Aaaah! Als we een huis met grote tuin hebben gevonden (over een jaar of anderhalf willen we verhuizen uit het centrum)komt er hiet zeker nog een teckel bij,ze zijn zo geweldig,kleine hond groot karakter en zo liefquote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Teckels!!!!!!![]()
(als Dikkie dood is wil ik een teckel... maar hij gaat maar niet dood...![]()
En ik mag geen 3de hond van
)
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 17:55 schreef Guess. het volgende:
Wat leuk die lieveheersbeestjes![]()
Speciaal nog voor de honden liefhebbers onder ons,mijn 3-tal
Wij hebben ook een teckelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
Nee, ik heb nu 2 pakketjes van hun ontvangen en als ik bij de info kijk, staat er nog steeds hetzelfde.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:02 schreef Guess. het volgende:
[..]
Aaaah! Als we een huis met grote tuin hebben gevonden (over een jaar of anderhalf willen we verhuizen uit het centrum)komt er hiet zeker nog een teckel bij,ze zijn zo geweldig,kleine hond groot karakter en zo lief(ruwharige zijn over het algemeen wat pittiger).
Even vraagje over TD,er staat bij mij al een paar dagen dit:
Your item was accepted at 4:35 pm on March 09, 2010 in FOREST PARK, GA 30297. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.
Gaat dat nog verranderen of kan ik nu gewoon mijn pakketje verwachten? Stomme vraag mischien maar ik heb echt geen idee
Gaaaaaaf!quote:
In de OP van nr 101 staan álle lentecreaties!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:04 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Gaaaaaaf!![]()
Mooie nagels ook in de OP.Deeltje 106 alweer? Ik heb het jubileum gemist!
![]()
ik doe meequote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:16 schreef Nune het volgende:
Ik heb net mijn nail art contest online gezet. En als mensen van hier willen joinen zou ik dat lekker heeeeeel erg leuk vinden.
quote:'If you can dropkick it over a fence, it's not a dog'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat gaat je niet lukken met de mijne!Wat een heerlijk beestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
dat gaat je niet lukken met de mijne!rottweilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
[..]
dat gaat je niet lukken met de mijne!ohhh ik vind dat zulke geweldige hondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 18:18 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat gaat je niet lukken met de mijne!Nuh engSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt het aan mij of zijn er online gewoon bijna geen KOH-Swatches?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
[..]
dat gaat je niet lukken met de mijne!Daar ben ik dus echt bang voor he! (wel gave foto trouwens!)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
ik kan ze ook nauwelijks vinden.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nuh eng
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nuh eng
Ja die had ik al gevondenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 18:33 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]dat klopt, is ook alleen in NL te koop. Ik weet wel een blog met wat Koh swatches: http://witoxicity.blogspot.com/search/label/KOH%20Cosmetics
Hihi, "mijn" hele kleine ieniemini opi'tje staat er ook bijquote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:36 schreef Sjeen het volgende:
Ik moet nog bijlezen van halverwege het vorige topic, maar ik wilde jullie een foto van mijn (nog best bescheiden) stash niet onthouden
[ afbeelding ]
Aaaww ja volgens mij mag je die gewoon testen hoor!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:38 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja die had ik al gevondenVandaar. Ik heb mezelf namelijk beloofd dat ik deze maand wat mag kopen ervan. Maar ze hebben testers, misschien als ik de verkoopster lief aankijk of iets,
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:28 schreef tliciouz het volgende:
Dan ga ik mijn knorpot ook even spammen!Nu ik het huis uit bent gaat hij altijd op mijn bed slapen in de nacht, hij is er ook niet van af te krijgen zo lief!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |