Ik zou het niet doen hoor. Slaat compleet dood met je huidtint.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:26 schreef Puckzzz het volgende:
Ok genoeg gelachen om die lelijke kleurheks
Als ik vanmiddag het stofje binnenkrijg wat SQ voor me heeft gehaald (bedankt nog) ga ik eens kijken wat voor een bling nagellak ik daarbij ga doen. Ik ga een zwarte strapless jumpsuit aantrekken en wil dat dus oppimpen met zilverkleurige bling. Ik denk dus heel veel glitter
kan je niet terug om ze wat langer te maken? Ik heb geen idee hoe dat werkt met acryl hoorquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:32 schreef samsuus het volgende:
Mijn nieuwe set!Vanmorgen gelijk zitten lakken, zo'n simpele french is niks voor mij
Zijn in overleg kort gelaten, omdat ik echt ff moet wennen aan acryl. Maar ze zijn nu zooooo kort, heb echt het idee of ik geen nagels heb, dus volgende keer mogen ze gelijk een stuk langer!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooi gelakt ook!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:32 schreef samsuus het volgende:
Mijn nieuwe set!Vanmorgen gelijk zitten lakken, zo'n simpele french is niks voor mij
Zijn in overleg kort gelaten, omdat ik echt ff moet wennen aan acryl. Maar ze zijn nu zooooo kort, heb echt het idee of ik geen nagels heb, dus volgende keer mogen ze gelijk een stuk langer!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is idd niet falen, dat is topklasse manipulatiequote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:39 schreef Sjeen het volgende:
Leuk gelakt Samsuus!
Ik heb niet gefaalt, ik heb niet gefaaltMijn vriendlief echter wel, die had mijn TDlijstje gezien en dat mocht ik bestellen van hem
geen idee!! Ik weet wel dat er ook 3 in 1 gel bestaat. Ben je in één keer klaar!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:46 schreef Puckzzz het volgende:
Kan iemand mij het verschil uitleggen tussen Fase1, Basis en opbouwgel?
http://www.nagelkraam.nl/(...)f8dbb651f3dec4272169
Hmm goud of een mooie goudachtige bruin..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:05 schreef Loqi het volgende:
Nog bedankt voor de lieve reacties in het vorige topic![]()
Gekke vraagmaar wat zouden jullie voor lak dragen bij een gouden jurk (dit weekend soort van verkleedfeestje
) ook goud? Tis een soortement Victoriaanse jurk, dus geen blinbling feestpakkie
Zwart of héél diep rood. Lekker Goth!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:05 schreef Loqi het volgende:
Nog bedankt voor de lieve reacties in het vorige topic![]()
Gekke vraagmaar wat zouden jullie voor lak dragen bij een gouden jurk (dit weekend soort van verkleedfeestje
) ook goud? Tis een soortement Victoriaanse jurk, dus geen blinbling feestpakkie
dit dusquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zwart of héél diep rood. Lekker Goth!
Goed idee wel, zeker met m'n haar, Maar dieprood heb ik nu dus opquote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zwart of héél diep rood. Lekker Goth!
en als je eerst wit eroverheen doet?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:21 schreef Lindytje het volgende:
Ik faalde.... ik kan echt helemaal geen felle kleurtjes over mijn donkerblauwe glitteracryl heen lakken.... ze worden nooit zo fel...![]()
Ik denk dat ik het er maar weer af ga slopen...
Ik heb geen goede dekkende... en ik ben al aan het slopen... Ik ben soms wat impulsief..quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:22 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
en als je eerst wit eroverheen doet?
We'll Always Have Paris.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:41 schreef Mss het volgende:
Gefeliciteerd aan de jarige
Ik heb nog geen swatches van AA en GTBFR, maar die komen nog wel een keer.
En weet iemand welke lak de vierde van links is, die roodachtige?
[ afbeelding ]
Dankje! Die gooi ik ook meteen maar op de wishlist. Heb al genoeg voor een nieuwe bestellingquote:
Wauw, dat zijn nog eens bestellingen!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:01 schreef mirannie het volgende:
Mijn aanwinsten van de afgelopen week van TD en eBay
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben alleen de CG first & last vergeten.
Moet zeggen dat sommige kleuren me best een beetje tegenvallen eigenlijk. Moet nog even nadenken of ik die ga ruilen of toch houden.
Mooi!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:32 schreef Nune het volgende:
Mijn vergelijking van geeltjes:
[ afbeelding ]
Wijsvinger: Models Own - Lemon Meringue
Middelvinger: Catrice - Yellow Pastel
Ringvinger: China Glaze - Lemon Fizz
Pink: Essence - Naughty But Nice
De cosmic en de meteor shower zien er in het flesje leuker uit dan op de nagel en dat geldt eigenlijk ook wel voor spin me round. En emerald sparkle vind ik heel mooi, maar past niet zo goed bij me denk ik...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:12 schreef Linnie20v het volgende:
welke vallen je op het eerste oog tegen?
vind het een mooie collectie zo!
Jammer dat je de Orly Lemonade er niet bij hebt.. naja die is bijna helemaal hetzelfde als CG Lemon Fizzquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:32 schreef Nune het volgende:
Mijn vergelijking van geeltjes:
[ afbeelding ]
Wijsvinger: Models Own - Lemon Meringue
Middelvinger: Catrice - Yellow Pastel
Ringvinger: China Glaze - Lemon Fizz
Pink: Essence - Naughty But Nice
Valt op zich nog wel mee, Catrice heeft een shimmer erin en ik vind die van CG net iets feller. Maar je hoeft ze in principe niet beiden te hebben, hoewel je het voor die prijs van Catrice niet hoeft te laten haha.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:43 schreef MissJ het volgende:
[..]
Mooi!
die van Catrice en CG heb ik (beiden nog untried), lijken wel héél erg op elkaar geloof ik, toch?
Dank je wel!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:35 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wauw, dat zijn nog eens bestellingen!!
Dit zijn drie laagjes, hij dekt prima maarrrr geel vind ik altijd rot lakken. Laatste laagje was om het allemaal netjes te maken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:48 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind de Lemon Fizz het mooist. Dekt die een beetje?
SQ, stofjes zijn binnen! Ik vind ze fantastisch THNX!!![]()
Ik ga het band gebruiken voor mijn outfitje van vrijdag, die andere ga ik denk ik een mooi shirtje van maken
Oow nou dan zijn ze toch wel een beetje verschillend dusquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:45 schreef Nune het volgende:
[..]
Valt op zich nog wel mee, Catrice heeft een shimmer erin en ik vind die van CG net iets feller. Maar je hoeft ze in principe niet beiden te hebben, hoewel je het voor die prijs van Catrice niet hoeft te laten haha.
i haz themquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:51 schreef samsuus het volgende:
[..]
geen idee!! Ik weet wel dat er ook 3 in 1 gel bestaat. Ben je in één keer klaar!
Ik heb ´m zonder base gebruikt en ging prima!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:55 schreef MissJ het volgende:
ik vind dat LOL van CG echt bout lakt.
had eerst een laagje ridgefiller van Etos gedaan en daarna dus lakken, maar op eoa manier lakte het kut...![]()
Herkenbaar bij de ladies die LOL ook hebben?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:59 schreef Misstique het volgende:
Welke OPI lak is dat in de laatste foto in de OP?
Idd, zonder basecoat gebruiken!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:57 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik heb ´m zonder base gebruikt en ging prima!!
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:57 schreef mirannie het volgende:
Ah ok, dank voor de tip.quote:
Yep! Al een paar keer hier over geklaagd ookquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:55 schreef MissJ het volgende:
ik vind dat LOL van CG echt bout lakt.
had eerst een laagje ridgefiller van Etos gedaan en daarna dus lakken, maar op eoa manier lakte het kut...![]()
Herkenbaar bij de ladies die LOL ook hebben?
Ik vind een lak toch aardig prut als ik er geen BC onder kan gebruiken, dus dat vind ik helaas niet zo'n oplossingquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:57 schreef mirannie het volgende:
[..]
De khrome en omg collectie gebruik ik sowieso allemaal zonder base. Dekt mooier naar mijn zin. Maar ieder z´n smaak natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:15 schreef snkr-xxx het volgende:
En dat heb ik trouwens met Millennium ook
Dank je!! Zitten inderdaad een hoop mooie kleurtjes tussen. Ben helemaal weg van OPI ds desirequote:
Het dekt misschien mooier maar wow, dat kan echt gaan stainen!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:21 schreef mirannie het volgende:
[..]
De khrome en omg collectie gebruik ik sowieso allemaal zonder base. Dekt mooier naar mijn zin. Maar ieder z´n smaak natuurlijk.
Mijn nagels blijven dan helaas niet zo wit als de jouwequote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:21 schreef mirannie het volgende:
[..]
De khrome en omg collectie gebruik ik sowieso allemaal zonder base. Dekt mooier naar mijn zin. Maar ieder z´n smaak natuurlijk.
Ik vind dat zo lekker creabea en vrolijk. Zou het zelf nooit dragen want ik kan er slecht tegen als dingetjes uitsteken, maar hohh.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:23 schreef buzzwheedle het volgende:
Het schijnt dat de aqua basecoat van OPI wel werkt onder de holo's. Zelf heb ik die niet, doe het gewoon zonder basecoat. (nagels zijn toch al geel)
Vandaag heb ik een blehdag, en nergens zin in. Voordeel is dat ik niet werk, dus kan af en toe een dagje niets doen. Toen besloot ik maar om nagels te lakken en dat wilde ook allemaal niet lukken.
Nu heb ik net 100 staafjes fimo moeten snijden voor mn zus en daar had ik heel veel restmateriaal van, dat heb ik dus er allemaal maar opgesmeten. Geen idee hoe lang het houdt, maar ik was wel weer even van de straat![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hmm ok dat stelt me dan weer gerust dat het niet aan mij ligt ofzoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:11 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Yep! Al een paar keer hier over geklaagd ookEn hij chipte ook nog eens na een uur of 6
Thnx!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:35 schreef Nune het volgende:
[..]
Mooi!![]()
En nog steeeeeeds heb ik niets van de plates vernomen.![]()
Hihi... Leuk van gekkigheid! Heb je geen last van dat er van alles uitsteekt?? (ik zou dr echt aan gaan peuteren denk ik)quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:23 schreef buzzwheedle het volgende:
Het schijnt dat de aqua basecoat van OPI wel werkt onder de holo's. Zelf heb ik die niet, doe het gewoon zonder basecoat. (nagels zijn toch al geel)
Vandaag heb ik een blehdag, en nergens zin in. Voordeel is dat ik niet werk, dus kan af en toe een dagje niets doen. Toen besloot ik maar om nagels te lakken en dat wilde ook allemaal niet lukken.
Nu heb ik net 100 staafjes fimo moeten snijden voor mn zus en daar had ik heel veel restmateriaal van, dat heb ik dus er allemaal maar opgesmeten.
Geen idee hoe lang het houdt, maar ik was wel weer even van de straat![]()
(vroeg of dit voor het thema opgefokt was)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahaha, geen idee!! Ik doe er verder niks aan. Ik heb gewoon ongelofelijk veel mazzel denk ik. En ik draag natuurlijk ook niet elke dag lak, dat maakt denk ik ook wel verschil.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:23 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Mijn nagels blijven dan helaas niet zo wit als de jouweIk moet echt een goede barrier base coat hebben anders ben ik binnen de kortste keren zo oranje als koninginnedag.
Wat is je geheim?
daar zit je volgens mij echt al bizar kang op te wachten of niet?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:35 schreef Nune het volgende:
[..]
Mooi!![]()
En nog steeeeeeds heb ik niets van de plates vernomen.![]()
Whaa, geniaal xD.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:23 schreef buzzwheedle het volgende:
Nu heb ik net 100 staafjes fimo moeten snijden voor mn zus en daar had ik heel veel restmateriaal van, dat heb ik dus er allemaal maar opgesmeten.
Geen idee hoe lang het houdt, maar ik was wel weer even van de straat![]()
(vroeg of dit voor het thema opgefokt was)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan jij toch niks aan doen, gewoon pechquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:41 schreef Nune het volgende:
Ik had Konad plates besteld bij OC op 23 februari. Die hadden ze dezelfde week al geshipt, maar nu zijn ze hier dus nog niet. En daar baal ik onwijs van want Mirjam, PeRi en Daph hebben ook meebesteld en die moeten ook lang wachten nu.
Irritant is dat he!! Ik ben echt zo ongeduldig en zo blij dat TD snel is. Had ook wat via eBay besteld wat een paar anderen hier al binnen hebben en dan word ik al weer nerveus, bang dat er iets mis is gegaan.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:41 schreef Nune het volgende:
Ik had Konad plates besteld bij OC op 23 februari. Die hadden ze dezelfde week al geshipt, maar nu zijn ze hier dus nog niet. En daar baal ik onwijs van want Mirjam, PeRi en Daph hebben ook meebesteld en die moeten ook lang wachten nu.
Wat balen zeg...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:41 schreef Nune het volgende:
Ja weet ik maar ik ben nou eenmaal snel aangebrand.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:47 schreef PeRi het volgende:
[..]
Kan jij toch niks aan doen, gewoon pech.
Nee geen track & trace maar ik hoef niet te raden denk ik.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:48 schreef mirannie het volgende:
[..]
Irritant is dat he!! Ik ben echt zo ongeduldig en zo blij dat TD snel is. Had ook wat via eBay besteld wat een paar anderen hier al binnen hebben en dan word ik al weer nerveus, bang dat er iets mis is gegaan.
Heb jij wel een track&trace? Kun je zien waar het pakketje is??
Je denkt dat het bij de douane ligt?? Dan kun je inderdaad nog wel even geduld hebben helaas.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:54 schreef Nune het volgende:
[..]
Ja weet ik maar ik ben nou eenmaal snel aangebrand.![]()
[..]
Nee geen track & trace maar ik hoef niet te raden denk ik.
Ik denk het niet, weet het zeker. Lijkt me nogal wiedes met een pakketje die boven de norm zit en al bijna een maand weg blijft.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:55 schreef mirannie het volgende:
[..]
Je denkt dat het bij de douane ligt?? Dan kun je inderdaad nog wel even geduld hebben helaas.
Ja, ok, maar dat wist ik natuurlijk niet. Pakketjes van TD zitten ook boven de norm van 22 euro en dat gaat goed.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:59 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik denk het niet, weet het zeker. Lijkt me nogal wiedes met een pakketje die boven de norm zit en al bijna een maand weg blijft.
Ik lak al sinds zo ongeveer september vorig jaar vrijwel elke dag, wil elke dag wat andersquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:38 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hahaha, geen idee!! Ik doe er verder niks aan. Ik heb gewoon ongelofelijk veel mazzel denk ik. En ik draag natuurlijk ook niet elke dag lak, dat maakt denk ik ook wel verschil.
DIe zijn best wel anders, want de een komt uit de kaleidoscope en de ander uit de OMG collectie, bij de laatste is de holo veel fijner van structuur, bij de eerste wat meer scattered effect.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:06 schreef mirannie het volgende:
Heeft er iemand trouwens een vergelijking van de CG octa gone wild met IDK en/of LOL?? Die laatste 2 heb ik dus inmiddels, en octa staat nog op mijn wishlist, maar als die heel erg op 1 van de 2 (ik denk IDK) lijkt, is het een beetje overbodig.
Dank je wel!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:09 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
DIe zijn best wel anders, want de een komt uit de kaleidoscope en de ander uit de OMG collectie, bij de laatste is de holo veel fijner van structuur, bij de eerste wat meer scattered effect.
Maar google heeft er heel veel fijne plaatjes van
http://linnieke.blogspot.com/2010/03/kaleidoscope-vs-omg.html linnie heeft deze twee pas vergeleken, daar zie je het verschil goedquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:12 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dank je wel!!
Ja, heb al veel swatches zitten kijken, maar vond ze dus best vergelijkbaar. Zal nog eens googlen of ik een comparrison kan vinden.
You´re the best, thanks!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:13 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
http://linnieke.blogspot.com/2010/03/kaleidoscope-vs-omg.html linnie heeft deze twee pas vergeleken, daar zie je het verschil goed
Ik moet er vanmiddag even naartoe, ik wil wel even kijken?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:37 schreef TwiNNijN het volgende:
hmm, heeft iemand een idee of V&D Amsterdam MAAH heeft?
Heb hier namelijk nog een kadobon liggen en ik mag echt absoluut eerstkomende 3 maanden niet meer bestellen van lief
Anders kun je de Orly Lemonade pakken, qua kleur hetzelfde. Ik had maar twee laagjes nodigquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:48 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind de Lemon Fizz het mooist. Dekt die een beetje?
SQ, stofjes zijn binnen! Ik vind ze fantastisch THNX!!![]()
Ik ga het band gebruiken voor mijn outfitje van vrijdag, die andere ga ik denk ik een mooi shirtje van maken
die nagelbedden van jouquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:49 schreef chocolat-therapy het volgende:
Heb nu Orly Country Club Khaki op. Ik vind m prachtig!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:48 schreef Diconnected het volgende:
Oeh ik sta in de OP
Iedereen op school:woooow leuke nagels! Waar doe je dat? Ik: 'aan m'n bureau'
.
Wow jij hebt echt mooie nagelbeddenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:49 schreef chocolat-therapy het volgende:
[ afbeelding ]
Heel mooi kleurtje!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:49 schreef chocolat-therapy het volgende:
[ afbeelding ]
V&D Haarlem welquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:20 schreef snkr-xxx het volgende:
V&D a'dam heeft helemaal geen Sephora. Kwam ik laatst achter
Ja, m'n collega's zitten ook echt altijd naar m'n nagels te kijken en commentaar te leverenquote:
wat een mooie handen, nagelriemen, nagels en lakquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:49 schreef chocolat-therapy het volgende:
[ afbeelding ]
ah dit topic is echt goed voor m'n egoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wat een mooie handen, nagelriemen, nagels en lak
Hoe ging het werken vandaag?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:08 schreef Daph_ het volgende:
TVP! Ik heb mijn ijsjes van The Manicured Manatee binnenTe schattig! Nu geen tijd om foto's te uploaden, gotta run
Tot vanavond, dan zal ik gelijk weer even wat foto's spammen!
Hee, jij ook hier?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:49 schreef chocolat-therapy het volgende:
[ afbeelding ]
Ging wel okee, was nogal wennen want ze hebben een nieuwe versie van het programma waar we mee werken. Op zich ging het eerste gedeelte best goed, donderdag wordt het moeilijker.. Lief dat je eraan denkt trouwensquote:
Ik was hier een hele tijd geleden al, maar tijdje niet meer langsgeweest.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hee, jij ook hier?Heeft P.F je meegenomen? Gezellig!
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:50 schreef Joysa het volgende:
Ik zit as we speak buiten in de zon op mn slippers in tshirt
om het even ontopic te houden: emerald sparkle is moooooi in de zon!
hier in het zuiden is het ongeveer zes graden zonder zonquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:50 schreef Joysa het volgende:
Ik zit as we speak buiten in de zon op mn slippers in tshirt
om het even ontopic te houden: emerald sparkle is moooooi in de zon!
ik heb geen thermometer maar het is heerlijk!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hier in het zuiden is het ongeveer zes graden zonder zon
Ik las onder zonquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hier in het zuiden is het ongeveer zes graden zonder zon
Haha, jaquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hee, jij ook hier?Heeft P.F je meegenomen? Gezellig!
aaah het kan veel ergerquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:28 schreef P.F het volgende:
[..]
Haha, jaAls er iemand veel nagellak heeft.....
Ja nu verwachten we stash-foto's natuurlijk he?quote:
yay, mooi verjaarskado!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:34 schreef princess-a het volgende:
Bedankt allemaal voor de verjaardagsfelicitaties![]()
1 Maart heb ik besteld bij TD. Ik zei toen tegen mijn mama, en ook hier op het forum, dat het bij iedereen zo snel gaat en dat ik hem vast pas rond mijn verjaardag zou krijgen
Today is my birthday, ennnn... Jaaaaaaaaaaa![]()
![]()
Meneer de postbode had volgens mij nog nooit zo'n blije mevrouw gezien en rende zo ongeveer ons pad op![]()
Mijn verjaardagskado voor mijzelf;
CG Recycle, Atlantis, Strawberry fields, IDK
[ afbeelding ]
OPI Lincoln Park After Dark suede, INK suede en Suzi Skis in The Pyrenees suede
[ afbeelding ]
Matte Magic en Seche Vite
[ afbeelding ]
Heppieee
welke vind je het mooist?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:39 schreef dieske87 het volgende:
Welke zou ik kiezen ik heb nog 2 plaatsjesover.... Help
Opi - Lucky lavender
Opi- JdKJ suede
OPI - Suzi Suede
OPI - Ink suede
OPI - RN suede
Opi - Ab Alice
OPI - meet me on the star ferry
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:40 schreef RenRen- het volgende:
Was vandaag een oude man in de tram, die vond mijn nagellak wel heel erg hip.
SECHE-Restore Thinner 0.5oz. $3.90 $3.90quote:
MOOI!!! en gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:34 schreef princess-a het volgende:
1 Maart heb ik besteld bij TD. Ik zei toen tegen mijn mama, en ook hier op het forum, dat het bij iedereen zo snel gaat en dat ik hem vast pas rond mijn verjaardag zou krijgen
![]()
Meneer de postbode had volgens mij nog nooit zo'n blije mevrouw gezien en rende zo ongeveer ons pad op![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heppieee
heb je al suedes? Zo nee, neem er dan gewoon 1, het kan zijn dat ze je tegenvallen. Van Alice krijg je denk ik geen spijt.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:53 schreef dieske87 het volgende:
[..]
SECHE-Restore Thinner 0.5oz. $3.90 $3.90
SECHE-Vite Top Coat 0.5oz. $4.20 $4.20
ORLY-Bonder 1/4oz. $1.40 $1.40
OPI-Red My Fortune Cookie $4.99 $4.99
CCL-Revvvolution #05A852 $2.49 $2.49
OPI-Pearl of Wisdom $4.99 $4.99
CCL-Warhol
Deze staan er al in. Had eigenlijk orly rage maar die is n/a
Ik heb nog geen suedes wel een matte topcoat van sech vite China glazequote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je al suedes? Zo nee, neem er dan gewoon 1, het kan zijn dat ze je tegenvallen. Van Alice krijg je denk ik geen spijt.
Dat hangt ervan af, houd je van donkere tinten, of juist lichter. Er kwam volgens mij dit topic, of in het vorige topic een mooie foto langs met een aantal verschillende suedes.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:21 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen suedes wel een matte topcoat van sech vite China glaze
Welke suede is erg mooi op de vinger?
Nune had idd een mooie foto gepost met alle suedesquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:26 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af, houd je van donkere tinten, of juist lichter. Er kwam volgens mij dit topic, of in het vorige topic een mooie foto langs met een aantal verschillende suedes.
gewoon lekker relaxed naar de swatches kijken en dan pas beslissen
Deze bedoel je?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nune had idd een mooie foto gepost met alle suedesHet is net wat je mooi vindt. I love them all
Dat is een foil toch? Erg mooi!quote:
Wauw dat is echt een erg mooie kleurquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:49 schreef chocolat-therapy het volgende:
[ afbeelding ]
Nune had een foto van een nailwheel gepost. De eerste twee zijn Russian Navy en Ink, beiden totaal anders. Russian Navy is donkerblauw, navyblauw als je het zo zou willen noemen. Ink is donkerpaars, maar paars is erg lastig op de foto te krijgen en wordt daardoor snel blauw. Mijn foto van Ink = is wel met topcoat btw (even snel van MUA geplukt):quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:36 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Deze bedoel je?
[ afbeelding ]
Ik vind bijvoorbeeld de eerste twee al zowat hetzelfde...
Moeilijk ze hebben allemaal wel wat
MAar AA is zker een must???? Maar welke suede zal ik dan is kiezen...
Dankje...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nune had een foto van een nailwheel gepost. De eerste twee zijn Russian Navy en Ink, beiden totaal anders. Russian Navy is donkerblauw, navyblauw als je het zo zou willen noemen. Ink is donkerpaars, maar paars is erg lastig op de foto te krijgen en wordt daardoor snel blauw. Mijn foto van Ink = is wel met topcoat btw (even snel van MUA geplukt):
[ afbeelding ]
Plastic kan niet tegen aceton. Ja ok ik lurk hierquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:03 schreef Crientj het volgende:
Wtf.
Waarom wordt een nagelwiel mat als ie in contact komt met remover? o.O
Ik wilde alleen maar een restje mislukte foil weghalen. ;{
Oh oke.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Plastic kan niet tegen aceton. Ja ok ik lurk hier![]()
Mooi cadeau en gefeli!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:34 schreef princess-a het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heppieee
Blauwquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:20 schreef MissJ het volgende:
noessss, moet het vrouwtje nu alwéér haar nagels showen?![]()
![]()
Feeling Blue van Models Own (zonder clean up), met poesie![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:31 schreef PeRi het volgende:
Verlate Lente-mani voor topic #100.
[ afbeelding ]
P2 - Gracious
[ afbeelding ]
P2 - Gracious met Herome - Mexico City
Mn rechterhand gaat goed, links breekt er van alles maar ik kan het niet over mn hart verkrijgen alles bij te knippen al. Misschien volgende weekquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:57 schreef Stormqueen het volgende:
Zo peri, jouw nagels worden ook lang!
tofffffquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:20 schreef MissJ het volgende:
noessss, moet het vrouwtje nu alwéér haar nagels showen?![]()
![]()
Feeling Blue van Models Own (zonder clean up), met poesie![]()
[ afbeelding ]
Ik heb dit al zolang als ik nagels hebquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:53 schreef karoltje het volgende:
Ik heb de laatste tijd dat m'n nagel op n rare manier scheurt. Er gaat dan een klein laagje van de bovenkant van m'n nagel af terwijl de onderste laag blijft zitten. Mijn nagels zijn trouwens helemaal niet lang!
Hebben meer mensen dit? En nog tips om het te voorkomen?
Oeh gaaf!! Veel plezier alvast! (better early than neverquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:57 schreef Linnie20v het volgende:
Nu ik geen tv zenders kan ontvangen ben ik heerlijk Radio10 gold aan het luisteren op nederland.fm
Ik mag nog even niet bestellen mirannie, New York over iets meer dan een maandje!!
ik had het altijd, splitting nails noemen ze dat geloof ikZ?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:53 schreef karoltje het volgende:
Ik heb de laatste tijd dat m'n nagel op n rare manier scheurt. Er gaat dan een klein laagje van de bovenkant van m'n nagel af terwijl de onderste laag blijft zitten. Mijn nagels zijn trouwens helemaal niet lang!
Hebben meer mensen dit? En nog tips om het te voorkomen?
quote:
senk joe ladiesquote:
Peeling heette dat toch? *Heeft er ook last van*quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik had het altijd, splitting nails noemen ze dat geloof ikZ?
ik heb uiteindelijk acryl genomen...
Whut?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
inlogpost, de hele straat vol technische recherge, ambulances die leeg zijn weggereden, de rest van de straat weer beter leren kennen buiten
you livez bij milly boelen in de buurt?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
inlogpost, de hele straat vol technische recherge, ambulances die leeg zijn weggereden, de rest van de straat weer beter leren kennen buiten
Holo'squote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:49 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Nfu.oh #66![]()
tikkie crappy foto, zonnetje was wat minder dan ik dacht.
no millyz. Wel hadden we dit issue in augustus ook al. Kortom: goeie investering!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
you livez bij milly boelen in de buurt?
senksquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
no millyz. Wel hadden we dit issue in augustus ook al. Kortom: goeie investering!
Mooie nagelts trouwens jij
Indeedzquote:
hebben hebben hebbenquote:
Very nicequote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:49 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Nfu.oh #66![]()
ow my, wrom een paars over je ruby pumps?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:45 schreef liiszle het volgende:
[ afbeelding ]
mijn nageltjes tot een uurtje geleden
Rubypumps met daar over heen Naamloos paars lakje..
hij was prachtig
even fototjes zoeken van mn net binnengekregen lakjes
Zow dan, lekkere aanvullingquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:47 schreef liiszle het volgende:
enkele hiervan gaan zo in het ruil topic verschijnen..![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
van de China glaze, de hele rechter, is dat peri-winkle? mocht je die swappen dan ben ik de eerste die zich aanmeld!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:47 schreef liiszle het volgende:
enkele hiervan gaan zo in het ruil topic verschijnen..![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Kleintje19 op 17-03-2010 00:09:07 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:13 schreef Linnie20v het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:57 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
van de China glaze, de hele rechter, is dat peri-winkle? mocht je die swappen dan ben ik de eerste die zich aanmeld!Aah sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Het gaat lekker met die kerels hier...
Aids.
ik was bij vriendje, wilde die paars op.. zag at ie niet dekte, alleen ruby pumps bij je hebben.. die er dus maar onder. maar t gaf een erg mooi effect in de zonquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ow my, wrom een paars over je ruby pumps?
via iemand die collectie kwijt deed.. klein bedrag betaald en een hoop leuks gekregenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:51 schreef Linnie20v het volgende:
leuke collectie zo, allemaal gekregen?
[..]
van de China glaze, de hele rechter, is dat peri-winkle? mocht je die swappen dan ben ik de eerste die zich aanmeld!oeiiiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vevrelend.. sterkte
en eh, dat is de enige die geen stickertje aan de onderkantheeft... ik ga morgen even swatchen en kijken wat ik er van vind, zo niet hou ik je in gedachten
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What if the hokey-pokey is really what it's all about?
goddelijk spul hè?quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:25 schreef Mss het volgende:
Seche Vite is trouwens geniaal!
Haha als je niks gezegd had had ik het misschien niet eens gezien, ik vind het toch mooiquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:59 schreef Daph_ het volgende:
Post voor het slapengaan
[ afbeelding ]
Met Konad
[ afbeelding ]
I know I failed at this Konad
Nighty!
TOFFFFFFFF!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:49 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Nfu.oh #66![]()
[..]
van de China glaze, de hele rechter, is dat peri-winkle? mocht je die swappen dan ben ik de eerste die zich aanmeld!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
Kan me herinneren dat ik hem langs heb zien komen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 @ 08:03 schreef samsuus het volgende:
Weten jullie of er ook Konad imageplates zijn met een voetbal? Alvast voor het wk![]()
Mag ook een nep konad zijn hoor.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:03 schreef samsuus het volgende:
Weten jullie of er ook Konad imageplates zijn met een voetbal? Alvast voor het wk![]()
Mag ook een nep konad zijn hoor.Zoiets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Thanks!!quote:
Ow wat leuk dat je hem hebt nagemaakt!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:47 schreef DeltaCephei het volgende:
En mijn manicure van gisteren die niet zo mooi is als van SamSuus
[ afbeelding ]
*Jaloers*quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:02 schreef Sjeen het volgende:
Sterkte Kleintje![]()
Ik heb gisteren nog een TD bestelling gedaan![]()
Wel de laatste voorlopig want ik heb echt goed moeten zoeken wat ik (en vriendje, want die financierde deze ook) mooi vonden
Ik heb niet zelf besteld, dus ik heb nu even het lijstje niet bij de hand. Maar uit mijn hoofd was het:
CG Bad Kitty CG Strawberry Fields Orly Pink Chocolate OPI DS Pasion OPI La Paz-itively Hot Matte OPI Ate Berries in the Canaries OPI Louvre Me Louvre Me Not OPI Text Me Text You (holographic micro)
Ik mis er eentje, maar ik kan echt niet meer op de naam komenHet was volgens mij iets paars
![]()
Prachtigquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:59 schreef Daph_ het volgende:
Post voor het slapengaan
[ afbeelding ]
Met Konad
[ afbeelding ]
I know I failed at this Konad
Nighty!
Nou, inderdaad, want die plates zijn net te kort voor mijn nagels. Ziet er nogal suf uit eigenlijk.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:22 schreef Linnie20v het volgende:
@ Daph, het wordt tijd dat ze grote plates uitbrengn....net als die fauxnads...
Wel erg mooi hoor !!
nooooo, en nog een blogger ook!quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:47 schreef Daph_ het volgende:
Ladies die DS Glamour hebben besteld op eBay maar niet ontvangen:
http://blog.ainnir.net/2010/03/word-of-warning.html
Ja echt schandaligquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:14 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
nooooo, en nog een blogger ook!
Daar komt die van mij niet vandaan gelukkig.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:47 schreef Daph_ het volgende:
Ladies die DS Glamour hebben besteld op eBay maar niet ontvangen:
http://blog.ainnir.net/2010/03/word-of-warning.html
Wat zou je ervoor terug willen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:17 schreef RenRen- het volgende:
# OPI La Paz-itively Hot Matte.
Als iemand die wil ruilen met mij als ik hem binnen heb, ben ik blai.
De mijne gelukkig ook niet *klopt af*quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:21 schreef mirannie het volgende:
[..]
Daar komt die van mij niet vandaan gelukkig.
Ik hou helemaal niet van rood, maar wauw! wat is dit mooi zo!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:17 schreef Loqi het volgende:
Ik vond m'n rood nog te mooi om af te halen dus heb ik haar maar gepimped![]()
Van:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
Millennium konad met Matte about you
Jij had 'm bij dezelfde als ik besteld toch??quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:21 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
De mijne gelukkig ook niet *klopt af*
je hebt hem nog niet binnen maar je wil m al wel ruilenquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:17 schreef RenRen- het volgende:
# OPI La Paz-itively Hot Matte.
Als iemand die wil ruilen met mij als ik hem binnen heb, ben ik blai.
Jepquote:Op woensdag 17 maart 2010 @ 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hebt hem nog niet binnen maar je wil m al wel ruilen
Omdat ik al zo een roze heb, en matte topcoat.quote:Op woensdag 17 maart 2010 @ 11:24 schreef Linnie20v het volgende:
@ Ren, hoe weet je nu al dat die kleur weg moet?
Euh. Wel een OPIquote:
Mijn gedachtequote:Op woensdag 17 maart 2010 11:24 schreef Linnie20v het volgende:
@ Ren, hoe weet je nu al dat die kleur weg moet?![]()
Mooiquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:17 schreef Loqi het volgende:
Ik vond m'n rood nog te mooi om af te halen dus heb ik haar maar gepimped![]()
Van:
[ afbeelding ]
Naar:
[ afbeelding ]
Millennium konad met Matte about you
quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
JepIk wist pas dat ik de verkeerde had toen hij al geshipt was. Dus vandaar.
[..]
Omdat ik al zo een roze heb, en matte topcoat.
[..]
Euh. Wel een OPIEn het liefst een leuke felle kleur
Heeee dat beertje is van Diddlquote:
konadquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Heeee dat beertje is van Diddl![]()
En, leuke maniIk hoop dat ik een keertje een goed stempelsetje tegenkom want hier word ik niet vrolijk van, van die stempelset van Essence
Waarom per sé een OPI terug als ik mag vragen?quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
JepIk wist pas dat ik de verkeerde had toen hij al geshipt was. Dus vandaar.
[..]
Omdat ik al zo een roze heb, en matte topcoat.
[..]
Euh. Wel een OPIEn het liefst een leuke felle kleur
Jij zit toch niet in de Swapdoos-route he?quote:Op woensdag 17 maart 2010 11:26 schreef Sjeen het volgende:
Ik ben trouwens heel erg, ik kan geen afstand doen van lakjes, zelfs niet van cheapass spul
Mooie groene kleur is dat!quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:06 schreef chocolat-therapy het volgende:
[ afbeelding ]
Orly - Echanted Forest (beetje slordig, moet de foutjes nog weghalen)
Maar 1 laagje! I love Orly!
Ja die! Ik was z'n naam kwijtquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:51 schreef Linnie20v het volgende:
dank u allen!
@ disconnected, Dat is Pimboli, een vriendje van Diddl![]()
Wat heerlijk lentequote:
Daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:02 schreef Nune het volgende:
[..]
Waarom per sé een OPI terug als ik mag vragen?
Nee okee, maar da's wat anders dan alleen OPI willen denk ik...quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:48 schreef Guess. het volgende:
Ik ben ook zo'n zeikerd die voor een OPI iets gelijkwaardigs ofzo terug wil,maar ik hoef voor een Essence dan ook geen OPI/CG ofzo terug.Waarschijnlijk omdat die toch wel op iedere straathoek te krijgen zijn en OPI/CG ofzo zijn toch betere lakjes!
Dat snap ik ook wel, ik vind de formules van OPI, CG en andere merken vaak fijner dan de Essence of Hema formules. Maar soms heb ik het idee dat het bij mensen puur om het merk gaat, dat er gewoon teveel OPI soppers of Orly geilers rondlopen, en daardoor denk ik dat af en toe andere creaties met Essence of wat dan ook in het niet vallen omdat het 'minderwaardige' merken zijn.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:48 schreef Guess. het volgende:
Ik ben ook zo'n zeikerd die voor een OPI iets gelijkwaardigs ofzo terug wil,maar ik hoef voor een Essence dan ook geen OPI/CG ofzo terug.Waarschijnlijk omdat die toch wel op iedere straathoek te krijgen zijn en OPI/CG ofzo zijn toch betere lakjes!
Mooi gelakt zeg, en wat lekker vrolijkquote:
*Krabbelt op wishlist*quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:06 schreef chocolat-therapy het volgende:
[ afbeelding ]
geef mij maar color clubquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:00 schreef Nune het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, ik vind de formules van OPI, CG en andere merken vaak fijner dan de Essence of Hema formules. Maar soms heb ik het idee dat het bij mensen puur om het merk gaat, dat er gewoon teveel OPI soppers of Orly geilers rondlopen, en daardoor denk ik dat af en toe andere creaties met Essence of wat dan ook in het niet vallen omdat het 'minderwaardige' merken zijn.
Dit is niet gericht als een aanval op iemand, maar het valt me gewoon op.
Klopt!quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:00 schreef Nune het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, ik vind de formules van OPI, CG en andere merken vaak fijner dan de Essence of Hema formules. Maar soms heb ik het idee dat het bij mensen puur om het merk gaat, dat er gewoon teveel OPI soppers of Orly geilers rondlopen, en daardoor denk ik dat af en toe andere creaties met Essence of wat dan ook in het niet vallen omdat het 'minderwaardige' merken zijn.
Neequote:Op woensdag 17 maart 2010 12:05 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Jij zit toch niet in de Swapdoos-route he?
Voor mezelf ben ik helemaal fan van OPI, vanwege de pro-wide brush. Maar wat betreft creaties van anderen zal het me weinig interesseren of ze nu met Miss Sporty of met Chanel gemaakt zijn, dan gaat het me puur om of ik het mooi vind of nietquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:00 schreef Nune het volgende:
[..]
Nou vind ik hem niet meer mooi! Hihiquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:22 schreef Linnie20v het volgende:
Mijn skittles zijn ZONDER een OPI lakje mensen![]()
Welk kleurtje is dat op je pink? Mooi kleurtjequote:
Mooie groenquote:Op woensdag 17 maart 2010 12:06 schreef chocolat-therapy het volgende:
[ afbeelding ]
ohw. nou dan vind ik 'm lelijkquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:22 schreef Linnie20v het volgende:
Mijn skittles zijn ZONDER een OPI lakje mensen![]()
Studsquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:43 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb net zwarte peeptoes gekocht met zilveren studs erin (voor vrijdag - feestje) het is momenteel godsonmogelijk om een mooie pump met stilettohak te vinden. Het zijn allemaal van die dikke blokhakken en ronde neuzen![]()
in het lullige Veghel dan he?![]()
Vanavond ff bijpassende nail-art maken.
Gewoon hier:quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:44 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die weet waar je deze lakjes kan kopen en hoe duur ze zijn? Heb het gevoel dat er een aardig prijskaartje aan zit
Waarom heb ik daar overheen gekeken?quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gewoon hier:
http://www.illamasqua.com(...)pastel-nails-set/99/
google is yor best friend!
Shipping is 6,50 pond
Ze zijn idd niet goedkoop neequote:Op woensdag 17 maart 2010 13:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom heb ik daar overheen gekeken?Thanks. Wel prijzige lakjes
river island, primark (rotterdam) guecca en alysa in amsterdam hebben ook heel veelquote:Op woensdag 17 maart 2010 13:43 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb net zwarte peeptoes gekocht met zilveren studs erin (voor vrijdag - feestje) het is momenteel godsonmogelijk om een mooie pump met stilettohak te vinden. Het zijn allemaal van die dikke blokhakken en ronde neuzen![]()
in het lullige Veghel dan he?![]()
Vanavond ff bijpassende nail-art maken.
kussiequote:Op woensdag 17 maart 2010 13:49 schreef Linnie20v het volgende:
OMGWTFKUTZOLDERTRAP!
Ik ren tegen de punt van de zoldertrap aan (vliezotrap, dus het gedeelte dat de opening sluit)
PIJN ! auwie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |