Wat doe je vlak voor je je nagels gaat lakken? Smeer je ze dan nog in? Doe je handcreme op voor je gaat lakken? Nagelriem olie?quote:Op maandag 8 maart 2010 09:43 schreef TwiNNijN het volgende:
Hmpf, is nu al de 5e achtereenvolgende dag dat ik opsta en mijn lak helemaal weggeveegd is door mijn dekbed.
Had ze gisteren om 6 uur gelakt, om 12 uur naar bed gegaan. Ze zouden toch wel droog moeten zijn lijkt me.
Iemand een idee hoe dit kan?
Op mn nagels zat: Basecoat (Sally Hansen) - CG Great Barrier Beige (2 laagjes) - konad stempeltje - Topcoat (Sally Hansen).
Tussen iedere 'laag' had ik al +- 30 minuten droogtijd genomen aangezien het dus afgelopen week elke keer gebeurde dat ik wakker werd met wegveegnagels.
En ja ik wil Seche Vite, maar ik mag niks meer bestellen van lief
ik heb een NL webshop gevonden met Sechequote:Op maandag 8 maart 2010 09:43 schreef TwiNNijN het volgende:
Hmpf, is nu al de 5e achtereenvolgende dag dat ik opsta en mijn lak helemaal weggeveegd is door mijn dekbed.
Had ze gisteren om 6 uur gelakt, om 12 uur naar bed gegaan. Ze zouden toch wel droog moeten zijn lijkt me.
Iemand een idee hoe dit kan?
Op mn nagels zat: Basecoat (Sally Hansen) - CG Great Barrier Beige (2 laagjes) - konad stempeltje - Topcoat (Sally Hansen).
Tussen iedere 'laag' had ik al +- 30 minuten droogtijd genomen aangezien het dus afgelopen week elke keer gebeurde dat ik wakker werd met wegveegnagels.
En ja ik wil Seche Vite, maar ik mag niks meer bestellen van lief
Ik heb OPI - In my back pocket, een geweldige creme oranje, als je wil kan ik wel een foto maken?quote:Op maandag 8 maart 2010 08:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Heel mooi![]()
Ik ben gek op zilver, als ik zo in mn opbergdoos kijk
Ik wil nog een goeie oranje, ik had er eentje van Paris Moments maar dat is zo'n transparante (ik ken het jargon nog niet)
Morgen ga ik trouwens nog een paar P2 lakjes halen, liefhebbers mogen PM-en.
Da's naadje! Misschien beter met je handen boven water badderen? Doe ik tenminste altijd, boekje erbij ook, nooit last van scheurenquote:Op maandag 8 maart 2010 05:16 schreef Ainnir het volgende:
[..]![]()
Dat gaat duur worden, nu wil ik ook de suedes hebben![]()
En voor mij geen lang warm bad meer. Had net mooi mijn nagels gedaan gisteravond.. neem ik dit morgen een lekker lang bad, weg nagels. Drie stuks gewoon afgescheurd en ik had het niet eens in de gaten.. dus nu heb ik weer stompjes![]()
Gelukkig voor de schade nog flink wat nieuwe foto's gemaakt, dus ik kan mijn blog gewoon elke dag blijven updaten
[ afbeelding ]
Ik vind het supergoed gelukt hoor, alleen jammer van dat strikje....quote:Op maandag 8 maart 2010 01:15 schreef princess-a het volgende:
Heb mn Russian Navy suede gekonad met Konad white pearlVind het wel snoezig maar niet leuk genoeg, moet nog wat oefenen om de stempels op mn linkerhand op de goede plek te krijgen, ze zitten nu schots en scheef
![]()
[ afbeelding ]
Wauw, door die geweldig lange nagelbedden lijken jouw korte nagels nog steeds langquote:Op maandag 8 maart 2010 00:16 schreef PartyHardy het volgende:
Vanmiddag:
Nagels van mijn nichtje die ik heb gelakt:
[ afbeelding ]
Daarna die van mezelf:
[ afbeelding ]
(ik heb ze een keer kortgevijlt, ze scheurden veel en dit vind ik ook wel leuk voor de afwisseling)
Het fijne is dat ze zo snel droog zijn. Ik gebruik ze altijd (en ook de matte) als ik eigenlijk geen tijd heb om te lakken maar toch een andere kleur wil.quote:Op maandag 8 maart 2010 05:16 schreef Ainnir het volgende:
[..]![]()
Dat gaat duur worden, nu wil ik ook de suedes hebben![]()
Ik smeer mn handen in, daarna nagelriem olie (om even in de weer te gaan met een bokkenpootje ). Laat dat even zitten en maak het dan schoon met Essence coconut removerquote:Op maandag 8 maart 2010 09:54 schreef bernies het volgende:
[..]
Wat doe je vlak voor je je nagels gaat lakken? Smeer je ze dan nog in? Doe je handcreme op voor je gaat lakken? Nagelriem olie?
Ik was altijd mijn handen voor ik ga lakken met zeep om iig mijn nagels zo goed als vetvrij te maken. En ga dan gelijk lakken. Als eens geprobeerd met een andere Basecoat?
was t zelfde met dat rek, staat bij konad nail-art oidquote:Op maandag 8 maart 2010 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
Seche Vite bij Enchantra:
http://www.konadnail.nl/a(...)s/seche-vite-topcoat
Het staat op de meest onlogische plaats ever, vandaar dat ik er van de week pas achter kwam
ja die staan in dezelfde categoriequote:Op maandag 8 maart 2010 10:04 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
was t zelfde met dat rek, staat bij konad nail-art oid
Als ik er zo over nadenk heb ik afgelopen week geprobeerd:quote:Op maandag 8 maart 2010 10:02 schreef Kleintje19 het volgende:
beige's en licht roze kleuren drogen (imo) vrij langzaam...
Thanks!quote:Op maandag 8 maart 2010 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
Het staat op de meest onlogische plaats ever, vandaar dat ik er van de week pas achter kwam
Wel duur met Ideal kosten en verzendkosten!quote:Op maandag 8 maart 2010 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
ideal kosten? Bestaat dat?quote:Op maandag 8 maart 2010 10:10 schreef bernies het volgende:
[..]
Wel duur met Ideal kosten en verzendkosten!
geld tel wonder!quote:Op maandag 8 maart 2010 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
ow, ik zie het. Dan maak je toch gewoon ff over, da's net zo snel
En met de kortingscode DTCHNLBLG van MiMu krijg je alweer 15% korting
Dus vooraf overmaken, 3 potjes bestellen en DTCHNLBLG gebruiken, dan kost het totaal 20 euro
ik ben steuntrekker, ik moet welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
1 lakje maar?quote:Op maandag 8 maart 2010 10:40 schreef Daph_ het volgende:
Pakketje!![]()
Stond ik dan, in mijn pyjama, piekhaar alle kanten op en 7 gelakte nagels, want ik was net mijn nagellak er aan het afhalen
De buit: Nubar Teal Glitter
Ja is nog van mijn swap uit Letlandquote:
Nee hoor, we doen gemiddeld 2 dagen over een topic, dus dat ga je halenquote:Op maandag 8 maart 2010 10:54 schreef Linnie20v het volgende:
Even gauw, ga zo naar 't station en dan richting Rotterdam!
Tot over 2 dagen, helaash mis ik nr 100 maar ach
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |