Staat op mijn nog te kijken lijstjequote:
Ik heb idd ook een unlimitedquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:23 schreef Bob. het volgende:
Ja inderdaad. Ewan vind ik sowieso wel een heel leuke acteur.![]()
Heb jij trouwens ook een unlimited Jesse? Heb het idee dat jij ook veel films ziet.
Sinds de KEIweek niet meer geweest. Bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:35 schreef Bob. het volgende:
[..]
Was ik wel van plan, maar helemaal vergeten! Nu draait hij zeker nergens meer? Oh, nog in het RKZ! Tof, daar moest ik sowieso nog eens heen.
Suc7 Bob.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:40 schreef Bob. het volgende:
Maar oké, ik moet weer even aan m'n thesis.
Dag.
Geez.quote:
Sowieso liefde.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:46 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik probeerde nog te ninja editten zodat niemand het las.
Toen ik 21 was zei m'n fysio ook tegen mij dat ik de rug van iemand van 40 had.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:43 schreef Fems het volgende:
Mijn fysiotherapeut lachte me uit! Ik heb de rug van een oudwijf.
Ach, ik heb er geen last van, behalve dat ik af en toe hoofdpijn heb doordat het in mijn nek vast zit. Maar ik blijk bijvoorbeeld mijn hoofd niet ver te kunnen draaien en van dat soort gedoe!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:59 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Toen ik 21 was zei m'n fysio ook tegen mij dat ik de rug van iemand van 40 had.
I feel your pain.
Maar in het kader van 'ken uw sterke en zwakke punten' is het alleen maar nuttige wijsheid.
Images komt toch waar Camera zat?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:03 schreef Oneself het volgende:
Aaaaah no fucking way! Images gaat verhuizen... en komt op loopafstand van mijn huisje. Haa geweldig dit. Filmhuis om de hoek.![]()
![]()
Nelson, niemand uit je omgeving die de film heeft gedownloadaangeschaft?
En hoi!
Yesh.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:04 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Images komt toch waar Camera zat?
Dan zal ze daar wel wonen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:04 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Images komt toch waar Camera zat?
Ja, die vond ik ook, maar op de site van RKZ is niks te vinden.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:07 schreef Oneself het volgende:
[..]
Yesh.
Kon trouwens ook nergens Un Prophete-voorstellingen vinden, daar zocht ik in eerste instantie naar.
Edit: Toch wel Un Prophete in RKZ!
Maar alle hippe mensen wonen toch in Hoogkerk?quote:
Dames, zoeken jullie het even uit..quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:16 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, die vond ik ook, maar op de site van RKZ is niks te vinden.
Indeed, maar dan ga ik hier wel vanuit.. The Messenger klopt namelijk wel.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:16 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, die vond ik ook, maar op de site van RKZ is niks te vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Hoogkerk hier btw.![]()
Groeten terug.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:33 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Gebeld: draait niet meer.
Site van RKZ aanhouden.
Tevens moest ik de groeten doen aan iedereen in dit topique.
Nou, morgen even leuk mandjebal kijken op Kardinge. Schijnt een leuk potje gespeeld te worden.quote:
Och, de oplichters! Bannen dat internet dan maar!!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:33 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Site van RKZ aanhouden.
Jammer!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:33 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Site van RKZ aanhouden.
Doe eens niet zo flauw.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:33 schreef Luco het volgende:
Milaan. Bier, terras, Italiaanse vrouwen
. Genieten dus
.
Vooruit. Vanavond gaan we bij een Chinees uit eten, dat kan daar ookquote:
Dat is wel heel triest. Ben je for fuck sake in Italië...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:09 schreef Luco het volgende:
[..]
Vooruit. Vanavond gaan we bij een Chinees uit eten, dat kan daar ook.
Haha, doet'ie een poging en dan is het weer niet goed.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:20 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Dat is wel heel triest. Ben je for fuck sake in Italië...![]()
Dat is niet zo mooi.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:43 schreef Fems het volgende:
Mijn fysiotherapeut lachte me uit! Ik heb de rug van een oudwijf.
Haha dat meen je niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:41 schreef Jesse_ het volgende:
Handig, demonstreren op de Grote Markt als de kermis er staat
Ik ga wel kijken vanaf 11 uurquote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:05 schreef Bob. het volgende:
Hm, ook eh dingen.Maar hopelijk gaat het snel weer beter met je.
![]()
Die demonstratie tegen wilders op de kermis trouwens.Lekker tussen de lichtjes en bliebjes, als je dan niet meer serieus wordt genomen weet ik het niet meer hoor.
Doen ze het lekker op de Westerhaven.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:05 schreef Bob. het volgende:
Hm, ook eh dingen.Maar hopelijk gaat het snel weer beter met je.
![]()
Die demonstratie tegen wilders op de kermis trouwens.Lekker tussen de lichtjes en bliebjes, als je dan niet meer serieus wordt genomen weet ik het niet meer hoor.
Euhhhh ik ga alleen om met mensen welke wel enigszins helder kunnen nadenken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:47 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik ga in het zwart gekleed voor z'n neus staan en heel hard "Allahu Akbar" roepen.
Denk dat de beveiliging mij in 3 seconden tegen de grond werkt.
Wie wil het filmen?![]()
Wordt een YouTube hit.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:47 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik ga in het zwart gekleed voor z'n neus staan en heel hard "Allahu Akbar" roepen.
Wie wil het filmen?![]()
Wordt een YouTube hit.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euhhhh ik ga alleen om met mensen welke wel enigszins helder kunnen nadenken.
Dat is niet meer origineel.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:54 schreef Oneself het volgende:
[..]
![]()
Nee, je moet je gewoon kleden als een orthodoxe jood en dan heel hard gaan schreeuwen.
Ik zit en blijf rechtsquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:55 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Heb jij niet gewoon een hekel aan die man? Ik ga wel mooi met de linksmenschen meelopen. Demonstraties zijn tof.![]()
okquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:58 schreef Oneself het volgende:
[..]
Doh, dan verwachten ze niets meer en kan je doen wat je wil.![]()
Zo lang nog? De beveiliging van Balkenende had een SP'er die een protestbord omhoog hield sneller in de kraag gegrepenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 20:47 schreef Q.E.D. het volgende:
Wie wil het filmen?![]()
Wordt een YouTube hit.
Die jongens zitten dan ook aan de speed.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zo lang nog? De beveiliging van Balkenende had een SP'er die een protestbord omhoog hield sneller in de kraag gegrepen
Nee, eerder aan de betutteling van de samenlevingquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:02 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Die jongens zitten dan ook aan de speed.
Balkenendequote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, eerder aan de betutteling van de samenleving
Ik kan er geen touw aan vast knopenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:23 schreef Q.E.D. het volgende:
Mark Rutte![]()
Hans Van Baalen²
Jack De Vries
Femke H![]()
Jezus![]()
Bergkamp![]()
![]()
snap je?
Ja, het wordt er niet beter opquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:15 schreef Q.E.D. het volgende:
Wat is er trouwens met Google gebeurd? Andere lay-out.
inderdaadquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:15 schreef Q.E.D. het volgende:
Wat is er trouwens met Google gebeurd? Andere lay-out.
Dan moet je de touwtjes in handen nemen, de eindjes aan elkaar knopen en de knopen doorhakken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik kan er geen touw aan vast knopen
neequote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:23 schreef Q.E.D. het volgende:
Mark Rutte![]()
Hans Van Baalen²
Jack De Vries
Femke H![]()
Jezus![]()
Bergkamp![]()
![]()
snap je?
Heb je touw?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:31 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Dan moet je de touwtjes in handen nemen, de eindjes aan elkaar knopen en de knopen doorhakken.
Dan snap je 'm wel.
Jajaj. Wat vond je vriendin daar van?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |