Geef me nou maar je chef.quote:Op zondag 11 april 2010 00:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En nou kan je opkankeren beunhaas!
een butkloon, dat zie je toch zoquote:Op zondag 11 april 2010 00:41 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En wie mag jij den wel weer niet wezen?
Ik ben de oorspronkelijke Fok! eindbaas.quote:Op zondag 11 april 2010 00:41 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En wie mag jij den wel weer niet wezen?
Ah, als dat zo is, dan moet je de volgende simpele vraag kunnen beantwoorden. Hoe heet de zoon van Yvonne?quote:Op zondag 11 april 2010 00:42 schreef Homework het volgende:
[..]
Ik ben de oorspronkelijke Fok! eindbaas.
quote:Op zondag 11 april 2010 00:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ah, als dat zo is, dan moet je de volgende simpele vraag kunnen beantwoorden. Hoe heet de zoon van Yvonne?
Hé halve tamme kanker turk! Geen idee! Ik heb nooit meer wat van hem vernomen nadat ie vertrok op z'n solex!quote:Op zondag 11 april 2010 00:44 schreef porsche1 het volgende:
Hey mongool! Kanker neus, hoe gaat het met Henk?
Hij is toch een baas? Dan moet ie dat maar even snel vertellen!quote:Op zondag 11 april 2010 00:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat is al aardig oud, Arma, zijn er nog maar weinig hier die dat weten vrees ik
Wat een vergaarde kanker gek.quote:Op zondag 11 april 2010 00:45 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hé halve tamme kanker turk! Geen idee! Ik heb nooit meer wat van hem vernomen nadat ie vertrok op z'n solex!
jamaar de term 'baas' is een KLB josti term van de afgelopen twee jaarquote:Op zondag 11 april 2010 00:46 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hij is toch een baas? Dan moet ie dat maar even snel vertellen!
René stomme mongool!quote:Op zondag 11 april 2010 00:45 schreef Renesite het volgende:
Tamme Arma!
Hij zou nog een kaartje sturen voor m'n dochter d'r jaardag, maar hó maar hoor. Helemaal niets.quote:
MJquote:Op zondag 11 april 2010 00:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ah, als dat zo is, dan moet je de volgende simpele vraag kunnen beantwoorden. Hoe heet de zoon van Yvonne?
Mot je kutnewbie. Tief ik je straks godverdomme door het raam heen!quote:
Ey bakkes mafkees! Ik ben geen newbiequote:Op zondag 11 april 2010 00:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mot je kutnewbie. Tief ik je straks godverdomme door het raam heen!
Mijn bent mijn allerliefste, schattigste, Albert Heijn jongen.quote:Op zondag 11 april 2010 00:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mot je kutnewbie. Tief ik je straks godverdomme door het raam heen!
KLB is een verzamelbak voor falend Nederland. Iedereen denkt dat ie een "baas" is daar. In feite zijn het allemaal halve tamme tering josti's met een heleboel triangels!quote:Op zondag 11 april 2010 00:47 schreef BrandX het volgende:
[..]
jamaar de term 'baas' is een KLB josti term van de afgelopen twee jaar![]()
kankûhtehrm dâ baas
Oooooh I bet you ARE...quote:Op zondag 11 april 2010 00:48 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ey bakkes mafkees! Ik ben geen newbie
even een kleine editquote:Op zondag 11 april 2010 00:47 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mot je kutnewbie. Tief ik je straks godverdomme door het raam bushokje heen!
Wat een kankâh stront zak.quote:Op zondag 11 april 2010 00:47 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hij zou nog een kaartje sturen voor m'n dochter d'r jaardag, maar hó maar hoor. Helemaal niets.
Ben jij ook weer vrijgelaten? Shit man wat was je oude account. Ik weet dat het iets was met banenen en een bonuskaartquote:Op zondag 11 april 2010 00:48 schreef Homework het volgende:
[..]
Mijn bent mijn allerliefste, schattigste, Albert Heijn jongen.
Kom je nu in het biechthokje?
Subscribe op mijn vids, dat mot je doen.quote:
Hahaha. Het klopt!quote:Op zondag 11 april 2010 00:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ben jij ook weer vrijgelaten? Shit man wat was je oude account. Ik weet dat het iets was met banenen en een bonuskaart
ADO staat op scherp gek!quote:Op zondag 11 april 2010 00:51 schreef Biogarde het volgende:
Ey tamme. Hoest met Ado? Zijn morgen hier in Utrecht
is het nu een goed moment om te vertellen dat ik van origine een Amsterdamse ben?quote:Op zondag 11 april 2010 00:53 schreef Armageddon het volgende:
[..]
ADO staat op scherp gek!
Ik denk dat het een hele leuke pot gaat worden. Al ben ik bang dat Utrecht gewoon wint. Ik hoop alleen op een klein wonder. ADO moet in de eredivisie blijven natuurlijk.
Zonder DH in de eredivisie is er een stuk minder te beleven! Je moet er toch niet aan denken dat Cambuur ofzo de plek van DH inneemt, dood zooitjequote:Op zondag 11 april 2010 00:53 schreef Armageddon het volgende:
[..]
ADO staat op scherp gek!
Ik denk dat het een hele leuke pot gaat worden. Al ben ik bang dat Utrecht gewoon wint. Ik hoop alleen op een klein wonder. ADO moet in de eredivisie blijven natuurlijk.
Dit gaat over Remlof en Arma en semi oude bikkeltijden. Misschien moet je je eigen topic openne.quote:Op zondag 11 april 2010 00:54 schreef Q.E.D. het volgende:
Die 48 uur werden uiteindelijk 3 maanden
Ik had geen zin meer in Fok!
En opeens wel weer
Het leven loopt soms raar he
GOED PLANquote:Op zondag 11 april 2010 00:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dit gaat over Remlof en Arma en semi oude bikkeltijden. Misschien moet je je eigen topic openne.
Nee hoor. Ik ben van origine een Amersfoorter. Ik ben voor ADO omdat ik hier 3 jaar geleden kwam wonen en ik het wel geinig vond daar bij die club.quote:Op zondag 11 april 2010 00:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
is het nu een goed moment om te vertellen dat ik van origine een Amsterdamse ben?
Cheers mate!quote:Op zondag 11 april 2010 00:52 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Hahaha. Het klopt!![]()
![]()
Bedankt remlof.
Hier voor ons.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 april 2010 00:55 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik ben van origine een Amersfoorter. Ik ben voor ADO omdat ik hier 3 jaar geleden kwam wonen en ik het wel geinig vond daar bij die club.
Inderdaad. En DH naar de eerste divisie zou wel eens de doodsteek kunnen zijn van die club. Dat is helemaal zonde.quote:Op zondag 11 april 2010 00:54 schreef Torrio het volgende:
[..]
Zonder DH in de eredivisie is er een stuk minder te beleven! Je moet er toch niet aan denken dat Cambuur ofzo de plek van DH inneemt, dood zooitje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |