Nee. ik wil niet dat iedereen mag meebetalen aan onze schulden. Straks als bijna iedereen met pensioen mag, mogen wij, de gestudeerde jeugd, EN de sociale zekerheid EN de staatsschuld EN alle andere lasten betalen? Is dat wat we willen?quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee. ik wil niet dat iedereen mag meebetalen aan onze schulden. Straks als bijna iedereen met pensioen mag, mogen wij, de gestudeerde jeugd, EN de sociale zekerheid EN de staatsschuld EN alle andere lasten betalen? Is dat wat we willen?
Hij lijkt ws ook op je.quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:40 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik heb op deze intellectueel gestemd:
http://www.sp.nl/partij/gekozen/ewout.stm
Ja, en gaan bierenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:42 schreef Q.E.D. het volgende:
En wat is er met de TT? Stemmen saneren? Is dat weggooien?
Ik lijk op Femke...quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:39 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
René lijkt op Femke, dus wat is je punt?
Geen medelijden mee. Hij loog en draaide zoveel dat Bos het niet kon bijhouden.quote:
HELEMAAL MEE EENS! Identieke gedachten. Wat een minderwaardige mensen zeg.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:32 schreef JH87 het volgende:
En Vaals en Kerkrade vormen de druppel. Eruit met Limburg.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:27 schreef Q.E.D. het volgende:
Wat een humor.![]()
SGP krijgt er 0,6% bij in Staphorst en iedereen gaat klappen.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is dan ook een aardverschuiving.
Grootste aardverschuiving in Staphorst zal worden de opening van een nieuw treinstation aldaar. Uiteraard stoppen de treinen er alleen op zondag.
Niet té hard he.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:23 schreef Q.E.D. het volgende:
PvdA nu 33 en VVD 31...
Ik kan met een gerust hard slapen.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:37 schreef Slaif het volgende:
Misschien moeten jullie elkaar eens meeten.
Waarom ?quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
wie moeten elkaar meeten?
Als het Q.E.D. en ik zijn dan lijkt me dat geen goed idee
Welnee, ik ben gematigd links.quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik denk dat we te veel van mening zullen verschillen
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:51 schreef MaxMark het volgende:
En toen waren de VVD en PvdA weer van plek gewisseld.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 00:59 schreef Q.E.D. het volgende:
Peterselieman blijft ook wakker voor de verkiezingen?
Ja wel watquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik wil wat duidelijkheid ja
Jij ook neem ik aan?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:03 schreef Thermo18 het volgende:
FOK genoemd @ NOS
quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:05 schreef MaxMark het volgende:
Uitslag van Stad is nog niet geweest, of wel?
quote:Op donderdag 10 juni 2010 01:27 schreef Q.E.D. het volgende:
Zolang de VVD kleiner of gelijk aan de PvdA is ben ik tevreden.
Daaromquote:Op donderdag 10 juni 2010 01:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze zeggen dat het 35.000 stemmen in het voordeel van de PvdA is
Een dinosaurus, en dat was een grapje van GlowMouse (voor de mensen die een of andere oude Fok! skin gebruikten).quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:28 schreef Bob. het volgende:
En waarom hebben sommige mensen een kangoeroe achter hun naam?
Ja baas.quote:Op donderdag 10 juni 2010 03:30 schreef Bob. het volgende:
Ah zo. Moet dat een dino zijn?
En slaap lekker!
Zal allemaal wel meevallen. Ons poldermodel en drie of vier partijen coalitie halen wel de scherpe randjes eraf.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:40 schreef Peterselieman het volgende:
Goeiemorgen
Ben niet echt blij met deze uitslag, omdat het nu lijkt dat we richting een rechts kabinet gaan, iets wat neerkomt op een bulldozer over alles en iedereen heen behalve de mensen die het al goed hebben.
Waaarrr?quote:Op donderdag 10 juni 2010 13:06 schreef Bob. het volgende:
Mwuah, toen ze stopten met de uitslag uitzenden wel snel gaan slapen.
En hoera, vakantiebaantje gevonden. Ik word winkelmiepje.
Wat dan?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:40 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Aan het water bij begin Damsterdiep.
Het is wat!
Ze hebben bier. Ga erheen en doe je energieke ding.quote:
Bier doesn't cut it for me.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:44 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Ze hebben bier. Ga erheen en doe je energieke ding.
Ik blijf graag weg van oordelen, maar als je zegt wat je belangrijk vindt of wat je graag wil weten, dan wil ik er wel iets verstandigs over zeggen.quote:
Wie oordeelt er dan over hoe verstandig het is?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:49 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Ik blijf graag weg van oordelen, maar als je zegt wat je belangrijk vindt of wat je graag wil weten, dan wil ik er wel iets verstandigs over zeggen.
Laat het dan van de persoon afhangen..quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:54 schreef Oneself het volgende:
[..]
Wie oordeelt er dan over hoe verstandig het is?
En nah, ik was uitgenodigd voor 'n verjaardagsfeestje en was gewoon benieuwd wat voor bedoening het is, geen bijzondere dingen.
Ah lekker, goed voor de ziel, die dingen.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:50 schreef Luco het volgende:
Woei, eindelijk middagje vrij, middagje niks doen!
Laat wat van de persoon afhangen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:56 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Laat het dan van de persoon afhangen..
'Peter Pan' is wel een zinnenprikkelend symbool. Kunnen we wel wat mee.
Mja. Filmpje kijken ofzo. Allang blij dat ik m'n verslag ingeleverd heb en nu een weekendje rustig aan kan doen wat de studie betreft. Dat ik dit weekend alweer helemaal volplan is natuurlijk m'n eigen foutquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:01 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ah lekker, goed voor de ziel, die dingen.![]()
[..]
Standaard kroeg, vergelijkbaar met een Bar Pacific of een Pleidooi.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:01 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ah lekker, goed voor de ziel, die dingen.![]()
[..]
Laat wat van de persoon afhangen?
Ik ben nooit zo into de sprookjes geweest, eigenlijk, dus mij zegt het niet zo veel.
Thanks!quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:06 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Standaard kroeg, vergelijkbaar met een Bar Pacific of een Pleidooi.
Natuurlijk, maar voor enige beeldvorming is het leuk te weten waar je naartoe gaat.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:01 schreef Luco het volgende:
Ik ben er nog nooit geweest, maar wat Nelson zegt, een feestje laat je niet van de locatie maar van de persoon afhangen toch?
Maar gelukkig is het een Pyrrusoverwinning voor Mark Rutte.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:40 schreef Peterselieman het volgende:
Goeiemorgen
Ben niet echt blij met deze uitslag, omdat het nu lijkt dat we richting een rechts kabinet gaan, iets wat neerkomt op een bulldozer over alles en iedereen heen behalve de mensen die het al goed hebben.
Ik zal naar jouw wens hier zo min mogelijk posten.quote:Op donderdag 10 juni 2010 10:50 schreef Slaif het volgende:
Gelukkig is QED nu weer weg uit het topic.
Waarom? Ik heb door dat sommigen je niet heel geweldig vinden, maar een legitieme reden heb ik nog steeds niet voorbij zien komen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:33 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik zal naar jouw wens hier zo min mogelijk posten.
Geweldig.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:38 schreef Oneself het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb door dat sommigen je niet heel geweldig vinden, maar een legitieme reden heb ik nog steeds niet voorbij zien komen?
76 zetels ofzo? Mja het kan. Maar dan heb je nog gedonderd met de Eerste Kamer.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:41 schreef Nixx- het volgende:
Ik ga gewoon vanuit dat er een VVD/PVV/CDA kabinet komt dat de volle 4 jaar vol maakt.
PVV wil graag regeren en wil wel graag een flinke scheut water bij zijn wijn doen.
Hoe linkser hoe beter. Je moet de economie nu niet met een snoeischaar te lijf gaan.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:51 schreef Nixx- het volgende:
Wat zou jij dan willen zien?
PVDA/CDA/SP met D66 of GL?
Dan mogen we over 4 jaar sociaal veel meer belasting betalen.
Waarom zou je dat niet moeten doen?quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:53 schreef Q.E.D. het volgende:
Hoe linkser hoe beter. Je moet de economie nu niet met een snoeischaar te lijf gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |