Dan haal je dat er toch even uitquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:33 schreef Oneself het volgende:
Oh huh, er staat 'Gr' aan het begin vd OP. Grrrr.
Zo actief ben ik niet, maar ik ga wel meekijken.quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:33 schreef Mr.Jorn. het volgende:
[..]
Zo actief ben ik niet, maar ik ga wel meekijken.
ja, niet opeens titels aanpassen en zo. Hè. Peterselieman.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:13 schreef Peterselieman het volgende:
Hij moet eens van de knopjes afblijven
joh, noooooit genoeg van... whehehequote:Op donderdag 17 juni 2010 10:38 schreef Luco het volgende:
Mr.Jorn. is er ook 1.
Ik heb in 3 kwartier iets afgemaakt waar ik 3 uur voor gepland hadquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:48 schreef Bob. het volgende:
Inderdaad, uitslapen is heerlijk.![]()
En ik ben vandaag traaaaaag, met dit tempo ben ik om 12 uur vanavond nog bezig.
Jaa, had een afspraak staan om 12u. En het stomme is dat ik me daarvoor wel eens eerder heb verslapen, dus ik voelde me zo dom.quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:22 schreef Luco het volgende:
Niks mis met uitslapen. Of had je een afspraak staan?
Ik slaap ook wel eens door, maar verslapen voor een afspraak om 12 uur... Alleen voor voetballen, alleen had ik toen gezopen als een mallequote:Op donderdag 17 juni 2010 15:46 schreef Oneself het volgende:
[..]
Jaa, had een afspraak staan om 12u. En het stomme is dat ik me daarvoor wel eens eerder heb verslapen, dus ik voelde me zo dom.![]()
Kan ze niet even een andere mail dan hotmail aanmaken? No problem toch?
Broodje zalm .
Haha, ik heb er eentje.. maar die werkt blijkbaar niet goed genoeg.quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:58 schreef JH87 het volgende:
Dat vraagt om een wekker als verjaardagscadeau.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
ja, niet opeens titels aanpassen en zo. Hè. Peterselieman.
Nog andere dingen waar we je voor kunnen feliciteren met een wekker?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:14 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, ik heb er eentje.. maar die werkt blijkbaar niet goed genoeg.
Leuk verjaardagscadeautje, alleen is dat pas in september en wil ik me voor die tijd liefst niet nog eens verslapen.
Haha, misschien met 't feit dat mijn zusje hopelijk straks geslaagd is.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:30 schreef Luco het volgende:
[..]
Nog andere dingen waar we je voor kunnen feliciteren met een wekker?
Weet wat je zegt he;)quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:36 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, misschien met 't feit dat mijn zusje hopelijk straks geslaagd is.Doe eens creatief!
Ik nie snap nie?quote:
"Doe eens creatief"quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:09 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ik nie snap nie?
Zusje is gezakt btw.![]()
En zo'n vuvuzela-wekker gaat je niet lukken; daarvoor woon ik te hoog en achter.
Ik heb trouwens een oranje fluitje dat er heel lief en schattig en vooral high pitch-tone uit ziet maar dat ding geeft net zo'n hels vuvuzela-kabaal, mwhehe. Vind ik zelf vooral heel erg leuk.![]()
Mwhehe, bring it on!quote:
Als 't komt komt 't allemaal tegelijk... Naja, kan volgend jaar alleen maar beter worden!quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:19 schreef Oneself het volgende:
Zusje is voor vier vakken met 0,1 gezakt en gaat er eentje over doen. De rest volgt ze volgend jaar opnieuw. Ze is er niet al te triest onder, naar wat ik van d'r merkte. D'r relatie is afgelopen weekend uitgegaan, daar zit ze meer over in.
[..]
Mwhehe, bring it on!
Pics van je zusje?quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:19 schreef Oneself het volgende:
Zusje is voor vier vakken met 0,1 gezakt en gaat er eentje over doen. De rest volgt ze volgend jaar opnieuw. Ze is er niet al te triest onder, naar wat ik van d'r merkte. D'r relatie is afgelopen weekend uitgegaan, daar zit ze meer over in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |