Mijn Fok!stijl is danig exquise dat ik herkend wordt!quote:Op zondag 11 april 2010 00:28 schreef kikoooooo het volgende:
Is Flappie, of hoe heet die mongool, weer terug ofzo?
Allemaal Remlof/Biogarde hunnies schuld...quote:Op zondag 11 april 2010 00:52 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Hahaha. Het klopt!![]()
![]()
Bedankt remlof.
Hier voor ons.
[ afbeelding ]
Neen. Balkenende. Onthoud dat.quote:Op zondag 11 april 2010 00:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Allemaal Remlof/Biogarde hunnies schuld...
Moeten we maar eventjes doen dan he.quote:Op zondag 11 april 2010 00:55 schreef MaxMark het volgende:
Als nou 9 op de 10 mensen hem hier niet willen hebben, valt daar niet een soort van democratie-ban voor te regelen?
Dan post ik gewoon niet meer in het Groningen topic.quote:Op zondag 11 april 2010 00:55 schreef MaxMark het volgende:
Als nou 9 op de 10 mensen hem hier niet willen hebben, valt daar niet een soort van democratie-ban voor te regelen?
Ik zie die onbenul weleens in het echt willen zien. Wat zou er nou toch leuk zijn aan die drek aan onzin posts. Echt ik snap er niks van of is het gewoon weer zo'n autist?quote:Op zondag 11 april 2010 00:55 schreef MaxMark het volgende:
*weer een autist?* net als de andere 10 users hier?quote:Op zondag 11 april 2010 01:20 schreef Slaif het volgende:
[..]
Ik zie die onbenul weleens in het echt willen zien. Wat zou er nou toch leuk zijn aan die drek aan onzin posts. Echt ik snap er niks van of is het gewoon weer zo'n autist?
Lopen genoeg gedragsgestoorde mensen rond hierquote:Op zondag 11 april 2010 01:23 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
*weer een autist?* net als de andere 10 users hier?
Misschien lijken we wel allemaal heel erg op elkaar.quote:Op zondag 11 april 2010 01:29 schreef Slaif het volgende:
[..]
Lopen genoeg gedragsgestoorde mensen rond hier
quote:Op zondag 11 april 2010 01:34 schreef Slaif het volgende:
Het enige nadeel is dat een aantal geen gevoel voor humor heeft... en juist wel denkt daar over te beschikken. Ik daarentegen...
Je kan natuurlijk ook gewoon over zijn posts heen lezen.quote:Op zondag 11 april 2010 02:12 schreef Luco het volgende:
Owh crisis Flappie/QED/Homework, je hebt maar weer een oude kloon uit de kast gepakt?
Echt, ik zou bijna gaan betalen voor die ignorefunctie, puur om jou...
Dit heb ik 3x eerder gehoord ofzo. Hou je dan aan gewoon aan je woordquote:Op zondag 11 april 2010 00:58 schreef Q.E.D. het volgende:
Dan post ik gewoon niet meer in het Groningen topic.
Ook al zo vroegquote:Op zondag 11 april 2010 07:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dit heb ik 3x eerder gehoord ofzo. Hou je dan aan gewoon aan je woord
quote:Op zondag 11 april 2010 07:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dit heb ik 3x eerder gehoord ofzo. Hou je dan aan gewoon aan je woord
quote:Op zondag 11 april 2010 13:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]
WTF ik ben geen cumguzzling slut ofzoDoe even normaal BT dat vind ik niet liev!
Okay het is je vergeven, enigszins, nog niet 100% hoor!quote:
Een baksteen kan toch niet sterven?quote:Op zondag 11 april 2010 13:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Disclaimer: Bovenstaande user kan er 3 dagen naast zitten, derhalve is er een 6 daagse marge aanwezig, waardoor de kansen aanzienlijk vergroot worden. Als je dit leest heb je echt niets beters te doen in je leven en zou je jezelf moeten afvragen: "Als een baksteen met een snelheid van 70km/h tegen het hoofd van een olifant aan wordt geschoten, zou deze sterven?"
Hmm, ik betwijfel of 'ie zou sterven. Een olifant kan wel wat hebben toch?quote:Op zondag 11 april 2010 13:25 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Okay het is je vergeven, enigszins, nog niet 100% hoor!
ANYWAYS, waarom is het verdomme de komende 7 dagen nog steeds zo winderig en zo koud
Mijn voorspellingen komen altijd uit sjullieweetzen! Ik zeg dan ook, rond de 20ste april gaan we hard chillen omdat het lekker weer wordt!
Disclaimer: Bovenstaande user kan er 3 dagen naast zitten, derhalve is er een 6 daagse marge aanwezig, waardoor de kansen aanzienlijk vergroot worden. Als je dit leest heb je echt niets beters te doen in je leven en zou je jezelf moeten afvragen: "Als een baksteen met een snelheid van 70km/h tegen het hoofd van een olifant aan wordt geschoten, zou deze sterven?"
Woon je in Oosterpark?quote:Op zondag 11 april 2010 13:32 schreef Gro251 het volgende:
strax FC!
kan niet wagte nom jans uit te fluiten als ie weer es niet wisseld ...jaaa echte supporter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |