Staat op mijn nog te kijken lijstjequote:
Ik heb idd ook een unlimitedquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:23 schreef Bob. het volgende:
Ja inderdaad. Ewan vind ik sowieso wel een heel leuke acteur.![]()
Heb jij trouwens ook een unlimited Jesse? Heb het idee dat jij ook veel films ziet.
Sinds de KEIweek niet meer geweest. Bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:35 schreef Bob. het volgende:
[..]
Was ik wel van plan, maar helemaal vergeten! Nu draait hij zeker nergens meer? Oh, nog in het RKZ! Tof, daar moest ik sowieso nog eens heen.
Suc7 Bob.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:40 schreef Bob. het volgende:
Maar oké, ik moet weer even aan m'n thesis.
Dag.
Geez.quote:
Sowieso liefde.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:46 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik probeerde nog te ninja editten zodat niemand het las.
Toen ik 21 was zei m'n fysio ook tegen mij dat ik de rug van iemand van 40 had.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:43 schreef Fems het volgende:
Mijn fysiotherapeut lachte me uit! Ik heb de rug van een oudwijf.
Ach, ik heb er geen last van, behalve dat ik af en toe hoofdpijn heb doordat het in mijn nek vast zit. Maar ik blijk bijvoorbeeld mijn hoofd niet ver te kunnen draaien en van dat soort gedoe!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:59 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Toen ik 21 was zei m'n fysio ook tegen mij dat ik de rug van iemand van 40 had.
I feel your pain.
Maar in het kader van 'ken uw sterke en zwakke punten' is het alleen maar nuttige wijsheid.
Images komt toch waar Camera zat?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:03 schreef Oneself het volgende:
Aaaaah no fucking way! Images gaat verhuizen... en komt op loopafstand van mijn huisje. Haa geweldig dit. Filmhuis om de hoek.![]()
![]()
Nelson, niemand uit je omgeving die de film heeft gedownloadaangeschaft?
En hoi!
Yesh.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:04 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Images komt toch waar Camera zat?
Dan zal ze daar wel wonen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:04 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Images komt toch waar Camera zat?
Ja, die vond ik ook, maar op de site van RKZ is niks te vinden.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:07 schreef Oneself het volgende:
[..]
Yesh.
Kon trouwens ook nergens Un Prophete-voorstellingen vinden, daar zocht ik in eerste instantie naar.
Edit: Toch wel Un Prophete in RKZ!
Maar alle hippe mensen wonen toch in Hoogkerk?quote:
Dames, zoeken jullie het even uit..quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:16 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, die vond ik ook, maar op de site van RKZ is niks te vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |