Doosjes weggooien lijkt me voldoendequote:Op maandag 8 maart 2010 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
ow ijsdraakje wat kut! En drie nog wel!![]()
Sterkte met schoonmaken ook
en al die gore potjes dan?quote:Op maandag 8 maart 2010 14:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Doosjes weggooien lijkt me voldoendeIk zou daar niet te veel mee doen. Wat ik begrijp was het al stuk toen het aankwam..
Oh je bedoelt de flesjes waar het opgekomen is? Nwah.. Ik weet niet of ik dat wel zou schoonmaken. Misschien d edoppen, maar de flesjes zelf niet denk ik.quote:
hihihi ja denk het ook, of Jade is the new black, past mooi bij haar ogenquote:Op maandag 8 maart 2010 14:30 schreef bernies het volgende:
Ja denk ik ook, al zal een mooie oud roze ook wel eens wat kunnen zijn, met een laagje fairy dust
srsly?quote:Op maandag 8 maart 2010 14:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh je bedoelt de flesjes waar het opgekomen is? Nwah.. Ik weet niet of ik dat wel zou schoonmaken. Misschien d edoppen, maar de flesjes zelf niet denk ik.
quote:Op maandag 8 maart 2010 14:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Doosjes weggooien lijkt me voldoendeIk zou daar niet te veel mee doen. Wat ik begrijp was het al stuk toen het aankwam..
Die doosjes heb ik inderdaad weggeflikkerd en de flesjes heb ik schoongemaakt met wat remover. Ging primaquote:
Ja want ik heb mensen gezien die flesjes schoongemaakt hebben en bijvoorbeeld de opdruk eraf gepoetst hebbenquote:Op maandag 8 maart 2010 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
srsly?echt, ik zat meteen te poetsen hoor
Dan hebben ze wel met heel aggressief spul gepoetst, bij mij zit alles er nog op.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja want ik heb mensen gezien die flesjes schoongemaakt hebben en bijvoorbeeld de opdruk eraf gepoetst hebbenDan heb ik liever een vies flesje dan een flesje zonder opdruk
quote:Op maandag 8 maart 2010 14:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn dag in smileys:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het begon toen ik wakker gebeld werd door de pakketvent. (Dus fijn in pyjama en coupe ontploft pakketjes aannemen en nog uitgelachen worden ook) Het was de TD-doos!
![]()
Doos ging open en ik zag allemaal doosjesMaar het rook toch wel verdacht sterk
Toen zag ik twee vieze doosjes
![]()
Foto's:
[ afbeelding ]
Dit waren OPI Meet Me On The Star Ferry en Jade Is The New Black
[ afbeelding ]
En dit was Color Club Wild At Heart.
![]()
Straks dus even TD mailen, welk adres kon je daar nou het beste voor gebruiken?
Gelukkig was de rest nog wel intact, al waren sommige lastig te identificeren:
Alle kleurtjes:
[ afbeelding ]
Mijn kleurtjes:
[ afbeelding ]
OPI Siberian Nights, CG Spitfire, OPI Dating A Royal, CC After Hours, OPI Jade Is The New Black (Maar die gaat naar m'n zus, zij had 'm ook besteld)
[ afbeelding ]
OPI Yoga-ta Get This Blue, Midnight In Moscow, Light My Sapphire, Absolutely Alice, St. Petersburgundy
[ afbeelding ]
CG Awaken, Flying Dragon, Anklets Of Amethysts, OPI DS Signature, DS Extravagance
En ik was juist zo benieuwd naar Meet Me At The Star Ferry
Ulgh ja idd, ik denk ook dat het daar gebeurd is. Maar het zal wel lastig zijn om de douane te bereiken en een klacht in te dienen ofzoquote:Op maandag 8 maart 2010 14:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat was mijn pakje inderdaad. Zou me niet verbazen als het hun schuld geweest is ook trouwens, want de dikke klodders waren nog plakkerig en dat zou na bijna een maand (was 15-02 in NL) toch wel droog moeten zijn als het tijdens het vervoer VS-NL gebroken was.
pics or it didn't happenquote:Op maandag 8 maart 2010 13:41 schreef bernies het volgende:
[..]
Ja denk ik ook dat rood! Mijn meisje is een bluepoint ragdoll, staat er echt goed donkerblauw !
Als ik ook maar een greintje bewijs had, zou ik het puur uit principe doen.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ulgh ja idd, ik denk ook dat het daar gebeurd is. Maar het zal wel lastig zijn om de douane te bereiken en een klacht in te dienen ofzo.
Wat lief! En goede keuzes!quote:Op maandag 8 maart 2010 15:20 schreef Puckzzz het volgende:
Damn wat zonde IJsdraakje!
Lindytje is net weg en ze heft goede keuzes gemaakt
China Glaze:
Kaleidoscope - Him Out
Sexy in the City
Passion in the Pacific
Beauty & the Beach
Tantalize me
Emerald Sparkle
Fairy Dust
Golden Enchantment
Yeey! En wat een gezellige meid!!
Noes! ;{ Wat zonde.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn dag in smileys:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het begon toen ik wakker gebeld werd door de pakketvent. (Dus fijn in pyjama en coupe ontploft pakketjes aannemen en nog uitgelachen worden ook) Het was de TD-doos!
![]()
Doos ging open en ik zag allemaal doosjesMaar het rook toch wel verdacht sterk
Toen zag ik twee vieze doosjes
![]()
Foto's:
[ afbeelding ]
Dit waren OPI Meet Me On The Star Ferry en Jade Is The New Black
[ afbeelding ]
En dit was Color Club Wild At Heart.
![]()
Straks dus even TD mailen, welk adres kon je daar nou het beste voor gebruiken?
Gelukkig was de rest nog wel intact, al waren sommige lastig te identificeren:
Alle kleurtjes:
[ afbeelding ]
Mijn kleurtjes:
[ afbeelding ]
OPI Siberian Nights, CG Spitfire, OPI Dating A Royal, CC After Hours, OPI Jade Is The New Black (Maar die gaat naar m'n zus, zij had 'm ook besteld)
[ afbeelding ]
OPI Yoga-ta Get This Blue, Midnight In Moscow, Light My Sapphire, Absolutely Alice, St. Petersburgundy
[ afbeelding ]
CG Awaken, Flying Dragon, Anklets Of Amethysts, OPI DS Signature, DS Extravagance
En ik was juist zo benieuwd naar Meet Me At The Star Ferry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |