Link! Van de foto uiteraardquote:Op maandag 3 mei 2010 21:32 schreef Oneself het volgende:
Hahaha!
Toevallig heeft mijn zusje voor Queensday oranje pruiken gehaald en heb ik n.a.v. daarvan onderhand een oranje-pruiken-foto op mn hyves staan. Is dus al gefixt.
Haha gelijk een PM erachteraan!quote:
Ah daar heb ik ook meer over gelezen! Wat is niet heel goed koop? Waarom vind je ze goed btw?quote:Op maandag 3 mei 2010 21:40 schreef Bob. het volgende:
Capelli in de Steentilstraat vind ik erg goed Oneself. Maar zijn geloof ik niet heel goedkoop..
Klopt, maar back in hometown hebben ze me ooit tijdens mijn ruige kapsels-tijd bijjjna een 180 euro's voor kleuren aangesmeerd. Toen ik aangaf dat dat sowieso buiten mijn budget ging, durfde het knipmeisje me ook nog te vertellen dat het haar tegen zou vallen als ik alsnog naar een andere kapper zou gaan.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:46 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Op een kapper moet je nooit bezuinigen.
*Mee eens.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:46 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Op een kapper moet je nooit bezuinigen.
Als we het doen doen we het goed! Groetjes uit Milaan trouwensquote:Op maandag 3 mei 2010 21:43 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha gelijk een PM erachteraan!![]()
[..]
Ah daar heb ik ook meer over gelezen! Wat is niet heel goed koop? Waarom vind je ze goed btw?
Een vriendinnetje van mij doet dat ook altijd, die is er absoluut tevreden over. Niet in Grunn tho.quote:
Ik heb het laatst laten knippen en verven en dat was geloof ik 80 euro? Dus in vergelijking met de 180 euro van je andere kapper valt het nog heel erg mee.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:43 schreef Oneself het volgende:
[..]
Haha gelijk een PM erachteraan!![]()
[..]
Ah daar heb ik ook meer over gelezen! Wat is niet heel goed koop? Waarom vind je ze goed btw?
Geen optiequote:Op maandag 3 mei 2010 22:50 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik ben al in jaren niet bij een kapper geweest.
Tondeuse laagste stand, gas geven, klaar.
Idem, al vinden m'n ouders het niet staan... Vooral m'n moeder ziet me liever een 'normaal' kapsel nemenquote:Op maandag 3 mei 2010 22:50 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik ben al in jaren niet bij een kapper geweest.
Tondeuse laagste stand, gas geven, klaar.
Ha, die hangt toevallig in m'n kamer, niet omdat ik fan ben maar omdat het gewoon een heule vette foto is. Overigens betekent dat niet dat ik alles kan hebben wat zij kan.quote:
Je leeft maar 1 keerquote:Op maandag 3 mei 2010 23:03 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ha, die hangt toevallig in m'n kamer, niet omdat ik fan ben maar omdat het gewoon een heule vette foto is. Overigens betekent dat niet dat ik alles kan hebben wat zij kan.
Ha, goed argument! Laten we ons haar scheren!quote:
Zelf wetenquote:Op maandag 3 mei 2010 23:08 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ha, goed argument! Laten we ons haar scheren!
Ik heb m'n haar ooit eens asymmetrisch gehad, met dus links een deel haar van 2 cm ofzo en de rest gewoon lang, was kort genoeg!
Haha, dat vind ik ook erg fijn ja. Geen muts die constant een gesprek gaande wilt houden.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:33 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik heb het laatst laten knippen en verven en dat was geloof ik 80 euro? Dus in vergelijking met de 180 euro van je andere kapper valt het nog heel erg mee.![]()
En ik vond ze fijn omdat ze echt deed wat ik vroeg, normaal knippen kappers er altijd meer af dan ik wil. Maar bij haar zag je niet eens dat er iets van de lengte af was, alleen dat het beter zat.En ze hielp me goed een kleur te vinden die tof zou staan.
En behalve wat dingetjes over mijn haar hield ze haar mond, vind ik ook altijd een groot pluspunt.
Haha.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:33 schreef Bob. het volgende:
En behalve wat dingetjes over mijn haar hield ze haar mond, vind ik ook altijd een groot pluspunt.
Neuh, ik ben niet zo sociaal.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:16 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Haha.
Niet zo van koetjes, kalfjes, chit-chat en small talk?
En Koppie Koppie ben ik ook een keer geweest, vond ik niet zo heel goed. Te kort en het zat suffig.quote:Op maandag 3 mei 2010 22:26 schreef Oneself het volgende:
[..]
Een vriendinnetje van mij doet dat ook altijd, die is er absoluut tevreden over. Niet in Grunn tho.
En om toch enigszins op de TT in te gaan;
Zijn Koppie Koppie (Vismarkt) of Jottem! (Oude Kijk) wat volgens de kenners..?
Ook als je gewoon je eigen haarkleur hebt? Dacht dat dat alleen was wanneer je nog een ander kleurtje had.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:30 schreef Bob. het volgende:
[..]
Neuh, ik ben niet zo sociaal.![]()
Oh en het was zelfs maar 67 euro zie ik Oneself.Al zal dat van jou misschien ontkleurd moeten worden als je het zo licht wilt hebben? Denk dat dat wel duurder zal zijn.
Oh, dat zou ook wel kunnen. Ik heb mijn haar zowat altijd donkerder geverfd, dus ik weet er ook niet zo veel vanaf.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:40 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ook als je gewoon je eigen haarkleur hebt? Dacht dat dat alleen was wanneer je nog een ander kleurtje had.
Lege chit-chat is gewoon irritant als je rustig wilt genieten van het feit dat iemand je mooier gaat maken.
Plus dat het zoo fijn is als iemand bezig is met je haar.
Maar thanks, ik ga er eens even langs denk ik!
Nee, was aan het douchen. Moet er wel goed uit zien als ik je ass kick.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:20 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ik sta er al een uur!! Chicken'ed out??
Oh je denkt dat je op die manier misschien een kansje tot winnen hebt?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:24 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Nee, was aan het douchen. Moet er wel goed uit zien als ik je ass kick.
Haha, nee hoor!quote:
Eeej skatje, Romano zal jou wel even lekkur verwennuhh.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:35 schreef afdak het volgende:
Best wel royalsadness die massage recordpoging.
Haha ja, precies mijn punt. Ben benieuwd of 't lukt dan. Misschien iets om je na je stapavondje te laten masseren?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:35 schreef afdak het volgende:
Kneuterigheid ten top.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:35 schreef afdak het volgende:
Ik had eigenlijk een ander woord in gedachten.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:21 schreef Slaif het volgende:
Een jongen die erbij betrokken is ken ik wel. Zie het als ludiek
Parmahammmm.quote:
Heel triest inderdaad. En eng ook, die stilte en dan plotselinge paniek.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:19 schreef Q.E.D. het volgende:
Onze Kik(ooo)² was er ook bij: Dodenherdenking op de Dam #4
Trieste actie hoor.![]()
Ja, maar ik vond het tegelijk wel indrukwekkend dat na 5 minuten iedereen weer kalm was (nouja, wat is kalm...) en dat de menigte weer achter de hekken stond.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:59 schreef Oneself het volgende:
[..]
Heel triest inderdaad. En eng ook, die stilte en dan plotselinge paniek.
Dat zou een nuchtere Groningse vrouw zeggen ja.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:56 schreef Bob. het volgende:
Ik heb het een beetje gemist, want ik moest na de twee minuten gelijk naar de keuken rennen omdat mijn eten stond aan te branden, maar het was dus gewoon een man die om niks ging gillen uiteindelijk?
Heerlijk, absoluut. Net heerlijk uit eten gegaan, mijn 2min stilte in de auto gehad, dat was niet denderend... Daar is dus van alles gebeurd zie ik?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:59 schreef Oneself het volgende:
[..]
Parmahammmm.![]()
Is 't wat?
[..]
Heel triest inderdaad. En eng ook, die stilte en dan plotselinge paniek.
Toch debiel dat als mensen een koffer zien meteen bom gaan roepen. Wat ben je dan voor autist.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:57 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Dat zou een nuchtere Groningse vrouw zeggen ja.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:09 schreef Slaif het volgende:
[..]
Toch debiel dat als mensen een koffer zien meteen bom gaan roepen. Wat ben je dan voor autist.
Dat filmpje geeft wel heel duidelijk dat paniek-moment aan, dat is wel vet. Die 2 minuten stilte overlopend in die opkomende paniek. Maar het blijft triest. En dit filmpje werd btw ook op NOS uitgezonden, of NOVA was het geloof ik.quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:39 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hier zit een knakker gewoon keihard meerdere keren "AANSLAG" te schreeuwen
Of werken natuurlijk.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:23 schreef Nixx- het volgende:
Leuk bevrijdingsdag [ afbeelding ]
Maar WIE heeft geen vrij en moet er werken
Alleen de Appie is nog open toch?quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:00 schreef Fems het volgende:
Ik moet naar de supermarkt, maar heb geen zin!
Jumbo ook!quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:37 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Alleen de Appie is nog open toch?
En ze zijn btw nu zo panisch in Amsterdam dat ze met duikers de grachten op bommen controleren.!
Groningen heeft wel toffe bands ja.quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:07 schreef Q.E.D. het volgende:
Leuk
http://www.bevrijdingsfes(...)a-muziek/main-stage/
Das Pop lijkt me tof.lalala
Vorig jaar was er trouwens meer herrie, ik hoor nu bijna niets.![]()
Jawel. Ko-nin-ginnen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:14 schreef Fems het volgende:
[..]
Koninginnen, ook goed! Maar dat woord kan ik niet uitspreken, dus ik maak er konings van!
Oeh, heb jij de optochten gezien? Met de Canadezen?quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:12 schreef Bob. het volgende:
[..]
Groningen heeft wel toffe bands ja.
Jammer dat ik in Wageningen zit.
Hoe spreek jij dat dan uit?quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:14 schreef Fems het volgende:
[..]
Koninginnen, ook goed! Maar dat woord kan ik niet uitspreken, dus ik maak er konings van!
Je spreekt het toch niet met een g uit, he,quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:22 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Jawel. Ko-nin-ginnen.![]()
Nu maar es naar buiten.
Nooit gemerkt dat je een spraakgebrek hebt.quote:
Friese ouders, opgroeien in Twente, verklaart een boel lijkt mequote:Op woensdag 5 mei 2010 22:03 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Nooit gemerkt dat je een spraakgebrek hebt.
Cute.
Ga jij nou maar spaghetti vreten.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:13 schreef Luco het volgende:
[..]
Friese ouders, opgroeien in Twente, verklaart een boel lijkt me.
Vanavond was het pizza, ook goed?quote:
Volgens mij moeten wij ook nog ooit gewoon kletsenquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:03 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Nooit gemerkt dat je een spraakgebrek hebt.
Cute.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:25 schreef Renesite het volgende:
Ik praat eigenlijk praktisch accentloos volgens velen. Alleen heb ik wel soms Groningse uitspraken.
Ik zat laatst in een bomvolle trein met FC Twente supporters,quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:37 schreef Bob. het volgende:
Mij wordt af en toe verteld dat ik een bekakte errrr heb. Maar dat is heul niet zo.![]()
En dat volk in het openbare vervoer met feestdagen.Volgend jaar blijf ik mooi hier.
Goedemorgen!quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:48 schreef Oneself het volgende:
[..]
Same hur. Maar ik ben ook niet echt in 1 stad of streek opgegroeid dus dat kan moeilijk.
Goei´navond trouwens aan alle voetballers, Italianen, Tukkers en AH-to-go'ers.
Ach, ik praat best gewoon! ABN noemt men dat!quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:13 schreef Luco het volgende:
[..]
Friese ouders, opgroeien in Twente, verklaart een boel lijkt me.
En toch verbaasde het je niet toen ik zei dat je wel wat afkomst kon horenquote:Op donderdag 6 mei 2010 08:21 schreef Fems het volgende:
[..]
Ach, ik praat best gewoon! ABN noemt men dat!
Groeten terug uit Bresciaquote:Op donderdag 6 mei 2010 08:22 schreef JH87 het volgende:
Hai uit Krakow!
Ja, je hoort misschien dat ik uit tukkerland kom, mijn O zal wel wat o-eriger zijn dan de normale o. Maar ik garandeer je dat mijn o nog heel erg meevalt! Het friese in me horen vind ik raar!quote:Op donderdag 6 mei 2010 08:23 schreef Luco het volgende:
[..]
En toch verbaasde het je niet toen ik zei dat je wel wat afkomst kon horen. Ik vind dat ik ook gewoon ABN praat, maar daar was jij hetniet mee eens.
Je moet het weten, dan herken je het. Je o valt absoluut mee, had veel Twentser verwachtquote:Op donderdag 6 mei 2010 08:26 schreef Fems het volgende:
[..]
Ja, je hoort misschien dat ik uit tukkerland kom, mijn O zal wel wat o-eriger zijn dan de normale o. Maar ik garandeer je dat mijn o nog heel erg meevalt! Het friese in me horen vind ik raar!
Zo lang alle woorden geen 19 letters bevatten valt het altijd mee met het Twentsequote:Op donderdag 6 mei 2010 08:33 schreef Luco het volgende:
[..]
Je moet het weten, dan herken je het. Je o valt absoluut mee, had veel Twentser verwacht.
Waar blijf je?quote:Op donderdag 6 mei 2010 08:22 schreef JH87 het volgende:
Hai uit Krakow!
Toen ze net kampioen waren geworden? Had ik ook ja.quote:Op donderdag 6 mei 2010 07:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zat laatst in een bomvolle trein met FC Twente supporters,.
werk ik uitgerekend vandaag niet. Tskquote:Op donderdag 6 mei 2010 07:18 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Vanmiddag weer een lekker pizzabroodje bij de AH-to-go.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
werk ik uitgerekend vandaag niet. Tsk
Als je en beetje laat bent, mogelijk al uitverkocht. Komt omdat 'we' al sluiten om 1800 en de hanze dicht is. Succes hahahaquote:Op donderdag 6 mei 2010 10:38 schreef Viper86 het volgende:
[..]
![]()
Die pizzabroodjes ( vooral die ovaalvormige) zijn echt goddelijk!
Zeker als je net een uurtje gezweet hebt in het WAS.
Ik ben er zo'n beetje halverwege de middag, dus moet wel goed komen hoop ik!quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als je en beetje laat bent, mogelijk al uitverkocht. Komt omdat 'we' al sluiten om 1800 en de hanze dicht is. Succes hahaha
Jij hebt een nieuwe sport gevonden waarbij je zweet in vloeibaar was?quote:Op donderdag 6 mei 2010 10:38 schreef Viper86 het volgende:
[..]
![]()
Die pizzabroodjes ( vooral die ovaalvormige) zijn echt goddelijk!
Zeker als je net een uurtje gezweet hebt in het WAS.
Ja,dit is de nieuwste rage wat overgewaaid is uit Japan. Tis vrij pijnlijk, maar schijnt heel gezond te zijn.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:19 schreef Oneself het volgende:
[..]
Jij hebt een nieuwe sport gevonden waarbij je zweet in vloeibaar was?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing is what it seems
quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:22 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Ja,dit is de nieuwste rage wat overgewaaid is uit Japan. Tis vrij pijnlijk, maar schijnt heel gezond te zijn.
Wie mooi wilt zijn, moet pijn lijden, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dat zo is ben je ijdeler dan ik, vrees ik, maar toch.![]()
Lekker judgmental.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Zal wel lekker worden morgen in de stad, met dat volk dat er zal zijn,.
Kermis opening met Frans Duijts & Ali B.
Edit; Niet dat ik naar die opening ga! Maar misschien even de stad in, gewoon.
Ik zeg ook niet dat ze iemand kwaad doen,quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:23 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Lekker judgmental.
Doen geen vlieg kwaad die mensen. Ook geen vlinder.
Morgen is de feestelijke opening,quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:24 schreef Renesite het volgende:
Is die kermis dit weekend al? Is het morgen al open?
Ging me erom of het overdag al bezoekbaar is zeg maar... Zo nee: beetje jammer, Zo ja: ook beetje jammerquote:Op donderdag 6 mei 2010 15:28 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Morgen is de feestelijke opening,![]()
.
http://www.kermisingroningen.nl/
Volgens mij niet,quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ging me erom of het overdag al bezoekbaar is zeg maar... Zo nee: beetje jammer, Zo ja: ook beetje jammer
Wat wil je zijn?quote:
Het zijn meer de kroegen om ff met wat vrienden te chillen, al kan de Pint druk zijn. Het kroegpubliek is ook duidelijk anders dan in de Poele/Peperstraat. Hou er wel rekening mee dat een aantal kroegen in die hoek eerder dicht gaan dan dat je gewend bent.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:19 schreef RedFever007 het volgende:
![]()
![]()
Snelle vraag: Wie van jullie is zaterdagavond wel eens in de Kromme Elleboog te vinden? Is het wat? Ik/we ben/zijn een beetje zat van de peper/poelestraat eigenlijkVandaar
H´looo!quote:
Die film ken ik niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:02 schreef Oneself het volgende:
[..]
H´looo!
Man, film Date Night suckt. Of naja, de paaldans-scene was wel hilarisch.Maar verder.
Ik kijk nog maximaal een uurtje naar de Britse verkiezingsuitslagen en dan ga ik slapen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:05 schreef Oneself het volgende:
[..]
Keep it that way. Hij's nogal voorspelbaar en maar af en toe grappig.
Yeah, en ik wist het ook wel, maar ik was met mams en zuske die de film hebben uitgekozen. Ging mij meer om 't gezelschap dan de film. Mja, sws weinig goede bioscoopfilms laatste tijd.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:10 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Als je hoofdrolspelers Date Night ziet, weet je al genoeg toch?
* Peterselieman streept weer een film van het lijstje af die hij nog moet zienquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:05 schreef Oneself het volgende:
[..]
Keep it that way. Hij's nogal voorspelbaar en maar af en toe grappig.
Hahaha.. ga verder.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:17 schreef Fems het volgende:
[..]
Wat wil je weten? Dat we samen in bed gelegen hebben met de bak ijs in ons midden?
Mja, ik ga af op een deskundig oordeel hier. Anders kan ik zomaar enkele uren van mijn leven verspillenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:23 schreef NelsonWandelaar het volgende:
PSM, altijd zelf oordelen hè. Misschien vind jij 'm wel leuk.
En dat willen we niet! Daarmee zou je een goed boek kunnen lezen, een interessant artikel, een voetbalwedstrijd kunnen bekijken, uren in de sauna kunnen zitten, je was kunnen doen, kunnen sporten, een wedstrijd kunnen spelen, een erg lekkere maaltijd voor mij kunnen bereiden en ga zo maar door!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, ik ga af op een deskundig oordeel hier. Anders kan ik zomaar enkele uren van mijn leven verspillen
Je brengt me op goede ideeënquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:30 schreef Fems het volgende:
[..]
En dat willen we niet! Daarmee zou je een goed boek kunnen lezen, een interessant artikel, een voetbalwedstrijd kunnen bekijken, uren in de sauna kunnen zitten, je was kunnen doen, kunnen sporten, een wedstrijd kunnen spelen, een erg lekkere maaltijd voor mij kunnen bereiden en ga zo maar door!
Als je dat maar door hebt!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, ik ga af op een deskundig oordeel hier. Anders kan ik zomaar enkele uren van mijn leven verspillen
Dan moeten we daar eens werk van makenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:34 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik sta open voor je uitvoeringen daarvan natuurlijk!
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan moeten we daar eens werk van maken
Kick-ass al wel gezien? Die is fantastisch.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:14 schreef Oneself het volgende:
[..]
Yeah, en ik wist het ook wel, maar ik was met mams en zuske die de film hebben uitgekozen. Ging mij meer om 't gezelschap dan de film. Mja, sws weinig goede bioscoopfilms laatste tijd.
Kick-ass vond ik weer wat tegenvallen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 07:58 schreef Bob. het volgende:
[..]
Kick-ass al wel gezien? Die is fantastisch.En I love you Phillip Morris vond ik ook leuk.
En goedemorgen!
Wat doe jij op internet! Geniet van die zon, dat prachtige land, de mensen, het eten (quote:
Kick-Ass is geniaalquote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kick-ass vond ik weer wat tegenvallen.
Net wakker, moeder met inpakstress, vader onder de douche, tante die boodschappen doet en broertje die huiswerk maakt... genieten gebeurt zeker, heb zo godsgruwelijk lekker gegeten deze weekquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:25 schreef Fems het volgende:
[..]
Wat doe jij op internet! Geniet van die zon, dat prachtige land, de mensen, het eten (), je familie!
Nee, niet gezien! Maar ook niet echt een film waarvoor ik naar de bios zou gaan.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 07:58 schreef Bob. het volgende:
[..]
Kick-ass al wel gezien? Die is fantastisch.En I love you Phillip Morris vond ik ook leuk.
En goedemorgen!
Wel een beetje, maar niet zo extreem als bij zijn andere films! Want dat vind ik altijd maar irritant.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:11 schreef Oneself het volgende:
[..]
Nee, niet gezien! Maar ook niet echt een film waarvoor ik naar de bios zou gaan.
I Love you Philip Morris wil ik wel nog gaan zien! Is Jim Carrey daarin z´n normale gestoorde mijn-gezicht-kan-alle-vormen-aannemen-ik of wat verfrissender?
Staat op mijn nog te kijken lijstjequote:
Ik heb idd ook een unlimitedquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:23 schreef Bob. het volgende:
Ja inderdaad. Ewan vind ik sowieso wel een heel leuke acteur.![]()
Heb jij trouwens ook een unlimited Jesse? Heb het idee dat jij ook veel films ziet.
Sinds de KEIweek niet meer geweest. Bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:35 schreef Bob. het volgende:
[..]
Was ik wel van plan, maar helemaal vergeten! Nu draait hij zeker nergens meer? Oh, nog in het RKZ! Tof, daar moest ik sowieso nog eens heen.
Suc7 Bob.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:40 schreef Bob. het volgende:
Maar oké, ik moet weer even aan m'n thesis.
Dag.
Geez.quote:
Sowieso liefde.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:46 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik probeerde nog te ninja editten zodat niemand het las.
Toen ik 21 was zei m'n fysio ook tegen mij dat ik de rug van iemand van 40 had.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:43 schreef Fems het volgende:
Mijn fysiotherapeut lachte me uit! Ik heb de rug van een oudwijf.
Ach, ik heb er geen last van, behalve dat ik af en toe hoofdpijn heb doordat het in mijn nek vast zit. Maar ik blijk bijvoorbeeld mijn hoofd niet ver te kunnen draaien en van dat soort gedoe!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:59 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Toen ik 21 was zei m'n fysio ook tegen mij dat ik de rug van iemand van 40 had.
I feel your pain.
Maar in het kader van 'ken uw sterke en zwakke punten' is het alleen maar nuttige wijsheid.
Images komt toch waar Camera zat?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:03 schreef Oneself het volgende:
Aaaaah no fucking way! Images gaat verhuizen... en komt op loopafstand van mijn huisje. Haa geweldig dit. Filmhuis om de hoek.![]()
![]()
Nelson, niemand uit je omgeving die de film heeft gedownloadaangeschaft?
En hoi!
Yesh.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:04 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Images komt toch waar Camera zat?
Dan zal ze daar wel wonen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:04 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Images komt toch waar Camera zat?
Ja, die vond ik ook, maar op de site van RKZ is niks te vinden.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:07 schreef Oneself het volgende:
[..]
Yesh.
Kon trouwens ook nergens Un Prophete-voorstellingen vinden, daar zocht ik in eerste instantie naar.
Edit: Toch wel Un Prophete in RKZ!
Maar alle hippe mensen wonen toch in Hoogkerk?quote:
Dames, zoeken jullie het even uit..quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:16 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, die vond ik ook, maar op de site van RKZ is niks te vinden.
Indeed, maar dan ga ik hier wel vanuit.. The Messenger klopt namelijk wel.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:16 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, die vond ik ook, maar op de site van RKZ is niks te vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Hoogkerk hier btw.![]()
Groeten terug.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:33 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Gebeld: draait niet meer.
Site van RKZ aanhouden.
Tevens moest ik de groeten doen aan iedereen in dit topique.
Nou, morgen even leuk mandjebal kijken op Kardinge. Schijnt een leuk potje gespeeld te worden.quote:
Och, de oplichters! Bannen dat internet dan maar!!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:33 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Site van RKZ aanhouden.
Jammer!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:33 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Site van RKZ aanhouden.
Doe eens niet zo flauw.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:33 schreef Luco het volgende:
Milaan. Bier, terras, Italiaanse vrouwen
. Genieten dus
.
Vooruit. Vanavond gaan we bij een Chinees uit eten, dat kan daar ookquote:
Dat is wel heel triest. Ben je for fuck sake in Italië...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:09 schreef Luco het volgende:
[..]
Vooruit. Vanavond gaan we bij een Chinees uit eten, dat kan daar ook.
Haha, doet'ie een poging en dan is het weer niet goed.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:20 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Dat is wel heel triest. Ben je for fuck sake in Italië...![]()
Dat is niet zo mooi.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:43 schreef Fems het volgende:
Mijn fysiotherapeut lachte me uit! Ik heb de rug van een oudwijf.
Haha dat meen je niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:41 schreef Jesse_ het volgende:
Handig, demonstreren op de Grote Markt als de kermis er staat
Ik ga wel kijken vanaf 11 uurquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:05 schreef Bob. het volgende:
Hm, ook eh dingen.Maar hopelijk gaat het snel weer beter met je.
![]()
Die demonstratie tegen wilders op de kermis trouwens.Lekker tussen de lichtjes en bliebjes, als je dan niet meer serieus wordt genomen weet ik het niet meer hoor.
Doen ze het lekker op de Westerhaven.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:05 schreef Bob. het volgende:
Hm, ook eh dingen.Maar hopelijk gaat het snel weer beter met je.
![]()
Die demonstratie tegen wilders op de kermis trouwens.Lekker tussen de lichtjes en bliebjes, als je dan niet meer serieus wordt genomen weet ik het niet meer hoor.
Euhhhh ik ga alleen om met mensen welke wel enigszins helder kunnen nadenken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:47 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik ga in het zwart gekleed voor z'n neus staan en heel hard "Allahu Akbar" roepen.
Denk dat de beveiliging mij in 3 seconden tegen de grond werkt.
Wie wil het filmen?![]()
Wordt een YouTube hit.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:47 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik ga in het zwart gekleed voor z'n neus staan en heel hard "Allahu Akbar" roepen.
Wie wil het filmen?![]()
Wordt een YouTube hit.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euhhhh ik ga alleen om met mensen welke wel enigszins helder kunnen nadenken.
Dat is niet meer origineel.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:54 schreef Oneself het volgende:
[..]
![]()
Nee, je moet je gewoon kleden als een orthodoxe jood en dan heel hard gaan schreeuwen.
Ik zit en blijf rechtsquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:55 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Heb jij niet gewoon een hekel aan die man? Ik ga wel mooi met de linksmenschen meelopen. Demonstraties zijn tof.![]()
okquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:58 schreef Oneself het volgende:
[..]
Doh, dan verwachten ze niets meer en kan je doen wat je wil.![]()
Zo lang nog? De beveiliging van Balkenende had een SP'er die een protestbord omhoog hield sneller in de kraag gegrepenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:47 schreef Q.E.D. het volgende:
Wie wil het filmen?![]()
Wordt een YouTube hit.
Die jongens zitten dan ook aan de speed.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zo lang nog? De beveiliging van Balkenende had een SP'er die een protestbord omhoog hield sneller in de kraag gegrepen
Nee, eerder aan de betutteling van de samenlevingquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:02 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Die jongens zitten dan ook aan de speed.
Balkenendequote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, eerder aan de betutteling van de samenleving
Ik kan er geen touw aan vast knopenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:23 schreef Q.E.D. het volgende:
Mark Rutte![]()
Hans Van Baalen²
Jack De Vries
Femke H![]()
Jezus![]()
Bergkamp![]()
![]()
snap je?
Ja, het wordt er niet beter opquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:15 schreef Q.E.D. het volgende:
Wat is er trouwens met Google gebeurd? Andere lay-out.
inderdaadquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:15 schreef Q.E.D. het volgende:
Wat is er trouwens met Google gebeurd? Andere lay-out.
Dan moet je de touwtjes in handen nemen, de eindjes aan elkaar knopen en de knopen doorhakken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik kan er geen touw aan vast knopen
neequote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:23 schreef Q.E.D. het volgende:
Mark Rutte![]()
Hans Van Baalen²
Jack De Vries
Femke H![]()
Jezus![]()
Bergkamp![]()
![]()
snap je?
Heb je touw?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:31 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Dan moet je de touwtjes in handen nemen, de eindjes aan elkaar knopen en de knopen doorhakken.
Dan snap je 'm wel.
Jajaj. Wat vond je vriendin daar van?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |