Haha, nee hoor!quote:
Eeej skatje, Romano zal jou wel even lekkur verwennuhh.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:35 schreef afdak het volgende:
Best wel royalsadness die massage recordpoging.
Haha ja, precies mijn punt. Ben benieuwd of 't lukt dan. Misschien iets om je na je stapavondje te laten masseren?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:35 schreef afdak het volgende:
Kneuterigheid ten top.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 13:35 schreef afdak het volgende:
Ik had eigenlijk een ander woord in gedachten.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 17:21 schreef Slaif het volgende:
Een jongen die erbij betrokken is ken ik wel. Zie het als ludiek
Parmahammmm.quote:
Heel triest inderdaad. En eng ook, die stilte en dan plotselinge paniek.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:19 schreef Q.E.D. het volgende:
Onze Kik(ooo)² was er ook bij: Dodenherdenking op de Dam #4
Trieste actie hoor.![]()
Ja, maar ik vond het tegelijk wel indrukwekkend dat na 5 minuten iedereen weer kalm was (nouja, wat is kalm...) en dat de menigte weer achter de hekken stond.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:59 schreef Oneself het volgende:
[..]
Heel triest inderdaad. En eng ook, die stilte en dan plotselinge paniek.
Dat zou een nuchtere Groningse vrouw zeggen ja.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:56 schreef Bob. het volgende:
Ik heb het een beetje gemist, want ik moest na de twee minuten gelijk naar de keuken rennen omdat mijn eten stond aan te branden, maar het was dus gewoon een man die om niks ging gillen uiteindelijk?
Heerlijk, absoluut. Net heerlijk uit eten gegaan, mijn 2min stilte in de auto gehad, dat was niet denderend... Daar is dus van alles gebeurd zie ik?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:59 schreef Oneself het volgende:
[..]
Parmahammmm.![]()
Is 't wat?
[..]
Heel triest inderdaad. En eng ook, die stilte en dan plotselinge paniek.
Toch debiel dat als mensen een koffer zien meteen bom gaan roepen. Wat ben je dan voor autist.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:57 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Dat zou een nuchtere Groningse vrouw zeggen ja.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:09 schreef Slaif het volgende:
[..]
Toch debiel dat als mensen een koffer zien meteen bom gaan roepen. Wat ben je dan voor autist.
Dat filmpje geeft wel heel duidelijk dat paniek-moment aan, dat is wel vet. Die 2 minuten stilte overlopend in die opkomende paniek. Maar het blijft triest. En dit filmpje werd btw ook op NOS uitgezonden, of NOVA was het geloof ik.quote:Op woensdag 5 mei 2010 09:39 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hier zit een knakker gewoon keihard meerdere keren "AANSLAG" te schreeuwen
Of werken natuurlijk.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:23 schreef Nixx- het volgende:
Leuk bevrijdingsdag [ afbeelding ]
Maar WIE heeft geen vrij en moet er werken
Alleen de Appie is nog open toch?quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:00 schreef Fems het volgende:
Ik moet naar de supermarkt, maar heb geen zin!
Jumbo ook!quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:37 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Alleen de Appie is nog open toch?
En ze zijn btw nu zo panisch in Amsterdam dat ze met duikers de grachten op bommen controleren.!
Groningen heeft wel toffe bands ja.quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:07 schreef Q.E.D. het volgende:
Leuk
http://www.bevrijdingsfes(...)a-muziek/main-stage/
Das Pop lijkt me tof.lalala
Vorig jaar was er trouwens meer herrie, ik hoor nu bijna niets.![]()
Jawel. Ko-nin-ginnen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:14 schreef Fems het volgende:
[..]
Koninginnen, ook goed! Maar dat woord kan ik niet uitspreken, dus ik maak er konings van!
Oeh, heb jij de optochten gezien? Met de Canadezen?quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:12 schreef Bob. het volgende:
[..]
Groningen heeft wel toffe bands ja.
Jammer dat ik in Wageningen zit.
Hoe spreek jij dat dan uit?quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:14 schreef Fems het volgende:
[..]
Koninginnen, ook goed! Maar dat woord kan ik niet uitspreken, dus ik maak er konings van!
Je spreekt het toch niet met een g uit, he,quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:22 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Jawel. Ko-nin-ginnen.![]()
Nu maar es naar buiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |