Dat is een beetje drastisch hè.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:44 schreef Dwab het volgende:
Anders kun je altijd nog overgaan tot abortus
Het is sowieso drastisch, in het andere geval heb je een kind... lijkt me ook bestwel ingrijpend zeg maarquote:Op donderdag 13 mei 2010 00:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat is een beetje drastisch hè.
En hoi, wie benne?
Ik ben in ieder geval vrijquote:Op donderdag 13 mei 2010 07:07 schreef JH87 het volgende:
Ik ben zeker de enige ter wereld die moet werken vandaag?
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar. Verdiend het een beetje?quote:Op donderdag 13 mei 2010 10:55 schreef Bob. het volgende:
Wat doe je eigenlijk voor werk Nelson?
En goedemorgen!
Jumbo's wel (zowel euroborg als beren).quote:
Je moeder is ook open.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:35 schreef 2dope het volgende:
[..]
Jumbo's wel (zowel euroborg als beren).
Wel als de shops slim zijn.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:51 schreef RickoKun het volgende:
Zijn de smart shops ook geopend vandaag?
Inderdaadquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik moet namelijk een Slim Fit Shake halen
Dat kan je wel schudden.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik moet namelijk een Slim Fit Shake halen
Beetje dit, beetje dat.quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:01 schreef nietzman het volgende:
Wat ga jij allemaal voor leuks doen Slaifje?
quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:46 schreef RickoKun het volgende:
Ik ga zo vissticks ophalen, hopen dat die jumbo bij de karreweg open is
quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:35 schreef 2dope het volgende:
[..]
Jumbo's wel (zowel euroborg als beren).
quote:
Zoals Ruben... Ben je 9, raak je gewoon je ouders en broer kwijt, moet er niet aan denkenquote:Op donderdag 13 mei 2010 15:11 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha zo flauw echt.
Hee, dat verhaal over die Tripoli-ramp; 70 doden he? Ik zou het niet eens in m'n eentje willen overleven.
Ja precies, ik voel echt mee met dat jochie, en hij beseft ws totaaaal niet wat er aan de hand is. Zo naar.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:13 schreef Luco het volgende:
[..]
Zoals Ruben... Ben je 9, raak je gewoon je ouders en broer kwijt, moet er niet aan denken
Ah nee, zou ik ook niet doen, Ber doet nogal raar de laatste tijd.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:24 schreef RickoKun het volgende:
Vanavond trouwens iets doen wout0r?
Ber die komt vanavond bij paul dus daar heb ik niet zo heel veel zin in
quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:28 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ja precies, ik voel echt mee met dat jochie, en hij beseft ws totaaaal niet wat er aan de hand is. Zo naar.
[..]
Ah nee, zou ik ook niet doen, Ber doet nogal raar de laatste tijd.
quote:Beno Hofman heeft je vriendschapsverzoek geaccepteerd
Hee cerror,quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:26 schreef cerror het volgende:
Binnen een paar maand ben ik waarschijnlijk ook een inwoner.
quote:Op donderdag 13 mei 2010 13:37 schreef JH87 het volgende:
Zo, werkdag zit er weer op.
Dat is dat project van Nike toch? Ik heb gister ook nieuwe veters gekocht (alleen geen rodequote:Op donderdag 13 mei 2010 23:02 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Lace Up Save Lives: had de zoektocht naar de rode veters al opgegeven, stad en land afgezocht, zelfs in België op zoek geweest.. en vandaag kwam ik ze bij toeval tegen in, of all places, Hoogezand.
Liefde.
Mijn wekker gaat om half 5, niet bitchen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:36 schreef Luco het volgende:
En weer terug in Groningen. Morgen half 7 de wekker
We kunnen ook samen bitchen.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:07 schreef Bob. het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat om half 5, niet bitchen.![]()
En ik ben nu nog aan het werk, en als ik daar mee klaar ben moet ik nog gaan inpakken.Maar ik ga wel morgen naar Glasgow! Yay!
Oh, dus ik viel nog reuze mee.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 02:39 schreef JH87 het volgende:
Ja kut ik vertrek ook over een paar uur naar Stuttgart en moet nog beginnen met inpakken.
Het klopt wel, althans als ik zo 's ochtends op het station rondkijk.quote:
Veel spiegels ook.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 10:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Het klopt wel, althans als ik zo 's ochtends op het station rondkijk.
Bwahahahahaha.quote:
Sorry ik zag je reactie te laatquote:
Mijn ouders zagen die acteur in Italië in een restaurant. En daar zat ook een jongetje die precies op dat kereltje leek uit de film, en die mocht met de acteur op de foto.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:44 schreef Luco het volgende:
La Vita e Bella. Wat een heerlijke film is dat toch
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:59 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik vond hem wel erg tof, maar deel 1 was beter.
Haha, precies de redenen waarom ik em wat matig vond.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:34 schreef stijn_ het volgende:
Ik vind de actie in beide films sowieso matig. Meestal heeft een film als deze een 'eindbaas', die moeilijk te verslaan is. In Iron Man kreeg ik dit gevoel helemaal niet. Maar verder wel leuk om een keer te zien.
Da's nou de enige die ik niet ken.quote:
ben er nog nooit geweest, maar het ding is megaquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:41 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Da's nou de enige die ik niet ken.Groot assortiment? Of is het zo'n kleintje?
Ik denk de grootste supermarkt van de stad. Enorm assortimentquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:41 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Da's nou de enige die ik niet ken.Groot assortiment? Of is het zo'n kleintje?
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik denk de grootste supermarkt van de 3 noordelijke provinciesstad. Enorm assortiment
Omdat het in een stadion zit, en groningen een wereldstad isquote:
Die XL in Assen is ook niet zo groot.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 20:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Omdat het in een stadion zit, en groningen een wereldstad is![]()
Sowieso is die jumbo al vele malen groter dan de Albert Heijn XXL in Leeuwarden.
Qua opzet.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:50 schreef Oneself het volgende:
Ah jong, je moet gewoon naar een Wall-mart gaan, dannnn hebben we het pas over groot.
True that. Maar imo is het gewoon een uit de kluiten gewassen supermarkt.quote:Op zondag 16 mei 2010 00:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Qua opzet.
Wallmart heeft een andere functie zeg maar. Die hebben ook meer non-food (kleding) en een restaurant en en en en ene ne en
De Maxis, geweldig was die toko. Echt fucking huge. Helaas nu gewoon een winkelcentrumpje geworden waar (eigenlijk net niks zit. Enige redenen om daarheen te gaan zijn de Lidl en de AHXLquote:Op zondag 16 mei 2010 00:56 schreef Peterselieman het volgende:
Vroeger was de Maxis zo'n winkel. Deels non-food en deels supermarkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |