Ik lak al sinds zo ongeveer september vorig jaar vrijwel elke dag, wil elke dag wat andersquote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:38 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hahaha, geen idee!! Ik doe er verder niks aan. Ik heb gewoon ongelofelijk veel mazzel denk ik. En ik draag natuurlijk ook niet elke dag lak, dat maakt denk ik ook wel verschil.
DIe zijn best wel anders, want de een komt uit de kaleidoscope en de ander uit de OMG collectie, bij de laatste is de holo veel fijner van structuur, bij de eerste wat meer scattered effect.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:06 schreef mirannie het volgende:
Heeft er iemand trouwens een vergelijking van de CG octa gone wild met IDK en/of LOL?? Die laatste 2 heb ik dus inmiddels, en octa staat nog op mijn wishlist, maar als die heel erg op 1 van de 2 (ik denk IDK) lijkt, is het een beetje overbodig.
Dank je wel!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:09 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
DIe zijn best wel anders, want de een komt uit de kaleidoscope en de ander uit de OMG collectie, bij de laatste is de holo veel fijner van structuur, bij de eerste wat meer scattered effect.
Maar google heeft er heel veel fijne plaatjes van
http://linnieke.blogspot.com/2010/03/kaleidoscope-vs-omg.html linnie heeft deze twee pas vergeleken, daar zie je het verschil goedquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:12 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dank je wel!!
Ja, heb al veel swatches zitten kijken, maar vond ze dus best vergelijkbaar. Zal nog eens googlen of ik een comparrison kan vinden.
You´re the best, thanks!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:13 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
http://linnieke.blogspot.com/2010/03/kaleidoscope-vs-omg.html linnie heeft deze twee pas vergeleken, daar zie je het verschil goed
Ik moet er vanmiddag even naartoe, ik wil wel even kijken?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:37 schreef TwiNNijN het volgende:
hmm, heeft iemand een idee of V&D Amsterdam MAAH heeft?
Heb hier namelijk nog een kadobon liggen en ik mag echt absoluut eerstkomende 3 maanden niet meer bestellen van lief
Anders kun je de Orly Lemonade pakken, qua kleur hetzelfde. Ik had maar twee laagjes nodigquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:48 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind de Lemon Fizz het mooist. Dekt die een beetje?
SQ, stofjes zijn binnen! Ik vind ze fantastisch THNX!!![]()
Ik ga het band gebruiken voor mijn outfitje van vrijdag, die andere ga ik denk ik een mooi shirtje van maken
die nagelbedden van jouquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:49 schreef chocolat-therapy het volgende:
Heb nu Orly Country Club Khaki op. Ik vind m prachtig!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:48 schreef Diconnected het volgende:
Oeh ik sta in de OP
Iedereen op school:woooow leuke nagels! Waar doe je dat? Ik: 'aan m'n bureau'
.
Wow jij hebt echt mooie nagelbeddenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:49 schreef chocolat-therapy het volgende:
[ afbeelding ]
Heel mooi kleurtje!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:49 schreef chocolat-therapy het volgende:
[ afbeelding ]
V&D Haarlem welquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:20 schreef snkr-xxx het volgende:
V&D a'dam heeft helemaal geen Sephora. Kwam ik laatst achter
Ja, m'n collega's zitten ook echt altijd naar m'n nagels te kijken en commentaar te leverenquote:
wat een mooie handen, nagelriemen, nagels en lakquote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:49 schreef chocolat-therapy het volgende:
[ afbeelding ]
ah dit topic is echt goed voor m'n egoquote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
wat een mooie handen, nagelriemen, nagels en lak
Hoe ging het werken vandaag?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 15:08 schreef Daph_ het volgende:
TVP! Ik heb mijn ijsjes van The Manicured Manatee binnenTe schattig! Nu geen tijd om foto's te uploaden, gotta run
Tot vanavond, dan zal ik gelijk weer even wat foto's spammen!
Hee, jij ook hier?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:49 schreef chocolat-therapy het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |