Okee.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:56 schreef Q.E.D. het volgende:
Arme jongens. Denk eens aan die Thaise opstandelingen die al een week op water en droog brood opgehokt zitten waarbij de kogels hen om de oren vliegen.
`Denk eens aan al die arme kindjes in Afrika..´quote:Op zondag 16 mei 2010 20:56 schreef Q.E.D. het volgende:
Arme jongens. Denk eens aan die Thaise opstandelingen die al een week op water en droog brood opgehokt zitten waarbij de kogels hen om de oren vliegen.
Ik moet werken.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:12 schreef Oneself het volgende:
[..]
`Denk eens aan al die arme kindjes in Afrika..´
Wilt niet zeggen dat je niet even mag klagen toch?
Boehoehoequote:Op zondag 16 mei 2010 21:14 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik moet werken.Ik moet naar college.
Ik moet poepen.
Ik moet naar de kroeg.
![]()
Boehoe![]()
![]()
Waar loop je stage dan? (meer omdat MWD best wel SJD gerelateerd is)quote:Op zondag 16 mei 2010 21:18 schreef RickoKun het volgende:
Ik moet nog 6 week stage. Dat vind ik niet zo kutIk vind het wel toffig, maar ik moet verdomme binnen nu en 2 week nog een praktijk gericht onderzoek maken en nog allemaal protocollen en behandelplannen etc. uitschrijven voor een SLB verslag
De VNN te Leeuwarden (had gesolliciteerd op Groningen, maar daar was het vol dus heeft de P&O van de VNN de brief maar naar leeuwarden gestuurd ofzoquote:Op zondag 16 mei 2010 21:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waar loop je stage dan? (meer omdat MWD best wel SJD gerelateerd is)
Vooruit dan maar.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:27 schreef Luco het volgende:
Klagen en zeuren op z'n tijd best leuk, moet ook absoluut kunnen.
Boehoe, de badkuip hier is net niet groot genoeg om fatsoenlijk in te liggen...
Dat zou ik echt fantastisch vinden (want pinksteren in Leek dan (quote:Op zondag 16 mei 2010 21:42 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Vooruit dan maar.
Vrijdag wordt het pas mooi weer.
Als het over 2 weken maar mooi weer is. Heb geen zin in een wedstrijd op gras in de regen...quote:Op zondag 16 mei 2010 21:42 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Vooruit dan maar.
Vrijdag wordt het pas mooi weer.
Oooh dat vond ik echt het allerkutste van mijn hele studie, al die kutverslagen. Verveeeelend.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:18 schreef RickoKun het volgende:
Ik moet nog 6 week stage. Dat vind ik niet zo kutIk vind het wel toffig, maar ik moet verdomme binnen nu en 2 week nog een praktijk gericht onderzoek maken en nog allemaal protocollen en behandelplannen etc. uitschrijven voor een SLB verslag
Boehoeeee, wij hebben niet eens een badkuip.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:27 schreef Luco het volgende:
Klagen en zeuren op z'n tijd best leuk, moet ook absoluut kunnen.
Boehoe, de badkuip hier is net niet groot genoeg om fatsoenlijk in te liggen...
Dit is dus waarom je sport niet serieus genomen wordt... kom op zeg.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:49 schreef Luco het volgende:
[..]
Als het over 2 weken maar mooi weer is. Heb geen zin in een wedstrijd op gras in de regen...
Nu is het moment om er eventjes over te zeuren!quote:Op zondag 16 mei 2010 22:25 schreef Oneself het volgende:
[..]
Oooh dat vond ik echt het allerkutste van mijn hele studie, al die kutverslagen. Verveeeelend.Succes!
![]()
[..]
Boehoeeee, wij hebben niet eens een badkuip.
Go OneSelfquote:En ik heb net 'n rondje gewandeld (yeah baby op z'n tijd eens wandelen door natuur met diertjes rocks) en deels een vastzittend schaapje in nood geholpen. Zat met z'n kop vast in het hek.
Kunstgras is met een reden uitgevonden, kom op zegquote:Op zondag 16 mei 2010 22:29 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Dit is dus waarom je sport niet serieus genomen wordt... kom op zeg.
Ontopic: liefde!
VNN had ik ook gekund, mijn richting alleen niet. Al vind ik het wel een goede instantiequote:Op zondag 16 mei 2010 21:37 schreef RickoKun het volgende:
[..]
De VNN te Leeuwarden (had gesolliciteerd op Groningen, maar daar was het vol dus heeft de P&O van de VNN de brief maar naar leeuwarden gestuurd ofzo), waar ik mij opperbest vermaak. Die stage zelf is geen enkel probleem, heb alleen geen zin om van die ultra verslagen te moeten maken
quote:Op maandag 17 mei 2010 08:15 schreef Luco het volgende:
Mogguh.
Hmm beetje dom om die vraag hier te stellenquote:Op maandag 17 mei 2010 11:32 schreef Luco het volgende:
Donar Capitals Hanzevast Capital Gasterra Flames natuurlijk!
Ik citeer coach Erik Braal: ''We zijn op ons best als we met onze rug tegen de muur staan''quote:Op maandag 17 mei 2010 11:38 schreef Luco het volgende:
Geen flauw idee. Maar als de eerste pot zo dik gewonnen wordt belooft dat niet veel goeds voor jullie
Hoe lang heet dat eigenlijk al Gasterra Flames? Ik ben zo gewend aan 'Donar'.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:06 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Wie gaat er morgen winnen
Giants of Gasterra Flames?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |