Dan wens ik jou een klaplul.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:57 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik wens jou een klaplong.
Wat Luco zegt. Dus wat aardiger tegen hem doen mag welquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:00 schreef Luco het volgende:
Nu moet ik zeggen dat Q.E.D. lekker meedoet de laatste tijd.
Van Nietzman kan ik het wel hebben.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wat Luco zegt. Dus wat aardiger tegen hem doen mag wel
Ok baas.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wat Luco zegt. Dus wat aardiger tegen hem doen mag wel
Flikker toch eens op.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:03 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Van Nietzman kan ik het wel hebben.
Maar als Bob. onaardig is dan krijg ik griepverschijnselen.
Hey Slaif, hoe laat is het?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:11 schreef Slaif het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-395207341324952158#
Dan blijf je een irritant knulletje. Dat je de laatste tijd geen mensen hebt lopen uitschelden verandert daar niet zo veel aan.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:13 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Boh.Ik schenk jou immer positieve aandacht.
Doe dan een goede live versie. Paolo @ Amsterdam 1988 ofzoquote:
?quote:
hehe ja ik dat filmpje toch niet uitkijkenquote:
Ik wist het!quote:
'ja, aids is vrij relaxed dit jaar.'quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:00 schreef Luco het volgende:
Nu moet ik zeggen dat Q.E.D. lekker meedoet de laatste tijd.
[14.gif]quote:
Da's geen probleem, da's een uitdaging.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:09 schreef Luco het volgende:
Owh, en borrels met leuke meiden die een vriend blijken te hebben zijn stom
Wow, statement.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:26 schreef cerror het volgende:
Binnen een paar maand ben ik waarschijnlijk ook een inwoner.
Laten we het op een persoonlijke vete tussen Nietzman en Q.E.D. houden.quote:
Goh wat een sympathie voor QED ineens.quote:Op woensdag 12 mei 2010 08:11 schreef Luco het volgende:
[..]
Laten we het op een persoonlijke vete tussen Nietzman en Q.E.D. houden.
Alvast welkom dan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:26 schreef cerror het volgende:
Kom ik eens bij jou ontbijten.quote:
Haha.. geen problemen mee.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:09 schreef Luco het volgende:
Owh, en borrels met leuke meiden die een vriend blijken te hebben zijn stom
Dolle boel.quote:
Studie.quote:Op woensdag 12 mei 2010 08:59 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dolle boel.![]()
Waarom kom je eigenlijk richting het hoge noorden over een paar maanden? Werk? Studie?
Als je een overtuigende vrouwelijke Albertiaan weet neer te zetten kan ik je hier wel naar binnen sluizen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:02 schreef cerror het volgende:
[..]
Studie.
Maar kamers zijn nogal schaars.
2 maand, valt mee.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:06 schreef Bob. het volgende:
[..]
Als je een overtuigende vrouwelijke Albertiaan weet neer te zetten kan ik je hier wel naar binnen sluizen?
Maar 't is inderdaad lastig om aan een fatsoenlijke kamer te komen.. al lang op zoek?
Beschuit met tieten.quote:
zie vorig topic. Overigens was het een verkapte tvp, dus je hoeft je niet aangesproken te voelen hoorquote:
Niet lachen: ICT.quote:
Het is een cliché.quote:
Zeker wel. Maar dat komt wel als ik m'n midlifecrisis heb.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:48 schreef nietzman het volgende:
Maar jij kan toch ook wel wat creatiefs?
Universitair? Of Hanze?quote:
Waar komt die kerel dan?quote:
Nou, iemand die ik vandaag sprak zong al de hele dag Hey Marlous, dus ik denk van wel...quote:
Ai, zo'n moment krijg je maar eens in je leven!quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:22 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik weet het, met een meet & greet zelfs! Maar ik kan er niet heen.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:30 schreef Luco het volgende:
[..]
Nou, iemand die ik vandaag sprak zong al de hele dag Hey Marlous, dus ik denk van wel...
Goed punt. Rinus.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:31 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ai, zo'n moment krijg je maar eens in je leven!
Daar moet je al het andere voor opzij zetten.
Nee. Nu hoor je er pas echt bijquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:04 schreef MaxMark het volgende:
Ik ben voor het eerst in de Pintelier geweest!
Ben ik nu zwanger?
Jep.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:04 schreef MaxMark het volgende:
Ik ben voor het eerst in de Pintelier geweest!
Ben ik nu zwanger?
Oh. En ik had nog zo gehoopt zwanger te zijnquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee. Nu hoor je er pas echt bij
Zo kun je het ook noemen, omdat het een vorm van ontmaagding isquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:22 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Oh. En ik had nog zo gehoopt zwanger te zijn
Precies. Na de eerste keer ben je altijd zwanger.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zo kun je het ook noemen, omdat het een vorm van ontmaagding is
Gefeliciteerd!quote:
Dat lijkt me toch echt wat hèquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:25 schreef Oneself het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik hoorde toevallig gister dat een kennis onverwacht vader gaat worden. Hij is 20 en nu gekapt met z'n studie om te gaan werken.![]()
Ah joh leuk toch, ongeveer noodgedwongen kappen met je studie, verhuizen naar buurt van je ouders om toch wat back-up te hebben, dag zorgenloos studentenleventje en hai volwassenheid.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:26 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch echt wat hè
Deden ze dan niks aan 'voorbehoeding'?
Mijn vriendin is aan de pil en that's it. Toch ben ik altijd bang dat het niet genoeg is. Vooral na dit soort verhalenquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:30 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ah joh leuk toch, ongeveer noodgedwongen kappen met je studie, verhuizen naar buurt van je ouders om toch wat back-up te hebben, dag zorgenloos studentenleventje en hai volwassenheid.![]()
Haha geen idee, maar blijkbaar niet genoeg nee.
Jaa, dat is ook eng. Maar dit soort verhalen zijn ook gelijk de worst-case-scenario's he, dus maak je niet allll te druk.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:31 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Mijn vriendin is aan de pil en that's it. Toch ben ik altijd bang dat het niet genoeg is. Vooral na dit soort verhalen
Ik had 'vroegah' een collega die twee keer "door de condoom heen" zwanger is geworden. Sorry hoor, maar dan doe je toch iets fout?quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:38 schreef Oneself het volgende:
[..]
Jaa, dat is ook eng. Maar dit soort verhalen zijn ook gelijk de worst-case-scenario's he, dus maak je niet allll te druk.
Haha, dat is ergens ook wel weer lachwekkend.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:40 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik had 'vroegah' een collega die twee keer "door de condoom heen" zwanger is geworden. Sorry hoor, maar dan doe je toch iets fout?
quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:43 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, dat is ergens ook wel weer lachwekkend.Al zou ik het ronduit kut vinden.
Van mijn vroegere groep 8-klas zijn er 5 meiden die allemaal op hun 18e/19e een kind hadden. Ook zoiets.Trusten
Maar ik ga slapen, have a good nightsleep!
Dat is een beetje drastisch hè.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:44 schreef Dwab het volgende:
Anders kun je altijd nog overgaan tot abortus
Het is sowieso drastisch, in het andere geval heb je een kind... lijkt me ook bestwel ingrijpend zeg maarquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat is een beetje drastisch hè.
En hoi, wie benne?
Ik ben in ieder geval vrijquote:Op donderdag 13 mei 2010 07:07 schreef JH87 het volgende:
Ik ben zeker de enige ter wereld die moet werken vandaag?
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar. Verdiend het een beetje?quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:55 schreef Bob. het volgende:
Wat doe je eigenlijk voor werk Nelson?
En goedemorgen!
Jumbo's wel (zowel euroborg als beren).quote:
Je moeder is ook open.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:35 schreef 2dope het volgende:
[..]
Jumbo's wel (zowel euroborg als beren).
Wel als de shops slim zijn.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:51 schreef RickoKun het volgende:
Zijn de smart shops ook geopend vandaag?
Inderdaadquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik moet namelijk een Slim Fit Shake halen
Dat kan je wel schudden.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik moet namelijk een Slim Fit Shake halen
Beetje dit, beetje dat.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:01 schreef nietzman het volgende:
Wat ga jij allemaal voor leuks doen Slaifje?
quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:46 schreef RickoKun het volgende:
Ik ga zo vissticks ophalen, hopen dat die jumbo bij de karreweg open is
quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:35 schreef 2dope het volgende:
[..]
Jumbo's wel (zowel euroborg als beren).
quote:
Zoals Ruben... Ben je 9, raak je gewoon je ouders en broer kwijt, moet er niet aan denkenquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:11 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha zo flauw echt.
Hee, dat verhaal over die Tripoli-ramp; 70 doden he? Ik zou het niet eens in m'n eentje willen overleven.
Ja precies, ik voel echt mee met dat jochie, en hij beseft ws totaaaal niet wat er aan de hand is. Zo naar.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:13 schreef Luco het volgende:
[..]
Zoals Ruben... Ben je 9, raak je gewoon je ouders en broer kwijt, moet er niet aan denken
Ah nee, zou ik ook niet doen, Ber doet nogal raar de laatste tijd.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:24 schreef RickoKun het volgende:
Vanavond trouwens iets doen wout0r?
Ber die komt vanavond bij paul dus daar heb ik niet zo heel veel zin in
quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:28 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ja precies, ik voel echt mee met dat jochie, en hij beseft ws totaaaal niet wat er aan de hand is. Zo naar.
[..]
Ah nee, zou ik ook niet doen, Ber doet nogal raar de laatste tijd.
quote:Beno Hofman heeft je vriendschapsverzoek geaccepteerd
Hee cerror,quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:26 schreef cerror het volgende:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:37 schreef JH87 het volgende:
Zo, werkdag zit er weer op.
Dat is dat project van Nike toch? Ik heb gister ook nieuwe veters gekocht (alleen geen rodequote:Op donderdag 13 mei 2010 23:02 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Lace Up Save Lives: had de zoektocht naar de rode veters al opgegeven, stad en land afgezocht, zelfs in België op zoek geweest.. en vandaag kwam ik ze bij toeval tegen in, of all places, Hoogezand.
Liefde.
Mijn wekker gaat om half 5, niet bitchen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:36 schreef Luco het volgende:
En weer terug in Groningen. Morgen half 7 de wekker
We kunnen ook samen bitchen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:07 schreef Bob. het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat om half 5, niet bitchen.![]()
En ik ben nu nog aan het werk, en als ik daar mee klaar ben moet ik nog gaan inpakken.Maar ik ga wel morgen naar Glasgow! Yay!
Oh, dus ik viel nog reuze mee.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 02:39 schreef JH87 het volgende:
Ja kut ik vertrek ook over een paar uur naar Stuttgart en moet nog beginnen met inpakken.
Het klopt wel, althans als ik zo 's ochtends op het station rondkijk.quote:
Veel spiegels ook.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Het klopt wel, althans als ik zo 's ochtends op het station rondkijk.
Bwahahahahaha.quote:
Sorry ik zag je reactie te laatquote:
Mijn ouders zagen die acteur in Italië in een restaurant. En daar zat ook een jongetje die precies op dat kereltje leek uit de film, en die mocht met de acteur op de foto.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:44 schreef Luco het volgende:
La Vita e Bella. Wat een heerlijke film is dat toch
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:59 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik vond hem wel erg tof, maar deel 1 was beter.
Haha, precies de redenen waarom ik em wat matig vond.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:34 schreef stijn_ het volgende:
Ik vind de actie in beide films sowieso matig. Meestal heeft een film als deze een 'eindbaas', die moeilijk te verslaan is. In Iron Man kreeg ik dit gevoel helemaal niet. Maar verder wel leuk om een keer te zien.
Da's nou de enige die ik niet ken.quote:
ben er nog nooit geweest, maar het ding is megaquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:41 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Da's nou de enige die ik niet ken.Groot assortiment? Of is het zo'n kleintje?
Ik denk de grootste supermarkt van de stad. Enorm assortimentquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:41 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Da's nou de enige die ik niet ken.Groot assortiment? Of is het zo'n kleintje?
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik denk de grootste supermarkt van de 3 noordelijke provinciesstad. Enorm assortiment
Omdat het in een stadion zit, en groningen een wereldstad isquote:
Die XL in Assen is ook niet zo groot.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Omdat het in een stadion zit, en groningen een wereldstad is![]()
Sowieso is die jumbo al vele malen groter dan de Albert Heijn XXL in Leeuwarden.
Qua opzet.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:50 schreef Oneself het volgende:
Ah jong, je moet gewoon naar een Wall-mart gaan, dannnn hebben we het pas over groot.
True that. Maar imo is het gewoon een uit de kluiten gewassen supermarkt.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Qua opzet.
Wallmart heeft een andere functie zeg maar. Die hebben ook meer non-food (kleding) en een restaurant en en en en ene ne en
De Maxis, geweldig was die toko. Echt fucking huge. Helaas nu gewoon een winkelcentrumpje geworden waar (eigenlijk net niks zit. Enige redenen om daarheen te gaan zijn de Lidl en de AHXLquote:Op zondag 16 mei 2010 00:56 schreef Peterselieman het volgende:
Vroeger was de Maxis zo'n winkel. Deels non-food en deels supermarkt
Nou idd. En gewoon later dan 3 uur thuis.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:33 schreef nietzman het volgende:
Hard. M'n neger kwam met shotjes aanzetten waarna ik dacht "Eeeeeeeh misschien moet ik niet verder gaan."
En ik zie nou her en der berichten van mezelf terug om half zeven die nog best coherent en scherp zijn. Wat ben ik toch een topvent.
Toeter.quote:Op zondag 16 mei 2010 12:07 schreef Slaif het volgende:
Mn zus, zwager + vriend uit Zuid Afrika zijn in Grunn en nu willen ze op stap in Grunn. Iemand nog suggesties voor een zondagavond? 9e, Vaatje, Shooters... zijn altijd wel druk, maar verder?
Hee hai!quote:
Onze Ikea is volgens mij ook één van de grootste.quote:Op zondag 16 mei 2010 02:47 schreef stijn_ het volgende:
Wal-Mart lijkt me supergaaf wel, sowieso alles in Amerika, 3x zo groot als hier. Jumbo Euroborg schijnt de grootste jumbo van nederland te zijn. Even voor jullie info
Gehaktbal à la Fems, tomaatjes gesneden en gebakken met pesto gemengd met een uitje en knoflook en wat kruiden erop en witte boterham met diezelfde pestomix en een met olijfolie gemengd met lekkere kruiden!quote:
Die weten niet beter.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:56 schreef Q.E.D. het volgende:
Arme jongens. Denk eens aan die Thaise opstandelingen die al een week op water en droog brood opgehokt zitten waarbij de kogels hen om de oren vliegen.
Ik juist niet voor een zondagavond. Wel behoorlijk hard in de war gisteravond maar mijn trainingssessie heeft me goed gedaan vandaag.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:50 schreef Luco het volgende:
Klinkt lekker.
En ik voel me suf en lusteloos vanavond
Okee.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:56 schreef Q.E.D. het volgende:
Arme jongens. Denk eens aan die Thaise opstandelingen die al een week op water en droog brood opgehokt zitten waarbij de kogels hen om de oren vliegen.
`Denk eens aan al die arme kindjes in Afrika..´quote:Op zondag 16 mei 2010 20:56 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik moet werken.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:12 schreef Oneself het volgende:
[..]
`Denk eens aan al die arme kindjes in Afrika..´
Wilt niet zeggen dat je niet even mag klagen toch?
Boehoehoequote:Op zondag 16 mei 2010 21:14 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik moet werken.Ik moet naar college.
Ik moet poepen.
Ik moet naar de kroeg.
![]()
Boehoe![]()
![]()
Waar loop je stage dan? (meer omdat MWD best wel SJD gerelateerd is)quote:Op zondag 16 mei 2010 21:18 schreef RickoKun het volgende:
Ik moet nog 6 week stage. Dat vind ik niet zo kutIk vind het wel toffig, maar ik moet verdomme binnen nu en 2 week nog een praktijk gericht onderzoek maken en nog allemaal protocollen en behandelplannen etc. uitschrijven voor een SLB verslag
De VNN te Leeuwarden (had gesolliciteerd op Groningen, maar daar was het vol dus heeft de P&O van de VNN de brief maar naar leeuwarden gestuurd ofzoquote:Op zondag 16 mei 2010 21:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waar loop je stage dan? (meer omdat MWD best wel SJD gerelateerd is)
Vooruit dan maar.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:27 schreef Luco het volgende:
Klagen en zeuren op z'n tijd best leuk, moet ook absoluut kunnen.
Boehoe, de badkuip hier is net niet groot genoeg om fatsoenlijk in te liggen...
Dat zou ik echt fantastisch vinden (want pinksteren in Leek dan (quote:Op zondag 16 mei 2010 21:42 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Vooruit dan maar.
Vrijdag wordt het pas mooi weer.
Als het over 2 weken maar mooi weer is. Heb geen zin in een wedstrijd op gras in de regen...quote:Op zondag 16 mei 2010 21:42 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Vooruit dan maar.
Vrijdag wordt het pas mooi weer.
Oooh dat vond ik echt het allerkutste van mijn hele studie, al die kutverslagen. Verveeeelend.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:18 schreef RickoKun het volgende:
Ik moet nog 6 week stage. Dat vind ik niet zo kutIk vind het wel toffig, maar ik moet verdomme binnen nu en 2 week nog een praktijk gericht onderzoek maken en nog allemaal protocollen en behandelplannen etc. uitschrijven voor een SLB verslag
Boehoeeee, wij hebben niet eens een badkuip.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:27 schreef Luco het volgende:
Klagen en zeuren op z'n tijd best leuk, moet ook absoluut kunnen.
Boehoe, de badkuip hier is net niet groot genoeg om fatsoenlijk in te liggen...
Dit is dus waarom je sport niet serieus genomen wordt... kom op zeg.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:49 schreef Luco het volgende:
[..]
Als het over 2 weken maar mooi weer is. Heb geen zin in een wedstrijd op gras in de regen...
Nu is het moment om er eventjes over te zeuren!quote:Op zondag 16 mei 2010 22:25 schreef Oneself het volgende:
[..]
Oooh dat vond ik echt het allerkutste van mijn hele studie, al die kutverslagen. Verveeeelend.Succes!
![]()
[..]
Boehoeeee, wij hebben niet eens een badkuip.
Go OneSelfquote:En ik heb net 'n rondje gewandeld (yeah baby op z'n tijd eens wandelen door natuur met diertjes rocks) en deels een vastzittend schaapje in nood geholpen. Zat met z'n kop vast in het hek.
Kunstgras is met een reden uitgevonden, kom op zegquote:Op zondag 16 mei 2010 22:29 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Dit is dus waarom je sport niet serieus genomen wordt... kom op zeg.
Ontopic: liefde!
VNN had ik ook gekund, mijn richting alleen niet. Al vind ik het wel een goede instantiequote:Op zondag 16 mei 2010 21:37 schreef RickoKun het volgende:
[..]
De VNN te Leeuwarden (had gesolliciteerd op Groningen, maar daar was het vol dus heeft de P&O van de VNN de brief maar naar leeuwarden gestuurd ofzo), waar ik mij opperbest vermaak. Die stage zelf is geen enkel probleem, heb alleen geen zin om van die ultra verslagen te moeten maken
quote:Op maandag 17 mei 2010 08:15 schreef Luco het volgende:
Mogguh.
Hmm beetje dom om die vraag hier te stellenquote:Op maandag 17 mei 2010 11:32 schreef Luco het volgende:
Donar Capitals Hanzevast Capital Gasterra Flames natuurlijk!
Ik citeer coach Erik Braal: ''We zijn op ons best als we met onze rug tegen de muur staan''quote:Op maandag 17 mei 2010 11:38 schreef Luco het volgende:
Geen flauw idee. Maar als de eerste pot zo dik gewonnen wordt belooft dat niet veel goeds voor jullie
Hoe lang heet dat eigenlijk al Gasterra Flames? Ik ben zo gewend aan 'Donar'.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:06 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Wie gaat er morgen winnen
Giants of Gasterra Flames?
Sinds dit seizoen, vorig jaar waren het de Hanzevast Capitals. Blijkbaar is het hip om je naam te veranderen naar je sponsor...quote:Op maandag 17 mei 2010 11:42 schreef Oneself het volgende:
[..]
Hoe lang heet dat eigenlijk al Gasterra Flames? Ik ben zo gewend aan 'Donar'.
En indeed, Gasterra Flames dan natuurlijk.
Moorrrrrrrgen btw.
Of het brengt gewoon veel geld opquote:Op maandag 17 mei 2010 11:57 schreef Luco het volgende:
[..]
Sinds dit seizoen, vorig jaar waren het de Hanzevast Capitals. Blijkbaar is het hip om je naam te veranderen naar je sponsor...
Haha, ik denk eerder dat dat het helaas inderdaad is. Zwolle same tho, ik ga hier wel eens naar wedstrijden en het team suckt heet Landstede Basketbal. Genoemd naar een mbo-instelling hier, dat kan toch veel leuker?quote:Op maandag 17 mei 2010 11:59 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Of het brengt gewoon veel geld op
Giants heten eigenlijk ook de Word Class Aviation Academy West-Brabant Giants
Ik weet eindelijk waar dat 46664 voor staat! Gevangene 466 in 1964quote:Op maandag 17 mei 2010 13:26 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Iedereen noemt het toch nog Donar, dus wat maakt het uit.
14.gifquote:Op maandag 17 mei 2010 14:03 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik weet eindelijk waar dat 46664 voor staat! Gevangene 466 in 1964
Zo is het.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:03 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik weet eindelijk waar dat 46664 voor staat! Gevangene 466 in 1964
ik zag jouquote:
Wat moet je nou in veendam?quote:Op maandag 17 mei 2010 15:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom is het een uur met de bus naar Veendam?
Grr.
Naar de kapper,quote:
Nee.quote:
Ik legde eigenlijk pas later de link.. "Oh ja, dat is natuurlijk Max". Maar wel een goed gesprek gevoerdquote:
30min vanaf station toch?quote:Op maandag 17 mei 2010 15:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom is het een uur met de bus naar Veendam?
Grr.
Dan lijk je minder brak omdat je kapsel nog brakker is!quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 19:22 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Dan lijk je minder brak omdat je kapsel nog brakker is!
Hihi
Goeie kapster!quote:
quote:
quote:Reistijd 1:07
Volgens mij niet.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:14 schreef Jesse_ het volgende:
zitten er in die qliners al chipkaart apparaten?
Op bijv. vrijdag om 8:00u ook gewoon ruim een uur,quote:
43min.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Op bijv. vrijdag om 8:00u ook gewoon ruim een uur,.
@ MM; ja, gewoon Qliner.
quote:Op maandag 17 mei 2010 12:31 schreef Luco het volgende:
Binnen het korfbal zie je ook wel dat ploegen hun namen gaan "verkopen" maar dan blijft de clubnaam er gewoon inzitten. Fortuna/MHIR, Blauw Wit - HavenFD, PKC/Lucassenboer. Je complete naam verkopen gaat wel erg ver...
Donar/Gasterra kan dan net zo goed me dunkt.
Nah, maar ik heb veel 'teveel eraf geknipt' ervaringen,quote:Op maandag 17 mei 2010 20:58 schreef Oneself het volgende:
[..]
![]()
Mijn vader heeft nog bij Donar gespeeld![]()
Chipszak; waarom geen goede kapper in Grunn? Laat je speciale dingen doen? Of kom je gewoon uit Veendam oid?
Bij mij is dat juist altijd andersomquote:Op maandag 17 mei 2010 20:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nah, maar ik heb veel 'teveel eraf geknipt' ervaringen,.
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:01 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Bij mij is dat juist altijd andersom
Volgende keer ga ik vragen hoeveel millimeter die tondeuse heeft. Die zijkanten MUSSEN AUFROSSEN!!!!!
quote:
Heb ik last van nuquote:Op maandag 17 mei 2010 21:05 schreef RickoKun het volgende:
[..]Nee, de zijkantjes wil ik er altijd graag af. Anders gaat het zo 'stiekelig' en onverzorgd opzij staan
ik doe maar 2x per jaar mijn hele kop gemillimeterd
Mwhehe, dat is kut ja. Al moeten er wel goede kappers zijn toch? Ik bedoel, hoe moeilijk is '... cm' of 'tot hier'?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nah, maar ik heb veel 'teveel eraf geknipt' ervaringen,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |