Dit zijn drie laagjes, hij dekt prima maarrrr geel vind ik altijd rot lakken. Laatste laagje was om het allemaal netjes te maken.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:48 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind de Lemon Fizz het mooist. Dekt die een beetje?
SQ, stofjes zijn binnen! Ik vind ze fantastisch THNX!!![]()
Ik ga het band gebruiken voor mijn outfitje van vrijdag, die andere ga ik denk ik een mooi shirtje van maken
Oow nou dan zijn ze toch wel een beetje verschillend dusquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:45 schreef Nune het volgende:
[..]
Valt op zich nog wel mee, Catrice heeft een shimmer erin en ik vind die van CG net iets feller. Maar je hoeft ze in principe niet beiden te hebben, hoewel je het voor die prijs van Catrice niet hoeft te laten haha.
i haz themquote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:51 schreef samsuus het volgende:
[..]
geen idee!! Ik weet wel dat er ook 3 in 1 gel bestaat. Ben je in één keer klaar!
Ik heb ´m zonder base gebruikt en ging prima!!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:55 schreef MissJ het volgende:
ik vind dat LOL van CG echt bout lakt.
had eerst een laagje ridgefiller van Etos gedaan en daarna dus lakken, maar op eoa manier lakte het kut...![]()
Herkenbaar bij de ladies die LOL ook hebben?
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:59 schreef Misstique het volgende:
Welke OPI lak is dat in de laatste foto in de OP?
Idd, zonder basecoat gebruiken!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:57 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ik heb ´m zonder base gebruikt en ging prima!!
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:57 schreef mirannie het volgende:
Ah ok, dank voor de tip.quote:
Yep! Al een paar keer hier over geklaagd ookquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:55 schreef MissJ het volgende:
ik vind dat LOL van CG echt bout lakt.
had eerst een laagje ridgefiller van Etos gedaan en daarna dus lakken, maar op eoa manier lakte het kut...![]()
Herkenbaar bij de ladies die LOL ook hebben?
Ik vind een lak toch aardig prut als ik er geen BC onder kan gebruiken, dus dat vind ik helaas niet zo'n oplossingquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:57 schreef mirannie het volgende:
[..]
De khrome en omg collectie gebruik ik sowieso allemaal zonder base. Dekt mooier naar mijn zin. Maar ieder z´n smaak natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:15 schreef snkr-xxx het volgende:
En dat heb ik trouwens met Millennium ook
Dank je!! Zitten inderdaad een hoop mooie kleurtjes tussen. Ben helemaal weg van OPI ds desirequote:
Het dekt misschien mooier maar wow, dat kan echt gaan stainen!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:21 schreef mirannie het volgende:
[..]
De khrome en omg collectie gebruik ik sowieso allemaal zonder base. Dekt mooier naar mijn zin. Maar ieder z´n smaak natuurlijk.
Mijn nagels blijven dan helaas niet zo wit als de jouwequote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:21 schreef mirannie het volgende:
[..]
De khrome en omg collectie gebruik ik sowieso allemaal zonder base. Dekt mooier naar mijn zin. Maar ieder z´n smaak natuurlijk.
Ik vind dat zo lekker creabea en vrolijk. Zou het zelf nooit dragen want ik kan er slecht tegen als dingetjes uitsteken, maar hohh.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 13:23 schreef buzzwheedle het volgende:
Het schijnt dat de aqua basecoat van OPI wel werkt onder de holo's. Zelf heb ik die niet, doe het gewoon zonder basecoat. (nagels zijn toch al geel)
Vandaag heb ik een blehdag, en nergens zin in. Voordeel is dat ik niet werk, dus kan af en toe een dagje niets doen. Toen besloot ik maar om nagels te lakken en dat wilde ook allemaal niet lukken.
Nu heb ik net 100 staafjes fimo moeten snijden voor mn zus en daar had ik heel veel restmateriaal van, dat heb ik dus er allemaal maar opgesmeten. Geen idee hoe lang het houdt, maar ik was wel weer even van de straat![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |