I'd like to know pl0x.quote:Op zondag 7 maart 2010 @ 20:13 schreef RenRen- het volgende:
Weet iemand of KOH goedkoop te krijgen is? Want die zijn echt tof, maar veel te duur
Ja hee, weet je hoeveel werk met al die plaatjes er in pleuren, stelletje ongeduldigenquote:Op zondag 7 maart 2010 22:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
I'd like to know pl0x.
Duurde even joh SQ
De jouwes. Die van mij staan in een excelbestand, dus hoef ik niet te tellenquote:Op zondag 7 maart 2010 22:13 schreef Mirjam het volgende:
maar heb je nou mijn lakjes zitten tellen SQ, of de jouwe?
je nieuwe pic had een chipquote:Op zondag 7 maart 2010 22:15 schreef Daph_ het volgende:
Heuj mijn oude foto staat er in![]()
SQ was even ingedommeld?
hahaquote:Op zondag 7 maart 2010 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja hee, weet je hoeveel werk met al die plaatjes er in pleuren, stelletje ongeduldigen
[..]
De jouwes. Die van mij staan in een excelbestand, dus hoef ik niet te tellen![]()
He poep.quote:Op zondag 7 maart 2010 @ 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
oh, en KOH is niet cheap te krijgen nee
Whehehehe dat bedoelde ik nietquote:Op zondag 7 maart 2010 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je nieuwe pic had een chipmaar ik pas 'm wel ff aan hoor
YWquote:Op zondag 7 maart 2010 22:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whehehehe dat bedoelde ik nietMaar eh, bedankt? Denk ik
quote:Op zondag 7 maart 2010 22:23 schreef Joysa het volgende:
tvp voor morgen, als deze dan niet al vol is![]()
Welteruste !
Essence lijmstift is your friendquote:Op zondag 7 maart 2010 23:00 schreef Skaai het volgende:
Mijn rechter middelvinger nagel is keilelijk en diep ingescheurd. Gelukkig geen bloed.
Dat terwijl ie nog wel een schattig onadje had. Het leven is niet eerlijk.
Zit jij als er geen tc over zit ook steeds je suede te aaien? Ik wel dus, het is zo zachtquote:Op zondag 7 maart 2010 23:18 schreef Daph_ het volgende:
Speciaal voor de niet-blog lezers![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met topcoat
Jaquote:Op zondag 7 maart 2010 23:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
Zit jij als er geen tc over zit ook steeds je suede te aaien? Ik wel dus, het is zo zacht
Oh wat ben ik blij dit te lezen. Dacht al dat dat een afwijking van mij was, kan er bijna niet vanaf blijvenquote:Op zondag 7 maart 2010 23:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
Zit jij als er geen tc over zit ook steeds je suede te aaien? Ik wel dus, het is zo zacht
quote:Op zondag 7 maart 2010 23:18 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met topcoat
Mooiquote:Op maandag 8 maart 2010 00:16 schreef PartyHardy het volgende:
Vanmiddag:
Nagels van mijn nichtje die ik heb gelakt:
[ afbeelding ]
Daarna die van mezelf:
[ afbeelding ]
(ik heb ze een keer kortgevijlt, ze scheurden veel en dit vind ik ook wel leuk voor de afwisseling)
Het begint te komenquote:Op maandag 8 maart 2010 00:22 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Mooi
Is je nichtje ook al een addict?
quote:Op zondag 7 maart 2010 23:18 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met topcoat
Oh gelukkig, ik dacht dat ik raar was om dat steeds te aaien (A)quote:Op zondag 7 maart 2010 23:30 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ooooooooooooh mooiquote:
Erg cute!quote:
Leuk gedaan, simpel en toch hip en blingquote:Op maandag 8 maart 2010 00:16 schreef PartyHardy het volgende:
[ afbeelding ]
Daarna die van mezelf:
[ afbeelding ]
WOWquote:Op maandag 8 maart 2010 05:16 schreef Ainnir het volgende:
[..]![]()
Dat gaat duur worden, nu wil ik ook de suedes hebben![]()
En voor mij geen lang warm bad meer. Had net mooi mijn nagels gedaan gisteravond.. neem ik dit morgen een lekker lang bad, weg nagels. Drie stuks gewoon afgescheurd en ik had het niet eens in de gaten.. dus nu heb ik weer stompjes![]()
Gelukkig voor de schade nog flink wat nieuwe foto's gemaakt, dus ik kan mijn blog gewoon elke dag blijven updaten
[ afbeelding ]
Dat dusquote:Op maandag 8 maart 2010 08:14 schreef Debsterr het volgende:
Suedes zijn te cute om niet te aaien haha!
[..]
WOW*zwijmelt ende kwijlt*
Heel mooiquote:Op zondag 7 maart 2010 23:18 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Eine Auswahl unserer Top-Marken:
Armani Collezioni
Belstaff
Bogner
Boss Black
Burberry
Céline
Diane von Fuerstenberg
D&G
DKNY
Escada
Etro
Galliano
Hugo
Jil Sander
Just Cavalli
Laurèl
Lauren by Ralph Lauren
Moschino Cheap&Chic
Neil Barrett
Paule Ka
Philosophy di Alberta Ferretti
Polo Ralph Lauren
Red Valentino
René Lezard
Roberto Cavalli
Schumacher
See by Chloé
Tara Jarmon
Strenesse
Talbot Runhof
Versace
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doen hoor! Ze zijn echt fijn! Ik heb er nu drie en drie onderweg. Alle suedes are MINEquote:Op maandag 8 maart 2010 05:16 schreef Ainnir het volgende:
[..]![]()
En voor mij geen lang warm bad meer. Had net mooi mijn nagels gedaan gisteravond.. neem ik dit morgen een lekker lang bad, weg nagels. Drie stuks gewoon afgescheurd en ik had het niet eens in de gaten.. dus nu heb ik weer stompjes![]()
Gelukkig voor de schade nog flink wat nieuwe foto's gemaakt, dus ik kan mijn blog gewoon elke dag blijven updaten
[ afbeelding ]
Wat doe je vlak voor je je nagels gaat lakken? Smeer je ze dan nog in? Doe je handcreme op voor je gaat lakken? Nagelriem olie?quote:Op maandag 8 maart 2010 09:43 schreef TwiNNijN het volgende:
Hmpf, is nu al de 5e achtereenvolgende dag dat ik opsta en mijn lak helemaal weggeveegd is door mijn dekbed.
Had ze gisteren om 6 uur gelakt, om 12 uur naar bed gegaan. Ze zouden toch wel droog moeten zijn lijkt me.
Iemand een idee hoe dit kan?
Op mn nagels zat: Basecoat (Sally Hansen) - CG Great Barrier Beige (2 laagjes) - konad stempeltje - Topcoat (Sally Hansen).
Tussen iedere 'laag' had ik al +- 30 minuten droogtijd genomen aangezien het dus afgelopen week elke keer gebeurde dat ik wakker werd met wegveegnagels.
En ja ik wil Seche Vite, maar ik mag niks meer bestellen van lief
ik heb een NL webshop gevonden met Sechequote:Op maandag 8 maart 2010 09:43 schreef TwiNNijN het volgende:
Hmpf, is nu al de 5e achtereenvolgende dag dat ik opsta en mijn lak helemaal weggeveegd is door mijn dekbed.
Had ze gisteren om 6 uur gelakt, om 12 uur naar bed gegaan. Ze zouden toch wel droog moeten zijn lijkt me.
Iemand een idee hoe dit kan?
Op mn nagels zat: Basecoat (Sally Hansen) - CG Great Barrier Beige (2 laagjes) - konad stempeltje - Topcoat (Sally Hansen).
Tussen iedere 'laag' had ik al +- 30 minuten droogtijd genomen aangezien het dus afgelopen week elke keer gebeurde dat ik wakker werd met wegveegnagels.
En ja ik wil Seche Vite, maar ik mag niks meer bestellen van lief
Ik heb OPI - In my back pocket, een geweldige creme oranje, als je wil kan ik wel een foto maken?quote:Op maandag 8 maart 2010 08:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Heel mooi![]()
Ik ben gek op zilver, als ik zo in mn opbergdoos kijk
Ik wil nog een goeie oranje, ik had er eentje van Paris Moments maar dat is zo'n transparante (ik ken het jargon nog niet)
Morgen ga ik trouwens nog een paar P2 lakjes halen, liefhebbers mogen PM-en.
Da's naadje! Misschien beter met je handen boven water badderen? Doe ik tenminste altijd, boekje erbij ook, nooit last van scheurenquote:Op maandag 8 maart 2010 05:16 schreef Ainnir het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het supergoed gelukt hoor, alleen jammer van dat strikje....quote:Op maandag 8 maart 2010 01:15 schreef princess-a het volgende:
Heb mn Russian Navy suede gekonad met Konad white pearlVind het wel snoezig maar niet leuk genoeg, moet nog wat oefenen om de stempels op mn linkerhand op de goede plek te krijgen, ze zitten nu schots en scheef
![]()
[ afbeelding ]
Wauw, door die geweldig lange nagelbedden lijken jouw korte nagels nog steeds langquote:Op maandag 8 maart 2010 00:16 schreef PartyHardy het volgende:
Vanmiddag:
[ afbeelding ]
Daarna die van mezelf:
[ afbeelding ]
(ik heb ze een keer kortgevijlt, ze scheurden veel en dit vind ik ook wel leuk voor de afwisseling)
Het fijne is dat ze zo snel droog zijn. Ik gebruik ze altijd (en ook de matte) als ik eigenlijk geen tijd heb om te lakken maar toch een andere kleur wil.quote:Op maandag 8 maart 2010 05:16 schreef Ainnir het volgende:
[..]![]()
Ik smeer mn handen in, daarna nagelriem olie (om even in de weer te gaan met een bokkenpootje ). Laat dat even zitten en maak het dan schoon met Essence coconut removerquote:Op maandag 8 maart 2010 09:54 schreef bernies het volgende:
[..]
Wat doe je vlak voor je je nagels gaat lakken? Smeer je ze dan nog in? Doe je handcreme op voor je gaat lakken? Nagelriem olie?
Ik was altijd mijn handen voor ik ga lakken met zeep om iig mijn nagels zo goed als vetvrij te maken. En ga dan gelijk lakken. Als eens geprobeerd met een andere Basecoat?
was t zelfde met dat rek, staat bij konad nail-art oidquote:Op maandag 8 maart 2010 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
Seche Vite bij Enchantra:
http://www.konadnail.nl/a(...)s/seche-vite-topcoat
Het staat op de meest onlogische plaats ever, vandaar dat ik er van de week pas achter kwam
ja die staan in dezelfde categoriequote:Op maandag 8 maart 2010 10:04 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
was t zelfde met dat rek, staat bij konad nail-art oid
Als ik er zo over nadenk heb ik afgelopen week geprobeerd:quote:Op maandag 8 maart 2010 10:02 schreef Kleintje19 het volgende:
beige's en licht roze kleuren drogen (imo) vrij langzaam...
Thanks!quote:Op maandag 8 maart 2010 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
Het staat op de meest onlogische plaats ever, vandaar dat ik er van de week pas achter kwam
Wel duur met Ideal kosten en verzendkosten!quote:Op maandag 8 maart 2010 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
ideal kosten? Bestaat dat?quote:Op maandag 8 maart 2010 10:10 schreef bernies het volgende:
[..]
Wel duur met Ideal kosten en verzendkosten!
geld tel wonder!quote:Op maandag 8 maart 2010 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
ow, ik zie het. Dan maak je toch gewoon ff over, da's net zo snel
En met de kortingscode DTCHNLBLG van MiMu krijg je alweer 15% korting
Dus vooraf overmaken, 3 potjes bestellen en DTCHNLBLG gebruiken, dan kost het totaal 20 euro
ik ben steuntrekker, ik moet welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
1 lakje maar?quote:Op maandag 8 maart 2010 10:40 schreef Daph_ het volgende:
Pakketje!![]()
Stond ik dan, in mijn pyjama, piekhaar alle kanten op en 7 gelakte nagels, want ik was net mijn nagellak er aan het afhalen
De buit: Nubar Teal Glitter
Ja is nog van mijn swap uit Letlandquote:
Nee hoor, we doen gemiddeld 2 dagen over een topic, dus dat ga je halenquote:Op maandag 8 maart 2010 10:54 schreef Linnie20v het volgende:
Even gauw, ga zo naar 't station en dan richting Rotterdam!
Tot over 2 dagen, helaash mis ik nr 100 maar ach
[ afbeelding ]
Ja, Enchantra rekent iDealkosten en dat is echt het meest belachelijke dat je als webshop kunt doen. iDeal is een betrouwbare extra service en een waardevolle toevoeging voor iedere webshop, omdat betalingen met iDeal direct binnenkomen, makkelijk en veilig zijn en je als webshop niet hoeft te wachten op je geld. Ja, het kost je iets van 70 cent per transactie, maar k vind het echt schandalig om dat door te rekenen aan de klant.quote:
Ja viel mij ook op! Dit was niet onze vaste bezorger trouwens.. Die heeft twee rondes, dan is hij hier of om 11 uur of om ongeveer 2 uurquote:Op maandag 8 maart 2010 10:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
Yesandere pakket is uit de douane
Daph die pakketbezorger is vel vroeg bij jullie
ach ze hebben speciaal kotssanitair op die veerboten...quote:Op maandag 8 maart 2010 11:00 schreef Linnie20v het volgende:
Ghehe, ik gok dat ik überhaupt geen tijd meer heb iets te creëren...
Ik hoop dat ik de bootreis overleef en niet alles hoef vol te kotsen! *Beetje [insert vervoer] ziek![]()
Nu draag ik Jade is the new black van OPI.
Het sneeuwt hier licht dus een holo is niet echt mooi nu
Europoortquote:Op maandag 8 maart 2010 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ach ze hebben speciaal kotssanitair op die veerboten...Vanaf welke haven vaar je?
Ja, bij mij ook allebei m'n middelvingers, die groeien als wokkelsquote:Op maandag 8 maart 2010 11:01 schreef MissJ het volgende:
hebben jullie dat ook?
Dat je 1 nagel hebt die niet mee wil werken, die steeds maar afbreekt of scheurt en gewoon niet lang wil worden?
Ik heb dat, nagel van linker middenvinger, wat een kut nagel is dat zeg, hem 'm vannochtend weer heel erg kort moeten vijlen![]()
Dat heb ik met beide wijsvingers, ze groeien ook langzamer lijkt wel. Maar sinds ik mn nagels altijd in de lak heb merk ik dat ze niet meer zo krom groeien. Voorhen groeide ze allebei naar beneden toe als een soort klauw. Ik ben allang blij dat dat over is.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:01 schreef MissJ het volgende:
hebben jullie dat ook?
Dat je 1 nagel hebt die niet mee wil werken, die steeds maar afbreekt of scheurt en gewoon niet lang wil worden?
Ik heb dat, nagel van linker middenvinger, wat een kut nagel is dat zeg, hem 'm vannochtend weer heel erg kort moeten vijlen![]()
Dit zijn nog eens nuttige tips!! Thanks!quote:Op maandag 8 maart 2010 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
ow, ik zie het. Dan maak je toch gewoon ff over, da's net zo snel
En met de kortingscode DTCHNLBLG van MiMu krijg je alweer 15% korting
Dus vooraf overmaken, 3 potjes bestellen en DTCHNLBLG gebruiken, dan kost het totaal 20 euro
Het staat in de OP, lijkt me niet nodig om er een apart topic voor aan te makenquote:Op maandag 8 maart 2010 11:25 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dit zijn nog eens nuttige tips!! Thanks!
Ikortingscodes
Is het niet handig om dit soort tips appart in een topic te planten?? En dan daar dus geen geklets, maar puur alleen dit soort info.
pcies, daarnaast kan zelf een beetje research doen ook nooit kwaad vind ikquote:Op maandag 8 maart 2010 11:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Het staat in de OP, lijkt me niet nodig om er een apart topic voor aan te maken.
Er ligt hier misschien 1 mm op sommige plaatsen?quote:Op maandag 8 maart 2010 11:34 schreef Lindytje het volgende:![]()
Morning!!
Schijtsneeuw.... kan ik straks met 100p/u over de snelweg naar veldhoven kachelen, als ik al geluk heb en het niet nog langzamer rijdt allemaal...
er ligt hier nog geen gram sneeuw hoorquote:Op maandag 8 maart 2010 11:34 schreef Lindytje het volgende:
![]()
Morning!!
Schijtsneeuw.... kan ik straks met 100p/u over de snelweg naar veldhoven kachelen, als ik al geluk heb en het niet nog langzamer rijdt allemaal...
Hier ligt zeker al wel 2 hele cm's sneeuw.. en ik ken mensen op de snelweg... die gaan al 110 rijden als het regent...quote:Op maandag 8 maart 2010 11:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Er ligt hier misschien 1 mm op sommige plaatsen?
ehhh, als 120 het maximum is is 110 toch niet zo belachelijk langzaam? Ik weet niet hoor, misschien ben ik wel raarquote:Op maandag 8 maart 2010 11:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hier ligt zeker al wel 2 hele cm's sneeuw.. en ik ken mensen op de snelweg... die gaan al 110 rijden als het regent...
Ik hou van doorrijden...quote:Op maandag 8 maart 2010 11:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ehhh, als 120 het maximum is is 110 toch niet zo belachelijk langzaam? Ik weet niet hoor, misschien ben ik wel raarHeb ook geen auto, dus rij niet zo veel momenteel
Oh dat valt nog mee.. Vrijdag regende het hier in Amsterdam, en toen ik op de ring van Amsterdam reed (west, dus daar mag je maar 80!) reed het misschien net aan 50 km/u? Ik heb me dood zitten ergerenquote:Op maandag 8 maart 2010 11:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hier ligt zeker al wel 2 hele cm's sneeuw.. en ik ken mensen op de snelweg... die gaan al 110 rijden als het regent...
Zó irritant is dat!!! Snap dat je je dan dood zit te ergeren...quote:Op maandag 8 maart 2010 11:41 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh dat valt nog mee.. Vrijdag regende het hier in Amsterdam, en toen ik op de ring van Amsterdam reed (west, dus daar mag je maar 80!) reed het misschien net aan 50 km/u? Ik heb me dood zitten ergeren
Vind het ook geen punt om research te doen, echt niet, maar zag inderdaad deze kortingscode niet staan bij de OP. Sowieso ben ik nog wat nieuw in de wereld van nagellak enzo, dus moet er gewoon nog even wat handigheid in krijgen. Als je me nou vraagt waar je het beste uggs kunt kopen met de beste prijzen en snelste levering, heb ik zo een hele lijst voor je, hahaha.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:33 schreef Daph_ het volgende:
Ik zie overigens dat DTCHNLBLG nog niet in de wiki staat, kan iemand dat aanpassen? Dit gaat via www.enchantra.eu . Als iemand dat er even bij kan zetten zijn we weer compleet volgens mij !
De kortingscode van ocnailart moet btw weggehaald worden, want die werkt niet meer.
Je bent min of meer verplicht de maximumsnelheid te rijden op de snelweg als je voertuig geen andere beperkingen heeft, heb ik altijd geleerd bij mijn rijlessen. Je moet dus als automobilist altijd streven om 120 km/h te rijden als 120km/h ook de aangegeven snelheid is.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ehhh, als 120 het maximum is is 110 toch niet zo belachelijk langzaam? Ik weet niet hoor, misschien ben ik wel raarHeb ook geen auto, dus rij niet zo veel momenteel
ja okee, linkerbaan is een ander verhaal iddquote:Op maandag 8 maart 2010 11:41 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik hou van doorrijden...En ik vervloek mensen die op de linkerbaan 110 gaan rijden... Ik ben nogal ongeduldig in het verkeer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |