Nou idd. En gewoon later dan 3 uur thuis.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:33 schreef nietzman het volgende:
Hard. M'n neger kwam met shotjes aanzetten waarna ik dacht "Eeeeeeeh misschien moet ik niet verder gaan."
En ik zie nou her en der berichten van mezelf terug om half zeven die nog best coherent en scherp zijn. Wat ben ik toch een topvent.
Toeter.quote:Op zondag 16 mei 2010 12:07 schreef Slaif het volgende:
Mn zus, zwager + vriend uit Zuid Afrika zijn in Grunn en nu willen ze op stap in Grunn. Iemand nog suggesties voor een zondagavond? 9e, Vaatje, Shooters... zijn altijd wel druk, maar verder?
Hee hai!quote:
Onze Ikea is volgens mij ook één van de grootste.quote:Op zondag 16 mei 2010 02:47 schreef stijn_ het volgende:
Wal-Mart lijkt me supergaaf wel, sowieso alles in Amerika, 3x zo groot als hier. Jumbo Euroborg schijnt de grootste jumbo van nederland te zijn. Even voor jullie info
Gehaktbal à la Fems, tomaatjes gesneden en gebakken met pesto gemengd met een uitje en knoflook en wat kruiden erop en witte boterham met diezelfde pestomix en een met olijfolie gemengd met lekkere kruiden!quote:
Die weten niet beter.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:56 schreef Q.E.D. het volgende:
Arme jongens. Denk eens aan die Thaise opstandelingen die al een week op water en droog brood opgehokt zitten waarbij de kogels hen om de oren vliegen.
Ik juist niet voor een zondagavond. Wel behoorlijk hard in de war gisteravond maar mijn trainingssessie heeft me goed gedaan vandaag.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:50 schreef Luco het volgende:
Klinkt lekker.
En ik voel me suf en lusteloos vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |