Dat hangt ervan af, houd je van donkere tinten, of juist lichter. Er kwam volgens mij dit topic, of in het vorige topic een mooie foto langs met een aantal verschillende suedes.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:21 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen suedes wel een matte topcoat van sech vite China glaze
Welke suede is erg mooi op de vinger?
Nune had idd een mooie foto gepost met alle suedesquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:26 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af, houd je van donkere tinten, of juist lichter. Er kwam volgens mij dit topic, of in het vorige topic een mooie foto langs met een aantal verschillende suedes.
gewoon lekker relaxed naar de swatches kijken en dan pas beslissen
Deze bedoel je?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nune had idd een mooie foto gepost met alle suedesHet is net wat je mooi vindt. I love them all
Dat is een foil toch? Erg mooi!quote:
Wauw dat is echt een erg mooie kleurquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:49 schreef chocolat-therapy het volgende:
Heb nu Orly Country Club Khaki op. Ik vind m prachtig!
[ afbeelding ]
Nune had een foto van een nailwheel gepost. De eerste twee zijn Russian Navy en Ink, beiden totaal anders. Russian Navy is donkerblauw, navyblauw als je het zo zou willen noemen. Ink is donkerpaars, maar paars is erg lastig op de foto te krijgen en wordt daardoor snel blauw. Mijn foto van Ink = is wel met topcoat btw (even snel van MUA geplukt):quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:36 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Deze bedoel je?
[ afbeelding ]
Ik vind bijvoorbeeld de eerste twee al zowat hetzelfde...
Moeilijk ze hebben allemaal wel wat
MAar AA is zker een must???? Maar welke suede zal ik dan is kiezen...
Dankje...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nune had een foto van een nailwheel gepost. De eerste twee zijn Russian Navy en Ink, beiden totaal anders. Russian Navy is donkerblauw, navyblauw als je het zo zou willen noemen. Ink is donkerpaars, maar paars is erg lastig op de foto te krijgen en wordt daardoor snel blauw. Mijn foto van Ink = is wel met topcoat btw (even snel van MUA geplukt):
[ afbeelding ]
Plastic kan niet tegen aceton. Ja ok ik lurk hierquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:03 schreef Crientj het volgende:
Wtf.
Waarom wordt een nagelwiel mat als ie in contact komt met remover? o.O
Ik wilde alleen maar een restje mislukte foil weghalen. ;{
Oh oke.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Plastic kan niet tegen aceton. Ja ok ik lurk hier![]()
Mooi cadeau en gefeli!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 18:34 schreef princess-a het volgende:
Bedankt allemaal voor de verjaardagsfelicitaties![]()
1 Maart heb ik besteld bij TD. Ik zei toen tegen mijn mama, en ook hier op het forum, dat het bij iedereen zo snel gaat en dat ik hem vast pas rond mijn verjaardag zou krijgen
Today is my birthday, ennnn... Jaaaaaaaaaaa![]()
![]()
Meneer de postbode had volgens mij nog nooit zo'n blije mevrouw gezien en rende zo ongeveer ons pad op![]()
Mijn verjaardagskado voor mijzelf;
CG Recycle, Atlantis, Strawberry fields, IDK
[ afbeelding ]
OPI Lincoln Park After Dark suede, INK suede en Suzi Skis in The Pyrenees suede
[ afbeelding ]
Matte Magic en Seche Vite
[ afbeelding ]
Heppieee
Blauwquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:20 schreef MissJ het volgende:
noessss, moet het vrouwtje nu alwéér haar nagels showen?![]()
![]()
Feeling Blue van Models Own (zonder clean up), met poesie![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:31 schreef PeRi het volgende:
Verlate Lente-mani voor topic #100.
[ afbeelding ]
P2 - Gracious
[ afbeelding ]
P2 - Gracious met Herome - Mexico City
Mn rechterhand gaat goed, links breekt er van alles maar ik kan het niet over mn hart verkrijgen alles bij te knippen al. Misschien volgende weekquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:57 schreef Stormqueen het volgende:
Zo peri, jouw nagels worden ook lang!
tofffffquote:Op dinsdag 16 maart 2010 20:20 schreef MissJ het volgende:
noessss, moet het vrouwtje nu alwéér haar nagels showen?![]()
![]()
Feeling Blue van Models Own (zonder clean up), met poesie![]()
[ afbeelding ]
Ik heb dit al zolang als ik nagels hebquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:53 schreef karoltje het volgende:
Ik heb de laatste tijd dat m'n nagel op n rare manier scheurt. Er gaat dan een klein laagje van de bovenkant van m'n nagel af terwijl de onderste laag blijft zitten. Mijn nagels zijn trouwens helemaal niet lang!
Hebben meer mensen dit? En nog tips om het te voorkomen?
Oeh gaaf!! Veel plezier alvast! (better early than neverquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:57 schreef Linnie20v het volgende:
Nu ik geen tv zenders kan ontvangen ben ik heerlijk Radio10 gold aan het luisteren op nederland.fm
Ik mag nog even niet bestellen mirannie, New York over iets meer dan een maandje!!
ik had het altijd, splitting nails noemen ze dat geloof ikZ?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:53 schreef karoltje het volgende:
Ik heb de laatste tijd dat m'n nagel op n rare manier scheurt. Er gaat dan een klein laagje van de bovenkant van m'n nagel af terwijl de onderste laag blijft zitten. Mijn nagels zijn trouwens helemaal niet lang!
Hebben meer mensen dit? En nog tips om het te voorkomen?
quote:
senk joe ladiesquote:
Peeling heette dat toch? *Heeft er ook last van*quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik had het altijd, splitting nails noemen ze dat geloof ikZ?
ik heb uiteindelijk acryl genomen...
Whut?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
inlogpost, de hele straat vol technische recherge, ambulances die leeg zijn weggereden, de rest van de straat weer beter leren kennen buiten
you livez bij milly boelen in de buurt?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
inlogpost, de hele straat vol technische recherge, ambulances die leeg zijn weggereden, de rest van de straat weer beter leren kennen buiten
Holo'squote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:49 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Nfu.oh #66![]()
tikkie crappy foto, zonnetje was wat minder dan ik dacht.
no millyz. Wel hadden we dit issue in augustus ook al. Kortom: goeie investering!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
you livez bij milly boelen in de buurt?
senksquote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
no millyz. Wel hadden we dit issue in augustus ook al. Kortom: goeie investering!
Mooie nagelts trouwens jij
Indeedzquote:
hebben hebben hebbenquote:
Very nicequote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:49 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Nfu.oh #66![]()
tikkie crappy foto, zonnetje was wat minder dan ik dacht.
ow my, wrom een paars over je ruby pumps?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:45 schreef liiszle het volgende:
[ afbeelding ]
mijn nageltjes tot een uurtje geleden
Rubypumps met daar over heen Naamloos paars lakje..
hij was prachtig
even fototjes zoeken van mn net binnengekregen lakjes
Zow dan, lekkere aanvullingquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:47 schreef liiszle het volgende:
enkele hiervan gaan zo in het ruil topic verschijnen..![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
van de China glaze, de hele rechter, is dat peri-winkle? mocht je die swappen dan ben ik de eerste die zich aanmeld!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:47 schreef liiszle het volgende:
enkele hiervan gaan zo in het ruil topic verschijnen..![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Kleintje19 op 17-03-2010 00:09:07 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:13 schreef Linnie20v het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:57 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
van de China glaze, de hele rechter, is dat peri-winkle? mocht je die swappen dan ben ik de eerste die zich aanmeld!Aah sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Het gaat lekker met die kerels hier...
Aids.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |