SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pimps&hoesquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:21 schreef Nune het volgende:
Ik wil een nail contest op mijn blog houden maar ik weet geen theme.Iemand?
Het is maar goed dat ik met jou kan brainstormen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:25 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
pimps&hoes
koninginnedag
pasen
lady gaga
verveel jij je?quote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:21 schreef Kleintje19 het volgende:
Speciaal voor SQ
omg, wat een deusjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Ja ik verveel me!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
verveel jij je?
Ik vind ze helemaal topWaar haal je het vandaan en hoe krijg je het zo mooi en strak
![]()
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 17:17 schreef kieskleurig het volgende:
Heel verhaal over al jullie aanwinsten etc, is topic alweer dicht![]()
Wat een mooie aanwinsten zag ik weer voorbij komen. Ik hoop dat mijn TD pakje ook snel komt, word beetje hebberig van jullie plaatjes![]()
Ook mooie ruffian...zeg ik dat goed? En die vlammende nagels...wow![]()
Ik vind chihuahua's op zich wel grappig, maar ik zou me er echt geen raad mee weten. Het is allemaal zo klein en mini. Ik ben meer van de grote honden
quote:
OPI - OPI Redquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Te lief. WElke rood is dat? Ga ik ook een keer doen
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:21 schreef Kleintje19 het volgende:
Speciaal voor SQ
Wat een leukerd!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't come closer, I might hurt you
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:55 schreef Guess. het volgende:
Wat leuk die lieveheersbeestjes![]()
Speciaal nog voor de honden liefhebbers onder ons,mijn 3-tal
Teckels!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(als Dikkie dood is wil ik een teckel... maar hij gaat maar niet dood...![]()
En ik mag geen 3de hond van
)
Don't come closer, I might hurt you
Aaaah! Als we een huis met grote tuin hebben gevonden (over een jaar of anderhalf willen we verhuizen uit het centrum)komt er hiet zeker nog een teckel bij,ze zijn zo geweldig,kleine hond groot karakter en zo liefquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Teckels!!!!!!![]()
(als Dikkie dood is wil ik een teckel... maar hij gaat maar niet dood...![]()
En ik mag geen 3de hond van
)
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:55 schreef Guess. het volgende:
Wat leuk die lieveheersbeestjes![]()
Speciaal nog voor de honden liefhebbers onder ons,mijn 3-tal
Wij hebben ook een teckelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Nee, ik heb nu 2 pakketjes van hun ontvangen en als ik bij de info kijk, staat er nog steeds hetzelfde.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:02 schreef Guess. het volgende:
[..]
Aaaah! Als we een huis met grote tuin hebben gevonden (over een jaar of anderhalf willen we verhuizen uit het centrum)komt er hiet zeker nog een teckel bij,ze zijn zo geweldig,kleine hond groot karakter en zo lief(ruwharige zijn over het algemeen wat pittiger).
Even vraagje over TD,er staat bij mij al een paar dagen dit:
Your item was accepted at 4:35 pm on March 09, 2010 in FOREST PARK, GA 30297. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.
Gaat dat nog verranderen of kan ik nu gewoon mijn pakketje verwachten? Stomme vraag mischien maar ik heb echt geen idee
Gaaaaaaf!quote:
In de OP van nr 101 staan álle lentecreaties!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:04 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Gaaaaaaf!![]()
Mooie nagels ook in de OP.Deeltje 106 alweer? Ik heb het jubileum gemist!
![]()
ik doe meequote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:16 schreef Nune het volgende:
Ik heb net mijn nail art contest online gezet. En als mensen van hier willen joinen zou ik dat lekker heeeeeel erg leuk vinden.
quote:'If you can dropkick it over a fence, it's not a dog'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat gaat je niet lukken met de mijne!Wat een heerlijk beestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
dat gaat je niet lukken met de mijne!rottweilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
[..]
dat gaat je niet lukken met de mijne!ohhh ik vind dat zulke geweldige hondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 18:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat gaat je niet lukken met de mijne!Nuh engSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt het aan mij of zijn er online gewoon bijna geen KOH-Swatches?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
[..]
dat gaat je niet lukken met de mijne!Daar ben ik dus echt bang voor he! (wel gave foto trouwens!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
ik kan ze ook nauwelijks vinden.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nuh eng
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nuh eng
Ja die had ik al gevondenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 18:33 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]dat klopt, is ook alleen in NL te koop. Ik weet wel een blog met wat Koh swatches: http://witoxicity.blogspot.com/search/label/KOH%20Cosmetics
Hihi, "mijn" hele kleine ieniemini opi'tje staat er ook bijquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:36 schreef Sjeen het volgende:
Ik moet nog bijlezen van halverwege het vorige topic, maar ik wilde jullie een foto van mijn (nog best bescheiden) stash niet onthouden
[ afbeelding ]
Aaaww ja volgens mij mag je die gewoon testen hoor!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja die had ik al gevondenVandaar. Ik heb mezelf namelijk beloofd dat ik deze maand wat mag kopen ervan. Maar ze hebben testers, misschien als ik de verkoopster lief aankijk of iets,
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:28 schreef tliciouz het volgende:
Dan ga ik mijn knorpot ook even spammen!Nu ik het huis uit bent gaat hij altijd op mijn bed slapen in de nacht, hij is er ook niet van af te krijgen zo lief!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
Liefquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:36 schreef Sjeen het volgende:
Ik moet nog bijlezen van halverwege het vorige topic, maar ik wilde jullie een foto van mijn (nog best bescheiden) stash niet onthouden
[ afbeelding ]
Vind dat niet meer zo spannend nu iedereen dat doet.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 18:40 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Aaaww ja volgens mij mag je die gewoon testen hoor!
Ik zag vandaag ook dat ze ook aan de pastels gingen
http://www.lushiousbeauty(...)oes-pastel-koh-baby/
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:36 schreef Sjeen het volgende:
[ afbeelding ]
Kan opeens niet meer tegen je reageren op msn.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 19:03 schreef mirannie het volgende:
Ik heb nog steeds mijn OPI ds glamour en CG 2nite niet binnenbegrijp niet waarom het bij mij zoveel langer duurt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik spot allemaal mooie dingenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:36 schreef Sjeen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was vandaag bij de KOH shop in de BIJ. De groene Jewel kon ik echt niet laten liggen, heel erg mooie kleur! En ook nog in de aanbieding.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:40 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Aaaww ja volgens mij mag je die gewoon testen hoor!
Ik zag vandaag ook dat ze ook aan de pastels gingen
http://www.lushiousbeauty(...)oes-pastel-koh-baby/
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:42 schreef Guess. het volgende:
[..]Volgens mij is dat een teckel eigenschap!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hihi kijk, zo ligt hij nu elke avond in mijn bed, knuffeltje moet ook altijd mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:13 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik was vandaag bij de KOH shop in de BIJ. De groene Jewel kon ik echt niet laten liggen, heel erg mooie kleur! En ook nog in de aanbieding.
De pastels lagen er ook al (om te testen nog niet te koop) het zijn gewoon weer pastels die tussen al het andere pastel geweld niet opvallen, ik was niet echt onder de indruk, de verkoopster zelf ook niet, zeker niet van de grijze die blijkt nogal doods te zijn op de nagels qua kleur.
Van alle kleuren hebben ze testers en remover is ook aanwezig dus je kunt je uitleven!
oja...Ik vind het zooo gaaf dat je gewonnen hebt hahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ja ik vind deze pastels ook niet echt wat, of nou ja, als ik ze allemaal zou willen hebben dan kost het me 90 euro, terwijl er genoeg alternatieven te vinden zijn![]()
Koh Jewel is erg mooi idd![]()
Favorietenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 19:09 schreef snkr-xxx het volgende:
whiiii ik kom jullie nog even picspammen![]()
Ciate Camilla:
[afbeelding]
Gosh Blue Monday met daaroverheen Nfu Oh #56:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 19:13 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik was vandaag bij de KOH shop in de BIJ. De groene Jewel kon ik echt niet laten liggen, heel erg mooie kleur! En ook nog in de aanbieding.
De pastels lagen er ook al (om te testen nog niet te koop) het zijn gewoon weer pastels die tussen al het andere pastel geweld niet opvallen, ik was niet echt onder de indruk, de verkoopster zelf ook niet, zeker niet van de grijze die blijkt nogal doods te zijn op de nagels qua kleur.
Van alle kleuren hebben ze testers en remover is ook aanwezig dus je kunt je uitleven!
oja...... Wauw. Dan ga ik dat toch maar gewoon doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sta ik daar een uur alleen dingen te proberen.
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeerd![]()
Ze hadden nu een actie 4 voor 45, nog schandalig veel geld uiteraard, maar toch in tegenstelling tot andere nagellakkers ben ik wel tevreden over deze lakjes!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:15 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ik vind het zooo gaaf dat je gewonnen hebt hahaha![]()
![]()
![]()
Ja ik vind deze pastels ook niet echt wat, of nou ja, als ik ze allemaal zou willen hebben dan kost het me 90 euro, terwijl er genoeg alternatieven te vinden zijn![]()
Koh Jewel is erg mooi idd
Ik ga binnenkort eens alles op de foto zettenquote:
Zoek je bijzondere kleuren? Ik heb zelf het een en ander staan hier misschien kan ik je advies geven?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
FavorietenIk stalk je blog best wel
Ik ga Lemony flutter kopen, is in Londen gewoon maar 5,50 ipv 9,90 hier.
[..]
... Wauw. Dan ga ik dat toch maar gewoon doenSta ik daar een uur alleen dingen te proberen.
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeerd
Dat blijf ik dus een moeilijk punt vinden....quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:17 schreef Sjeen het volgende:
Thanks all
[..]
Ik ga binnenkort eens alles op de foto zetten
Dadelijk ga ik alle twintig nagels lakken met OPI Most Honorable Red, ook maar foto van maken straks
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
FavorietenIk stalk je blog best wel
Ik ga Lemony flutter kopen, is in Londen gewoon maar 5,50 ipv 9,90 hier.
[..]
... Wauw. Dan ga ik dat toch maar gewoon doenSta ik daar een uur alleen dingen te proberen.
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeerd
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:19 schreef bernies het volgende:
[..]
Dat blijf ik dus een moeilijk punt vinden....
Wat vinden jullie:
Nagels en tenen hetzelfde of mag het anders maar wel in dezelfde tint?
Ehm, ik weet het niet zeker eigenlijkquote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 19:17 schreef bernies het volgende:
[..]
Zoek je bijzondere kleuren? Ik heb zelf het een en ander staan hier misschien kan ik je advies geven?
Ik heb hem niet zo lang, zo heel schaamtelijk is dat niet hoorquote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 19:19 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]![]()
![]()
Haha! Leuk
Ik kwam er pas een paar dagen geleden achter dat jij er ook een hebt
schaamtelijk
Ja maar nu zitten ze nog in je sokken als je naar buiten gaan (of heb je je flipflops al aan?) dus nu boeit het me ook niet, maar straks bij de eerste zomers straal....quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:20 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Oh jee, nooit bij stilgestaan
Volgens mij faal ik aardig op de teen en vinger ettiquette.. Mn vingernagels zijn groen en mn teennagels holo paars
Haha nee ze zijn veilig weggeborgenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:24 schreef bernies het volgende:
[..]
Ja maar nu zitten ze nog in je sokken als je naar buiten gaan (of heb je je flipflops al aan?) dus nu boeit het me ook niet, maar straks bij de eerste zomers straal....
Wat mag verschilt geloof ik elke keer weer. Mijn mutti stamt uit de tijd dat je nagellak + lipstick dezelfde kleur moeten hebben. Nou ga ik overal heen met glitternagels, maar glitterlippen vind ik niet voor alle gelegenheden gepastquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:19 schreef bernies het volgende:
[..]
Dat blijf ik dus een moeilijk punt vinden....
Wat vinden jullie:
Nagels en tenen hetzelfde of mag het anders maar wel in dezelfde tint?
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Kan opeens niet meer tegen je reageren op msn.
Msn faalt een beetje, met 100 (JA is veel) contactpersonen roept hij vol te zijn. Heb er al 20 gedelete en nog roept hij dat, en nu mag ik niet meer met je praten.
Geeft niet, we babbelen vandeweek wel weer een keer verder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat mag verschilt geloof ik elke keer weer. Mijn mutti stamt uit de tijd dat je nagellak + lipstick dezelfde kleur moeten hebben. Nou ga ik overal heen met glitternagels, maar glitterlippen vind ik niet voor alle gelegenheden gepastDus ik doe gewoon waar ik zin in heb
Hahaha, ik heb vandeweek ook weer dik gefaald en mijn derde TD bestelling binnen 2 weken is dus een feitquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:25 schreef Kleintje19 het volgende:
oh dear god, ik klikte bijna op "click here to proceed checkout"
nee...mag....niet....bestellen![]()
Ik dus ook niet...denk dat het een hele zomer MAAH enzo op de tenen wordt, kleur overal wel bij!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:33 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik ook hoorIk lak mijn teennagels niet zo vaak als mijn vingernagels...
*zucht* zag het er bij mij maar zo netjes uit...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:09 schreef snkr-xxx het volgende:
whiiii ik kom jullie nog even picspammen![]()
H&M Sinful Senorita:
[ afbeelding ]
Ciate Camilla:
[ afbeelding ]
Gosh Blue Monday met daaroverheen Nfu Oh #56:
[ afbeelding ]
Nog een keer mijn lentenagels![]()
[ afbeelding ]
Mijn ventjequote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:15 schreef bernies het volgende:
En graag nog meer honden! Wat geweldig zijn ze, echt schatjes!
Wat voor huisdieren hebben jullie nog meer? Nog iemand met iets "engs"?
Ik denk nu aan mooi gelakte nagels met een grote spin....brrr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb ook nog valkparkietjes![]()
Natasja heeft deze pas voor me opgepikt!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:36 schreef buzzwheedle het volgende:
is ook wat, vind ik een geweldig mooie kleur groen,
schijnt ie al uit het assortiment te zijn .![]()
Wel veel meer mooie P2 gezien dus heb al een aardige wishlist met veel p2
[ afbeelding ]
zo'n kleur zoek ilk dus
Neons geloof ik.. Die roze van de action (die minipotjes) reageert heul goed daaropquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:42 schreef Lizzedier het volgende:
Ik heb ooit eens geleerd, dat tenen een tot meer tinten donkerder gelakt zouden moeten worden, wil je ze lakken.
Lol, ik heb nu trouwens op alle tien de nagels een figuurtje in een andere kleurtje gestempeld. Kan ik vanavond eens kijken wat het goed doet onder blacklight.
Iemand goed tips voor lakjes die mooi oplichten onder blacklight? Sta sinds een paar weken achter de bar, tussen de blacklights, en mijn nagels willen ook meedoen in al dat discogeweld.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:42 schreef Lizzedier het volgende:
Ik heb ooit eens geleerd, dat tenen een tot meer tinten donkerder gelakt zouden moeten worden, wil je ze lakken.
Lol, ik heb nu trouwens op alle tien de nagels een figuurtje in een andere kleurtje gestempeld. Kan ik vanavond eens kijken wat het goed doet onder blacklight.
Iemand goed tips voor lakjes die mooi oplichten onder blacklight? Sta sinds een paar weken achter de bar, tussen de blacklights, en mijn nagels willen ook meedoen in al dat discogeweld.
ik ben al bang van het hoesjequote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:49 schreef Puckzzz het volgende:
WAUW snkr!!
nu ff lekker een heerlijke horror kijken Feardotcom! WTF!
ooh yessssquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:39 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Natasja heeft deze pas voor me opgepikt!Op mijn verzoek hoor
Maar hij staat me echt verschrikkelijk
, interesse?
Altijd fijn om er iemand nog mee blij te makenquote:
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:49 schreef Puckzzz het volgende:
WAUW snkr!!
nu ff lekker een heerlijke horror kijken Feardotcom! WTF!
Yeah! Is een hele goede film als je van horror houd. Maar dat doen wij dus, wij doen zelfs ooit minimarathons (over 2 dagen verdeeld) van de hele SAW reeks enzoquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:52 schreef bernies het volgende:
[..]
ik ben al bang van het hoesje![]()
Deze toch:
http://www.imdb.com/title/tt0295254/
Ik moest toch even googlen op wat een Kapoentje nou eigenlijk is, behalve een zinnetje uit een liedje. Nooit geweten dat het ook een lieveheersbeest, of nog leuker, een gecastreerde haan kan betekenenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:54 schreef Debsterr het volgende:
Hey dames! Wat een leuke nagels zie ik weer voorbij komen zeg. Vooral de kapoentjes van Nune! Ik ga morgen weer lekker wisselen, heb nu SSITP suede op met een topcoatje (en dan nog tipwear hebben in 1 dag, het is het feestje wel geweest zeg gister).
Ik ken 'm dus al want hij is vrij oud, maar blijft steengoed.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:55 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
![]()
Oehh stephen dorff, laat maar weten hoe ie bevielik ben echt gek op horror.
Oh niice ga ik een keer opzoeken die filmquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ken 'm dus al want hij is vrij oud, maar blijft steengoed.
Nu ben ik ff kijken dus!
Haha een gecastreerde haan ja? Dat wist ik ook nietquote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:57 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ik moest toch even googlen op wat een Kapoentje nou eigenlijk is, behalve een zinnetje uit een liedje. Nooit geweten dat het ook een lieveheersbeest, of nog leuker, een gecastreerde haan kan betekenen
oh my!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Yeah! Is een hele goede film als je van horror houd. Maar dat doen wij dus, wij doen zelfs ooit minimarathons (over 2 dagen verdeeld) van de hele SAW reeks enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |