SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pimps&hoesquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:21 schreef Nune het volgende:
Ik wil een nail contest op mijn blog houden maar ik weet geen theme.Iemand?
Het is maar goed dat ik met jou kan brainstormen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:25 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
pimps&hoes
koninginnedag
pasen
lady gaga
verveel jij je?quote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:21 schreef Kleintje19 het volgende:
Speciaal voor SQ
omg, wat een deusjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Ja ik verveel me!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
verveel jij je?
Ik vind ze helemaal topWaar haal je het vandaan en hoe krijg je het zo mooi en strak
![]()
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 17:17 schreef kieskleurig het volgende:
Heel verhaal over al jullie aanwinsten etc, is topic alweer dicht![]()
Wat een mooie aanwinsten zag ik weer voorbij komen. Ik hoop dat mijn TD pakje ook snel komt, word beetje hebberig van jullie plaatjes![]()
Ook mooie ruffian...zeg ik dat goed? En die vlammende nagels...wow![]()
Ik vind chihuahua's op zich wel grappig, maar ik zou me er echt geen raad mee weten. Het is allemaal zo klein en mini. Ik ben meer van de grote honden
quote:
OPI - OPI Redquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Te lief. WElke rood is dat? Ga ik ook een keer doen
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:21 schreef Kleintje19 het volgende:
Speciaal voor SQ
Wat een leukerd!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:55 schreef Guess. het volgende:
Wat leuk die lieveheersbeestjes![]()
Speciaal nog voor de honden liefhebbers onder ons,mijn 3-tal
Teckels!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(als Dikkie dood is wil ik een teckel... maar hij gaat maar niet dood...![]()
En ik mag geen 3de hond van
)
Don't come closer, I might hurt you
Aaaah! Als we een huis met grote tuin hebben gevonden (over een jaar of anderhalf willen we verhuizen uit het centrum)komt er hiet zeker nog een teckel bij,ze zijn zo geweldig,kleine hond groot karakter en zo liefquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Teckels!!!!!!![]()
(als Dikkie dood is wil ik een teckel... maar hij gaat maar niet dood...![]()
En ik mag geen 3de hond van
)
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:55 schreef Guess. het volgende:
Wat leuk die lieveheersbeestjes![]()
Speciaal nog voor de honden liefhebbers onder ons,mijn 3-tal
Wij hebben ook een teckelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Nee, ik heb nu 2 pakketjes van hun ontvangen en als ik bij de info kijk, staat er nog steeds hetzelfde.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:02 schreef Guess. het volgende:
[..]
Aaaah! Als we een huis met grote tuin hebben gevonden (over een jaar of anderhalf willen we verhuizen uit het centrum)komt er hiet zeker nog een teckel bij,ze zijn zo geweldig,kleine hond groot karakter en zo lief(ruwharige zijn over het algemeen wat pittiger).
Even vraagje over TD,er staat bij mij al een paar dagen dit:
Your item was accepted at 4:35 pm on March 09, 2010 in FOREST PARK, GA 30297. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.
Gaat dat nog verranderen of kan ik nu gewoon mijn pakketje verwachten? Stomme vraag mischien maar ik heb echt geen idee
Gaaaaaaf!quote:
In de OP van nr 101 staan álle lentecreaties!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:04 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Gaaaaaaf!![]()
Mooie nagels ook in de OP.Deeltje 106 alweer? Ik heb het jubileum gemist!
![]()
ik doe meequote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:16 schreef Nune het volgende:
Ik heb net mijn nail art contest online gezet. En als mensen van hier willen joinen zou ik dat lekker heeeeeel erg leuk vinden.
quote:'If you can dropkick it over a fence, it's not a dog'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat gaat je niet lukken met de mijne!Wat een heerlijk beestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
dat gaat je niet lukken met de mijne!rottweilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
[..]
dat gaat je niet lukken met de mijne!ohhh ik vind dat zulke geweldige hondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 18:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat gaat je niet lukken met de mijne!Nuh engSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt het aan mij of zijn er online gewoon bijna geen KOH-Swatches?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
[..]
dat gaat je niet lukken met de mijne!Daar ben ik dus echt bang voor he! (wel gave foto trouwens!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
ik kan ze ook nauwelijks vinden.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nuh eng
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nuh eng
Ja die had ik al gevondenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 18:33 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]dat klopt, is ook alleen in NL te koop. Ik weet wel een blog met wat Koh swatches: http://witoxicity.blogspot.com/search/label/KOH%20Cosmetics
Hihi, "mijn" hele kleine ieniemini opi'tje staat er ook bijquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:36 schreef Sjeen het volgende:
Ik moet nog bijlezen van halverwege het vorige topic, maar ik wilde jullie een foto van mijn (nog best bescheiden) stash niet onthouden
[ afbeelding ]
Aaaww ja volgens mij mag je die gewoon testen hoor!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja die had ik al gevondenVandaar. Ik heb mezelf namelijk beloofd dat ik deze maand wat mag kopen ervan. Maar ze hebben testers, misschien als ik de verkoopster lief aankijk of iets,
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:28 schreef tliciouz het volgende:
Dan ga ik mijn knorpot ook even spammen!Nu ik het huis uit bent gaat hij altijd op mijn bed slapen in de nacht, hij is er ook niet van af te krijgen zo lief!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
Liefquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:36 schreef Sjeen het volgende:
Ik moet nog bijlezen van halverwege het vorige topic, maar ik wilde jullie een foto van mijn (nog best bescheiden) stash niet onthouden
[ afbeelding ]
Vind dat niet meer zo spannend nu iedereen dat doet.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 18:40 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Aaaww ja volgens mij mag je die gewoon testen hoor!
Ik zag vandaag ook dat ze ook aan de pastels gingen
http://www.lushiousbeauty(...)oes-pastel-koh-baby/
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:36 schreef Sjeen het volgende:
[ afbeelding ]
Kan opeens niet meer tegen je reageren op msn.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 19:03 schreef mirannie het volgende:
Ik heb nog steeds mijn OPI ds glamour en CG 2nite niet binnenbegrijp niet waarom het bij mij zoveel langer duurt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik spot allemaal mooie dingenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:36 schreef Sjeen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was vandaag bij de KOH shop in de BIJ. De groene Jewel kon ik echt niet laten liggen, heel erg mooie kleur! En ook nog in de aanbieding.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:40 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Aaaww ja volgens mij mag je die gewoon testen hoor!
Ik zag vandaag ook dat ze ook aan de pastels gingen
http://www.lushiousbeauty(...)oes-pastel-koh-baby/
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:42 schreef Guess. het volgende:
[..]Volgens mij is dat een teckel eigenschap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hihi kijk, zo ligt hij nu elke avond in mijn bed, knuffeltje moet ook altijd mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:13 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik was vandaag bij de KOH shop in de BIJ. De groene Jewel kon ik echt niet laten liggen, heel erg mooie kleur! En ook nog in de aanbieding.
De pastels lagen er ook al (om te testen nog niet te koop) het zijn gewoon weer pastels die tussen al het andere pastel geweld niet opvallen, ik was niet echt onder de indruk, de verkoopster zelf ook niet, zeker niet van de grijze die blijkt nogal doods te zijn op de nagels qua kleur.
Van alle kleuren hebben ze testers en remover is ook aanwezig dus je kunt je uitleven!
oja...Ik vind het zooo gaaf dat je gewonnen hebt hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ja ik vind deze pastels ook niet echt wat, of nou ja, als ik ze allemaal zou willen hebben dan kost het me 90 euro, terwijl er genoeg alternatieven te vinden zijn![]()
Koh Jewel is erg mooi idd![]()
Favorietenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 19:09 schreef snkr-xxx het volgende:
whiiii ik kom jullie nog even picspammen![]()
Ciate Camilla:
[afbeelding]
Gosh Blue Monday met daaroverheen Nfu Oh #56:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 19:13 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik was vandaag bij de KOH shop in de BIJ. De groene Jewel kon ik echt niet laten liggen, heel erg mooie kleur! En ook nog in de aanbieding.
De pastels lagen er ook al (om te testen nog niet te koop) het zijn gewoon weer pastels die tussen al het andere pastel geweld niet opvallen, ik was niet echt onder de indruk, de verkoopster zelf ook niet, zeker niet van de grijze die blijkt nogal doods te zijn op de nagels qua kleur.
Van alle kleuren hebben ze testers en remover is ook aanwezig dus je kunt je uitleven!
oja...... Wauw. Dan ga ik dat toch maar gewoon doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sta ik daar een uur alleen dingen te proberen.
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeerd![]()
Ze hadden nu een actie 4 voor 45, nog schandalig veel geld uiteraard, maar toch in tegenstelling tot andere nagellakkers ben ik wel tevreden over deze lakjes!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:15 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ik vind het zooo gaaf dat je gewonnen hebt hahaha![]()
![]()
![]()
Ja ik vind deze pastels ook niet echt wat, of nou ja, als ik ze allemaal zou willen hebben dan kost het me 90 euro, terwijl er genoeg alternatieven te vinden zijn![]()
Koh Jewel is erg mooi idd
Ik ga binnenkort eens alles op de foto zettenquote:
Zoek je bijzondere kleuren? Ik heb zelf het een en ander staan hier misschien kan ik je advies geven?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
FavorietenIk stalk je blog best wel
Ik ga Lemony flutter kopen, is in Londen gewoon maar 5,50 ipv 9,90 hier.
[..]
... Wauw. Dan ga ik dat toch maar gewoon doenSta ik daar een uur alleen dingen te proberen.
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeerd
Dat blijf ik dus een moeilijk punt vinden....quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:17 schreef Sjeen het volgende:
Thanks all
[..]
Ik ga binnenkort eens alles op de foto zetten
Dadelijk ga ik alle twintig nagels lakken met OPI Most Honorable Red, ook maar foto van maken straks
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
FavorietenIk stalk je blog best wel
Ik ga Lemony flutter kopen, is in Londen gewoon maar 5,50 ipv 9,90 hier.
[..]
... Wauw. Dan ga ik dat toch maar gewoon doenSta ik daar een uur alleen dingen te proberen.
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeerd
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:19 schreef bernies het volgende:
[..]
Dat blijf ik dus een moeilijk punt vinden....
Wat vinden jullie:
Nagels en tenen hetzelfde of mag het anders maar wel in dezelfde tint?
Ehm, ik weet het niet zeker eigenlijkquote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 19:17 schreef bernies het volgende:
[..]
Zoek je bijzondere kleuren? Ik heb zelf het een en ander staan hier misschien kan ik je advies geven?
Ik heb hem niet zo lang, zo heel schaamtelijk is dat niet hoorquote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 19:19 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]![]()
![]()
Haha! Leuk
Ik kwam er pas een paar dagen geleden achter dat jij er ook een hebt
schaamtelijk
Ja maar nu zitten ze nog in je sokken als je naar buiten gaan (of heb je je flipflops al aan?) dus nu boeit het me ook niet, maar straks bij de eerste zomers straal....quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:20 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Oh jee, nooit bij stilgestaan
Volgens mij faal ik aardig op de teen en vinger ettiquette.. Mn vingernagels zijn groen en mn teennagels holo paars
Haha nee ze zijn veilig weggeborgenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:24 schreef bernies het volgende:
[..]
Ja maar nu zitten ze nog in je sokken als je naar buiten gaan (of heb je je flipflops al aan?) dus nu boeit het me ook niet, maar straks bij de eerste zomers straal....
Wat mag verschilt geloof ik elke keer weer. Mijn mutti stamt uit de tijd dat je nagellak + lipstick dezelfde kleur moeten hebben. Nou ga ik overal heen met glitternagels, maar glitterlippen vind ik niet voor alle gelegenheden gepastquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:19 schreef bernies het volgende:
[..]
Dat blijf ik dus een moeilijk punt vinden....
Wat vinden jullie:
Nagels en tenen hetzelfde of mag het anders maar wel in dezelfde tint?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Kan opeens niet meer tegen je reageren op msn.
Msn faalt een beetje, met 100 (JA is veel) contactpersonen roept hij vol te zijn. Heb er al 20 gedelete en nog roept hij dat, en nu mag ik niet meer met je praten.
Geeft niet, we babbelen vandeweek wel weer een keer verder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat mag verschilt geloof ik elke keer weer. Mijn mutti stamt uit de tijd dat je nagellak + lipstick dezelfde kleur moeten hebben. Nou ga ik overal heen met glitternagels, maar glitterlippen vind ik niet voor alle gelegenheden gepastDus ik doe gewoon waar ik zin in heb
Hahaha, ik heb vandeweek ook weer dik gefaald en mijn derde TD bestelling binnen 2 weken is dus een feitquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:25 schreef Kleintje19 het volgende:
oh dear god, ik klikte bijna op "click here to proceed checkout"
nee...mag....niet....bestellen![]()
Ik dus ook niet...denk dat het een hele zomer MAAH enzo op de tenen wordt, kleur overal wel bij!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:33 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik ook hoorIk lak mijn teennagels niet zo vaak als mijn vingernagels...
*zucht* zag het er bij mij maar zo netjes uit...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:09 schreef snkr-xxx het volgende:
H&M Sinful Senorita:
[ afbeelding ]
Ciate Camilla:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog een keer mijn lentenagels![]()
[ afbeelding ]
Mijn ventjequote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:15 schreef bernies het volgende:
En graag nog meer honden! Wat geweldig zijn ze, echt schatjes!
Wat voor huisdieren hebben jullie nog meer? Nog iemand met iets "engs"?
Ik denk nu aan mooi gelakte nagels met een grote spin....brrr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ook nog valkparkietjes![]()
Natasja heeft deze pas voor me opgepikt!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:36 schreef buzzwheedle het volgende:
is ook wat, vind ik een geweldig mooie kleur groen,
schijnt ie al uit het assortiment te zijn .![]()
Wel veel meer mooie P2 gezien dus heb al een aardige wishlist met veel p2
[ afbeelding ]
zo'n kleur zoek ilk dus
Neons geloof ik.. Die roze van de action (die minipotjes) reageert heul goed daaropquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:42 schreef Lizzedier het volgende:
Ik heb ooit eens geleerd, dat tenen een tot meer tinten donkerder gelakt zouden moeten worden, wil je ze lakken.
Lol, ik heb nu trouwens op alle tien de nagels een figuurtje in een andere kleurtje gestempeld. Kan ik vanavond eens kijken wat het goed doet onder blacklight.
Iemand goed tips voor lakjes die mooi oplichten onder blacklight? Sta sinds een paar weken achter de bar, tussen de blacklights, en mijn nagels willen ook meedoen in al dat discogeweld.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:42 schreef Lizzedier het volgende:
Ik heb ooit eens geleerd, dat tenen een tot meer tinten donkerder gelakt zouden moeten worden, wil je ze lakken.
Lol, ik heb nu trouwens op alle tien de nagels een figuurtje in een andere kleurtje gestempeld. Kan ik vanavond eens kijken wat het goed doet onder blacklight.
Iemand goed tips voor lakjes die mooi oplichten onder blacklight? Sta sinds een paar weken achter de bar, tussen de blacklights, en mijn nagels willen ook meedoen in al dat discogeweld.
ik ben al bang van het hoesjequote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:49 schreef Puckzzz het volgende:
WAUW snkr!!
nu ff lekker een heerlijke horror kijken Feardotcom! WTF!
ooh yessssquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:39 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Natasja heeft deze pas voor me opgepikt!Op mijn verzoek hoor
Maar hij staat me echt verschrikkelijk
, interesse?
Altijd fijn om er iemand nog mee blij te makenquote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:49 schreef Puckzzz het volgende:
WAUW snkr!!
nu ff lekker een heerlijke horror kijken Feardotcom! WTF!
Yeah! Is een hele goede film als je van horror houd. Maar dat doen wij dus, wij doen zelfs ooit minimarathons (over 2 dagen verdeeld) van de hele SAW reeks enzoquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:52 schreef bernies het volgende:
[..]
ik ben al bang van het hoesje![]()
Deze toch:
http://www.imdb.com/title/tt0295254/
Ik moest toch even googlen op wat een Kapoentje nou eigenlijk is, behalve een zinnetje uit een liedje. Nooit geweten dat het ook een lieveheersbeest, of nog leuker, een gecastreerde haan kan betekenenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:54 schreef Debsterr het volgende:
Hey dames! Wat een leuke nagels zie ik weer voorbij komen zeg. Vooral de kapoentjes van Nune! Ik ga morgen weer lekker wisselen, heb nu SSITP suede op met een topcoatje (en dan nog tipwear hebben in 1 dag, het is het feestje wel geweest zeg gister).
Ik ken 'm dus al want hij is vrij oud, maar blijft steengoed.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:55 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
![]()
Oehh stephen dorff, laat maar weten hoe ie bevielik ben echt gek op horror.
Oh niice ga ik een keer opzoeken die filmquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ken 'm dus al want hij is vrij oud, maar blijft steengoed.
Nu ben ik ff kijken dus!
Haha een gecastreerde haan ja? Dat wist ik ook nietquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:57 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ik moest toch even googlen op wat een Kapoentje nou eigenlijk is, behalve een zinnetje uit een liedje. Nooit geweten dat het ook een lieveheersbeest, of nog leuker, een gecastreerde haan kan betekenen
oh my!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Yeah! Is een hele goede film als je van horror houd. Maar dat doen wij dus, wij doen zelfs ooit minimarathons (over 2 dagen verdeeld) van de hele SAW reeks enzo
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:02 schreef Stormqueen het volgende:
of we houden een nagellak horrormeet
trouwen?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:04 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
JAAAA
ik houd van alle horror, vooral rare cult
pics!quote:
ja, bloed an je jurk!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:07 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
![]()
Alleen als we er een horrorthemed wedding van maken
En dan allemaal een dansje doen met mooi gelakte nagels?quote:
zombiedansquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En dan allemaal een dansje doen met mooi gelakte nagels?
Omg dat zou wel heel gaaf zijn, horrors kijken en nagellakquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:02 schreef Stormqueen het volgende:
of we houden een nagellak horrormeet
Doen we dan ook een nagallakken tijdens jankfilms meet?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:18 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Omg dat zou wel heel gaaf zijn, horrors kijken en nagellak![]()
Dan ga ik ook niet bescheiden doen hoor, ga me nu niet aanmelden voor meets enzo omdat ik een newbie ben, maar als er een horrormeet komt dring ik mezelf gewoon op
Leuke stashquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:07 schreef Nune het volgende:
Laatje 1:
[ afbeelding ]
Laatje 2:
[ afbeelding ]
Laatje 3:
[ afbeelding ]
Laatje 4:
[ afbeelding ]
Laatje 5:
[ afbeelding ]
Mijn stash is wel groter geworden dan hij was op 26 februari.
Waarom gebruik je geen quickdry top coat?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:20 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Leuke stash![]()
Vraagje, heeft er iemand ervaring met de drip-dry van opi? Werkt dat goed? Ik heb nu die spray van essence, maar wat een gruwel
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:20 schreef bernies het volgende:
[..]
Waarom gebruik je geen quickdry top coat?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 20:08 schreef Crientj het volgende:HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht.
Zegt ze nou echt.
"Dit is de kat van mijn"?
Maar mijndus.
Je plaatje doet het niet!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:24 schreef Mehehelzs het volgende:
nieuw in de topic![]()
Hier mijn nageltjes! Ze zijn echt btw![]()
Helaas is mijn wijsvinger eergister afgebroken![]()
Ik was er al mee aan het prutsenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:30 schreef Nune het volgende:
[..]
Je plaatje doet het niet!![]()
Maarrr, welkom!
Mooie nagels! En wat een lief poesjequote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:31 schreef Mehehelzs het volgende:
[..]
Ik was er al mee aan het prutsenhij doet het nu wel
Thank you! Ik heb hier al geweldige creaties gezien, dus de mijne zijn vrij simpel maar ik was blij met mijn nieuwe kleurtjequote:
Komen ze aan, in een spoilertje... (wel erg offtopic...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:15 schreef bernies het volgende:
En graag nog meer honden! Wat geweldig zijn ze, echt schatjes!
Wat voor huisdieren hebben jullie nog meer? Nog iemand met iets "engs"?
Ik denk nu aan mooi gelakte nagels met een grote spin....brrr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh mag ik dan mijn bloedjes ook even tonen?
Op MIJN fatboy, want die van hen is natuurlijk weer niet goed genoeg of zo
Let vooral op het voorste kleine dikkerdje dat hier heel zwaar verwaarloosd en ondervoed kwam en nu de dikste van allemaal is
[ afbeelding ]
Mooooi, vooral die groene rechtsquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:35 schreef miss--moana het volgende:
Ow die lieveheersbeestjes![]()
Ga ze morgen denk ik proberen na te maken![]()
Mijn TD pakketje is afgelopen week binnengekomen, dus bij deze mijn nieuwe aanwinsten!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik begin hier spontaan van de kwijlen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:43 schreef bernies het volgende:
Wij hebben nog helemaal niet veel !!
http://polishpixelpig.blogspot.com/2010/03/my-stash-part-1.html
6 (ZES) helmers vol!! ZES!
Ja ik dus ook...wil bij haar een meet!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:44 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik begin hier spontaan van de kwijlen.Kijk ze eens netjes op een rijtje staan!
Wauwquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:09 schreef snkr-xxx het volgende:
H&M Sinful Senorita:
[ afbeelding ]
Ciate Camilla:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog een keer mijn lentenagels![]()
[ afbeelding ]
Yeah!! Goede stash!!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:07 schreef Nune het volgende:
Laatje 1:
[ afbeelding ]
Laatje 2:
[ afbeelding ]
Laatje 3:
[ afbeelding ]
Laatje 4:
[ afbeelding ]
Laatje 5:
[ afbeelding ]
Daar ben ik dan weer wel voor in!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:20 schreef bernies het volgende:
[..]
Doen we dan ook een nagallakken tijdens jankfilms meet?
Nagels: mooi!! Poezel:quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:24 schreef Mehehelzs het volgende:
nieuw in de topic![]()
[ afbeelding ]
Wat een mooie katten!!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Let vooral op het voorste kleine dikkerdje dat hier heel zwaar verwaarloosd en ondervoed kwam en nu de dikste van allemaal is
[ afbeelding ]
OMG!!!!!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:43 schreef bernies het volgende:
We kunnen ook onze helmers naar elkaar slepen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:46 schreef bernies het volgende:
[..]
Ja ik dus ook...wil bij haar een meet!
Thank youquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:53 schreef kieskleurig het volgende:
@ Mehehelzs welkomMooie lange nagels heb je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:56 schreef Sjeen het volgende:
Mijn weird animalCUTEEEEE!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
als je die 1 in de link in een 2 en daarna in een 3 veranderd, zie je allesquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:43 schreef bernies het volgende:
Het is al gepubliceerd.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:11 schreef princess-a het volgende:
[..]
als je die 1 in de link in een 2 en daarna in een 3 veranderd, zie je alles
Da's wel echt vreemd eigenlijk!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:17 schreef Sjeen het volgende:
OPI Most Honorable Red, met een klein kwastje
[ afbeelding ]
mag, maar dan haak ik af.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:20 schreef bernies het volgende:
[..]
Doen we dan ook een nagallakken tijdens jankfilms meet?
Ga jij maar achter de tap danquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mag, maar dan haak ik af.
Of ik ga achter de tap
ik vind het wel hipquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:23 schreef Kleintje19 het volgende:
Horrorfilms![]()
Ik heb hier one missed call staan, die is zo leuk!
orphan is ook een hele goede film, maar dat vind ik meer thriller, the eye met jessica alba daarintegen is wel weer horror en echt![]()
over de blacklight nagels, ik heb geen idee hoe dat zit met dat licht want komt nooit in een discotheek, maar dit doet mijn roze neon onder uv licht, en zal dus waarschijnlijk ook zo reageren onder blacklight maar dat weet ik dus niet zeker:
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:07 schreef Nune het volgende:
Laatje 1:
[ afbeelding ]
Laatje 2:
[ afbeelding ]
Laatje 3:
[ afbeelding ]
Laatje 4:
[ afbeelding ]
Laatje 5:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:24 schreef Mehehelzs het volgende:
nieuw in de topic![]()
[ afbeelding ]
Ze blijven gorgeousquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[ afbeelding ]
supergoed geluktquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:23 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
1 hand acryl af!!![]()
(middelvinger is een beetje korter ivm mega-scheur en geen tip kunnen zetten daar...)
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind het wel hip
Ik doe ff mee met Celtic Sun over 2 laagjes wit (het dekt van geen kanten)
[ afbeelding ]
Tekstmarkergeel. Headhurtz.
ik heb ook twee oude opi's, ik schrok er vanquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:17 schreef Sjeen het volgende:
OPI Most Honorable Red, met een klein kwastje
[ afbeelding ]
Netjes!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:23 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
1 hand acryl af!!![]()
(middelvinger is een beetje korter ivm mega-scheur en geen tip kunnen zetten daar...)
ja, en dan te bedenken dat de foto het effect nog wat afvlaktquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:34 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Netjes!
@SQ als ik nu mijn ogen sluit blijf ik die kleur zien, alsof ik recht in een lamp heb gekeken
Persoonlijk vind ik AA mooier.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:35 schreef miss--moana het volgende:
Ik ben aan het twijfelen tussen OPI Absolutely Alice en China Glaze Dorothy Who?
Heb al vergelijkingen gezocht op internet en verhaaltjes gelezen en blijf twijfelen.
Lees dat DW gladder aanvoelt in vergelijking met AA, wat ik persoonlijk prettiger vindt, maar vind AA qua kleur en glitter mooier. Verders lees ik veel dat AA snel chipped maar ik weet niet hoe dat zit met DW....Ik heb AA al 3 dagen in me winkelmandje staan en nu ik wil bestellen ga ik twijfelen.
Wie geeft me raad
Ja, ik ook...zowel het schrikken als de brede kwastjesquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb ook twee oude opi's, ik schrok er van![]()
Vind zelf die brede kwassies wel fijn
Hmm,....zijn mijn foto's de juiste grote?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:27 schreef Mirjam het volgende:
mag ik nog even de tip geven dat foto's van maximaal 610 pixels breed precies in de layout passen, en goed te bekijken zijn dan?
nope, ze zijn te grootquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:41 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Hmm,....zijn mijn foto's de juiste grote?
Ik zie ze wel gewoon helemaal in een post schermpje zonder te hoeven scrollen, er staat alleen een rood lijntje omheen
een rood lijntje eromheen betekent dat hij geresized wordt door fok, dus te groo is.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:41 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Hmm,....zijn mijn foto's de juiste grote?
Ik zie ze wel gewoon helemaal in een post schermpje zonder te hoeven scrollen, er staat alleen een rood lijntje omheen
wijn, of met 1 hand aan 't typen?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
een rood lijntje eromheen betekent dat hij geresized wordt door fok, dus te groo is.
dat hinj geresized wordt zegt niks, de foto moet nameloijk wel eerst helemaal uitgeladen worden
geen van beidequote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wijn, of met 1 hand aan 't typen?
tuurlijk, ik ben breed genoeg om royaal op uit te huilenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:46 schreef bernies het volgende:
[..]
Goed plan, maak je ook hapjes? Droog je onze tranen (kunnen we niet ivm niet droge nagels)?
aahh ok ok dan ga ik eens even uitzoeken hoe ik hem de juiste grote krijg. Ik dacht dat jullie hem ook gewoon zo zagenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
een rood lijntje eromheen betekent dat hij geresized wordt door fok, dus te groo is.
dat hinj geresized wordt zegt niks, de foto moet nameloijk wel eerst helemaal uitgeladen worden
Absoluut AA, maar darkomt omdat de DW bij mij heel chipte op meerdere nagels, de volgende ochtend al...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:35 schreef miss--moana het volgende:
Ik ben aan het twijfelen tussen OPI Absolutely Alice en China Glaze Dorothy Who?
Heb al vergelijkingen gezocht op internet en verhaaltjes gelezen en blijf twijfelen.
Lees dat DW gladder aanvoelt in vergelijking met AA, wat ik persoonlijk prettiger vindt, maar vind AA qua kleur en glitter mooier. Verders lees ik veel dat AA snel chipped maar ik weet niet hoe dat zit met DW....Ik heb AA al 3 dagen in me winkelmandje staan en nu ik wil bestellen ga ik twijfelen.
Wie geeft me raad
koop eerst AA en als het tegenvalt kun je altijd Dorothy nog kopenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:55 schreef miss--moana het volgende:
Dat kan ik natuurlijk ook gewoon nog doen, ik koop ze gewoon allebij!
Maar vind het vaak zonde om lakjes te kopen die op elkaar lijken.
Jaah zit ik nu ook aan te denken en uit ervaring weet ik dat ik altijd spijt heb als ik van mijn eerste keus afwijkquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
koop eerst AA en als het tegenvalt kun je altijd Dorothy nog kopen
Goed plan! en neem je MAAH ook?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:04 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Jaah zit ik nu ook aan te denken en uit ervaring weet ik dat ik altijd spijt heb als ik van mijn eerste keus afwijkdus koop gewoon lekker AA.
Bedankt voor het meedenken!
waar heb je zelf het meest zin in?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:16 schreef Mss het volgende:
Morgen ga ik weer lakken (ben vandaag te brak) en ik kan gewoon niet kiezen welk lakje uit mijn bestelling ik eerst op zal doen. Iemand tips?
Mijn bestelling:
Absolutely Alice!
OPI-Got The Blues For Red
OPI-Jade is the New Black
You Don't Know Jacques! (Sue)
CG-Millennium
CG-Strawberry Fields
CG KS-TMI
CG-Turned Up Turquoise
Wat doe je morgen of maandag aan waarbij het moet kleuren?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:16 schreef Mss het volgende:
Morgen ga ik weer lakken (ben vandaag te brak) en ik kan gewoon niet kiezen welk lakje uit mijn bestelling ik eerst op zal doen. Iemand tips?
Mijn bestelling:
Absolutely Alice!
OPI-Got The Blues For Red
OPI-Jade is the New Black
You Don't Know Jacques! (Sue)
CG-Millennium
CG-Strawberry Fields
CG KS-TMI
CG-Turned Up Turquoise
ohnoes!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:36 schreef Diconnected het volgende:
Noesm'n linkerwijsvingernagel (leuk scrabble woord
) is gescheurd
Ik zag 'm wel nog op Ebay net...quote:
Dat zou ik ook wel willen weten vooral Misa is erg goedkoop, weet niet wat hij normaal is maar denk geen 0,99quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
is er iemand die ervaring heeft met de volgende website?
https://www.nailsuperstore.com/
Prijzen liggen erg laag namelijk en ze hebben nog best veel
Die zijn zeker goedkoopquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
Goed gevonden! Alleen zie ik dat ze de site in het Engels en Vietnamees hebben vertaald. Ik denk dan, waarom Vietnamees?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb nu een scheve nagel.quote:
ja, maar dan heb je 'm wel als je 'm héél graag wilquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:43 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Jaa maar dan is MAAH gelijk 13 euro toch?
de kans dat je er door de douane uitgepikt wordt, is heel grootquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:43 schreef Kleintje19 het volgende:
ik zoek mensen die bij TD meer lakjes hebben besteld als 9! willen die mij even pmen
Hmm....voor de vietnamees die geen engels spreekt, die wil ook lakjes bestellenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:42 schreef bernies het volgende:
[..]
Goed gevonden! Alleen zie ik dat ze de site in het Engels en Vietnamees hebben vertaald. Ik denk dan, waarom Vietnamees?
ik denk dat het vietnamese eigenaars zijn.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:42 schreef bernies het volgende:
[..]
Goed gevonden! Alleen zie ik dat ze de site in het Engels en Vietnamees hebben vertaald. Ik denk dan, waarom Vietnamees?
Da's geen misa toch?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen weten vooral Misa is erg goedkoop, weet niet wat hij normaal is maar denk geen 0,99
dat maakt me niet uit, been there done that, maar lijkt me stug dat mensen dan 50 dollar aan verzendkosten kwijt zijn toch?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, maar dan heb je 'm wel als je 'm héél graag wil
[..]
de kans dat je er door de douane uitgepikt wordt, is heel groot
erg loempiaquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat het vietnamese eigenaars zijn.
TD is overigens ook van Vietnamezen denk ik, David en Le Tran klinkt erg loempia
die medium flatrate is idd 57 dollar volgens mijquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:47 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
dat maakt me niet uit, been there done that, maar lijkt me stug dat mensen dan 50 dollar aan verzendkosten kwijt zijn toch?
dat zijn vastgestelde rates van USPS, dus ja volgens mij wel...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:47 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
dat maakt me niet uit, been there done that, maar lijkt me stug dat mensen dan 50 dollar aan verzendkosten kwijt zijn toch?
Waar zie jij Misa?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 22:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen weten vooral Misa is erg goedkoop, weet niet wat hij normaal is maar denk geen 0,99
het is de schuld van m'n vaderquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:47 schreef miss--moana het volgende:
[..]
erg loempiaweet je.....ik lig hier soms helemaal dubbel achter me lappie om wat jij er af en toe uitgooit!
En me vriend blijft me maar wazig aankijken...
Ik heb dat dus ook...en loempia is geniaal....quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:47 schreef miss--moana het volgende:
[..]
erg loempiaweet je.....ik lig hier soms helemaal dubbel achter me lappie om wat jij er af en toe uitgooit!
En me vriend blijft me maar wazig aankijken...
dan ga ik ijsdraakje even pmenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat zijn vastgestelde rates van USPS, dus ja volgens mij wel...
Ijsdraakje had laatst een grote doos besteld, en Bubseltje ook
Die is nergens te vinden heb hem overal al gezochtquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:53 schreef miss--moana het volgende:
Weet er iemand een swatch van Sinful colors Skinny dipping te vinden op internet, kan niets vinden
flesjes lijken er idd wel wat opquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Niet? Dacht ik sorryIk val bijna om van de slaap vandaar.
Ja ik keek even snel en toen dacht ik heui dat is misa! Laat ik de dames van fok even blij maken met een dode musquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
flesjes lijken er idd wel wat op
ook hier is het gelukkig al 23:00 en de scherpte wat minder en de wijn in de vrouw etcquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik keek even snel en toen dacht ik heui dat is misa! Laat ik de dames van fok even blij maken met een dode mus![]()
ja, da's wel jouw stukje taart, of niet?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:56 schreef Kleintje19 het volgende:
![]()
![]()
![]()
poolside collectie van CHG 1 april online, ik weet wat ik ga doen
Jaa das liefquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die is nergens te vinden heb hem overal al gezochtWil hem morgen wel swatchen voor je?
sorryquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:58 schreef snkr-xxx het volgende:
Mhmm heb net op die site van SQ geklikt,
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, da's wel jouw stukje taart, of niet?
Dat word weer geld uitgevenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:58 schreef snkr-xxx het volgende:
Mhmm heb net op die site van SQ geklikt,
mwoh, ik kan mezelf altijd aardig inhoudenquote:
Wanneer kunnen wij foto's van jou stash bewonderen?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:04 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
mwoh, ik kan mezelf altijd aardig inhouden![]()
daarbij is er net vanalles binnengekomen, heb voorlopig nog genoeg uit te proberen
herkenbaarquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:05 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Oh geen sorry! Ik smul d'r van, soort windowshopping
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wanneer kunnen wij foto's van jou stash bewonderen?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
herkenbaar
Loopt m'n vriend zo langs: zit je nou ALWEER nagellakjes te bekijken?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:06 schreef Reska het volgende:
Ik heb gefaald, OPI Signature komt mijn kant op...![]()
(tevens TVP voor morgen)
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:09 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Is gewoon eyecandy, we moeten toch ergens ons hongerige nagellakhart mee vullen als we niet mogen bestellen
Uiteraardquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:41 schreef bernies het volgende:
[..]
Echhhhttttt? Komt zeker omdat Mr. Depp MAAH speelt....
dat kan beter, volgende keer 5 topics in 5 uurquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:29 schreef zoeperzazke het volgende:
Jullie hebben in 5 uur tijd 5 pagina's volgeluld!tvp
zit je nou nog te zoeken?quote:Op zondag 14 maart 2010 01:06 schreef miss--moana het volgende:
Weet iemand waar je china glaze Let's Do It In 3D kan kopen?
uhu....wil dit lakje heeel graag, of nouja zo een soort lakje kan ook.quote:
hahaha!quote:Op zondag 14 maart 2010 01:14 schreef miss--moana het volgende:
[..]
uhu....wil dit lakje heeel graag, of nouja zo een soort lakje kan ook.
Ben op zoek naar iets glitterigs met een donkere ondergrond,
zoiets http://farm4.static.flickr.com/3536/3821986079_78cae3fa74.jpg
Zag hem op konadnail.nl staan maar daar was de bestel optie weg, dus heb al gemaild maar kijk alvast verder voor als ze hem niet meer hebben.
En daarbij kan ik ook gewoon niet slapen
Je komt alleen ook zoveel andere leuke dingen tegen waarnaar je helemaal niet op zoek bentquote:Op zondag 14 maart 2010 01:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hahaha!
Ja ik doe het ook vaak hoorwishlists maken
hmjaquote:Op zondag 14 maart 2010 01:20 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Je komt alleen ook zoveel andere leuke dingen tegen waarnaar je helemaal niet op zoek bent![]()
Maar ach op het lijstje erbij schrijven kost niets!
Is chainmail charm van diamond cosmetics misschien iets? Ook een donkere kleur met glitter.quote:Op zondag 14 maart 2010 01:06 schreef miss--moana het volgende:
Weet iemand waar je china glaze Let's Do It In 3D kan kopen?
Da's ook een mooie donkere hologlitterquote:Op zondag 14 maart 2010 01:30 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Is chainmail charm van diamond cosmetics misschien iets? Ook een donkere kleur met glitter.
oehquote:Op zondag 14 maart 2010 01:40 schreef Nune het volgende:
Ik krijg lekker Russian Navy suede binnenkort.
Is nog helemaal makkelijk te verkrijgen op Ebay, een zo'n knakker wilde er wel $28 verzendkosten voor.quote:
quote:Op zondag 14 maart 2010 01:43 schreef Nune het volgende:
[..]
Is nog helemaal makkelijk te verkrijgen op Ebay, een zo'n knakker wilde er wel $28 verzendkosten voor.Mafkees
Heb je glamour via ebay gekocht? Zo ja, kijk eens naar de verkoper. Ik heb twee weken geleden bij iemand glamour proberen te kopen en ben dus mooi opgelichtquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:03 schreef mirannie het volgende:
Ik heb nog steeds mijn OPI ds glamour en CG 2nite niet binnenbegrijp niet waarom het bij mij zoveel langer duurt...
En als ik Seche Vite topcoat bestel, is de Seche Vite restore dan echt nodig? Alvast bedankt!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:44 schreef Mirjam het volgende:
de kans dat je er door de douane uitgepikt wordt, is heel groot
Ik heb werkelijk waar geen idee.quote:Op zondag 14 maart 2010 08:49 schreef tliciouz het volgende:
Wanneer gaat de suede collectie eruit dan? Want dan wil ik nog een potje suzie bestellen!
De Show Your Feet lakjes van Essence zijn fijn om mee te stempelen!quote:Op zondag 14 maart 2010 10:13 schreef colorito86 het volgende:
Ga vanmiddag eens even de stad in want het is koopzondag. Nu heb ik deze week zo'n stempelsetje gekocht van Essence maar de meeste lakjes stempelen niet zo goed of je ziet ze amper. Welke lakjes van Essence of Cartrice die ze nu hebben zijn goed om te stempelen?
Heb van de week ook dat Trind setje gekocht via IChica en ben er erg tevreden over. Vrijdag mijn nagels gelakt met China Glaze en toen die topcoat gebruikt van Trind en het zit er nu nog op. Meestal was het na een dag al beschadigd.
Haha, welkom.quote:Op zondag 14 maart 2010 10:42 schreef intelligentieloos het volgende:
Hai! (en hoi Carina)
Ik lees al mee vanaf deel 1 (toen de topics nog superlangzaam volgingen!), maar ik durfde nooit te posten uit angst dat ik geen geld over zou houden
... en nu heb ik dus alsnog besloten dat ik per se een bestelling wil doen bij TD (liefde voor CG - Tree Hugger), maar ik had een vraagje... Als je zo'n small flat rate box bestelt, heb je dan ook veel kans dat het er bij de douane wordt uitgepikt?!
[..]
En als ik Seche Vite topcoat bestel, is de Seche Vite restore dan echt nodig? Alvast bedankt!(niet heel erg bedankt namens mijn geld
![]()
)
Pretty picshur!!quote:Op zondag 14 maart 2010 07:20 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Heb je glamour via ebay gekocht? Zo ja, kijk eens naar de verkoper. Ik heb twee weken geleden bij iemand glamour proberen te kopen en ben dus mooi opgelicht
Oh en een konadje:
[ afbeelding ]
Vond Pixie Dust eigenlijk best wel tegenvallen..![]()
Inderdaad heel herkenbaarquote:Op zaterdag 13 maart 2010 23:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
herkenbaar
Loopt m'n vriend zo langs: zit je nou ALWEER nagellakjes te bekijken?
Okeee bedankt!quote:Op zondag 14 maart 2010 10:57 schreef Nune het volgende: Haha, welkom.Bestel je maar één lakje of niet? Want dan zou je hem ook via Ebay kunnen bestellen.
Mijn bestellingen bij TD zijn er nog nooit uitgepikt en ik zou Seche Restore zeker weten aanschaffen want SV kan heel dik worden én je kunt het gebruiken als gewone nagellakverdunner.
ja, die heb je echt wel nodig jaquote:Op zondag 14 maart 2010 10:42 schreef intelligentieloos het volgende:
!
[..]
En als ik Seche Vite topcoat bestel, is de Seche Vite restore dan echt nodig? Alvast bedankt!(niet heel erg bedankt namens mijn geld
![]()
)
Veel swatches kijken?quote:Op zondag 14 maart 2010 11:20 schreef intelligentieloos het volgende:
[..]
Okeee bedankt!Nee, ik was er al achtergekomen dat je dan beter gelijk negen lakjes kan bestellen, dus dat was eigenlijk ook mijn bedoeling
Alleen de enige twee dingen (nu drie dingen, dan, met die Restore erbij) waarvan ik zeker wist dat ik ze wilde zijn Tree Hugger en Seche Vite! De rest moet ik nog op de een of andere manier zien uit te zoeken uit al die honderden lakjes...
Perzenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[ afbeelding ]
Jou poezen hebben ik altijd zo mooi gevondenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb de Orly bonder en ik vind hem erg fijn.quote:Op zondag 14 maart 2010 11:38 schreef AmNaBa het volgende:
Op de stempelvraag:
laatst gestempeld met de "all acces' van de MD collection van essence. Die was echt super.
DE doorzichtige kleurtjes zijn lastig om mee te stempelen. De colour & go collectie doet het ook goed vanaf nummer 7.
Vind ook dat die lieveheerstbeestjes nagels strak gelukt zijn! Knap ook dat beide handen goed gelukt zijn!
op wishlist erbij:
sv restore
- bonder (tips voor merken?)
leuk al die huisdieren die langskomen op mijn scherm. Hier geen (behalve af en toe een spin)
Toch MiMu, jij bent weer naar school gegaan?quote:Op zondag 14 maart 2010 12:03 schreef RenRen- het volgende:
Hoe oud ben je dan, dat je weer stufi nog krijgt?
thnx nunequote:Op zondag 14 maart 2010 11:41 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik heb de Orly bonder en ik vind hem erg fijn.
welke holo heb je?quote:Op zondag 14 maart 2010 12:13 schreef Mss het volgende:
Ooh, gisteren heb ik lopen swatchen met mijn TD bestelling en ik ben verliefd op mijn You don't know Jacques suede. Wat is die mooi zeg!
Alleen valt mijn holo heel erg tegen
Jaa een handig ideequote:Op zondag 14 maart 2010 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
als je nooit stufi hebt gehad blijf je daar recht op houden volgens mij.
Overigens: Is het een idee als ik een FAQ maak die we allemaal kunnen bewerken met vragen als: wanneer komt mijn td-pakketje, hoe moet ik stempelen etc?
Het valt me namelijk op dat ik bepaalde vragen sinds ik hier meepost al minstens 60 keer voorbij heb zien komen, dus er zou zomaar behoefte aan kunnen zijn
Da's wel handig denk ik.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
als je nooit stufi hebt gehad blijf je daar recht op houden volgens mij.
Overigens: Is het een idee als ik een FAQ maak die we allemaal kunnen bewerken met vragen als: wanneer komt mijn td-pakketje, hoe moet ik stempelen etc?
Het valt me namelijk op dat ik bepaalde vragen sinds ik hier meepost al minstens 60 keer voorbij heb zien komen, dus er zou zomaar behoefte aan kunnen zijn
ja kan op de wiki of in goochel docs, of op iemands blogquote:Op zondag 14 maart 2010 12:18 schreef Nune het volgende:
[..]
Da's wel handig denk ik.Waar ga je 'm plaatsen dan? En als je hulp nodig hebt geef even een gil.
Wat is KS?quote:Op zondag 14 maart 2010 12:30 schreef Mss het volgende:
[..]
CG KS-TMI. Er is niks holo aan te bekennen.
Je moet maar geen andere hebben of je er niet druk om maken, ik heb ook heel lang rondgehobbeld met ''heksenketteltjuh''quote:Op zondag 14 maart 2010 12:23 schreef RenRen- het volgende:![]()
Ik vind het wel heel onprofessioneel dat je voor Marktplaats je groep-5 hotmail gebruikt (missprizzle 0806 (Dacht gelijk aan 0906) )
Lord.
Nu net 30 maar ben met deze studie begonnen voor mijn 30e. Ik was slijter maar werd ziek en het was al snel duidelijk dat ik dat werk sowieso niet meer kon doen. Ik had geen zin om twee jaar te wachten tot mijn keuring voor het UWV in actie kwam met reïntegrtieprojecten dus ik ben zelf weer gaan studeren.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:03 schreef RenRen- het volgende:
Hoe oud ben je dan, dat je stufi nog krijgt?
Holy shit! Dat is wel heel fel.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
Heb m'n tekstmarker maar even beklad:
[ afbeelding ]
Ik krijg die konadlak gewoon niet van m'n huid af
Tevens topcoatsmudge
quote:Op zondag 14 maart 2010 12:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Toch MiMu, jij bent weer naar school gegaan?
Zes helmers maken wel een hip dressoir samenquote:Op zondag 14 maart 2010 12:39 schreef Daph_ het volgende:
SQ: mijn hemel! Idd headhurtz, wat een kleur!
Kleintje ik heb een keer een grote bestelling gedaan bij TD (herinner je je die picspam nog van de uitpakfrenzy die daarbij hoorde?) en had geen extra kosten. Had er wel op gerekend, maar het viel dus mee
ZES HELMERS!!Ik ben nog niet zo ver dat ik de lade inhoud zie, maar alleen al het gezicht van die zes helmers is indrukwekkend
je kan idd beter geen topcoat doen over de OMG lakken. Verder is de meeste holo nauwelijks zichtbaar als er geen direct licht op valt.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:40 schreef Chanty87 het volgende:
Ik heb FYI, maar daar vind ik ook weinig holo aan eigenlijkMisschien dat het door de topcoat komt maar de regenboog is ver te zoeken...
Haha ja op zich welquote:Op zondag 14 maart 2010 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zes helmers maken wel een hip dressoir samen
quote:Op zondag 14 maart 2010 11:21 schreef Mirjam het volgende:
ja, die heb je echt wel nodig ja
en een small flat rate box wordt er minder vaak uitgepikt, is mij nog nooit gebeurd iig
Dankjulliewelquote:Op zondag 14 maart 2010 11:24 schreef Nune het volgende:
Veel swatches kijken?Op Scrangie staan er een hoop!
de holo's van nfu.oh zijn echt hysterischquote:Op zondag 14 maart 2010 12:48 schreef Mss het volgende:
Hmm, bij mijn volgende bestelling maar een opvallendere holo bestellen. Iemand een goeie tip?
quote:Op zondag 14 maart 2010 12:48 schreef intelligentieloos het volgende:
[..]
[..]
DankjulliewelScrangie had ik hier inderdaad al vaak voorbij zien komen, daar heb ik ook gekeken!
Ik heb nu zes lakjes die ik graag wil:
China Glaze Tree Hugger
China Glaze Strawberry Fields
China Glaze Sexy in the City
China Glaze Short & Sassy
China Glaze Let's Groove
China Glaze Street Racing
En daarbij dan nog Seche Vite en Seche Restore! Dan heb ik nog één plekje over, maar ik twijfel nog of het niet zonde is om China Glaze - Matte Magic erbij te bestellen, dan heb ik twee topcoats... Maar het matte is dan wel weer leuk
gewoon doen joh, tenzij je een ander lakje vindt dat je héél graag wilquote:Op zondag 14 maart 2010 12:48 schreef intelligentieloos het volgende:
[..]
[..]
DankjulliewelScrangie had ik hier inderdaad al vaak voorbij zien komen, daar heb ik ook gekeken!
China Glaze Tree Hugger
China Glaze Let's Groove
En daarbij dan nog Seche Vite en Seche Restore! Dan heb ik nog één plekje over, maar ik twijfel nog of het niet zonde is om China Glaze - Matte Magic erbij te bestellen, dan heb ik twee topcoats... Maar het matte is dan wel weer leuk
met matte topcoat heb je alle lakjes dubbel anders! Doen!quote:Op zondag 14 maart 2010 12:48 schreef intelligentieloos het volgende:
[..]
[..]
China Glaze Tree Hugger
China Glaze Let's Groove
ook op obli's blog gekeken?quote:
tip:quote:Op zondag 14 maart 2010 12:48 schreef intelligentieloos het volgende:
[..]
[..]
China Glaze Tree Hugger
China Glaze Let's Groove
quote:Op zondag 14 maart 2010 12:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
de holo's van nfu.oh zijn echt hysterisch
I love 'em
Ja, Gumdrop en Cotton Candy.quote:Op zondag 14 maart 2010 12:52 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Wat leuk!![]()
Zijn het beide kleuren van de Sweet collectie??
JA!quote:Op zondag 14 maart 2010 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
met matte topcoat heb je alle lakjes dubbel anders! Doen!
[..]
ook op obli's blog gekeken?
Mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |