Mijn wekker gaat om half 5, niet bitchen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:36 schreef Luco het volgende:
En weer terug in Groningen. Morgen half 7 de wekker
We kunnen ook samen bitchen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:07 schreef Bob. het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat om half 5, niet bitchen.![]()
En ik ben nu nog aan het werk, en als ik daar mee klaar ben moet ik nog gaan inpakken.Maar ik ga wel morgen naar Glasgow! Yay!
Oh, dus ik viel nog reuze mee.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 02:39 schreef JH87 het volgende:
Ja kut ik vertrek ook over een paar uur naar Stuttgart en moet nog beginnen met inpakken.
Het klopt wel, althans als ik zo 's ochtends op het station rondkijk.quote:
Veel spiegels ook.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Het klopt wel, althans als ik zo 's ochtends op het station rondkijk.
Bwahahahahaha.quote:
Sorry ik zag je reactie te laatquote:
Mijn ouders zagen die acteur in Italië in een restaurant. En daar zat ook een jongetje die precies op dat kereltje leek uit de film, en die mocht met de acteur op de foto.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:44 schreef Luco het volgende:
La Vita e Bella. Wat een heerlijke film is dat toch
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:59 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik vond hem wel erg tof, maar deel 1 was beter.
Haha, precies de redenen waarom ik em wat matig vond.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:34 schreef stijn_ het volgende:
Ik vind de actie in beide films sowieso matig. Meestal heeft een film als deze een 'eindbaas', die moeilijk te verslaan is. In Iron Man kreeg ik dit gevoel helemaal niet. Maar verder wel leuk om een keer te zien.
Da's nou de enige die ik niet ken.quote:
ben er nog nooit geweest, maar het ding is megaquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:41 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Da's nou de enige die ik niet ken.Groot assortiment? Of is het zo'n kleintje?
Ik denk de grootste supermarkt van de stad. Enorm assortimentquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:41 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Da's nou de enige die ik niet ken.Groot assortiment? Of is het zo'n kleintje?
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik denk de grootste supermarkt van de 3 noordelijke provinciesstad. Enorm assortiment
Omdat het in een stadion zit, en groningen een wereldstad isquote:
Die XL in Assen is ook niet zo groot.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Omdat het in een stadion zit, en groningen een wereldstad is![]()
Sowieso is die jumbo al vele malen groter dan de Albert Heijn XXL in Leeuwarden.
Qua opzet.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:50 schreef Oneself het volgende:
Ah jong, je moet gewoon naar een Wall-mart gaan, dannnn hebben we het pas over groot.
True that. Maar imo is het gewoon een uit de kluiten gewassen supermarkt.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Qua opzet.
Wallmart heeft een andere functie zeg maar. Die hebben ook meer non-food (kleding) en een restaurant en en en en ene ne en
De Maxis, geweldig was die toko. Echt fucking huge. Helaas nu gewoon een winkelcentrumpje geworden waar (eigenlijk net niks zit. Enige redenen om daarheen te gaan zijn de Lidl en de AHXLquote:Op zondag 16 mei 2010 00:56 schreef Peterselieman het volgende:
Vroeger was de Maxis zo'n winkel. Deels non-food en deels supermarkt
Nou idd. En gewoon later dan 3 uur thuis.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:33 schreef nietzman het volgende:
Hard. M'n neger kwam met shotjes aanzetten waarna ik dacht "Eeeeeeeh misschien moet ik niet verder gaan."
En ik zie nou her en der berichten van mezelf terug om half zeven die nog best coherent en scherp zijn. Wat ben ik toch een topvent.
Toeter.quote:Op zondag 16 mei 2010 12:07 schreef Slaif het volgende:
Mn zus, zwager + vriend uit Zuid Afrika zijn in Grunn en nu willen ze op stap in Grunn. Iemand nog suggesties voor een zondagavond? 9e, Vaatje, Shooters... zijn altijd wel druk, maar verder?
Hee hai!quote:
Onze Ikea is volgens mij ook één van de grootste.quote:Op zondag 16 mei 2010 02:47 schreef stijn_ het volgende:
Wal-Mart lijkt me supergaaf wel, sowieso alles in Amerika, 3x zo groot als hier. Jumbo Euroborg schijnt de grootste jumbo van nederland te zijn. Even voor jullie info
Gehaktbal à la Fems, tomaatjes gesneden en gebakken met pesto gemengd met een uitje en knoflook en wat kruiden erop en witte boterham met diezelfde pestomix en een met olijfolie gemengd met lekkere kruiden!quote:
Die weten niet beter.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:56 schreef Q.E.D. het volgende:
Arme jongens. Denk eens aan die Thaise opstandelingen die al een week op water en droog brood opgehokt zitten waarbij de kogels hen om de oren vliegen.
Ik juist niet voor een zondagavond. Wel behoorlijk hard in de war gisteravond maar mijn trainingssessie heeft me goed gedaan vandaag.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:50 schreef Luco het volgende:
Klinkt lekker.
En ik voel me suf en lusteloos vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |