quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik vind het wel hip
Ik doe ff mee met Celtic Sun over 2 laagjes wit (het dekt van geen kanten)
[ afbeelding ]
Tekstmarkergeel. Headhurtz.
ik heb ook twee oude opi's, ik schrok er vanquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:17 schreef Sjeen het volgende:
OPI Most Honorable Red, met een klein kwastje
[ afbeelding ]
Netjes!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:23 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
1 hand acryl af!!![]()
(middelvinger is een beetje korter ivm mega-scheur en geen tip kunnen zetten daar...)
ja, en dan te bedenken dat de foto het effect nog wat afvlaktquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:34 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Netjes!
@SQ als ik nu mijn ogen sluit blijf ik die kleur zien, alsof ik recht in een lamp heb gekeken
Persoonlijk vind ik AA mooier.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:35 schreef miss--moana het volgende:
Ik ben aan het twijfelen tussen OPI Absolutely Alice en China Glaze Dorothy Who?
Heb al vergelijkingen gezocht op internet en verhaaltjes gelezen en blijf twijfelen.
Lees dat DW gladder aanvoelt in vergelijking met AA, wat ik persoonlijk prettiger vindt, maar vind AA qua kleur en glitter mooier. Verders lees ik veel dat AA snel chipped maar ik weet niet hoe dat zit met DW....Ik heb AA al 3 dagen in me winkelmandje staan en nu ik wil bestellen ga ik twijfelen.
Wie geeft me raad
Ja, ik ook...zowel het schrikken als de brede kwastjesquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb ook twee oude opi's, ik schrok er van![]()
Vind zelf die brede kwassies wel fijn
Hmm,....zijn mijn foto's de juiste grote?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:27 schreef Mirjam het volgende:
mag ik nog even de tip geven dat foto's van maximaal 610 pixels breed precies in de layout passen, en goed te bekijken zijn dan?
nope, ze zijn te grootquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:41 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Hmm,....zijn mijn foto's de juiste grote?
Ik zie ze wel gewoon helemaal in een post schermpje zonder te hoeven scrollen, er staat alleen een rood lijntje omheen
een rood lijntje eromheen betekent dat hij geresized wordt door fok, dus te groo is.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:41 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Hmm,....zijn mijn foto's de juiste grote?
Ik zie ze wel gewoon helemaal in een post schermpje zonder te hoeven scrollen, er staat alleen een rood lijntje omheen
wijn, of met 1 hand aan 't typen?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
een rood lijntje eromheen betekent dat hij geresized wordt door fok, dus te groo is.
dat hinj geresized wordt zegt niks, de foto moet nameloijk wel eerst helemaal uitgeladen worden
geen van beidequote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wijn, of met 1 hand aan 't typen?
tuurlijk, ik ben breed genoeg om royaal op uit te huilenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:46 schreef bernies het volgende:
[..]
Goed plan, maak je ook hapjes? Droog je onze tranen (kunnen we niet ivm niet droge nagels)?
aahh ok ok dan ga ik eens even uitzoeken hoe ik hem de juiste grote krijg. Ik dacht dat jullie hem ook gewoon zo zagenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
een rood lijntje eromheen betekent dat hij geresized wordt door fok, dus te groo is.
dat hinj geresized wordt zegt niks, de foto moet nameloijk wel eerst helemaal uitgeladen worden
Absoluut AA, maar darkomt omdat de DW bij mij heel chipte op meerdere nagels, de volgende ochtend al...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:35 schreef miss--moana het volgende:
Ik ben aan het twijfelen tussen OPI Absolutely Alice en China Glaze Dorothy Who?
Heb al vergelijkingen gezocht op internet en verhaaltjes gelezen en blijf twijfelen.
Lees dat DW gladder aanvoelt in vergelijking met AA, wat ik persoonlijk prettiger vindt, maar vind AA qua kleur en glitter mooier. Verders lees ik veel dat AA snel chipped maar ik weet niet hoe dat zit met DW....Ik heb AA al 3 dagen in me winkelmandje staan en nu ik wil bestellen ga ik twijfelen.
Wie geeft me raad
koop eerst AA en als het tegenvalt kun je altijd Dorothy nog kopenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:55 schreef miss--moana het volgende:
Dat kan ik natuurlijk ook gewoon nog doen, ik koop ze gewoon allebij!
Maar vind het vaak zonde om lakjes te kopen die op elkaar lijken.
Jaah zit ik nu ook aan te denken en uit ervaring weet ik dat ik altijd spijt heb als ik van mijn eerste keus afwijkquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
koop eerst AA en als het tegenvalt kun je altijd Dorothy nog kopen
Goed plan! en neem je MAAH ook?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:04 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Jaah zit ik nu ook aan te denken en uit ervaring weet ik dat ik altijd spijt heb als ik van mijn eerste keus afwijkdus koop gewoon lekker AA.
Bedankt voor het meedenken!
waar heb je zelf het meest zin in?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:16 schreef Mss het volgende:
Morgen ga ik weer lakken (ben vandaag te brak) en ik kan gewoon niet kiezen welk lakje uit mijn bestelling ik eerst op zal doen. Iemand tips?
Mijn bestelling:
Absolutely Alice!
OPI-Got The Blues For Red
OPI-Jade is the New Black
You Don't Know Jacques! (Sue)
CG-Millennium
CG-Strawberry Fields
CG KS-TMI
CG-Turned Up Turquoise
Wat doe je morgen of maandag aan waarbij het moet kleuren?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:16 schreef Mss het volgende:
Morgen ga ik weer lakken (ben vandaag te brak) en ik kan gewoon niet kiezen welk lakje uit mijn bestelling ik eerst op zal doen. Iemand tips?
Mijn bestelling:
Absolutely Alice!
OPI-Got The Blues For Red
OPI-Jade is the New Black
You Don't Know Jacques! (Sue)
CG-Millennium
CG-Strawberry Fields
CG KS-TMI
CG-Turned Up Turquoise
ohnoes!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:36 schreef Diconnected het volgende:
Noesm'n linkerwijsvingernagel (leuk scrabble woord
) is gescheurd
Ik zag 'm wel nog op Ebay net...quote:
Dat zou ik ook wel willen weten vooral Misa is erg goedkoop, weet niet wat hij normaal is maar denk geen 0,99quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
is er iemand die ervaring heeft met de volgende website?
https://www.nailsuperstore.com/
Prijzen liggen erg laag namelijk en ze hebben nog best veel
Die zijn zeker goedkoopquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
Goed gevonden! Alleen zie ik dat ze de site in het Engels en Vietnamees hebben vertaald. Ik denk dan, waarom Vietnamees?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb nu een scheve nagel.quote:
ja, maar dan heb je 'm wel als je 'm héél graag wilquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:43 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Jaa maar dan is MAAH gelijk 13 euro toch?
de kans dat je er door de douane uitgepikt wordt, is heel grootquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:43 schreef Kleintje19 het volgende:
ik zoek mensen die bij TD meer lakjes hebben besteld als 9! willen die mij even pmen
Hmm....voor de vietnamees die geen engels spreekt, die wil ook lakjes bestellenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:42 schreef bernies het volgende:
[..]
Goed gevonden! Alleen zie ik dat ze de site in het Engels en Vietnamees hebben vertaald. Ik denk dan, waarom Vietnamees?
ik denk dat het vietnamese eigenaars zijn.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:42 schreef bernies het volgende:
[..]
Goed gevonden! Alleen zie ik dat ze de site in het Engels en Vietnamees hebben vertaald. Ik denk dan, waarom Vietnamees?
Da's geen misa toch?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen weten vooral Misa is erg goedkoop, weet niet wat hij normaal is maar denk geen 0,99
dat maakt me niet uit, been there done that, maar lijkt me stug dat mensen dan 50 dollar aan verzendkosten kwijt zijn toch?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, maar dan heb je 'm wel als je 'm héél graag wil
[..]
de kans dat je er door de douane uitgepikt wordt, is heel groot
erg loempiaquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat het vietnamese eigenaars zijn.
TD is overigens ook van Vietnamezen denk ik, David en Le Tran klinkt erg loempia
die medium flatrate is idd 57 dollar volgens mijquote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:47 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
dat maakt me niet uit, been there done that, maar lijkt me stug dat mensen dan 50 dollar aan verzendkosten kwijt zijn toch?
dat zijn vastgestelde rates van USPS, dus ja volgens mij wel...quote:Op zaterdag 13 maart 2010 22:47 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
dat maakt me niet uit, been there done that, maar lijkt me stug dat mensen dan 50 dollar aan verzendkosten kwijt zijn toch?
Waar zie jij Misa?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 @ 22:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen weten vooral Misa is erg goedkoop, weet niet wat hij normaal is maar denk geen 0,99
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |