I'd like to know pl0x.quote:Op zondag 7 maart 2010 @ 20:13 schreef RenRen- het volgende:
Weet iemand of KOH goedkoop te krijgen is? Want die zijn echt tof, maar veel te duur
Ja hee, weet je hoeveel werk met al die plaatjes er in pleuren, stelletje ongeduldigenquote:Op zondag 7 maart 2010 22:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
I'd like to know pl0x.
Duurde even joh SQ
De jouwes. Die van mij staan in een excelbestand, dus hoef ik niet te tellenquote:Op zondag 7 maart 2010 22:13 schreef Mirjam het volgende:
maar heb je nou mijn lakjes zitten tellen SQ, of de jouwe?
je nieuwe pic had een chipquote:Op zondag 7 maart 2010 22:15 schreef Daph_ het volgende:
Heuj mijn oude foto staat er in![]()
SQ was even ingedommeld?
hahaquote:Op zondag 7 maart 2010 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja hee, weet je hoeveel werk met al die plaatjes er in pleuren, stelletje ongeduldigen
[..]
De jouwes. Die van mij staan in een excelbestand, dus hoef ik niet te tellen![]()
He poep.quote:Op zondag 7 maart 2010 @ 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
oh, en KOH is niet cheap te krijgen nee
Whehehehe dat bedoelde ik nietquote:Op zondag 7 maart 2010 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je nieuwe pic had een chipmaar ik pas 'm wel ff aan hoor
YWquote:Op zondag 7 maart 2010 22:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whehehehe dat bedoelde ik nietMaar eh, bedankt? Denk ik
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:23 schreef Joysa het volgende:
tvp voor morgen, als deze dan niet al vol is![]()
Welteruste !
Essence lijmstift is your friendquote:Op zondag 7 maart 2010 23:00 schreef Skaai het volgende:
Mijn rechter middelvinger nagel is keilelijk en diep ingescheurd. Gelukkig geen bloed.
Dat terwijl ie nog wel een schattig onadje had. Het leven is niet eerlijk.
Zit jij als er geen tc over zit ook steeds je suede te aaien? Ik wel dus, het is zo zachtquote:Op zondag 7 maart 2010 23:18 schreef Daph_ het volgende:
Speciaal voor de niet-blog lezers![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met topcoat
Jaquote:Op zondag 7 maart 2010 23:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
Zit jij als er geen tc over zit ook steeds je suede te aaien? Ik wel dus, het is zo zacht
Oh wat ben ik blij dit te lezen. Dacht al dat dat een afwijking van mij was, kan er bijna niet vanaf blijvenquote:Op zondag 7 maart 2010 23:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
Zit jij als er geen tc over zit ook steeds je suede te aaien? Ik wel dus, het is zo zacht
quote:Op zondag 7 maart 2010 23:18 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met topcoat
Mooiquote:Op maandag 8 maart 2010 00:16 schreef PartyHardy het volgende:
Vanmiddag:
Nagels van mijn nichtje die ik heb gelakt:
[ afbeelding ]
Daarna die van mezelf:
[ afbeelding ]
(ik heb ze een keer kortgevijlt, ze scheurden veel en dit vind ik ook wel leuk voor de afwisseling)
Het begint te komenquote:Op maandag 8 maart 2010 00:22 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Mooi
Is je nichtje ook al een addict?
quote:Op zondag 7 maart 2010 23:18 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met topcoat
Oh gelukkig, ik dacht dat ik raar was om dat steeds te aaien (A)quote:Op zondag 7 maart 2010 23:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ooooooooooooh mooiquote:
Erg cute!quote:
Leuk gedaan, simpel en toch hip en blingquote:Op maandag 8 maart 2010 00:16 schreef PartyHardy het volgende:
Nagels van mijn nichtje die ik heb gelakt:
[ afbeelding ]
Daarna die van mezelf:
[ afbeelding ]
WOWquote:Op maandag 8 maart 2010 05:16 schreef Ainnir het volgende:
[..]![]()
Dat gaat duur worden, nu wil ik ook de suedes hebben![]()
En voor mij geen lang warm bad meer. Had net mooi mijn nagels gedaan gisteravond.. neem ik dit morgen een lekker lang bad, weg nagels. Drie stuks gewoon afgescheurd en ik had het niet eens in de gaten.. dus nu heb ik weer stompjes![]()
Gelukkig voor de schade nog flink wat nieuwe foto's gemaakt, dus ik kan mijn blog gewoon elke dag blijven updaten
[ afbeelding ]
Dat dusquote:Op maandag 8 maart 2010 08:14 schreef Debsterr het volgende:
Suedes zijn te cute om niet te aaien haha!
[..]
WOW*zwijmelt ende kwijlt*
Heel mooiquote:Op zondag 7 maart 2010 23:18 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Eine Auswahl unserer Top-Marken:
Armani Collezioni
Belstaff
Bogner
Boss Black
Burberry
Céline
Diane von Fuerstenberg
D&G
DKNY
Escada
Etro
Galliano
Hugo
Jil Sander
Just Cavalli
Laurèl
Lauren by Ralph Lauren
Moschino Cheap&Chic
Neil Barrett
Paule Ka
Philosophy di Alberta Ferretti
Polo Ralph Lauren
Red Valentino
René Lezard
Roberto Cavalli
Schumacher
See by Chloé
Tara Jarmon
Strenesse
Talbot Runhof
Versace
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doen hoor! Ze zijn echt fijn! Ik heb er nu drie en drie onderweg. Alle suedes are MINEquote:Op maandag 8 maart 2010 05:16 schreef Ainnir het volgende:
[..]![]()
Dat gaat duur worden, nu wil ik ook de suedes hebben![]()
En voor mij geen lang warm bad meer. Had net mooi mijn nagels gedaan gisteravond.. neem ik dit morgen een lekker lang bad, weg nagels. Drie stuks gewoon afgescheurd en ik had het niet eens in de gaten.. dus nu heb ik weer stompjes![]()
Gelukkig voor de schade nog flink wat nieuwe foto's gemaakt, dus ik kan mijn blog gewoon elke dag blijven updaten
[ afbeelding ]
Wat doe je vlak voor je je nagels gaat lakken? Smeer je ze dan nog in? Doe je handcreme op voor je gaat lakken? Nagelriem olie?quote:Op maandag 8 maart 2010 09:43 schreef TwiNNijN het volgende:
Hmpf, is nu al de 5e achtereenvolgende dag dat ik opsta en mijn lak helemaal weggeveegd is door mijn dekbed.
Had ze gisteren om 6 uur gelakt, om 12 uur naar bed gegaan. Ze zouden toch wel droog moeten zijn lijkt me.
Iemand een idee hoe dit kan?
Op mn nagels zat: Basecoat (Sally Hansen) - CG Great Barrier Beige (2 laagjes) - konad stempeltje - Topcoat (Sally Hansen).
Tussen iedere 'laag' had ik al +- 30 minuten droogtijd genomen aangezien het dus afgelopen week elke keer gebeurde dat ik wakker werd met wegveegnagels.
En ja ik wil Seche Vite, maar ik mag niks meer bestellen van lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |