Welke linkjes? Heb rechtstreeks uit de wiki gekopieerdquote:Op zondag 13 juni 2010 09:48 schreef Renesite het volgende:
EUH TS er missen linkjes in de OP, kan je dat ff aanpassen?
Delen, de afgelopen delen en zoquote:Op zondag 13 juni 2010 09:52 schreef Luco het volgende:
[..]
Welke linkjes? Heb rechtstreeks uit de wiki gekopieerd
Goddomme kom dan es een keer weer hier heen, jij woont dan ook in een uithoek vanquote:Op zondag 13 juni 2010 09:52 schreef Rekkie het volgende:
Goddomme, ben al 3 weken niet meer in Groningen geweest.... en normaliter ben ik er toch echt bijna elke werkdag.
quote:Op zondag 13 juni 2010 09:52 schreef Luco het volgende:
[..]
Welke linkjes? Heb rechtstreeks uit de wiki gekopieerd
Ja, die heb ik wel weggeknipt omdat er de vorige keer gebitcht werd vanuit FOK.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan moeten de plaatjes er ook weer ingezet worden
quote:Op zondag 13 juni 2010 11:38 schreef Luco het volgende:
[..]
Ja, die heb ik wel weggeknipt omdat er de vorige keer gebitcht werd vanuit FOK.
Nee hoor. Niet als ik 'm nu wil editten in ieder gevalquote:Op zondag 13 juni 2010 11:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als het goed is moet dat weer gewoon normaal zijn
quote:Op zondag 13 juni 2010 11:51 schreef Luco het volgende:
[..]
Nee hoor. Niet als ik 'm nu wil editten in ieder geval
Absoluutquote:Op zondag 13 juni 2010 12:02 schreef Peterselieman het volgende:
lelijke spacing in de nieuwe layout in de OP
[ Bericht 15% gewijzigd door Renesite op 13-06-2010 11:59 ]quote:
Ik wou kijken of met plaatjes wil.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:08 schreef Luco het volgende:
[..]
[ Bericht 15% gewijzigd door Renesite op 13-06-2010 11:59 ]
Blijf eens van m'n OP af!
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jop tochquote:Land van belofte!
TT heb ik niet gedaan.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:26 schreef Luco het volgende:
[ Bericht 7% gewijzigd door Renesite op 13-06-2010 12:11 ]
Blijf er nou eens vanaf. Ik laat er bewust geen TT instaan, kom je hiermee...
Maar wat moet je daar?quote:
Fijne van Rusko zelf:quote:Op zondag 13 juni 2010 16:54 schreef Oneself het volgende:
Ik ben niet zo vd top 40-muziek, maar deze remix is wel degelijk errrg fijnnnn
en Up op tv!![]()
Oh, vandaar.quote:
Oeh die 's fijn ja! Wel wat snel, goed voor sporten.quote:
Tijdens het sporten moet je gewoon podcasts gebruiken. Dance Department of iets dergelijksquote:Op zondag 13 juni 2010 18:33 schreef Oneself het volgende:
[..]
Oh, vandaar.
[..]
Oeh die 's fijn ja! Wel wat snel, goed voor sporten.
![]()
Ik was een paar jaar terug maddd verslaaafd aan Burial en dan met name aan Archangel. Iets meer richting minimal/grime, zo fijn. Ik voel het weer helemaal opkomen.![]()
En QED, haha nee ik heb er niets mee. Kijk wel mee voor de gezelligheid, maar ben verder een enorme voetbal-leek.
Zwaar leven.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:54 schreef JH87 het volgende:
Jaaaaaa. En nu moet ik zo weer weg, naar een concert.
Haha, is ook eng een nieuwe kapper.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Veel plezier Jop!
Hai Bob.
Ik ga nog eenmaal naar Veendam,maar de keer daarna moet ik in Groningen gaan
dus dat zal Capelli wel worden dan,
.
Ja,quote:Op zondag 13 juni 2010 19:09 schreef Bob. het volgende:
[..]
Haha, is ook eng een nieuwe kapper.![]()
Wat ga je laten knippen? Gewoon puntjes?
Waar, Vera?quote:
Hmm, ik weet niet, barwerk eventueel. Zienema lijkt me ook leuk.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:38 schreef Bob. het volgende:
Een clubenootje van me zit bij de Zienema, dat is de groep die zorgt voor de films die bij Vera worden gedraaid, geloof dat zij het wel heel erg leuk vind. Verder weet ik er niet zo veel van af.Wat voor iets zou je willen doen?
Het is supertof werken in Vera, doen. Ik werk er een paar jaar nu, en het is echt heel gezelligquote:Op maandag 14 juni 2010 00:14 schreef Oneself het volgende:
[..]
Waar, Vera?
Ik zit er aan te denken om daar te gaan werken. Iemand daar toevallig meer ervaringensverhalen over?
het betaalt zo slechtquote:Op maandag 14 juni 2010 11:31 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Het is supertof werken in Vera, doen. Ik werk er een paar jaar nu, en het is echt heel gezellig
Voor die paar keer per jaar dat ik ga is dat het niet waardquote:Op maandag 14 juni 2010 12:24 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Ach ja, je kunt wel altijd gratis naar binnen bij concerten en films
Kan ik me voorstellen dan ja. Ik ging toch bijna wekelijks, nu meerdere keren per week gewoon bandje kijken en wat ouwehoeren met collega'squote:Op maandag 14 juni 2010 12:32 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Voor die paar keer per jaar dat ik ga is dat het niet waard![]()
Maar wel tof dat jullie er zijn hoor
Tip: Komende donderdag ook gaanquote:Op maandag 14 juni 2010 12:39 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen dan ja. Ik ging toch bijna wekelijks, nu meerdere keren per week gewoon bandje kijken en wat ouwehoeren met collega's
Ja hoor, ik werk het wel even bijquote:Op zondag 13 juni 2010 10:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Delen, de afgelopen delen en zo![]()
Doet Tara anders wel weer een keer
[..]
Goddomme kom dan es een keer weer hier heen, jij woont dan ook in een uithoek vanDrenthe
In elke kroeg met een televisie...quote:Op maandag 14 juni 2010 16:11 schreef Luco het volgende:
Altijd leuk, even de kroeg in voor de wedstrijd en nu weer vrolijk op labzaal staan... Bijna klaar gelukkig. Iemand enig idee waar in de stad ze Italië - Paraguay laten zien?
quote:Op maandag 14 juni 2010 16:32 schreef Bob. het volgende:
Ik vind het wel leuk om Nederland te zien spelen. En de andere wedstrijden een beetje op de achtergrond aan zetten is ook wel prima, maar dat hoef ik niet te volgen.
Als in, waar is de kans het grootste op wat mede-Italianenquote:
Uh ja dat zou kunnen.quote:
Moiquote:
Weer in Groningen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |