quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:13 schreef Linnie20v het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:57 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
van de China glaze, de hele rechter, is dat peri-winkle? mocht je die swappen dan ben ik de eerste die zich aanmeld!Aah sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Het gaat lekker met die kerels hier...
Aids.
ik was bij vriendje, wilde die paars op.. zag at ie niet dekte, alleen ruby pumps bij je hebben.. die er dus maar onder. maar t gaf een erg mooi effect in de zonquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ow my, wrom een paars over je ruby pumps?
via iemand die collectie kwijt deed.. klein bedrag betaald en een hoop leuks gekregenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 23:51 schreef Linnie20v het volgende:
leuke collectie zo, allemaal gekregen?
[..]
van de China glaze, de hele rechter, is dat peri-winkle? mocht je die swappen dan ben ik de eerste die zich aanmeld!oeiiiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vevrelend.. sterkte
en eh, dat is de enige die geen stickertje aan de onderkantheeft... ik ga morgen even swatchen en kijken wat ik er van vind, zo niet hou ik je in gedachten
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What if the hokey-pokey is really what it's all about?
goddelijk spul hè?quote:Op woensdag 17 maart 2010 00:25 schreef Mss het volgende:
Seche Vite is trouwens geniaal!
Haha als je niks gezegd had had ik het misschien niet eens gezien, ik vind het toch mooiquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:59 schreef Daph_ het volgende:
Post voor het slapengaan
[ afbeelding ]
Met Konad
[ afbeelding ]
I know I failed at this Konad
Nighty!
TOFFFFFFFF!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 22:49 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
Nfu.oh #66![]()
tikkie crappy foto, zonnetje was wat minder dan ik dacht.
[..]
van de China glaze, de hele rechter, is dat peri-winkle? mocht je die swappen dan ben ik de eerste die zich aanmeld!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
Kan me herinneren dat ik hem langs heb zien komen.quote:Op woensdag 17 maart 2010 @ 08:03 schreef samsuus het volgende:
Weten jullie of er ook Konad imageplates zijn met een voetbal? Alvast voor het wk![]()
Mag ook een nep konad zijn hoor.
quote:Op woensdag 17 maart 2010 08:03 schreef samsuus het volgende:
Weten jullie of er ook Konad imageplates zijn met een voetbal? Alvast voor het wk![]()
Mag ook een nep konad zijn hoor.Zoiets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Thanks!!quote:
Ow wat leuk dat je hem hebt nagemaakt!!quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:47 schreef DeltaCephei het volgende:
En mijn manicure van gisteren die niet zo mooi is als van SamSuus
[ afbeelding ]
*Jaloers*quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:02 schreef Sjeen het volgende:
Sterkte Kleintje![]()
Ik heb gisteren nog een TD bestelling gedaan![]()
Wel de laatste voorlopig want ik heb echt goed moeten zoeken wat ik (en vriendje, want die financierde deze ook) mooi vonden
Ik heb niet zelf besteld, dus ik heb nu even het lijstje niet bij de hand. Maar uit mijn hoofd was het:
CG Bad Kitty CG Strawberry Fields Orly Pink Chocolate OPI DS Pasion OPI La Paz-itively Hot Matte OPI Ate Berries in the Canaries OPI Louvre Me Louvre Me Not OPI Text Me Text You (holographic micro)
Ik mis er eentje, maar ik kan echt niet meer op de naam komenHet was volgens mij iets paars
![]()
Prachtigquote:Op woensdag 17 maart 2010 00:59 schreef Daph_ het volgende:
Post voor het slapengaan
[ afbeelding ]
Met Konad
[ afbeelding ]
I know I failed at this Konad
Nighty!
Nou, inderdaad, want die plates zijn net te kort voor mijn nagels. Ziet er nogal suf uit eigenlijk.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:22 schreef Linnie20v het volgende:
@ Daph, het wordt tijd dat ze grote plates uitbrengn....net als die fauxnads...
Wel erg mooi hoor !!
nooooo, en nog een blogger ook!quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:47 schreef Daph_ het volgende:
Ladies die DS Glamour hebben besteld op eBay maar niet ontvangen:
http://blog.ainnir.net/2010/03/word-of-warning.html
Ja echt schandaligquote:Op woensdag 17 maart 2010 11:14 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
nooooo, en nog een blogger ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |