Late reactie.. Ik ben geboren in Leeuwarden. Gehele familie is eigenlijk fries. Daarna zijn mijn ouders richting het oosten vertrokken, Twente dus. Daar ben ik opgegroeid...quote:Op woensdag 7 april 2010 19:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik kom idd uit Fryslân. Enkele kilometer onder de stad Leeuwarden ben ik geboren en opgegroeid. How about you?
1.700 inwoners ongeveer. Niet klein, maar ook niet grootquote:Op donderdag 8 april 2010 00:01 schreef Fems het volgende:
[..]
Late reactie.. Ik ben geboren in Leeuwarden. Gehele familie is eigenlijk fries. Daarna zijn mijn ouders richting het oosten vertrokken, Twente dus. Daar ben ik opgegroeid...
Klein dorpje?
Nee, omdat ik een studie volg.quote:Op donderdag 8 april 2010 00:05 schreef kikoooooo het volgende:
Je superieur op een internetforum voelen, omdat je een bepaalde studie volgt
Ik heb niks tegen farmaciequote:
Maar je bent nog niet eens klaar dus?quote:Op donderdag 8 april 2010 00:19 schreef Jesse_ het volgende:
Ik doe op dit moment drie studies, die uiteraard geheim zijn
Jeetje, nog niet eens die drie studies afgerond. Hoe kan hij.quote:Op donderdag 8 april 2010 00:30 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Maar je bent nog niet eens klaar dus?
Jammer.quote:Op donderdag 8 april 2010 00:19 schreef Jesse_ het volgende:
Loopt wel los denk ik. De hoogopgeleiden die PvdA stemmen zijn toch groot voorstander van de sterkste schouders dragen de zwaarste lasten. Zij vinden het 'logisch'. En ze zijn toch wel in staat het collegegeld van de koters te betalen.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:46 schreef Luco het volgende:
[..]
Hoogopgeleiden mogen hun volledige studie dus ophoesten, 'want waarom zou de slager betalen aan de opleiding van de advocaat.' Kan de PvdA nog best stemmen kosten...
Zwak hoor.quote:Op donderdag 8 april 2010 00:19 schreef Jesse_ het volgende:
Hoe kun je.quote:Op donderdag 8 april 2010 09:38 schreef Luco het volgende:
Niks geen koffie. Koffie is overgewaardeerd.
quote:Meer dan de helft van de inwoners van Drenthe, Groningen en Friesland is voor het samenvoegen van de drie noordelijke provincies. Dat blijkt uit een enquête van Maurice de Hond in opdracht van VNO-NCW Noord. Van de ondervraagden is 53 procent voor samenvoeging en 36 procent tegen.
Uit de peiling zou verder blijken dat de bevolking beseft dat de culturele verschillen binnen de grote provincie zullen blijven bestaan. Twee op de drie mensen denken dat iedere regio zijn eigen cultuur houdt.
Volgens ondernemersorganisatie VNO-NCW Noord is één krachtige provincie beter in staat de regio te versterken, nieuwe bedrijvigheid aan te trekken en meer invloed uit te oefenen in Europa. Bestuurders kunnen zich volgens directeur Lambert Zwiers niet meer verstoppen achter het feit dat de bevolking er niets voor voelt.
VNO-NCW Noord pleitte al eerder voor samenvoeging van de noordelijke provincies, maar het idee werd nog niet omarmd. Die nieuwe provincie zou verder moeten gaan onder de naam Friesland. De hoofdstad zou Groningen moeten worden.
Er is meer in Gelderland dan Arnhem. Zoals het mooie Wageningen.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:05 schreef JH87 het volgende:
Hm, ik heb er dan wel lang gewoond, maar ben toch niet zo'n fan van Arnhem als van Groningen. Alleen de gedachte dat ik ooit in Friesland zou wonen. Misschien moet ik op m'n werk ook maar een clausule regelen dat ik weg mag als dat gebeurt.
Wat een negativiteit zegquote:Op donderdag 8 april 2010 14:05 schreef JH87 het volgende:
Hm, ik heb er dan wel lang gewoond, maar ben toch niet zo'n fan van Arnhem als van Groningen. Alleen de gedachte dat ik ooit in Friesland zou wonen. Misschien moet ik op m'n werk ook maar een clausule regelen dat ik weg mag als dat gebeurt.
Oeh goeie. Daar zou ik prima kunnen wonen. Alleen jammer dat er geen station is. Of Nijmegen.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:40 schreef Bob. het volgende:
[..]
Er is meer in Gelderland dan Arnhem. Zoals het mooie Wageningen.
Oeh, kunnen Friezen dingen ook al niet met een korreltje zout nemen?quote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 23:42 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Zelfs jij met je pretstudie mag daar iets van zeggen
Zeker wel. Je opmerking deed alleen iets negatiefs vermoeden.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:42 schreef JH87 het volgende:
Oeh, kunnen Friezen dingen ook al niet met een korreltje zout nemen?
Wageningen heeft geen station nodig, het is daar zo tof dat je toch nooit ergens anders heen wilt.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:42 schreef JH87 het volgende:
[..]
Oeh goeie. Daar zou ik prima kunnen wonen. Alleen jammer dat er geen station is. Of Nijmegen.
Samen zielig.quote:
Sure, als jij dan een abstract maakt voor mijn thesis?quote:Op donderdag 8 april 2010 15:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Samen zielig.
Wil jij niet een stukje propodeuseproef schrijven voor me,?
Vergeet je niet dat ik heel crappy ben in dingen met cijfers,quote:Op donderdag 8 april 2010 15:31 schreef Bob. het volgende:
[..]
Sure, als jij dan een abstract maakt voor mijn thesis?
Ach, crappy met cijfers is nog altijd beter dan gewoon helemaal niks doen, wat mijn strategie de laatste tijd is.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Vergeet je niet dat ik heel crappy ben in dingen met cijfers,?
Ik vind dat een waardeloze strategie. Je hebt zeker vakantie nodig om je batterij op te laden.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:02 schreef Bob. het volgende:
Ach, crappy met cijfers is nog altijd beter dan gewoon helemaal niks doen, wat mijn strategie de laatste tijd is.
En dan zul je zien dat als je eindelijk niks te doen hebt, dat het na verloop van tijd je neus uit komt en dat je weer wenst dat je iets mag doen.quote:
Het zit je dus vandaag dus niet mee.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:15 schreef ChipsZak. het volgende:
Mijn computer dacht ook aan die strategie, aangezien Word ineens niet meer wil openen,.
Eens zien.
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:28 schreef ChipsZak. het volgende:
Probeer je op elke comment te reageren,?
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:33 schreef JH87 het volgende:
Hai Chips.
2 maanden terug afgerond toch? Wat doe je nu dan?quote:
Dagen coördinerenquote:Op donderdag 8 april 2010 17:24 schreef Luco het volgende:
[..]
2 maanden terug afgerond toch? Wat doe je nu dan?
En wanneer in iTunes?quote:Op donderdag 8 april 2010 17:47 schreef JH87 het volgende:
En voor Slaif en Nietz: Beans & Fatback op de luisterpaal en morgenavond in DWDD. Ze gaan te snel.
http://3voor12.vpro.nl/sp(...)luisterpaal.43322127
Ok, jullie winnen. Provincie moet gewoon Groningen gaan heten dan, Friesland mag dan een gemeente met deelraden worden.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:13 schreef MaxMark het volgende:
"Welke stad woon jij?"
"Groningen"
"Oh, dus je bent een Fries."
Dat gaat niet werken.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:07 schreef Luco het volgende:
[..]
Ok, jullie winnen. Provincie moet gewoon Groningen gaan heten dan, Friesland mag dan een gemeente met deelraden worden.
Dan mogen ze een grote greppel om Friesland graven er een Austalië v2.0 van makenquote:
Ik wil je wel een schep geven. kun je vast beginnenquote:Op donderdag 8 april 2010 23:26 schreef Luco het volgende:
[..]
Dan mogen ze een grote greppel om Friesland graven er een Austalië v2.0 van maken.
Origineel.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:26 schreef Luco het volgende:
[..]
Dan mogen ze een grote greppel om Friesland graven er een Austalië v2.0 van maken.
Ow..quote:Op vrijdag 9 april 2010 06:57 schreef JH87 het volgende:
[..]
Morgen is wel RKC - Vitesse!
En ik ben weer eens blut.
Dan moet je voor een leuke bezigheid gaan zorgenquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:29 schreef Fems het volgende:
Wat een morgen! Brr. Ik wil nog slapen, maar mijn slaap wil niet!
In de auto naar Italië zitten.quote:
Zoals?quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan moet je voor een leuke bezigheid gaan zorgen
Mja, met dit week moet je buiten zijn, dus terrasjes pakken, het Noorderplantsoen bezoeken en dat soort dingenquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:46 schreef Fems het volgende:
[..]
Zoals?
Ik moet zo op de trein naar thuisthuis..
Zo lekker is het nu niet meer toch?quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, met dit week moet je buiten zijn, dus terrasjes pakken, het Noorderplantsoen bezoeken en dat soort dingen
Kouder dan gisteren...quote:
Werkenquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:41 schreef Nixx- het volgende:
Wat gaan jullie met Koninginnedag doen?
Nee dat is niet de reden dat ze niet mee willenquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:02 schreef nietzman het volgende:
Moet je maar eens aardig tegen mensen doen!
Ah, da's een goed teken, ze hebben in ieder geval nog genoeg respect voor je om smoesjes te verzinnen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:19 schreef Jesse_ het volgende:
Nee dat is niet de reden dat ze niet mee willen
Nog 2 uur en dan zit het er gelukkig weer op.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
quote:Op vrijdag 9 april 2010 21:17 schreef Luco het volgende:
Arme Jop...Die zit toch in de kroegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd onderweg naar het avontuur
Z'n verdriet weg te zuipen?quote:
Gebouw F is mijn vaste gebouw. Maar daar heb je geen kantine enzo.. Dus zit ik meestal in de kantine van het zernikegebouw of van de bernoulliborg.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:12 schreef Bob. het volgende:
Wat een nieuwe mensen.
Of zijn jullie niet nieuw, en heb ik het gewoon gemist? Wil me ook wel eens gebeuren.![]()
Oke cool man.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:32 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Gebouw F is mijn vaste gebouw. Maar daar heb je geen kantine enzo.. Dus zit ik meestal in de kantine van het zernikegebouw of van de bernoulliborg.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 00:09 schreef Bob. het volgende:
[..]
De thee is in het WSN ook goed, verse munt thee.![]()
Van welk gebouw ben jij?En welterusten!
Koninginnenacht willen vieren is toch best een goed smoesje?quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:55 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ah, da's een goed teken, ze hebben in ieder geval nog genoeg respect voor je om smoesjes te verzinnen..
Kankerhard mang.quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:50 schreef Homework het volgende:
[..]
Hoe hard kun je lachen met een kogel in je bek.
Oh die faalkloon weerquote:
Friesquote:
Het zal toch niet he...quote:
Tegen die tijd ben ik allang weer vertrokken uit Groningenquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:56 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Hey, toekomstige onderdaan van het almachtige Friese rijk.
Lijkt me niet toch? Die is volgens mij gewoon met de noorderzon vertrokken hier.quote:
Dat had z'n vorige kloon ook gedaan. Die kwam ook na 2 maanden weer terug onder een nieuwe naam.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Lijkt me niet toch? Die is volgens mij gewoon met de noorderzon vertrokken hier.
Reuze gezellig en alles, maar dinges z'n terugkeer is het niet waard hoor.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:07 schreef Peterselieman het volgende:
Het zorgt wel voor drukte in dit topic
Waar heb je het over!quote:Op zaterdag 10 april 2010 09:10 schreef JH87 het volgende:
Je bent ook zo voorspelbaar hè, nog even bij mij aan de bel trekken 's nachts.
Net thuis?quote:
ok.quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:59 schreef JH87 het volgende:
Hai Nietz.
Oh ja. 16 april eten Slaif, Nietz, BT.
1 gig, 2 gig, terrabyte, hard, moeilijk, makkelijk, neuken, hard.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:18 schreef RickoKun het volgende:
Ecoutez we komen hard zo hard.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
1 gig, 2 gig, terrabyte, hard, moeilijk, makkelijk, neuken, hard.
Mag het een dagje eerderquote:Op zaterdag 10 april 2010 10:59 schreef JH87 het volgende:
Hai Nietz.
Oh ja. 16 april eten Slaif, Nietz, BT.
Ja ik heb een familiedag dat weekendquote:
En dan zeg je niet eens even hallo?quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:58 schreef JH87 het volgende:
Oké, ik ga even een andere datum verzinnen. Ik kan trouwens zelf die vrijdag ook helemaal niet, ik moet m'n agenda nog even op orde maken blijkbaar.
En ik heb Bob. gespot.
Hij behoed zichzelf voor verdere teleurstellingen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:59 schreef Bob. het volgende:
En dan zeg je niet eens even hallo?
Als je werkt is het wel prima inderdaadquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik vond het heerlijk vanmiddag tijdens het werken
True. Maar met een raampje open studerende op de slaapkamer is het maar wat koud.quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:13 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Als je werkt is het wel prima inderdaad
Same here. Heb maar één raam dicht gedaan en de verwarming weer wat hoger.quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
True. Maar met een raampje open studerende op de slaapkamer is het maar wat koud.
Nope, twee andere dingen staan.quote:
Perfect!quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:26 schreef JH87 het volgende:
[..]
Nope, twee andere dingen staan.
Ik heb wel een nieuw voorstel: dinsdag 20 april. Anders moeten we uitwijken naar de eerste week van mei.
Zullen we het even over jou gaan hebben. Geloof me dat wil je niet.quote:
Klopt, want ik heb alle grappen inmiddels al gehoord, dus je zult in herhaling vallenquote:Op zaterdag 10 april 2010 20:23 schreef Slaif het volgende:
[..]
Zullen we het even over jou gaan hebben. Geloof me dat wil je niet.
Waren dat wel grappen?quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klopt, want ik heb alle grappen inmiddels al gehoord, dus je zult in herhaling vallen
Grappen?quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klopt, want ik heb alle grappen inmiddels al gehoord, dus je zult in herhaling vallen
Hoi.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
1 gig, 2 gig, terrabyte, hard, moeilijk, makkelijk, neuken, hard.
Familiedrama ?quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ik heb een familiedag dat weekenddus ik ga vrijdag richting ouders en ben zondagavond weer terug..
Dan is het ernstig met jou gesteldquote:Op zaterdag 10 april 2010 21:48 schreef nietzman het volgende:
[..]
Slechts serieuze medische constateringen.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 23:55 schreef Homework het volgende:
[..]
Had ik vandaag nog!
Nu heb ik jou nodig om warm te worden!
Jup.quote:
Maar je bent wel de mooiste dame van Fok! en daarom krijg je automatisch aandacht.quote:
Nu ben ik jaloers. Vertel mij het geheim, de sleutel tot meer seks.quote:Op zondag 11 april 2010 00:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik krijg al genoeg seks, dus je kunt mij niet verleiden.
Groei een kut.quote:Op zondag 11 april 2010 00:20 schreef Homework het volgende:
[..]
Nu ben ik jaloers. Vertel mij het geheim, de sleutel tot meer seks.
Als jij een kut groeit heb ik wel een naam voor je:quote:Op zondag 11 april 2010 00:25 schreef RickoKun het volgende:
GA VERDOMME ES EEM SNEL NAAR BED JULLIE TWEE, HET NIVEAU IS BEDROEVEND ZOALS JULLIE TEKEER GAAN!!!!!!!!!!!!
Ben je jaloersquote:Op zondag 11 april 2010 00:25 schreef RickoKun het volgende:
GA VERDOMME ES EEM SNEL NAAR BED JULLIE TWEE, HET NIVEAU IS BEDROEVEND ZOALS JULLIE TEKEER GAAN!!!!!!!!!!!!
Wie, Ricko? Vast wel.quote:Op zondag 11 april 2010 00:26 schreef Homework het volgende:
Kan ik je verleiden met een hapje en een drankje ???
Mijn Fok!stijl is danig exquise dat ik herkend wordt!quote:Op zondag 11 april 2010 00:28 schreef kikoooooo het volgende:
Is Flappie, of hoe heet die mongool, weer terug ofzo?
Allemaal Remlof/Biogarde hunnies schuld...quote:Op zondag 11 april 2010 00:52 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Hahaha. Het klopt!![]()
![]()
Bedankt remlof.
Hier voor ons.
[ afbeelding ]
Neen. Balkenende. Onthoud dat.quote:Op zondag 11 april 2010 00:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Allemaal Remlof/Biogarde hunnies schuld...
Moeten we maar eventjes doen dan he.quote:Op zondag 11 april 2010 00:55 schreef MaxMark het volgende:
Als nou 9 op de 10 mensen hem hier niet willen hebben, valt daar niet een soort van democratie-ban voor te regelen?
Dan post ik gewoon niet meer in het Groningen topic.quote:Op zondag 11 april 2010 00:55 schreef MaxMark het volgende:
Als nou 9 op de 10 mensen hem hier niet willen hebben, valt daar niet een soort van democratie-ban voor te regelen?
Ik zie die onbenul weleens in het echt willen zien. Wat zou er nou toch leuk zijn aan die drek aan onzin posts. Echt ik snap er niks van of is het gewoon weer zo'n autist?quote:Op zondag 11 april 2010 00:55 schreef MaxMark het volgende:
*weer een autist?* net als de andere 10 users hier?quote:Op zondag 11 april 2010 01:20 schreef Slaif het volgende:
[..]
Ik zie die onbenul weleens in het echt willen zien. Wat zou er nou toch leuk zijn aan die drek aan onzin posts. Echt ik snap er niks van of is het gewoon weer zo'n autist?
Lopen genoeg gedragsgestoorde mensen rond hierquote:Op zondag 11 april 2010 01:23 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
*weer een autist?* net als de andere 10 users hier?
Misschien lijken we wel allemaal heel erg op elkaar.quote:Op zondag 11 april 2010 01:29 schreef Slaif het volgende:
[..]
Lopen genoeg gedragsgestoorde mensen rond hier
quote:Op zondag 11 april 2010 01:34 schreef Slaif het volgende:
Het enige nadeel is dat een aantal geen gevoel voor humor heeft... en juist wel denkt daar over te beschikken. Ik daarentegen...
Je kan natuurlijk ook gewoon over zijn posts heen lezen.quote:Op zondag 11 april 2010 02:12 schreef Luco het volgende:
Owh crisis Flappie/QED/Homework, je hebt maar weer een oude kloon uit de kast gepakt?
Echt, ik zou bijna gaan betalen voor die ignorefunctie, puur om jou...
Dit heb ik 3x eerder gehoord ofzo. Hou je dan aan gewoon aan je woordquote:Op zondag 11 april 2010 00:58 schreef Q.E.D. het volgende:
Dan post ik gewoon niet meer in het Groningen topic.
Ook al zo vroegquote:Op zondag 11 april 2010 07:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dit heb ik 3x eerder gehoord ofzo. Hou je dan aan gewoon aan je woord
quote:Op zondag 11 april 2010 07:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dit heb ik 3x eerder gehoord ofzo. Hou je dan aan gewoon aan je woord
quote:Op zondag 11 april 2010 13:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]
WTF ik ben geen cumguzzling slut ofzoDoe even normaal BT dat vind ik niet liev!
Okay het is je vergeven, enigszins, nog niet 100% hoor!quote:
Een baksteen kan toch niet sterven?quote:Op zondag 11 april 2010 13:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Disclaimer: Bovenstaande user kan er 3 dagen naast zitten, derhalve is er een 6 daagse marge aanwezig, waardoor de kansen aanzienlijk vergroot worden. Als je dit leest heb je echt niets beters te doen in je leven en zou je jezelf moeten afvragen: "Als een baksteen met een snelheid van 70km/h tegen het hoofd van een olifant aan wordt geschoten, zou deze sterven?"
Hmm, ik betwijfel of 'ie zou sterven. Een olifant kan wel wat hebben toch?quote:Op zondag 11 april 2010 13:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Okay het is je vergeven, enigszins, nog niet 100% hoor!
ANYWAYS, waarom is het verdomme de komende 7 dagen nog steeds zo winderig en zo koud
Mijn voorspellingen komen altijd uit sjullieweetzen! Ik zeg dan ook, rond de 20ste april gaan we hard chillen omdat het lekker weer wordt!
Disclaimer: Bovenstaande user kan er 3 dagen naast zitten, derhalve is er een 6 daagse marge aanwezig, waardoor de kansen aanzienlijk vergroot worden. Als je dit leest heb je echt niets beters te doen in je leven en zou je jezelf moeten afvragen: "Als een baksteen met een snelheid van 70km/h tegen het hoofd van een olifant aan wordt geschoten, zou deze sterven?"
Woon je in Oosterpark?quote:Op zondag 11 april 2010 13:32 schreef Gro251 het volgende:
strax FC!
kan niet wagte nom jans uit te fluiten als ie weer es niet wisseld ...jaaa echte supporter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |