1 gig, 2 gig, terrabyte, hard, moeilijk, makkelijk, neuken, hard.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:18 schreef RickoKun het volgende:
Ecoutez we komen hard zo hard.
quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
1 gig, 2 gig, terrabyte, hard, moeilijk, makkelijk, neuken, hard.
Mag het een dagje eerderquote:Op zaterdag 10 april 2010 10:59 schreef JH87 het volgende:
Hai Nietz.
Oh ja. 16 april eten Slaif, Nietz, BT.
Ja ik heb een familiedag dat weekendquote:
En dan zeg je niet eens even hallo?quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:58 schreef JH87 het volgende:
Oké, ik ga even een andere datum verzinnen. Ik kan trouwens zelf die vrijdag ook helemaal niet, ik moet m'n agenda nog even op orde maken blijkbaar.
En ik heb Bob. gespot.
Hij behoed zichzelf voor verdere teleurstellingen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:59 schreef Bob. het volgende:
En dan zeg je niet eens even hallo?
Als je werkt is het wel prima inderdaadquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik vond het heerlijk vanmiddag tijdens het werken
True. Maar met een raampje open studerende op de slaapkamer is het maar wat koud.quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:13 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Als je werkt is het wel prima inderdaad
Same here. Heb maar één raam dicht gedaan en de verwarming weer wat hoger.quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
True. Maar met een raampje open studerende op de slaapkamer is het maar wat koud.
Nope, twee andere dingen staan.quote:
Perfect!quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:26 schreef JH87 het volgende:
[..]
Nope, twee andere dingen staan.
Ik heb wel een nieuw voorstel: dinsdag 20 april. Anders moeten we uitwijken naar de eerste week van mei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |