Indeed, maar dan ga ik hier wel vanuit.. The Messenger klopt namelijk wel.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:16 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, die vond ik ook, maar op de site van RKZ is niks te vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Hoogkerk hier btw.![]()
Groeten terug.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:33 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Gebeld: draait niet meer.
Site van RKZ aanhouden.
Tevens moest ik de groeten doen aan iedereen in dit topique.
Nou, morgen even leuk mandjebal kijken op Kardinge. Schijnt een leuk potje gespeeld te worden.quote:
Och, de oplichters! Bannen dat internet dan maar!!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:33 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Site van RKZ aanhouden.
Jammer!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:33 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Site van RKZ aanhouden.
Doe eens niet zo flauw.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 16:33 schreef Luco het volgende:
Milaan. Bier, terras, Italiaanse vrouwen
. Genieten dus
.
Vooruit. Vanavond gaan we bij een Chinees uit eten, dat kan daar ookquote:
Dat is wel heel triest. Ben je for fuck sake in Italië...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:09 schreef Luco het volgende:
[..]
Vooruit. Vanavond gaan we bij een Chinees uit eten, dat kan daar ook.
Haha, doet'ie een poging en dan is het weer niet goed.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:20 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Dat is wel heel triest. Ben je for fuck sake in Italië...![]()
Dat is niet zo mooi.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:43 schreef Fems het volgende:
Mijn fysiotherapeut lachte me uit! Ik heb de rug van een oudwijf.
Haha dat meen je niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:41 schreef Jesse_ het volgende:
Handig, demonstreren op de Grote Markt als de kermis er staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |