gekeken.
Wees gerust, ik zou het ongemakkelijke altijd vermijden, dus je hoeft niet bij verkeerslichten ongerust te zijn of zo..
Nee, nee.. het lot beslist dat.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:55 schreef Luco het volgende:
[..]
Want jij rijdt haar liever gewoon aan, zodat je een reden hebt om met Bob. te praten?
[Jesse_]HBOquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Meh... Ik tikte zelfs HTML websites in notepad, en liep te klooien met PHP en zoAllemaal verleerd.
[..]
Ik zit dan ook niet in de UB maar in zijn mongoloide broertje, hanze mediatheek.
Wen er maar aanquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:56 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Is hier uberhaubt nog enige logica op te sporen?
Mongoloïde. Ja, ik vergeet de accent op een bepaalde letter.quote:
Hahahah, echt he; in de UB zijn. En dan vragen wat hij hier doet. 'Hmm.. ja ik had zin om te zwemmen, dus vandaar.'quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja echt he.
Ik ben een levenloze.
Ik zeg dan dingen als 'doe je hier dan'
'Ja, zelfde als jou'
'Nou, wat weet jij van bestuursprocesrecht?'
'Ja, hehehe, vrij weinig'
'Doe jij voor studie dan?'
of whatever.
Ik ben niet zo van die stiltes. Word ik ongemakkelijk van en derhalve mijdt ik ze door slap te lullen.
Maar dat is meteen een goede binnenkomer. 'ja om te zwemmen wat dan'. Dat is een ijsbreker jwt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:58 schreef Oneself het volgende:
[..]
Hahahah, echt he; in de UB zijn. En dan vragen wat hij hier doet. 'Hmm.. ja ik had zin om te zwemmen, dus vandaar.'
Hee, maar je niet schamen voor je ICT-kwaliteiten, ishe handig. Ik wil wel wat lenen.
En ik ben nog wel zo reuze gezellig! Maar dat prachtige valt ernstig mee, dus dat beeld zou dan wel ernstig aangetast worden.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:56 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Nee, nee.. het lot beslist dat.
Ik weet niet of het ideaalbeeld van de prachtige prinses mogelijk aangetast moet worden door zoiets triviaals als een gesprek, dus maar beter zo.
Ik ook. Moet morgen rond ácht uur opstaan. Waarom. Zaterdag. Omdat. Nouquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:00 schreef Bob. het volgende:
[..]
En ik ben nog wel zo reuze gezellig! Maar dat prachtige valt ernstig mee, dus dat beeld zou dan wel ernstig aangetast worden.![]()
Maar ik zou gaan slapen, dagdag!
Haha, dat hoeft idd ook niet. Voor je 't weet denkt je gesprekspartner dat je loopt te schelden.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar dat is meteen een goede binnenkomer. 'ja om te zwemmen wat dan'. Dat is een ijsbreker jwt.
[/hoera ik doe een sociale studie]
Met Ilse (breathtaking) net zo. Beetje slap lullen. zga. geen een keer kwam 'FOK!' ter sprake. Dat hoeft helemaal niet.
Sowieso ben ik een spraakwaterval!
Truste.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:00 schreef Bob. het volgende:
[..]
En ik ben nog wel zo reuze gezellig! Maar dat prachtige valt ernstig mee, dus dat beeld zou dan wel ernstig aangetast worden.![]()
Maar ik zou gaan slapen, dagdag!
Ik zat er vorige weeeek...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:01 schreef JH87 het volgende:
Die mediatheek is wel makkelijk als je tentamen hebt op Zernike. Verder altijd UB.
Ik, doe sociaal juridische dienstverlening op de Hanze. 2e jaars, straks laatste jaars. Stagejaartje.quote:
Ik.quote:
Dat wist ik. Goed he.quote:
Gast, Hij weet meer van me dan jij ooit zult wetenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wist jij dan ook dat Luco korfbalt?![]()
![]()
!
Lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:10 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Luco, kan ik Mr. Jorn kennen of niet?
Nou nou nou, dat weet je niet he.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:12 schreef Luco het volgende:
[..]
Gast, Hij weet meer van me dan jij ooit zult weten
Joh, dat wist ik niet!!!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:12 schreef Luco het volgende:
[..]
Dan heb je de poppen aan het dansen spreekwoordelijk gezegd natuurlijkquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:13 schreef Oneself het volgende:
[..]
Nou nou nou, dat weet je niet he.
Hij zal maar zo je hyves hebben gevonden, dan ben je dr bij natuurlijk!
Misschien dat hij ook meespeelde tegen die Friezen.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wist jij dan ook dat Luco korfbalt?![]()
![]()
!
Dat kan ik denk ik ook wel bevestigenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:12 schreef Luco het volgende:
[..]
Die hoefde ik niet op te zoeken of te googlen. Ik heb trouwens ook zijn msn, mobiele nummer, adres en vast nog wel wat meer van hem.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:13 schreef Oneself het volgende:
[..]
Nou nou nou, dat weet je niet he.
Hij zal maar zo je hyves hebben gevonden, dan ben je dr bij natuurlijk!
Nee. Ik heb wel 2 keer met hem getraind. Alleen toen besloot ik dat ik intensief bierdrinken leuker vond. Anders had ik waarschijnlijk bij hem in een team gespeeld. Volgend jaar ga ik weer korfballenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:14 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Misschien dat hij ook meespeelde tegen die Friezen.
Ik denk, ik maak 'm maar niet zelf afquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:20 schreef Renesite het volgende:
maar eerst maar eens een andere onderbroek aan want:
'... uw onderbroek is vuil'.stom kindernummertje
't Pleidooi, wandel door de Poele en Peperstraat en je hebt sowieso een mooie locatie. Of mijn kamer natuurlijk, is het bier goedkoper.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:22 schreef remlof het volgende:
What is the place to be om een wedstrijd van Oranje te bekijken in Grunn?
Is voor aanstaande donderdagquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:22 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
't Pleidooi oid. Of mijn kamer natuurlijk, is het bier goedkoper.
de Toeterquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Is voor aanstaande donderdag
Waar is 't Pleidooi?
In de Peperstraatquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Is voor aanstaande donderdag
Waar is 't Pleidooi?
Beetje aan de rand van het centrum.quote:
Klopt. Staat geheid vol, maar is wel leuke tentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We blijven een studenten koor he.
Redacted
Oh daar heb ik de vorige gekeken.quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:54 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh daar heb ik de vorige gekeken.Daar was het wel gezellig ja!
Vandaag ga ik heulemaal eenzaam en alleen kijken omdat ik thuis moet blijven om te werken.
Euh, bij dat scherm halverwege de kroeg, en dan helemaal vooraan. Jij?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:56 schreef Luco het volgende:
[..]! En je groet me niet eens
? Waar stond je ongeveer?
Ook ongeveer halverwege, stond de hele tijd tegen die zuil aan die in het midden van de kroeg bij de bar was. Keek op het achterste scherm (Al ben ik voordat de wedstrijd begon wel paar keer heen en weer gelopen op zoek naar teamgenoten).quote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:58 schreef Bob. het volgende:
[..]
Euh, bij dat scherm halverwege de kroeg, en dan helemaal vooraan. Jij?
Over korfbal, klopt. Toeter is de stamkroeg van Parabool en met ROG zitten we er ook vaakquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:05 schreef Bob. het volgende:
Dit was dan wel echt de korfbalkroeg trouwens, want ik was er met een clubgenootje die met allemaal mensen van de Parabool ging.
En hehe, bij die zuil stond ik voor het begon de hele tijd.
Ik denk de wedstrijd dan onderzocht wordt op eventuele invloeden van Thaise goksyndicaten.quote:
Nee, ik realiseer me zelfs dat ik niet eens weet waar en met wie ik de wedstrijd ga kijken.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:28 schreef Bob. het volgende:
[..]
Heb jij ook wel braaf je oranje outfit aan?
Mwhehe, afwisseling hoort er ook bij. Laat die vuvuzela dan wel een keer thuis.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:54 schreef Luco het volgende:
Ik ga de buurtkroeg maar opzoeken zo. Moet om 4 uur werken op de spoedeisende hulp. Zal leuk worden met al die zatte lui en oudjes die een hartaanval krijgen als NL scoort.
Ik ben afdelingsassistent/brancadier. Houdt simpelweg in dat ik samen met een verpleegkundige mensen die opgenomen worden naar de afdelingen breng, ze wegbreng naar onderzoeken en naar operaties.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:30 schreef Bob. het volgende:
Wat voor werk doe je eigenlijk op de EHBO Luco?
zoeken ze nog mensen voor in het weekend?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:43 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik ben afdelingsassistent/brancadier. Houdt simpelweg in dat ik samen met een verpleegkundige mensen die opgenomen worden naar de afdelingen breng, ze wegbreng naar onderzoeken en naar operaties.
Als ik op een "gewone" afdeling werk vul ik de linnenkastjes bij, help ik met het eten delen en ben ik eigenlijk de loopjongen van de afdeling. Bloed halen, urine wegbrengen en uiteraard patiënten wegbrengen en ophalen. Hartstikke leuk werk, betaalt goed (>10¤ p/u).
Ik heb weer gefaald, ga me zo toch richting een kroeg om te kijken.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:48 schreef JH87 het volgende:
Wohwoh een voetbal.
Ik ga vanmiddag maar thuis kijken, kan ik meteen na de wedstrijd weer richting UB.
thuisquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:51 schreef Luco het volgende:
Het is prima werk. ALs ik op de SEH werk is het compleet afhankelijk van de drukte of ik veel werk heb of niet. Gok dat het vanavond wel rustig zal zijn. Hooguit zatte lui die gehecht moeten worden waar ik niks mee te maken heb. Oftewel: betaald voetbal kijken.
Welke kroeg gaan jullie kijken?
Faler.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:50 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik heb weer gefaald, ga me zo toch richting een kroeg om te kijken.![]()
En dat klinkt wel als prima werk Luco!
Geen idee, een of andere buurtkroeg in de de straat van mijn clubgenootje.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:51 schreef Luco het volgende:
Het is prima werk. ALs ik op de SEH werk is het compleet afhankelijk van de drukte of ik veel werk heb of niet. Gok dat het vanavond wel rustig zal zijn. Hooguit zatte lui die gehecht moeten worden waar ik niks mee te maken heb. Oftewel: betaald voetbal kijken.
Welke kroeg gaan jullie kijken?
potje zaadquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:29 schreef Luco het volgende:
Pfft, ben blij dat ik voor deze zaadpot niet in de kroeg ben gaan kijken.
En jij beweerde niet op mannen te vallen?quote:
Ik gaap alleen maar, anders deed ik:quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:38 schreef Luco het volgende:
[..]
En jij beweerde niet op mannen te vallen?
..toen was de wedstrijd nog lang niet afgelopen?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:29 schreef Luco het volgende:
Pfft, ben blij dat ik voor deze zaadpot niet in de kroeg ben gaan kijken.
Of niet.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:39 schreef Oneself het volgende:
Jaaa en nu allemaal doorschakelen naar de bruiloft van de Zweedse kroonprinses!
Ghana - Australie kijkenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:46 schreef Oneself het volgende:
[..]
Nah eigenlijk niet inderdaad. Ik voer maar een optie aan.
Ik heb toch echt een paar keer staan schreeuwen. Zohoo saai was het dus niet.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:59 schreef JH87 het volgende:
Allemaal weer doorschakelen naar statistiek. Saaie wedstrijd.
Maar jij bent een vrouw die niks met voetbal heeft. Die schreeuwen op de sufste momenten tijdens een wedstrijdquote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:54 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ik heb toch echt een paar keer staan schreeuwen. Zohoo saai was het dus niet.
Pff, wat is dat nou weer. Dat betekent dat ik niet kan schreeuwen als er een achterlijke overtreding plaats vind of er bijjjjjjjjna werd gescoord? Ik geloof dat dan de hele kroeg of waar je je ook bevind op z'n kop staat.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:01 schreef Luco het volgende:
[..]
Maar jij bent een vrouw die niks met voetbal heeft. Die schreeuwen op de sufste momenten tijdens een wedstrijd...
Hai vanuit het Ziekenhuis
plaatsvindt.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:06 schreef Oneself het volgende:
[..]
Pff, wat is dat nou weer. Dat betekent dat ik niet kan schreeuwen als er een achterlijke overtreding plaats vind of er bijjjjjjjjna werd gescoord? Ik geloof dat dan de hele kroeg of waar je je ook bevind op z'n kop staat.
Waarom ziekenhuis met een hoofdletter?
Martini Ziekenhuisquote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:06 schreef Oneself het volgende:
[..]
Pff, wat is dat nou weer. Dat betekent dat ik niet kan schreeuwen als er een achterlijke overtreding plaats vind of er bijjjjjjjjna werd gescoord? Ik geloof dat dan de hele kroeg of waar je je ook bevind op z'n kop staat.
Waarom ziekenhuis met een hoofdletter?
Ja, dat heb je gezegd. Maar de hoofdletter is me nog steeds niet duidelijk, al heb ik het vermoeden dat ik Grunnegers nu tegen de schenen schop.quote:
Kusquote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:39 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ja, dat heb je gezegd. Maar de hoofdletter is me nog steeds niet duidelijk, al heb ik het vermoeden dat ik Grunnegers nu tegen de schenen schop.![]()
Renesite.nl ;
Dat klopt. Wat wil je weten?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:54 schreef Bob. het volgende:
Zeg Mr. Jorn, jou kennen we nog niet echt, of wel? Vertel eens wat meer over jezelf!
Sowieso perenijsjesquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:14 schreef Bob. het volgende:
Welke roeivereniging? Welke studie? Hou je van perenijsjes?
Wie?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:19 schreef MaxMark het volgende:
Ik heb K'naan gezien. Willen jullie even rijen vormen om mij aan te raken?
Waarom stop je met roeien? Roeien is leuk!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:22 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
Sowieso perenijsjes![]()
Ik "roei" bij Gyas (voor zover ik daar nog aanwezig ben) en ik doe Technische Planologie.
Mijn leeftijd is 19, over 11 dagen 20!
Pics van je zusje?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:22 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
Sowieso perenijsjes![]()
Ik "roei" bij Gyas (voor zover ik daar nog aanwezig ben) en ik doe Technische Planologie.
Mijn leeftijd is 19, over 11 dagen 20!
Ik heb geen zusje. Daarentegen wel een zus (ze is wel kleiner!!), maar daar krijg je ook geen pics van.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |