Dan wens ik jou een klaplul.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:57 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik wens jou een klaplong.
Wat Luco zegt. Dus wat aardiger tegen hem doen mag welquote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:00 schreef Luco het volgende:
Nu moet ik zeggen dat Q.E.D. lekker meedoet de laatste tijd.
Van Nietzman kan ik het wel hebben.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wat Luco zegt. Dus wat aardiger tegen hem doen mag wel
Ok baas.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wat Luco zegt. Dus wat aardiger tegen hem doen mag wel
Flikker toch eens op.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:03 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Van Nietzman kan ik het wel hebben.
Maar als Bob. onaardig is dan krijg ik griepverschijnselen.
Hey Slaif, hoe laat is het?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:11 schreef Slaif het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-395207341324952158#
Dan blijf je een irritant knulletje. Dat je de laatste tijd geen mensen hebt lopen uitschelden verandert daar niet zo veel aan.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:13 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Boh.Ik schenk jou immer positieve aandacht.
Doe dan een goede live versie. Paolo @ Amsterdam 1988 ofzoquote:
?quote:
hehe ja ik dat filmpje toch niet uitkijkenquote:
Ik wist het!quote:
'ja, aids is vrij relaxed dit jaar.'quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:00 schreef Luco het volgende:
Nu moet ik zeggen dat Q.E.D. lekker meedoet de laatste tijd.
[14.gif]quote:
Da's geen probleem, da's een uitdaging.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:09 schreef Luco het volgende:
Owh, en borrels met leuke meiden die een vriend blijken te hebben zijn stom
Wow, statement.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:26 schreef cerror het volgende:
Binnen een paar maand ben ik waarschijnlijk ook een inwoner.
Laten we het op een persoonlijke vete tussen Nietzman en Q.E.D. houden.quote:
Goh wat een sympathie voor QED ineens.quote:Op woensdag 12 mei 2010 08:11 schreef Luco het volgende:
[..]
Laten we het op een persoonlijke vete tussen Nietzman en Q.E.D. houden.
Alvast welkom dan.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:26 schreef cerror het volgende:
Binnen een paar maand ben ik waarschijnlijk ook een inwoner.
Kom ik eens bij jou ontbijten.quote:
Haha.. geen problemen mee.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 23:09 schreef Luco het volgende:
Owh, en borrels met leuke meiden die een vriend blijken te hebben zijn stom
Dolle boel.quote:
Studie.quote:Op woensdag 12 mei 2010 08:59 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dolle boel.![]()
Waarom kom je eigenlijk richting het hoge noorden over een paar maanden? Werk? Studie?
Als je een overtuigende vrouwelijke Albertiaan weet neer te zetten kan ik je hier wel naar binnen sluizen?quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:02 schreef cerror het volgende:
[..]
Studie.
Maar kamers zijn nogal schaars.
2 maand, valt mee.quote:Op woensdag 12 mei 2010 09:06 schreef Bob. het volgende:
[..]
Als je een overtuigende vrouwelijke Albertiaan weet neer te zetten kan ik je hier wel naar binnen sluizen?
Maar 't is inderdaad lastig om aan een fatsoenlijke kamer te komen.. al lang op zoek?
Beschuit met tieten.quote:
zie vorig topic. Overigens was het een verkapte tvp, dus je hoeft je niet aangesproken te voelen hoorquote:
Niet lachen: ICT.quote:
Het is een cliché.quote:
Zeker wel. Maar dat komt wel als ik m'n midlifecrisis heb.quote:Op woensdag 12 mei 2010 11:48 schreef nietzman het volgende:
Maar jij kan toch ook wel wat creatiefs?
Universitair? Of Hanze?quote:
Waar komt die kerel dan?quote:
Nou, iemand die ik vandaag sprak zong al de hele dag Hey Marlous, dus ik denk van wel...quote:
Ai, zo'n moment krijg je maar eens in je leven!quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:22 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik weet het, met een meet & greet zelfs! Maar ik kan er niet heen.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:30 schreef Luco het volgende:
[..]
Nou, iemand die ik vandaag sprak zong al de hele dag Hey Marlous, dus ik denk van wel...
Goed punt. Rinus.quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:31 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ai, zo'n moment krijg je maar eens in je leven!
Daar moet je al het andere voor opzij zetten.
Nee. Nu hoor je er pas echt bijquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:04 schreef MaxMark het volgende:
Ik ben voor het eerst in de Pintelier geweest!
Ben ik nu zwanger?
Jep.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:04 schreef MaxMark het volgende:
Ik ben voor het eerst in de Pintelier geweest!
Ben ik nu zwanger?
Oh. En ik had nog zo gehoopt zwanger te zijnquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee. Nu hoor je er pas echt bij
Zo kun je het ook noemen, omdat het een vorm van ontmaagding isquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:22 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Oh. En ik had nog zo gehoopt zwanger te zijn
Precies. Na de eerste keer ben je altijd zwanger.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zo kun je het ook noemen, omdat het een vorm van ontmaagding is
Gefeliciteerd!quote:
Dat lijkt me toch echt wat hèquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:25 schreef Oneself het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik hoorde toevallig gister dat een kennis onverwacht vader gaat worden. Hij is 20 en nu gekapt met z'n studie om te gaan werken.![]()
Ah joh leuk toch, ongeveer noodgedwongen kappen met je studie, verhuizen naar buurt van je ouders om toch wat back-up te hebben, dag zorgenloos studentenleventje en hai volwassenheid.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:26 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch echt wat hè
Deden ze dan niks aan 'voorbehoeding'?
Mijn vriendin is aan de pil en that's it. Toch ben ik altijd bang dat het niet genoeg is. Vooral na dit soort verhalenquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:30 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ah joh leuk toch, ongeveer noodgedwongen kappen met je studie, verhuizen naar buurt van je ouders om toch wat back-up te hebben, dag zorgenloos studentenleventje en hai volwassenheid.![]()
Haha geen idee, maar blijkbaar niet genoeg nee.
Jaa, dat is ook eng. Maar dit soort verhalen zijn ook gelijk de worst-case-scenario's he, dus maak je niet allll te druk.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:31 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Mijn vriendin is aan de pil en that's it. Toch ben ik altijd bang dat het niet genoeg is. Vooral na dit soort verhalen
Ik had 'vroegah' een collega die twee keer "door de condoom heen" zwanger is geworden. Sorry hoor, maar dan doe je toch iets fout?quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:38 schreef Oneself het volgende:
[..]
Jaa, dat is ook eng. Maar dit soort verhalen zijn ook gelijk de worst-case-scenario's he, dus maak je niet allll te druk.
Haha, dat is ergens ook wel weer lachwekkend.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:40 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik had 'vroegah' een collega die twee keer "door de condoom heen" zwanger is geworden. Sorry hoor, maar dan doe je toch iets fout?
quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:43 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha, dat is ergens ook wel weer lachwekkend.Al zou ik het ronduit kut vinden.
Van mijn vroegere groep 8-klas zijn er 5 meiden die allemaal op hun 18e/19e een kind hadden. Ook zoiets.Trusten
Maar ik ga slapen, have a good nightsleep!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |