I'd like to know pl0x.quote:Op zondag 7 maart 2010 @ 20:13 schreef RenRen- het volgende:
Weet iemand of KOH goedkoop te krijgen is? Want die zijn echt tof, maar veel te duur
Ja hee, weet je hoeveel werk met al die plaatjes er in pleuren, stelletje ongeduldigenquote:Op zondag 7 maart 2010 22:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
I'd like to know pl0x.
Duurde even joh SQ
De jouwes. Die van mij staan in een excelbestand, dus hoef ik niet te tellenquote:Op zondag 7 maart 2010 22:13 schreef Mirjam het volgende:
maar heb je nou mijn lakjes zitten tellen SQ, of de jouwe?
je nieuwe pic had een chipquote:Op zondag 7 maart 2010 22:15 schreef Daph_ het volgende:
Heuj mijn oude foto staat er in![]()
SQ was even ingedommeld?
hahaquote:Op zondag 7 maart 2010 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja hee, weet je hoeveel werk met al die plaatjes er in pleuren, stelletje ongeduldigen
[..]
De jouwes. Die van mij staan in een excelbestand, dus hoef ik niet te tellen![]()
He poep.quote:Op zondag 7 maart 2010 @ 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
oh, en KOH is niet cheap te krijgen nee
Whehehehe dat bedoelde ik nietquote:Op zondag 7 maart 2010 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je nieuwe pic had een chipmaar ik pas 'm wel ff aan hoor
YWquote:Op zondag 7 maart 2010 22:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whehehehe dat bedoelde ik nietMaar eh, bedankt? Denk ik
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:23 schreef Joysa het volgende:
tvp voor morgen, als deze dan niet al vol is![]()
Welteruste !
Essence lijmstift is your friendquote:Op zondag 7 maart 2010 23:00 schreef Skaai het volgende:
Mijn rechter middelvinger nagel is keilelijk en diep ingescheurd. Gelukkig geen bloed.
Dat terwijl ie nog wel een schattig onadje had. Het leven is niet eerlijk.
Zit jij als er geen tc over zit ook steeds je suede te aaien? Ik wel dus, het is zo zachtquote:Op zondag 7 maart 2010 23:18 schreef Daph_ het volgende:
Speciaal voor de niet-blog lezers![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met topcoat
Jaquote:Op zondag 7 maart 2010 23:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
Zit jij als er geen tc over zit ook steeds je suede te aaien? Ik wel dus, het is zo zacht
Oh wat ben ik blij dit te lezen. Dacht al dat dat een afwijking van mij was, kan er bijna niet vanaf blijvenquote:Op zondag 7 maart 2010 23:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
Zit jij als er geen tc over zit ook steeds je suede te aaien? Ik wel dus, het is zo zacht
quote:Op zondag 7 maart 2010 23:18 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met topcoat
Mooiquote:Op maandag 8 maart 2010 00:16 schreef PartyHardy het volgende:
Vanmiddag:
Nagels van mijn nichtje die ik heb gelakt:
[ afbeelding ]
Daarna die van mezelf:
[ afbeelding ]
(ik heb ze een keer kortgevijlt, ze scheurden veel en dit vind ik ook wel leuk voor de afwisseling)
Het begint te komenquote:Op maandag 8 maart 2010 00:22 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Mooi
Is je nichtje ook al een addict?
quote:Op zondag 7 maart 2010 23:18 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met topcoat
Oh gelukkig, ik dacht dat ik raar was om dat steeds te aaien (A)quote:Op zondag 7 maart 2010 23:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ooooooooooooh mooiquote:
Erg cute!quote:
Leuk gedaan, simpel en toch hip en blingquote:Op maandag 8 maart 2010 00:16 schreef PartyHardy het volgende:
[ afbeelding ]
Daarna die van mezelf:
[ afbeelding ]
WOWquote:Op maandag 8 maart 2010 05:16 schreef Ainnir het volgende:
[..]![]()
Dat gaat duur worden, nu wil ik ook de suedes hebben![]()
En voor mij geen lang warm bad meer. Had net mooi mijn nagels gedaan gisteravond.. neem ik dit morgen een lekker lang bad, weg nagels. Drie stuks gewoon afgescheurd en ik had het niet eens in de gaten.. dus nu heb ik weer stompjes![]()
Gelukkig voor de schade nog flink wat nieuwe foto's gemaakt, dus ik kan mijn blog gewoon elke dag blijven updaten
[ afbeelding ]
Dat dusquote:Op maandag 8 maart 2010 08:14 schreef Debsterr het volgende:
Suedes zijn te cute om niet te aaien haha!
[..]
WOW*zwijmelt ende kwijlt*
Heel mooiquote:Op zondag 7 maart 2010 23:18 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Eine Auswahl unserer Top-Marken:
Armani Collezioni
Belstaff
Bogner
Boss Black
Burberry
Céline
Diane von Fuerstenberg
D&G
DKNY
Escada
Etro
Galliano
Hugo
Jil Sander
Just Cavalli
Laurèl
Lauren by Ralph Lauren
Moschino Cheap&Chic
Neil Barrett
Paule Ka
Philosophy di Alberta Ferretti
Polo Ralph Lauren
Red Valentino
René Lezard
Roberto Cavalli
Schumacher
See by Chloé
Tara Jarmon
Strenesse
Talbot Runhof
Versace
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doen hoor! Ze zijn echt fijn! Ik heb er nu drie en drie onderweg. Alle suedes are MINEquote:Op maandag 8 maart 2010 05:16 schreef Ainnir het volgende:
[..]![]()
En voor mij geen lang warm bad meer. Had net mooi mijn nagels gedaan gisteravond.. neem ik dit morgen een lekker lang bad, weg nagels. Drie stuks gewoon afgescheurd en ik had het niet eens in de gaten.. dus nu heb ik weer stompjes![]()
Gelukkig voor de schade nog flink wat nieuwe foto's gemaakt, dus ik kan mijn blog gewoon elke dag blijven updaten
[ afbeelding ]
Wat doe je vlak voor je je nagels gaat lakken? Smeer je ze dan nog in? Doe je handcreme op voor je gaat lakken? Nagelriem olie?quote:Op maandag 8 maart 2010 09:43 schreef TwiNNijN het volgende:
Hmpf, is nu al de 5e achtereenvolgende dag dat ik opsta en mijn lak helemaal weggeveegd is door mijn dekbed.
Had ze gisteren om 6 uur gelakt, om 12 uur naar bed gegaan. Ze zouden toch wel droog moeten zijn lijkt me.
Iemand een idee hoe dit kan?
Op mn nagels zat: Basecoat (Sally Hansen) - CG Great Barrier Beige (2 laagjes) - konad stempeltje - Topcoat (Sally Hansen).
Tussen iedere 'laag' had ik al +- 30 minuten droogtijd genomen aangezien het dus afgelopen week elke keer gebeurde dat ik wakker werd met wegveegnagels.
En ja ik wil Seche Vite, maar ik mag niks meer bestellen van lief
ik heb een NL webshop gevonden met Sechequote:Op maandag 8 maart 2010 09:43 schreef TwiNNijN het volgende:
Hmpf, is nu al de 5e achtereenvolgende dag dat ik opsta en mijn lak helemaal weggeveegd is door mijn dekbed.
Had ze gisteren om 6 uur gelakt, om 12 uur naar bed gegaan. Ze zouden toch wel droog moeten zijn lijkt me.
Iemand een idee hoe dit kan?
Op mn nagels zat: Basecoat (Sally Hansen) - CG Great Barrier Beige (2 laagjes) - konad stempeltje - Topcoat (Sally Hansen).
Tussen iedere 'laag' had ik al +- 30 minuten droogtijd genomen aangezien het dus afgelopen week elke keer gebeurde dat ik wakker werd met wegveegnagels.
En ja ik wil Seche Vite, maar ik mag niks meer bestellen van lief
Ik heb OPI - In my back pocket, een geweldige creme oranje, als je wil kan ik wel een foto maken?quote:Op maandag 8 maart 2010 08:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Heel mooi![]()
Ik ben gek op zilver, als ik zo in mn opbergdoos kijk
Ik wil nog een goeie oranje, ik had er eentje van Paris Moments maar dat is zo'n transparante (ik ken het jargon nog niet)
Morgen ga ik trouwens nog een paar P2 lakjes halen, liefhebbers mogen PM-en.
Da's naadje! Misschien beter met je handen boven water badderen? Doe ik tenminste altijd, boekje erbij ook, nooit last van scheurenquote:Op maandag 8 maart 2010 05:16 schreef Ainnir het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het supergoed gelukt hoor, alleen jammer van dat strikje....quote:Op maandag 8 maart 2010 01:15 schreef princess-a het volgende:
Heb mn Russian Navy suede gekonad met Konad white pearlVind het wel snoezig maar niet leuk genoeg, moet nog wat oefenen om de stempels op mn linkerhand op de goede plek te krijgen, ze zitten nu schots en scheef
![]()
[ afbeelding ]
Wauw, door die geweldig lange nagelbedden lijken jouw korte nagels nog steeds langquote:Op maandag 8 maart 2010 00:16 schreef PartyHardy het volgende:
Vanmiddag:
[ afbeelding ]
Daarna die van mezelf:
[ afbeelding ]
(ik heb ze een keer kortgevijlt, ze scheurden veel en dit vind ik ook wel leuk voor de afwisseling)
Het fijne is dat ze zo snel droog zijn. Ik gebruik ze altijd (en ook de matte) als ik eigenlijk geen tijd heb om te lakken maar toch een andere kleur wil.quote:Op maandag 8 maart 2010 05:16 schreef Ainnir het volgende:
[..]![]()
Ik smeer mn handen in, daarna nagelriem olie (om even in de weer te gaan met een bokkenpootje ). Laat dat even zitten en maak het dan schoon met Essence coconut removerquote:Op maandag 8 maart 2010 09:54 schreef bernies het volgende:
[..]
Wat doe je vlak voor je je nagels gaat lakken? Smeer je ze dan nog in? Doe je handcreme op voor je gaat lakken? Nagelriem olie?
Ik was altijd mijn handen voor ik ga lakken met zeep om iig mijn nagels zo goed als vetvrij te maken. En ga dan gelijk lakken. Als eens geprobeerd met een andere Basecoat?
was t zelfde met dat rek, staat bij konad nail-art oidquote:Op maandag 8 maart 2010 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
Seche Vite bij Enchantra:
http://www.konadnail.nl/a(...)s/seche-vite-topcoat
Het staat op de meest onlogische plaats ever, vandaar dat ik er van de week pas achter kwam
ja die staan in dezelfde categoriequote:Op maandag 8 maart 2010 10:04 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
was t zelfde met dat rek, staat bij konad nail-art oid
Als ik er zo over nadenk heb ik afgelopen week geprobeerd:quote:Op maandag 8 maart 2010 10:02 schreef Kleintje19 het volgende:
beige's en licht roze kleuren drogen (imo) vrij langzaam...
Thanks!quote:Op maandag 8 maart 2010 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
Het staat op de meest onlogische plaats ever, vandaar dat ik er van de week pas achter kwam
Wel duur met Ideal kosten en verzendkosten!quote:Op maandag 8 maart 2010 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
ideal kosten? Bestaat dat?quote:Op maandag 8 maart 2010 10:10 schreef bernies het volgende:
[..]
Wel duur met Ideal kosten en verzendkosten!
geld tel wonder!quote:Op maandag 8 maart 2010 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
ow, ik zie het. Dan maak je toch gewoon ff over, da's net zo snel
En met de kortingscode DTCHNLBLG van MiMu krijg je alweer 15% korting
Dus vooraf overmaken, 3 potjes bestellen en DTCHNLBLG gebruiken, dan kost het totaal 20 euro
ik ben steuntrekker, ik moet welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
1 lakje maar?quote:Op maandag 8 maart 2010 10:40 schreef Daph_ het volgende:
Pakketje!![]()
Stond ik dan, in mijn pyjama, piekhaar alle kanten op en 7 gelakte nagels, want ik was net mijn nagellak er aan het afhalen
De buit: Nubar Teal Glitter
Ja is nog van mijn swap uit Letlandquote:
Nee hoor, we doen gemiddeld 2 dagen over een topic, dus dat ga je halenquote:Op maandag 8 maart 2010 10:54 schreef Linnie20v het volgende:
Even gauw, ga zo naar 't station en dan richting Rotterdam!
Tot over 2 dagen, helaash mis ik nr 100 maar ach
[ afbeelding ]
Ja, Enchantra rekent iDealkosten en dat is echt het meest belachelijke dat je als webshop kunt doen. iDeal is een betrouwbare extra service en een waardevolle toevoeging voor iedere webshop, omdat betalingen met iDeal direct binnenkomen, makkelijk en veilig zijn en je als webshop niet hoeft te wachten op je geld. Ja, het kost je iets van 70 cent per transactie, maar k vind het echt schandalig om dat door te rekenen aan de klant.quote:
Ja viel mij ook op! Dit was niet onze vaste bezorger trouwens.. Die heeft twee rondes, dan is hij hier of om 11 uur of om ongeveer 2 uurquote:Op maandag 8 maart 2010 10:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
Yesandere pakket is uit de douane
Daph die pakketbezorger is vel vroeg bij jullie
ach ze hebben speciaal kotssanitair op die veerboten...quote:Op maandag 8 maart 2010 11:00 schreef Linnie20v het volgende:
Ghehe, ik gok dat ik überhaupt geen tijd meer heb iets te creëren...
Ik hoop dat ik de bootreis overleef en niet alles hoef vol te kotsen! *Beetje [insert vervoer] ziek![]()
Nu draag ik Jade is the new black van OPI.
Het sneeuwt hier licht dus een holo is niet echt mooi nu
Europoortquote:Op maandag 8 maart 2010 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ach ze hebben speciaal kotssanitair op die veerboten...Vanaf welke haven vaar je?
Ja, bij mij ook allebei m'n middelvingers, die groeien als wokkelsquote:Op maandag 8 maart 2010 11:01 schreef MissJ het volgende:
hebben jullie dat ook?
Dat je 1 nagel hebt die niet mee wil werken, die steeds maar afbreekt of scheurt en gewoon niet lang wil worden?
Ik heb dat, nagel van linker middenvinger, wat een kut nagel is dat zeg, hem 'm vannochtend weer heel erg kort moeten vijlen![]()
Dat heb ik met beide wijsvingers, ze groeien ook langzamer lijkt wel. Maar sinds ik mn nagels altijd in de lak heb merk ik dat ze niet meer zo krom groeien. Voorhen groeide ze allebei naar beneden toe als een soort klauw. Ik ben allang blij dat dat over is.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:01 schreef MissJ het volgende:
hebben jullie dat ook?
Dat je 1 nagel hebt die niet mee wil werken, die steeds maar afbreekt of scheurt en gewoon niet lang wil worden?
Ik heb dat, nagel van linker middenvinger, wat een kut nagel is dat zeg, hem 'm vannochtend weer heel erg kort moeten vijlen![]()
Dit zijn nog eens nuttige tips!! Thanks!quote:Op maandag 8 maart 2010 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
ow, ik zie het. Dan maak je toch gewoon ff over, da's net zo snel
En met de kortingscode DTCHNLBLG van MiMu krijg je alweer 15% korting
Dus vooraf overmaken, 3 potjes bestellen en DTCHNLBLG gebruiken, dan kost het totaal 20 euro
Het staat in de OP, lijkt me niet nodig om er een apart topic voor aan te makenquote:Op maandag 8 maart 2010 11:25 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dit zijn nog eens nuttige tips!! Thanks!
Ikortingscodes
Is het niet handig om dit soort tips appart in een topic te planten?? En dan daar dus geen geklets, maar puur alleen dit soort info.
pcies, daarnaast kan zelf een beetje research doen ook nooit kwaad vind ikquote:Op maandag 8 maart 2010 11:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Het staat in de OP, lijkt me niet nodig om er een apart topic voor aan te maken.
Er ligt hier misschien 1 mm op sommige plaatsen?quote:Op maandag 8 maart 2010 11:34 schreef Lindytje het volgende:![]()
Morning!!
Schijtsneeuw.... kan ik straks met 100p/u over de snelweg naar veldhoven kachelen, als ik al geluk heb en het niet nog langzamer rijdt allemaal...
er ligt hier nog geen gram sneeuw hoorquote:Op maandag 8 maart 2010 11:34 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Morning!!
Schijtsneeuw.... kan ik straks met 100p/u over de snelweg naar veldhoven kachelen, als ik al geluk heb en het niet nog langzamer rijdt allemaal...
Hier ligt zeker al wel 2 hele cm's sneeuw.. en ik ken mensen op de snelweg... die gaan al 110 rijden als het regent...quote:Op maandag 8 maart 2010 11:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Er ligt hier misschien 1 mm op sommige plaatsen?
ehhh, als 120 het maximum is is 110 toch niet zo belachelijk langzaam? Ik weet niet hoor, misschien ben ik wel raarquote:Op maandag 8 maart 2010 11:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hier ligt zeker al wel 2 hele cm's sneeuw.. en ik ken mensen op de snelweg... die gaan al 110 rijden als het regent...
Ik hou van doorrijden...quote:Op maandag 8 maart 2010 11:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ehhh, als 120 het maximum is is 110 toch niet zo belachelijk langzaam? Ik weet niet hoor, misschien ben ik wel raarHeb ook geen auto, dus rij niet zo veel momenteel
Oh dat valt nog mee.. Vrijdag regende het hier in Amsterdam, en toen ik op de ring van Amsterdam reed (west, dus daar mag je maar 80!) reed het misschien net aan 50 km/u? Ik heb me dood zitten ergerenquote:Op maandag 8 maart 2010 11:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hier ligt zeker al wel 2 hele cm's sneeuw.. en ik ken mensen op de snelweg... die gaan al 110 rijden als het regent...
Zó irritant is dat!!! Snap dat je je dan dood zit te ergeren...quote:Op maandag 8 maart 2010 11:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh dat valt nog mee.. Vrijdag regende het hier in Amsterdam, en toen ik op de ring van Amsterdam reed (west, dus daar mag je maar 80!) reed het misschien net aan 50 km/u? Ik heb me dood zitten ergeren
Vind het ook geen punt om research te doen, echt niet, maar zag inderdaad deze kortingscode niet staan bij de OP. Sowieso ben ik nog wat nieuw in de wereld van nagellak enzo, dus moet er gewoon nog even wat handigheid in krijgen. Als je me nou vraagt waar je het beste uggs kunt kopen met de beste prijzen en snelste levering, heb ik zo een hele lijst voor je, hahaha.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:33 schreef Daph_ het volgende:
Ik zie overigens dat DTCHNLBLG nog niet in de wiki staat, kan iemand dat aanpassen? Dit gaat via www.enchantra.eu . Als iemand dat er even bij kan zetten zijn we weer compleet volgens mij !
De kortingscode van ocnailart moet btw weggehaald worden, want die werkt niet meer.
Je bent min of meer verplicht de maximumsnelheid te rijden op de snelweg als je voertuig geen andere beperkingen heeft, heb ik altijd geleerd bij mijn rijlessen. Je moet dus als automobilist altijd streven om 120 km/h te rijden als 120km/h ook de aangegeven snelheid is.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ehhh, als 120 het maximum is is 110 toch niet zo belachelijk langzaam? Ik weet niet hoor, misschien ben ik wel raarHeb ook geen auto, dus rij niet zo veel momenteel
ja okee, linkerbaan is een ander verhaal iddquote:Op maandag 8 maart 2010 11:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik hou van doorrijden...En ik vervloek mensen die op de linkerbaan 110 gaan rijden... Ik ben nogal ongeduldig in het verkeer...
Ow Puckz, autsj!!!quote:Op maandag 8 maart 2010 11:52 schreef Puckzzz het volgende:
OMG ik heb misschien een héél groot probleem. De sim-kaart die ik gebruikte in het dongeltje in het ziekenhuis bleek geen data sim te zijn. Baas heeft een mailtje gehad over de rekening
Heb zitten janken als een klein meisje....Ik wist het ECHT niet!! Ik dacht dat er limietvrij dataverkeer op zat!!!nu maar hopen dattie een goede bui heeft
oeps.....heel erg oeps...quote:Op maandag 8 maart 2010 11:52 schreef Puckzzz het volgende:
OMG ik heb misschien een héél groot probleem. De sim-kaart die ik gebruikte in het dongeltje in het ziekenhuis bleek geen data sim te zijn. Baas heeft een mailtje gehad over de rekening
Heb zitten janken als een klein meisje....Ik wist het ECHT niet!! Ik dacht dat er limietvrij dataverkeer op zat!!!nu maar hopen dattie een goede bui heeft
Oeh, da's klote idd!!!quote:Op maandag 8 maart 2010 11:52 schreef Puckzzz het volgende:
Ugg Roseberry Sand in US maat 5.... Vertelquote:Op maandag 8 maart 2010 11:48 schreef mirannie het volgende:
Als je me nou vraagt waar je het beste uggs kunt kopen met de beste prijzen en snelste levering, heb ik zo een hele lijst voor je, hahaha.
Nee dank jequote:Op maandag 8 maart 2010 11:48 schreef mirannie het volgende:
[..]
Vind het ook geen punt om research te doen, echt niet, maar zag inderdaad deze kortingscode niet staan bij de OP. Sowieso ben ik nog wat nieuw in de wereld van nagellak enzo, dus moet er gewoon nog even wat handigheid in krijgen. Als je me nou vraagt waar je het beste uggs kunt kopen met de beste prijzen en snelste levering, heb ik zo een hele lijst voor je, hahaha.
Puckzzzquote:Op maandag 8 maart 2010 11:52 schreef Puckzzz het volgende:
Oeps!quote:Op maandag 8 maart 2010 11:52 schreef Puckzzz het volgende:
DA Leidsestraatquote:Op maandag 8 maart 2010 12:02 schreef bernies het volgende:
Welke DA in A'dam had ook alweer veel OPI?
Dank je!quote:Op maandag 8 maart 2010 12:04 schreef Daph_ het volgende:
PuckzzzHopelijk kunnen jullie het oplossen!
[..]
DA Leidsestraat
Euhm nou vrij dicht bij het Leidseplein, volgens mij zit Ici paris XL schuin aan de overkant.quote:Op maandag 8 maart 2010 12:05 schreef bernies het volgende:
[..]
Dank je!
Ter hoogte van .... kan je me dat ook nog vertellen?
Ik heb er niks gekocht toen ik daar was voor OPI Reflecting poolquote:Op maandag 8 maart 2010 12:13 schreef snkr-xxx het volgende:
Berniesssss je moet daar niet naar binnen gaan. Die DA is lethal
Dan ben jij blijkbaar bestand tegen het kwaad wat DA heetquote:Op maandag 8 maart 2010 12:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb er niks gekocht toen ik daar was voor OPI Reflecting pool
Hahahaquote:Op maandag 8 maart 2010 12:17 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Dan ben jij blijkbaar bestand tegen het kwaad wat DA heet![]()
Voor ongeduldige personen zoals ik word het altijd wat lastiger om dingen te laten liggen waarvan ik weet data ze online drie keer goedkoper zijn
Oh jee, wat stom zeg!! *geeft dikke knuffel* Hoop maar dat 'ie een beetje soepel doet!quote:Op maandag 8 maart 2010 11:52 schreef Puckzzz het volgende:
Ik krijg een flesje Greenport bij mijn swap uit de VSquote:Op maandag 8 maart 2010 12:38 schreef DeltaCephei het volgende:
DAMES DIE GREENPORT ZOEKEN:
http://cgi.ebay.co.uk/Ess(...)=TL100221125002r9856
idd wat naarquote:Op maandag 8 maart 2010 12:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh jee, wat stom zeg!! *geeft dikke knuffel* Hoop maar dat 'ie een beetje soepel doet!
Een nederlandse internet-bekende heeft hem daar besteld dus als je hem mailt misschien?quote:Op maandag 8 maart 2010 12:43 schreef Daph_ het volgende:
Die seller shipt trouwens alleen binnen de UK
En toch heb ik gewoon gekocht, ben benieuwd wat ze met de shipping doet!quote:Op maandag 8 maart 2010 12:43 schreef Daph_ het volgende:
Die seller shipt trouwens alleen binnen de UK
quote:Op maandag 8 maart 2010 12:50 schreef bernies het volgende:
[..]
En toch heb ik gewoon gekocht, ben benieuwd wat ze met de shipping doet!
Ze heeft ook Misa Dirty Sexy Money....!quote:Op maandag 8 maart 2010 12:38 schreef DeltaCephei het volgende:
DAMES DIE GREENPORT ZOEKEN:
http://cgi.ebay.co.uk/Ess(...)=TL100221125002r9856
*klikt nogmaals en gaat op zoek*quote:Op maandag 8 maart 2010 12:54 schreef bernies het volgende:
[..]
Ze heeft ook Misa Dirty Sexy Money....!
Ze zijn warmquote:Op maandag 8 maart 2010 @ 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
wie was dat nou, met die ugg-dingen? Heel m'n goochel ads wordt er meteen mee vervuild![]()
Leidsestraatquote:Op maandag 8 maart 2010 @ 12:02 schreef bernies het volgende:
Welke DA in A'dam had ook alweer veel OPI?
Hm die is wel leuk voor in de zomer..quote:Op maandag 8 maart 2010 12:54 schreef bernies het volgende:
[..]
Ze heeft ook Misa Dirty Sexy Money....!
Hahaha, als ik die tegenkom, laat ik het je weten. Ik heb 'm een week of 3 geleden zeker nog gezien op een Amerikaanse website (klein voetje trouwens, dik voordeel, haha)quote:Op maandag 8 maart 2010 11:59 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ugg Roseberry Sand in US maat 5.... Vertel
SQ heeft een Koh glasvijlquote:Op maandag 8 maart 2010 13:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Iemand ervaring met de koh crystal nail file? Het lijkt mij wel een meerwaarde, maar is dat echt zo? Hij is natuurlijk wel een beetje duur...
Ik heb er zes keer een rondje gelopen geloof ik voordat ik deze kocht, vind het echt veel geld, maar toch gedaan en wat ben ik er blij mee! Werkt als een trein, fijn in een mooi hoesje op te bergen, af te spoelen onder water, slijt niet, vijlt lekker zacht, enz enz enzquote:Op maandag 8 maart 2010 13:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Iemand ervaring met de koh crystal nail file? Het lijkt mij wel een meerwaarde, maar is dat echt zo? Hij is natuurlijk wel een beetje duur...
hij is het waardquote:Op maandag 8 maart 2010 13:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Oei oei oei, dat zal inderdaad geen fijne rekening zijn. Ik duim met je mee!!quote:Op maandag 8 maart 2010 11:52 schreef Puckzzz het volgende:
Jij hebt het goed voor elkaarquote:Op maandag 8 maart 2010 13:04 schreef Puckzzz het volgende:
Nou gelukkig maken snkr-xxx en Lindytje mijn dag weer wat beter!
Lindytje belde net dat ze in Veldhoven stond en we hebben wat kleurtjes doorgenomen, maar ik laat de keuze aan Lindy over. Ik vertrouw erop.
En de Gosh holo komt eraan
enwakostiedan?quote:Op maandag 8 maart 2010 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij is het waardwat een superding zeg! Geweldig hoesje, aan twee kanten ruw, makkelijk schoon te maken en vlijt perfect glad
Als je de kleinere neemt...andersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 maart 2010 13:10 schreef bernies het volgende:
[..]
Als je de kleinere neemt...andersik heb de normale... zo'n XXL leek wel op een dolk manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Klopt ligt ook naast mij bed, als er dan een inbreker komt rijg ik hem (of haar!) er zo aan...quote:Op maandag 8 maart 2010 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb de normale... zo'n XXL leek wel op een dolk man
Da's niet verkeerdquote:Op maandag 8 maart 2010 13:12 schreef DeltaCephei het volgende:
Bericht van eBay verkoper, 1 lakje kost £2,50 shipping.
quote:Op maandag 8 maart 2010 13:17 schreef bernies het volgende:
[..]
Klopt ligt ook naast mij bed, als er dan een inbreker komt rijg ik hem (of haar!) er zo aan...
(zeg ik nu dan...vrees dat de waarheid anders is)
Voordeel is wel dat ik hem niet kwijtraak en de poezels hem minder snel van de tafel afmeppen...
Heb de kristalvijl van opi bij TD gekocht en dat scheelde enorm, is normaal ook 17, 95 euro en daar in dollars 6,95.quote:Op maandag 8 maart 2010 13:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Naar de winkel! Heb je hem gelijk!quote:Op maandag 8 maart 2010 13:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Oke, thanx ladies, ben helemaal overtuigdNou alleen even twijfelen tussen online bestellen (nadeel: moet dan wel een lakje meebestellen om boven de 50 euro uit te komen- wil ook nog een nail whitener namelijk) of naar de winkel waar je waarschijnlijk geen armband krijgt. Hmmmm....
die Swarovski is een ehm.... beetje boven budget toch wel
bij de douglas krijg je meestal wel iets erbij hoor... en anders gewoon vragen en zeggen dat ze die er online ook bij gevenquote:Op maandag 8 maart 2010 13:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Oke, thanx ladies, ben helemaal overtuigdNou alleen even twijfelen tussen online bestellen (nadeel: moet dan wel een lakje meebestellen om boven de 50 euro uit te komen- wil ook nog een nail whitener namelijk) of naar de winkel waar je waarschijnlijk geen armband krijgt. Hmmmm....
die Swarovski is een ehm.... beetje boven budget toch wel
Ja doe ik zeker, maar vooral mijn vrouwelijke poezedame vindt alles wat met nagellak te maken heeft zo boeiend. Ieder nieuw potje krijgt een inspectie, pakjes vindt ze nog leuker dan ik, en ze komt kijken als ik lak. Denk eigenlijk dat ze gewoon haar eigen nageltjes vijlen wil met mijn vijlquote:Op maandag 8 maart 2010 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]doe je 'm niet in het hoesje dan?
Nadeel van glasvijlen idd... breekbaar
Hoewel mijn moeder 7 jaar geleden twee van die dingen heeft gekocht (toen waren ze nog 50 euro ofzo) en die zijn nog steeds perfect
edit:
Gorgeous Nail File
De KOH Gorgeous Nail File is ingelegd met Swarovski kristallen geselecteerd op hun puurheid & zuiverheid. Deze verblindend mooie vijl laat de handen van miljonairs en celebrities schitteren. Inhoud 1 stuk
artikel nummer: K-22237
prijs: ¤ 150,00
LOL![]()
Ik heb overigens deze:
[ afbeelding ]
ik zou het gewoon eens doen, die klauwen bot vijlen en dan rode lak er op, denk dat ze dan ook meteen genezen isquote:Op maandag 8 maart 2010 13:33 schreef bernies het volgende:
[..]
Ja doe ik zeker, maar vooral mijn vrouwelijke poezedame vindt alles wat met nagellak te maken heeft zo boeiend. Ieder nieuw potje krijgt een inspectie, pakjes vindt ze nog leuker dan ik, en ze komt kijken als ik lak. Denk eigenlijk dat ze gewoon haar eigen nageltjes vijlen wil met mijn vijlen dan ook lekker lakken...
Douglas is sowieso niksquote:Op maandag 8 maart 2010 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij de douglas krijg je meestal wel iets erbij hoor... en anders gewoon vragen en zeggen dat ze die er online ook bij gevenZe hebben die armbanden volgens mij wel liggen bij de Douglas. Vraag is: ga je dat ook dragen? Ik zou om een gratis ander iets vragen, een glazen zakvijltje ofzo
Ze vond de Russian Navy matte heel mooi toen ik deze bij haar opdeedquote:Op maandag 8 maart 2010 13:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou het gewoon eens doen, die klauwen bot vijlen en dan rode lak er op, denk dat ze dan ook meteen genezen is![]()
OMG!!quote:Op maandag 8 maart 2010 13:36 schreef bernies het volgende:
[..]
Ze vond de Russian Navy matte heel mooi toen ik deze bij haar opdeed
Ja denk ik ook dat rood! Mijn meisje is een bluepoint ragdoll, staat er echt goed donkerblauw !quote:Op maandag 8 maart 2010 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
OMG!!
Zou wel staan bij onze blauwe brit denk ik, die kleurBij mijn zwart-met-witte-pootjespoes denk ik dat rood sjieker is
Goddank, ben niet de enige met een getikte katquote:Op maandag 8 maart 2010 13:36 schreef bernies het volgende:
[..]
Ze vond de Russian Navy matte heel mooi toen ik deze bij haar opdeed
omg gaydar tilt!quote:Op maandag 8 maart 2010 13:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Goddank, ben niet de enige met een getikte kat
mijn menneke is dol op roze, en dan echt dol! Als ik roze lipstick opdoe wil ie altijd gekust worden zodat hij ook onder zit en hij is ooit zelfs tegen een roze oogschaduwpotlood opgelopen.
quote:Op maandag 8 maart 2010 13:41 schreef bernies het volgende:
[..]
Ja denk ik ook dat rood! Mijn meisje is een bluepoint ragdoll, staat er echt goed donkerblauw !
quote:Op maandag 8 maart 2010 13:45 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik had tijd om mijn nagels te doen!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*gaat weer braaf studeren
Mooiquote:Op maandag 8 maart 2010 13:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 maart 2010 13:41 schreef bernies het volgende:
[..]
Ja denk ik ook dat rood! Mijn meisje is een bluepoint ragdoll, staat er echt goed donkerblauw !
Nee!quote:Op maandag 8 maart 2010 13:58 schreef DeltaCephei het volgende:
En, hebben de dames Greenport besteld?
Ja denk ik ook, al zal een mooie oud roze ook wel eens wat kunnen zijn, met een laagje fairy dustquote:Op maandag 8 maart 2010 14:19 schreef MissJ het volgende:
[..]
![]()
![]()
mijn poezenmeisje is een Turkse angora met witte, grijze en lichtrode haren. Welke kleur lak zal haar het beste staan? Ik denk Ruby Pumps![]()
Doosjes weggooien lijkt me voldoendequote:Op maandag 8 maart 2010 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
ow ijsdraakje wat kut! En drie nog wel!![]()
Sterkte met schoonmaken ook
en al die gore potjes dan?quote:Op maandag 8 maart 2010 14:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Doosjes weggooien lijkt me voldoendeIk zou daar niet te veel mee doen. Wat ik begrijp was het al stuk toen het aankwam..
Oh je bedoelt de flesjes waar het opgekomen is? Nwah.. Ik weet niet of ik dat wel zou schoonmaken. Misschien d edoppen, maar de flesjes zelf niet denk ik.quote:
hihihi ja denk het ook, of Jade is the new black, past mooi bij haar ogenquote:Op maandag 8 maart 2010 14:30 schreef bernies het volgende:
Ja denk ik ook, al zal een mooie oud roze ook wel eens wat kunnen zijn, met een laagje fairy dust
srsly?quote:Op maandag 8 maart 2010 14:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh je bedoelt de flesjes waar het opgekomen is? Nwah.. Ik weet niet of ik dat wel zou schoonmaken. Misschien d edoppen, maar de flesjes zelf niet denk ik.
quote:Op maandag 8 maart 2010 14:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Doosjes weggooien lijkt me voldoendeIk zou daar niet te veel mee doen. Wat ik begrijp was het al stuk toen het aankwam..
Die doosjes heb ik inderdaad weggeflikkerd en de flesjes heb ik schoongemaakt met wat remover. Ging primaquote:
Ja want ik heb mensen gezien die flesjes schoongemaakt hebben en bijvoorbeeld de opdruk eraf gepoetst hebbenquote:Op maandag 8 maart 2010 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
srsly?echt, ik zat meteen te poetsen hoor
Dan hebben ze wel met heel aggressief spul gepoetst, bij mij zit alles er nog op.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja want ik heb mensen gezien die flesjes schoongemaakt hebben en bijvoorbeeld de opdruk eraf gepoetst hebbenDan heb ik liever een vies flesje dan een flesje zonder opdruk
quote:Op maandag 8 maart 2010 14:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn dag in smileys:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het begon toen ik wakker gebeld werd door de pakketvent. (Dus fijn in pyjama en coupe ontploft pakketjes aannemen en nog uitgelachen worden ook) Het was de TD-doos!
![]()
Doos ging open en ik zag allemaal doosjesMaar het rook toch wel verdacht sterk
Toen zag ik twee vieze doosjes
![]()
Foto's:
[ afbeelding ]
Dit waren OPI Meet Me On The Star Ferry en Jade Is The New Black
[ afbeelding ]
En dit was Color Club Wild At Heart.
![]()
Straks dus even TD mailen, welk adres kon je daar nou het beste voor gebruiken?
Gelukkig was de rest nog wel intact, al waren sommige lastig te identificeren:
Alle kleurtjes:
[ afbeelding ]
Mijn kleurtjes:
[ afbeelding ]
OPI Siberian Nights, CG Spitfire, OPI Dating A Royal, CC After Hours, OPI Jade Is The New Black (Maar die gaat naar m'n zus, zij had 'm ook besteld)
[ afbeelding ]
OPI Yoga-ta Get This Blue, Midnight In Moscow, Light My Sapphire, Absolutely Alice, St. Petersburgundy
[ afbeelding ]
CG Awaken, Flying Dragon, Anklets Of Amethysts, OPI DS Signature, DS Extravagance
En ik was juist zo benieuwd naar Meet Me At The Star Ferry
Ulgh ja idd, ik denk ook dat het daar gebeurd is. Maar het zal wel lastig zijn om de douane te bereiken en een klacht in te dienen ofzoquote:Op maandag 8 maart 2010 14:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat was mijn pakje inderdaad. Zou me niet verbazen als het hun schuld geweest is ook trouwens, want de dikke klodders waren nog plakkerig en dat zou na bijna een maand (was 15-02 in NL) toch wel droog moeten zijn als het tijdens het vervoer VS-NL gebroken was.
pics or it didn't happenquote:Op maandag 8 maart 2010 13:41 schreef bernies het volgende:
[..]
Als ik ook maar een greintje bewijs had, zou ik het puur uit principe doen.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ulgh ja idd, ik denk ook dat het daar gebeurd is. Maar het zal wel lastig zijn om de douane te bereiken en een klacht in te dienen ofzo.
Wat lief! En goede keuzes!quote:Op maandag 8 maart 2010 15:20 schreef Puckzzz het volgende:
Damn wat zonde IJsdraakje!
Lindytje is net weg en ze heft goede keuzes gemaakt
China Glaze:
Kaleidoscope - Him Out
Sexy in the City
Passion in the Pacific
Beauty & the Beach
Tantalize me
Emerald Sparkle
Fairy Dust
Golden Enchantment
Yeey! En wat een gezellige meid!!
Noes! ;{ Wat zonde.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn dag in smileys:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het begon toen ik wakker gebeld werd door de pakketvent. (Dus fijn in pyjama en coupe ontploft pakketjes aannemen en nog uitgelachen worden ook) Het was de TD-doos!
![]()
Doos ging open en ik zag allemaal doosjesMaar het rook toch wel verdacht sterk
Toen zag ik twee vieze doosjes
![]()
Foto's:
[ afbeelding ]
Dit waren OPI Meet Me On The Star Ferry en Jade Is The New Black
[ afbeelding ]
En dit was Color Club Wild At Heart.
![]()
Straks dus even TD mailen, welk adres kon je daar nou het beste voor gebruiken?
Gelukkig was de rest nog wel intact, al waren sommige lastig te identificeren:
Alle kleurtjes:
[ afbeelding ]
Mijn kleurtjes:
[ afbeelding ]
OPI Siberian Nights, CG Spitfire, OPI Dating A Royal, CC After Hours, OPI Jade Is The New Black (Maar die gaat naar m'n zus, zij had 'm ook besteld)
[ afbeelding ]
OPI Yoga-ta Get This Blue, Midnight In Moscow, Light My Sapphire, Absolutely Alice, St. Petersburgundy
[ afbeelding ]
CG Awaken, Flying Dragon, Anklets Of Amethysts, OPI DS Signature, DS Extravagance
En ik was juist zo benieuwd naar Meet Me At The Star Ferry
En wat heb je verder besteld???quote:Op maandag 8 maart 2010 15:48 schreef Chanty87 het volgende:
Ladies, ik ben weer gezwichtIk heb gisteren wéér een bestelling geplaatst bij TD
Maar ik moest een nieuwe basecoat hebben dus ik had een goed excuus! En ik heb stiekem Ruby Pumps erbij gegooid... en nagellakverdunner... En Spring Forward!
![]()
Wat heb je gekocht?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
in onze kruidvat was de 2+1 gratis van essence vandaag al
een kadootje voor het nichtje van Party Hardyquote:
Hier ook!quote:Op maandag 8 maart 2010 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
Hihi! Nou ja geniet ervan!quote:Op maandag 8 maart 2010 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een kadootje voor het nichtje van Party Hardy(ik ben even dienstbode geweest). En voor mezelf een dotting tool en de oranje van showyourfeet en de pastelblauwe en gele van catrice ook
Ja, heb geen geld plus nog 2 halve TD bestellingen onderweg dus moest me even inhouden. Dat, en ze nemen geen briefjes van 100 aan bij kruidvat dus ik moest wat dingen terugleggenquote:
Geldt dat ook voor stempelsetjes etc?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ja! Dat is ook van Essence.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor stempelsetjes etc?
yesh! voor alles!quote:Op maandag 8 maart 2010 16:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor stempelsetjes etc?
wat tof!quote:Op maandag 8 maart 2010 15:20 schreef Puckzzz het volgende:
China Glaze:
Kaleidoscope - Him Out
Sexy in the City
Passion in the Pacific
Beauty & the Beach
Tantalize me
Emerald Sparkle
Fairy Dust
Golden Enchantment
Supermooi!quote:Op maandag 8 maart 2010 13:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn dop zit er scheef opquote:
Pssst, je kan die zilveren dop er helemaal af trekken, die zit op een zwart ribbeldopje geklemd namelijkquote:Op maandag 8 maart 2010 16:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mijn dop zit er scheef opOp een recht flesje hoort de dop recht te zitten!!
@ Puckzzz hier schijnt de zon nu
Whehe oh thanks! Nu zijn ze weer helemaal goedquote:Op maandag 8 maart 2010 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Pssst, je kan die zilveren dop er helemaal af trekken, die zit op een zwart ribbeldopje geklemd namelijk
En die oranje show your feet schreeuwt naar me: BASECOAT!!!! ZES LAGEN BASECOAAAAAAAT!!! (net even geswatcht op m'n kleurenwiel)
omdat ie echt oranjigheid pulseertquote:Op maandag 8 maart 2010 16:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whehe oh thanks! Nu zijn ze weer helemaal goed![]()
Whehehe hoezo?
quote:Op maandag 8 maart 2010 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Pssst, je kan die zilveren dop er helemaal af trekken, die zit op een zwart ribbeldopje geklemd namelijk
En die oranje show your feet schreeuwt naar me: BASECOAT!!!! ZES LAGEN BASECOAAAAAAAT!!! (net even geswatcht op m'n kleurenwiel)
Hmm, ik heb 'm wel eens opgehad. Maar geen last gehad van ineens oranje nagels ofzo.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien valt het mee! Maar ik ga het zekere voor het onzekere nemenquote:Op maandag 8 maart 2010 16:27 schreef Crientj het volgende:
[..]
Hmm, ik heb 'm wel eens opgehad. Maar geen last gehad van ineens oranje nagels ofzo.
Zo, en nu ga ik een foto maken van mijn nagels.
Puckzzz is hartstikke leuk!!!quote:Op maandag 8 maart 2010 15:20 schreef Puckzzz het volgende:
China Glaze:
Kaleidoscope - Him Out
Sexy in the City
Passion in the Pacific
Beauty & the Beach
Tantalize me
Emerald Sparkle
Fairy Dust
Golden Enchantment
Looking good!quote:Op maandag 8 maart 2010 16:37 schreef Lindytje het volgende:
Mijn aanwinsten uit Veldhoven, en 1 van Puckzzz gekregen
[ afbeelding ]
(de blauwe zijn in het echt wat donkerder)
Vlnr: Fairy Dust (nu dubbel, hoorde bij een aanbieding, dus is voor de swapdoos), Golden Enchantment, Fiji Fling, Tantalize me, Rain storm, Sexy in the city, Meteor shower, Kaleidoscope him out, DV8, Carlo & Roma (ofzoiets??!!) nr 38
ja ze hebben daar een aanbieding, als je 7 lakjes uit het afprijsrek neemt kost dat 10 euro ex btw, maar je MOET Fairy Dust en Golden Enchantment er bij hebbenquote:Op maandag 8 maart 2010 16:40 schreef mirannie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zoveel voor maar 22 euro?!?!?!
*googled meteen hoe ver veldhoven rijden is*
145 km zie ik net, oepsquote:Op maandag 8 maart 2010 16:41 schreef MissJ het volgende:
Lindy, mooooooiiiiiiiiie kleurtjes![]()
en maar 22 euro, WOW, ik wil ook naar Veldhoven!! Woon alleen heel ver er vandaan
En, hoeveel moeite kostte het om niet je hele mand vol te gooien?quote:Op maandag 8 maart 2010 16:44 schreef Lindytje het volgende:
Dank dank!!
Idd, ze zijn allemaal van die 7 voor 10 excl bw, behalve Meteor Shower en DV8
Hahaha, veel!! Ik dacht namelijk ook nog: ik kan natuurlijk nog een keer 7voor10 nemen... maar dan heb ik wel 3x fairy dust...quote:Op maandag 8 maart 2010 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En, hoeveel moeite kostte het om niet je hele mand vol te gooien?
Hihi, overload aan FD en GE waarschijnlijk.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ze hebben daar een aanbieding, als je 7 lakjes uit het afprijsrek neemt kost dat 10 euro ex btw, maar je MOET Fairy Dust en Golden Enchantment er bij hebben
Vraag me af hoeveel voorraad ze van die FD en GE hebben
Oh echt? Fairy dust wil ik wel een backup vanquote:Op maandag 8 maart 2010 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ze hebben daar een aanbieding, als je 7 lakjes uit het afprijsrek neemt kost dat 10 euro ex btw, maar je MOET Fairy Dust en Golden Enchantment er bij hebben
Vraag me af hoeveel voorraad ze van die FD en GE hebben
quote:Op maandag 8 maart 2010 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
als jullie nou een bus huren met chauffeur met z'n allen. Ofzo.
Ik kan natuurlijk best voor jullie gaan shoppen maar het snoepwinkel-effect is priceless als je daar binnen staat, dat moet je echt meemaken
Ooh joh helemaal niet erg! Lekker in de swapdoos stoppen, zijn genoeg gegadigdenquote:Op maandag 8 maart 2010 16:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahaha, veel!! Ik dacht namelijk ook nog: ik kan natuurlijk nog een keer 7voor10 nemen... maar dan heb ik wel 3x fairy dust...En ik had de leukste kleurtjes al uit het aanbiedingsrek, dus ik heb het maar bij 9 lakjes gehouden...
Aan de ene kant wil ik best op en neer rijden, maar het is iets van 150 km en dat is me eigenlijk toch ook te gortigquote:Op maandag 8 maart 2010 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
als jullie nou een bus huren met chauffeur met z'n allen. Ofzo.
Ik kan natuurlijk best voor jullie gaan shoppen maar het snoepwinkel-effect is priceless als je daar binnen staat, dat moet je echt meemaken
bestel maar vast zomer, zet ik de BBQ aanquote:Op maandag 8 maart 2010 16:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Aan de ene kant wil ik best op en neer rijden, maar het is iets van 150 km en dat is me eigenlijk toch ook te gortig![]()
Wanneer is die meet?
Ik heb allang zomer besteld! Helaas kreeg ik de melding "Currently out of stock"quote:Op maandag 8 maart 2010 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bestel maar vast zomer, zet ik de BBQ aan
Rijd ff langs Rotterdam, pik mij op, delen we benzinekosten. Wordt het zo al interessant?quote:Op maandag 8 maart 2010 16:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Aan de ene kant wil ik best op en neer rijden, maar het is iets van 150 km en dat is me eigenlijk toch ook te gortig![]()
Wanneer is die meet?
quote:Op maandag 8 maart 2010 16:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Rijd ff langs Rotterdam, pik mij op, delen we benzinekosten. Wordt het zo al interessant?.
Ik hoor het wel mocht het zo ver komenquote:Op maandag 8 maart 2010 17:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]Ja!
Misschien kan ik Snkr en Romika ook overhalen, dat ligt toch op de route![]()
![]()
Ik wil ook meequote:Op maandag 8 maart 2010 17:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]Ja!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Mag ik dan ook mee, ik woon 10 km van R'damquote:Op maandag 8 maart 2010 17:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]Ja!
Snkr zei gisteren nog tegen me dat ze nog wel ChG wil proberen
!!
Vergeet het arme Gelderse meisje niet!quote:Op maandag 8 maart 2010 17:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]Ja!
!!
jij gaat falen whehehequote:Op maandag 8 maart 2010 17:06 schreef TwiNNijN het volgende:
Is dat the Beauty Company is Veldhoven?
Ik moet volgende week in Eindhoven zijn....
Jep, die is het!quote:Op maandag 8 maart 2010 17:06 schreef TwiNNijN het volgende:
Is dat the Beauty Company is Veldhoven?
Ik moet volgende week in Eindhoven zijn....
Ik krijg echt zooooo ruziequote:
Krijg je van mij een mooi lakje cadeau.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Eh, we maken wel een omrit!+ 100 km
!!
En ik woon dan weer ongeveer bij snkr en romika om de hoek :pquote:Op maandag 8 maart 2010 17:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]Ja!
!!
Mijn tic is dat ik zoveel mogelijk nagellak merken wil hebben, het is een echte uitdaging vooral met die Veldhoven post hierboven (op slechts 44 minuten rijden).....quote:Op maandag 8 maart 2010 17:23 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb een nieuwe ticFlesjes nagellak voor mijn bureaulamp houden om te kijken hoeveel er al uit is
Dat was het, ik heb een poging gedaan om me in te houden en da's nog redelijk gelukt al zeg ik het zelfquote:
Echt?quote:Op maandag 8 maart 2010 17:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
En ik woon dan weer ongeveer bij snkr en romika om de hoek :p
damn, mijn nagellak ziet er niet uit! Bijna tot helft van nagel gechipt, snel opnieuw lakken als ik thuis Ben.. *zit in bus*
Ze heeft ook best leuke acties! http://www.tiffanynailsupply.co.uk/offers.htmlquote:Op maandag 8 maart 2010 17:32 schreef bernies het volgende:
Dit is trouwens de site van de E-bay verkoopster met de Essie en Misa:
http://www.tiffanynailsupply.co.uk/
Misschien hebben we nog eens een super lemming die we hier kunnen vinden!
Haha, knap van je!! Mij lukt dat dan weer niet. Als ik eenmaal begin met m'n winkelmandje ergens vol te gooien, dan gaat ie ook gewoon weer echt vol.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:33 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Dat was het, ik heb een poging gedaan om me in te houden en da's nog redelijk gelukt al zeg ik het zelf
Ja, ok, maar dat is dus 1 pond per lakje en kom je bijvoorbeeld bij de CG al op 8.66 pond (= 9.62 euro) per flesje...quote:Op maandag 8 maart 2010 17:38 schreef Daph_ het volgende:
Shipping voor twee lakken naar NL is maar 2 pond!!
Ja Ik wil!quote:Op maandag 8 maart 2010 17:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]Ja!
!!
Had laatst een kleurtje van Misa gezien, heb het thuis op geschreven, dus misschien dat die nuttig is om daar te bestellen.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:46 schreef Daph_ het volgende:
Ja maar OPI ga je daar natuurlijk niet bestellen
OMG, dat filmpjequote:Op maandag 8 maart 2010 14:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik was ook op z'n zachtst gezegd niet blij. Gelukkig viel het mee om de vieze flesjes schoon te krijgen, alleen die jade was een beetje lastig omdat er stukjes glas in de opgedroogde lak geplakt zaten. Maar goed, alles is dus weer schoon. Het deed me wel heel erg hieraan denken:
Sorry, heb ik nog nooit gehad en heb mijn paypal toch al minstens een keer of 100 gebruikt...quote:Op maandag 8 maart 2010 17:59 schreef princess-a het volgende:
Snapt iemand dit van Paypal? Ik hoor maar niks van TD na 8 dagen, dus ik denk even mijn Paypal checkenNu staat er bij Status betaling: Pending until 5 mrt 2010. Betaling aan TransDesign Inc Status; niet verrekend.
Terwijl het al een week geleden van mijn bankrekening gehaald is? Hoe raar
Tof hoor, die foil nagels! En je CG nagellak is ook heel mooi!quote:Op maandag 8 maart 2010 18:21 schreef Puckzzz het volgende:
China Glaze - Him Out:
[ afbeelding ]
en mijn full-foil nagels. Zo close up veel lelijker dan dat ze er met het blote oog uitzagen.
[ afbeelding ]
nu ff de laatste pagina's bijlezen
quote:Op maandag 8 maart 2010 16:45 schreef PeRi het volgende:
Kunnen we niet ff een dagtrip maken, iemand rijdt een rondje Holland en pikt de rest op.
quote:Op maandag 8 maart 2010 18:21 schreef Puckzzz het volgende:
China Glaze - Him Out:
[ afbeelding ]
en mijn full-foil nagels. Zo close up veel lelijker dan dat ze er met het blote oog uitzagen.
[ afbeelding ]
nu ff de laatste pagina's bijlezen
Ik blijf ernaar kijken en draaien in het licht enzo.quote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 18:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik blijf ernaar kijken en draaien in het licht enzo.
Pics!quote:Op maandag 8 maart 2010 18:32 schreef Nune het volgende:
Hihihi ik heb net drie OPI's en twee Zoya's voor $21 gekocht, inclusief shipping.![]()
![]()
Haha jaquote:Op maandag 8 maart 2010 17:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Echt?Puntoortje woont ook al in dezelfde plaats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |