Geef me nou maar je chef.quote:Op zondag 11 april 2010 00:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En nou kan je opkankeren beunhaas!
een butkloon, dat zie je toch zoquote:Op zondag 11 april 2010 00:41 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En wie mag jij den wel weer niet wezen?
Ik ben de oorspronkelijke Fok! eindbaas.quote:Op zondag 11 april 2010 00:41 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En wie mag jij den wel weer niet wezen?
Ah, als dat zo is, dan moet je de volgende simpele vraag kunnen beantwoorden. Hoe heet de zoon van Yvonne?quote:Op zondag 11 april 2010 00:42 schreef Homework het volgende:
[..]
Ik ben de oorspronkelijke Fok! eindbaas.
quote:Op zondag 11 april 2010 00:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ah, als dat zo is, dan moet je de volgende simpele vraag kunnen beantwoorden. Hoe heet de zoon van Yvonne?
Hé halve tamme kanker turk! Geen idee! Ik heb nooit meer wat van hem vernomen nadat ie vertrok op z'n solex!quote:Op zondag 11 april 2010 00:44 schreef porsche1 het volgende:
Hey mongool! Kanker neus, hoe gaat het met Henk?
Hij is toch een baas? Dan moet ie dat maar even snel vertellen!quote:Op zondag 11 april 2010 00:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat is al aardig oud, Arma, zijn er nog maar weinig hier die dat weten vrees ik
Wat een vergaarde kanker gek.quote:Op zondag 11 april 2010 00:45 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hé halve tamme kanker turk! Geen idee! Ik heb nooit meer wat van hem vernomen nadat ie vertrok op z'n solex!
jamaar de term 'baas' is een KLB josti term van de afgelopen twee jaarquote:Op zondag 11 april 2010 00:46 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hij is toch een baas? Dan moet ie dat maar even snel vertellen!
René stomme mongool!quote:Op zondag 11 april 2010 00:45 schreef Renesite het volgende:
Tamme Arma!
Hij zou nog een kaartje sturen voor m'n dochter d'r jaardag, maar hó maar hoor. Helemaal niets.quote:
MJquote:Op zondag 11 april 2010 00:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ah, als dat zo is, dan moet je de volgende simpele vraag kunnen beantwoorden. Hoe heet de zoon van Yvonne?
Mot je kutnewbie. Tief ik je straks godverdomme door het raam heen!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |