Voor die paar keer per jaar dat ik ga is dat het niet waardquote:Op maandag 14 juni 2010 12:24 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Ach ja, je kunt wel altijd gratis naar binnen bij concerten en films
Kan ik me voorstellen dan ja. Ik ging toch bijna wekelijks, nu meerdere keren per week gewoon bandje kijken en wat ouwehoeren met collega'squote:Op maandag 14 juni 2010 12:32 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Voor die paar keer per jaar dat ik ga is dat het niet waard![]()
Maar wel tof dat jullie er zijn hoor
Tip: Komende donderdag ook gaanquote:Op maandag 14 juni 2010 12:39 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen dan ja. Ik ging toch bijna wekelijks, nu meerdere keren per week gewoon bandje kijken en wat ouwehoeren met collega's
Ja hoor, ik werk het wel even bijquote:Op zondag 13 juni 2010 10:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Delen, de afgelopen delen en zo![]()
Doet Tara anders wel weer een keer
[..]
Goddomme kom dan es een keer weer hier heen, jij woont dan ook in een uithoek vanDrenthe
In elke kroeg met een televisie...quote:Op maandag 14 juni 2010 16:11 schreef Luco het volgende:
Altijd leuk, even de kroeg in voor de wedstrijd en nu weer vrolijk op labzaal staan... Bijna klaar gelukkig. Iemand enig idee waar in de stad ze Italië - Paraguay laten zien?
quote:Op maandag 14 juni 2010 16:32 schreef Bob. het volgende:
Ik vind het wel leuk om Nederland te zien spelen. En de andere wedstrijden een beetje op de achtergrond aan zetten is ook wel prima, maar dat hoef ik niet te volgen.
Als in, waar is de kans het grootste op wat mede-Italianenquote:
Uh ja dat zou kunnen.quote:
Moiquote:
Weer in Groningen?quote:
* Renesite tilt QED zijn steen nog iets verder omhoog.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:22 schreef Q.E.D. het volgende:
Trouwens nooit geweten dat Nico Dijkshoorn op FOK! is begonnen: http://forum.fok.nl/user/history/892
[..]
Moi
Nou ik ben nog niet dood hoor.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
* Renesite tilt QED zijn steen nog iets verder omhoog.
Zag er inderdaad erg exotisch uitquote:Op maandag 14 juni 2010 20:04 schreef Oneself het volgende:
[..]
Een exotische mix van meerdere talen.
quote:Op maandag 14 juni 2010 20:04 schreef Oneself het volgende:
[..]
Een exotische mix van meerdere talen.
Ik 3 - 0.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:33 schreef JH87 het volgende:
Verdomme 4-0 voor Italië voorspelt in die godvergeten kakpouleonzin.
Ik ook 3-0.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:38 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik 3 - 0.
Ik ga echt op de laatste plek eindigen geloof ik.
Vrouwen horen daar goed in te zijn. Ik hoorde vandaag eentje die maar op een eigen doelpunt en 2-0 voor Nederland gegokt hadquote:Op maandag 14 juni 2010 21:38 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik 3 - 0.
Ik ga echt op de laatste plek eindigen geloof ik.
Ik weet het, al mijn vriendinnen staan ook helemaal bovenaan.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:43 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Vrouwen horen daar goed in te zijn. Ik hoorde vandaag eentje die maar op een eigen doelpunt en 2-0 voor Nederland gegokt hadEn alleen omdat het kon
Jesse is zo al een vrouwen naam.quote:
Jessie paint a picture. About how it's gonna bequote:Op maandag 14 juni 2010 21:50 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Jesse is zo al een vrouwen naam.
En anders ga ik voor Jessie
http://www.google.nl/images?q=jessiequote:Op maandag 14 juni 2010 21:50 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jessie paint a picture. About how it's gonna be!
Zeer gewaardeerd. De Italianen gingen uit hun dak bij die 1-1, mooi om te zienquote:
Beide.quote:Op maandag 14 juni 2010 23:38 schreef Bob. het volgende:
Oh, voor een meisje vind ik dat wel een mooie naam.
Of bedoel je het nummer? Dan wel een beetje eens ja.
Ik dacht ook dat je 'n meisje was, al brengt je usericon of hoe dat ding heet ook wel enigszins verwarring.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:50 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Was je nou nog naar de pub gegaan?quote:Op maandag 14 juni 2010 23:11 schreef Luco het volgende:
[..]
Zeer gewaardeerd. De Italianen gingen uit hun dak bij die 1-1, mooi om te zien!
Heb maar gekozen om lekker op bed te duiken, had nog feestje staan vanavond...
De Keyzer, pub was leegquote:Op maandag 14 juni 2010 23:48 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Was je nou nog naar de pub gegaan?
Trusten.
Iets.. Bob. vrouw.. iets?quote:Op maandag 14 juni 2010 23:44 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Geen pool ingevuld. Vertroebelt mijn blik op de wedstrijden. Ik wil niet hopen dat land A wint of balen als land B scoort, gewoon onbevangen genieten.
Als Italië niet oppast, moet het in de 2e ronde al tegen Nederland.
Ceterum censeo Bob. feminam esse.
Niet als je het op z'n Engels zegt!quote:
quote:Op maandag 14 juni 2010 23:52 schreef Bob. het volgende:
[..]
Iets.. Bob. vrouw.. iets?
Latijn is niet mijn sterkste punt.
Dit heb ik dus ook hè. Zat er de eerste dag al aan te denken om volgende keer maar niet mee te doenquote:Op maandag 14 juni 2010 23:44 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Geen pool ingevuld. Vertroebelt mijn blik op de wedstrijden. Ik wil niet hopen dat land A wint of balen als land B scoort, gewoon onbevangen genieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |