Het zijn meer de kroegen om ff met wat vrienden te chillen, al kan de Pint druk zijn. Het kroegpubliek is ook duidelijk anders dan in de Poele/Peperstraat. Hou er wel rekening mee dat een aantal kroegen in die hoek eerder dicht gaan dan dat je gewend bent.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:19 schreef RedFever007 het volgende:
![]()
![]()
Snelle vraag: Wie van jullie is zaterdagavond wel eens in de Kromme Elleboog te vinden? Is het wat? Ik/we ben/zijn een beetje zat van de peper/poelestraat eigenlijkVandaar
H´looo!quote:
Die film ken ik niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:02 schreef Oneself het volgende:
[..]
H´looo!
Man, film Date Night suckt. Of naja, de paaldans-scene was wel hilarisch.Maar verder.
Ik kijk nog maximaal een uurtje naar de Britse verkiezingsuitslagen en dan ga ik slapen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:05 schreef Oneself het volgende:
[..]
Keep it that way. Hij's nogal voorspelbaar en maar af en toe grappig.
Yeah, en ik wist het ook wel, maar ik was met mams en zuske die de film hebben uitgekozen. Ging mij meer om 't gezelschap dan de film. Mja, sws weinig goede bioscoopfilms laatste tijd.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:10 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Als je hoofdrolspelers Date Night ziet, weet je al genoeg toch?
* Peterselieman streept weer een film van het lijstje af die hij nog moet zienquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:05 schreef Oneself het volgende:
[..]
Keep it that way. Hij's nogal voorspelbaar en maar af en toe grappig.
Hahaha.. ga verder.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:17 schreef Fems het volgende:
[..]
Wat wil je weten? Dat we samen in bed gelegen hebben met de bak ijs in ons midden?
Mja, ik ga af op een deskundig oordeel hier. Anders kan ik zomaar enkele uren van mijn leven verspillenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:23 schreef NelsonWandelaar het volgende:
PSM, altijd zelf oordelen hè. Misschien vind jij 'm wel leuk.
En dat willen we niet! Daarmee zou je een goed boek kunnen lezen, een interessant artikel, een voetbalwedstrijd kunnen bekijken, uren in de sauna kunnen zitten, je was kunnen doen, kunnen sporten, een wedstrijd kunnen spelen, een erg lekkere maaltijd voor mij kunnen bereiden en ga zo maar door!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, ik ga af op een deskundig oordeel hier. Anders kan ik zomaar enkele uren van mijn leven verspillen
Je brengt me op goede ideeënquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:30 schreef Fems het volgende:
[..]
En dat willen we niet! Daarmee zou je een goed boek kunnen lezen, een interessant artikel, een voetbalwedstrijd kunnen bekijken, uren in de sauna kunnen zitten, je was kunnen doen, kunnen sporten, een wedstrijd kunnen spelen, een erg lekkere maaltijd voor mij kunnen bereiden en ga zo maar door!
Als je dat maar door hebt!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, ik ga af op een deskundig oordeel hier. Anders kan ik zomaar enkele uren van mijn leven verspillen
Dan moeten we daar eens werk van makenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:34 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik sta open voor je uitvoeringen daarvan natuurlijk!
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan moeten we daar eens werk van maken
Kick-ass al wel gezien? Die is fantastisch.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:14 schreef Oneself het volgende:
[..]
Yeah, en ik wist het ook wel, maar ik was met mams en zuske die de film hebben uitgekozen. Ging mij meer om 't gezelschap dan de film. Mja, sws weinig goede bioscoopfilms laatste tijd.
Kick-ass vond ik weer wat tegenvallen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 07:58 schreef Bob. het volgende:
[..]
Kick-ass al wel gezien? Die is fantastisch.En I love you Phillip Morris vond ik ook leuk.
En goedemorgen!
Wat doe jij op internet! Geniet van die zon, dat prachtige land, de mensen, het eten (quote:
Kick-Ass is geniaalquote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kick-ass vond ik weer wat tegenvallen.
Net wakker, moeder met inpakstress, vader onder de douche, tante die boodschappen doet en broertje die huiswerk maakt... genieten gebeurt zeker, heb zo godsgruwelijk lekker gegeten deze weekquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:25 schreef Fems het volgende:
[..]
Wat doe jij op internet! Geniet van die zon, dat prachtige land, de mensen, het eten (), je familie!
Nee, niet gezien! Maar ook niet echt een film waarvoor ik naar de bios zou gaan.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 07:58 schreef Bob. het volgende:
[..]
Kick-ass al wel gezien? Die is fantastisch.En I love you Phillip Morris vond ik ook leuk.
En goedemorgen!
Wel een beetje, maar niet zo extreem als bij zijn andere films! Want dat vind ik altijd maar irritant.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:11 schreef Oneself het volgende:
[..]
Nee, niet gezien! Maar ook niet echt een film waarvoor ik naar de bios zou gaan.
I Love you Philip Morris wil ik wel nog gaan zien! Is Jim Carrey daarin z´n normale gestoorde mijn-gezicht-kan-alle-vormen-aannemen-ik of wat verfrissender?
Staat op mijn nog te kijken lijstjequote:
Ik heb idd ook een unlimitedquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:23 schreef Bob. het volgende:
Ja inderdaad. Ewan vind ik sowieso wel een heel leuke acteur.![]()
Heb jij trouwens ook een unlimited Jesse? Heb het idee dat jij ook veel films ziet.
Sinds de KEIweek niet meer geweest. Bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:35 schreef Bob. het volgende:
[..]
Was ik wel van plan, maar helemaal vergeten! Nu draait hij zeker nergens meer? Oh, nog in het RKZ! Tof, daar moest ik sowieso nog eens heen.
Suc7 Bob.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:40 schreef Bob. het volgende:
Maar oké, ik moet weer even aan m'n thesis.
Dag.
Geez.quote:
Sowieso liefde.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:46 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik probeerde nog te ninja editten zodat niemand het las.
Toen ik 21 was zei m'n fysio ook tegen mij dat ik de rug van iemand van 40 had.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:43 schreef Fems het volgende:
Mijn fysiotherapeut lachte me uit! Ik heb de rug van een oudwijf.
Ach, ik heb er geen last van, behalve dat ik af en toe hoofdpijn heb doordat het in mijn nek vast zit. Maar ik blijk bijvoorbeeld mijn hoofd niet ver te kunnen draaien en van dat soort gedoe!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:59 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Toen ik 21 was zei m'n fysio ook tegen mij dat ik de rug van iemand van 40 had.
I feel your pain.
Maar in het kader van 'ken uw sterke en zwakke punten' is het alleen maar nuttige wijsheid.
Images komt toch waar Camera zat?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:03 schreef Oneself het volgende:
Aaaaah no fucking way! Images gaat verhuizen... en komt op loopafstand van mijn huisje. Haa geweldig dit. Filmhuis om de hoek.![]()
![]()
Nelson, niemand uit je omgeving die de film heeft gedownloadaangeschaft?
En hoi!
Yesh.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:04 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Images komt toch waar Camera zat?
Dan zal ze daar wel wonen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:04 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Images komt toch waar Camera zat?
Ja, die vond ik ook, maar op de site van RKZ is niks te vinden.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:07 schreef Oneself het volgende:
[..]
Yesh.
Kon trouwens ook nergens Un Prophete-voorstellingen vinden, daar zocht ik in eerste instantie naar.
Edit: Toch wel Un Prophete in RKZ!
Maar alle hippe mensen wonen toch in Hoogkerk?quote:
Dames, zoeken jullie het even uit..quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:16 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, die vond ik ook, maar op de site van RKZ is niks te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |