Nooit gemerkt dat je een spraakgebrek hebt.quote:
Friese ouders, opgroeien in Twente, verklaart een boel lijkt mequote:Op woensdag 5 mei 2010 22:03 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Nooit gemerkt dat je een spraakgebrek hebt.
Cute.
Ga jij nou maar spaghetti vreten.quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:13 schreef Luco het volgende:
[..]
Friese ouders, opgroeien in Twente, verklaart een boel lijkt me.
Vanavond was het pizza, ook goed?quote:
Volgens mij moeten wij ook nog ooit gewoon kletsenquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:03 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Nooit gemerkt dat je een spraakgebrek hebt.
Cute.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:25 schreef Renesite het volgende:
Ik praat eigenlijk praktisch accentloos volgens velen. Alleen heb ik wel soms Groningse uitspraken.
Ik zat laatst in een bomvolle trein met FC Twente supporters,quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:37 schreef Bob. het volgende:
Mij wordt af en toe verteld dat ik een bekakte errrr heb. Maar dat is heul niet zo.![]()
En dat volk in het openbare vervoer met feestdagen.Volgend jaar blijf ik mooi hier.
Goedemorgen!quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:48 schreef Oneself het volgende:
[..]
Same hur. Maar ik ben ook niet echt in 1 stad of streek opgegroeid dus dat kan moeilijk.
Goei´navond trouwens aan alle voetballers, Italianen, Tukkers en AH-to-go'ers.
Ach, ik praat best gewoon! ABN noemt men dat!quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:13 schreef Luco het volgende:
[..]
Friese ouders, opgroeien in Twente, verklaart een boel lijkt me.
En toch verbaasde het je niet toen ik zei dat je wel wat afkomst kon horenquote:Op donderdag 6 mei 2010 08:21 schreef Fems het volgende:
[..]
Ach, ik praat best gewoon! ABN noemt men dat!
Groeten terug uit Bresciaquote:Op donderdag 6 mei 2010 08:22 schreef JH87 het volgende:
Hai uit Krakow!
Ja, je hoort misschien dat ik uit tukkerland kom, mijn O zal wel wat o-eriger zijn dan de normale o. Maar ik garandeer je dat mijn o nog heel erg meevalt! Het friese in me horen vind ik raar!quote:Op donderdag 6 mei 2010 08:23 schreef Luco het volgende:
[..]
En toch verbaasde het je niet toen ik zei dat je wel wat afkomst kon horen. Ik vind dat ik ook gewoon ABN praat, maar daar was jij hetniet mee eens.
Je moet het weten, dan herken je het. Je o valt absoluut mee, had veel Twentser verwachtquote:Op donderdag 6 mei 2010 08:26 schreef Fems het volgende:
[..]
Ja, je hoort misschien dat ik uit tukkerland kom, mijn O zal wel wat o-eriger zijn dan de normale o. Maar ik garandeer je dat mijn o nog heel erg meevalt! Het friese in me horen vind ik raar!
Zo lang alle woorden geen 19 letters bevatten valt het altijd mee met het Twentsequote:Op donderdag 6 mei 2010 08:33 schreef Luco het volgende:
[..]
Je moet het weten, dan herken je het. Je o valt absoluut mee, had veel Twentser verwacht.
Waar blijf je?quote:Op donderdag 6 mei 2010 08:22 schreef JH87 het volgende:
Hai uit Krakow!
Toen ze net kampioen waren geworden? Had ik ook ja.quote:Op donderdag 6 mei 2010 07:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zat laatst in een bomvolle trein met FC Twente supporters,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |