En wat heb je verder besteld???quote:Op maandag 8 maart 2010 15:48 schreef Chanty87 het volgende:
Ladies, ik ben weer gezwichtIk heb gisteren wéér een bestelling geplaatst bij TD
Maar ik moest een nieuwe basecoat hebben dus ik had een goed excuus! En ik heb stiekem Ruby Pumps erbij gegooid... en nagellakverdunner... En Spring Forward!
![]()
Wat heb je gekocht?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
in onze kruidvat was de 2+1 gratis van essence vandaag al
een kadootje voor het nichtje van Party Hardyquote:
Hier ook!quote:Op maandag 8 maart 2010 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
Hihi! Nou ja geniet ervan!quote:Op maandag 8 maart 2010 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een kadootje voor het nichtje van Party Hardy(ik ben even dienstbode geweest). En voor mezelf een dotting tool en de oranje van showyourfeet en de pastelblauwe en gele van catrice ook
Ja, heb geen geld plus nog 2 halve TD bestellingen onderweg dus moest me even inhouden. Dat, en ze nemen geen briefjes van 100 aan bij kruidvat dus ik moest wat dingen terugleggenquote:
Geldt dat ook voor stempelsetjes etc?quote:Op maandag 8 maart 2010 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ja! Dat is ook van Essence.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor stempelsetjes etc?
yesh! voor alles!quote:Op maandag 8 maart 2010 16:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor stempelsetjes etc?
wat tof!quote:Op maandag 8 maart 2010 15:20 schreef Puckzzz het volgende:
Damn wat zonde IJsdraakje!
Lindytje is net weg en ze heft goede keuzes gemaakt
China Glaze:
Kaleidoscope - Him Out
Sexy in the City
Passion in the Pacific
Beauty & the Beach
Tantalize me
Emerald Sparkle
Fairy Dust
Golden Enchantment
Yeey! En wat een gezellige meid!!
Supermooi!quote:Op maandag 8 maart 2010 13:45 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik had tijd om mijn nagels te doen!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*gaat weer braaf studeren
Mijn dop zit er scheef opquote:
Pssst, je kan die zilveren dop er helemaal af trekken, die zit op een zwart ribbeldopje geklemd namelijkquote:Op maandag 8 maart 2010 16:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mijn dop zit er scheef opOp een recht flesje hoort de dop recht te zitten!!
@ Puckzzz hier schijnt de zon nu
Whehe oh thanks! Nu zijn ze weer helemaal goedquote:Op maandag 8 maart 2010 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Pssst, je kan die zilveren dop er helemaal af trekken, die zit op een zwart ribbeldopje geklemd namelijk
En die oranje show your feet schreeuwt naar me: BASECOAT!!!! ZES LAGEN BASECOAAAAAAAT!!! (net even geswatcht op m'n kleurenwiel)
omdat ie echt oranjigheid pulseertquote:Op maandag 8 maart 2010 16:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whehe oh thanks! Nu zijn ze weer helemaal goed![]()
Whehehe hoezo?
quote:Op maandag 8 maart 2010 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Pssst, je kan die zilveren dop er helemaal af trekken, die zit op een zwart ribbeldopje geklemd namelijk
En die oranje show your feet schreeuwt naar me: BASECOAT!!!! ZES LAGEN BASECOAAAAAAAT!!! (net even geswatcht op m'n kleurenwiel)
Hmm, ik heb 'm wel eens opgehad. Maar geen last gehad van ineens oranje nagels ofzo.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
misschien valt het mee! Maar ik ga het zekere voor het onzekere nemenquote:Op maandag 8 maart 2010 16:27 schreef Crientj het volgende:
[..]
Hmm, ik heb 'm wel eens opgehad. Maar geen last gehad van ineens oranje nagels ofzo.
Zo, en nu ga ik een foto maken van mijn nagels.
Puckzzz is hartstikke leuk!!!quote:Op maandag 8 maart 2010 15:20 schreef Puckzzz het volgende:
Damn wat zonde IJsdraakje!
Lindytje is net weg en ze heft goede keuzes gemaakt
China Glaze:
Kaleidoscope - Him Out
Sexy in the City
Passion in the Pacific
Beauty & the Beach
Tantalize me
Emerald Sparkle
Fairy Dust
Golden Enchantment
Yeey! En wat een gezellige meid!!
Looking good!quote:Op maandag 8 maart 2010 16:37 schreef Lindytje het volgende:
Mijn aanwinsten uit Veldhoven, en 1 van Puckzzz gekregen
[ afbeelding ]
(de blauwe zijn in het echt wat donkerder)
Vlnr: Fairy Dust (nu dubbel, hoorde bij een aanbieding, dus is voor de swapdoos), Golden Enchantment, Fiji Fling, Tantalize me, Rain storm, Sexy in the city, Meteor shower, Kaleidoscope him out, DV8, Carlo & Roma (ofzoiets??!!) nr 38
ja ze hebben daar een aanbieding, als je 7 lakjes uit het afprijsrek neemt kost dat 10 euro ex btw, maar je MOET Fairy Dust en Golden Enchantment er bij hebbenquote:Op maandag 8 maart 2010 16:40 schreef mirannie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zoveel voor maar 22 euro?!?!?!
*googled meteen hoe ver veldhoven rijden is*
145 km zie ik net, oepsquote:Op maandag 8 maart 2010 16:41 schreef MissJ het volgende:
Lindy, mooooooiiiiiiiiie kleurtjes![]()
en maar 22 euro, WOW, ik wil ook naar Veldhoven!! Woon alleen heel ver er vandaan
En, hoeveel moeite kostte het om niet je hele mand vol te gooien?quote:Op maandag 8 maart 2010 16:44 schreef Lindytje het volgende:
Dank dank!!
Idd, ze zijn allemaal van die 7 voor 10 excl bw, behalve Meteor Shower en DV8
Hahaha, veel!! Ik dacht namelijk ook nog: ik kan natuurlijk nog een keer 7voor10 nemen... maar dan heb ik wel 3x fairy dust...quote:Op maandag 8 maart 2010 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En, hoeveel moeite kostte het om niet je hele mand vol te gooien?
Hihi, overload aan FD en GE waarschijnlijk.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ze hebben daar een aanbieding, als je 7 lakjes uit het afprijsrek neemt kost dat 10 euro ex btw, maar je MOET Fairy Dust en Golden Enchantment er bij hebben
Vraag me af hoeveel voorraad ze van die FD en GE hebben
Oh echt? Fairy dust wil ik wel een backup vanquote:Op maandag 8 maart 2010 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ze hebben daar een aanbieding, als je 7 lakjes uit het afprijsrek neemt kost dat 10 euro ex btw, maar je MOET Fairy Dust en Golden Enchantment er bij hebben
Vraag me af hoeveel voorraad ze van die FD en GE hebben
quote:Op maandag 8 maart 2010 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
als jullie nou een bus huren met chauffeur met z'n allen. Ofzo.
Ik kan natuurlijk best voor jullie gaan shoppen maar het snoepwinkel-effect is priceless als je daar binnen staat, dat moet je echt meemaken
Ooh joh helemaal niet erg! Lekker in de swapdoos stoppen, zijn genoeg gegadigdenquote:Op maandag 8 maart 2010 16:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahaha, veel!! Ik dacht namelijk ook nog: ik kan natuurlijk nog een keer 7voor10 nemen... maar dan heb ik wel 3x fairy dust...En ik had de leukste kleurtjes al uit het aanbiedingsrek, dus ik heb het maar bij 9 lakjes gehouden...
Aan de ene kant wil ik best op en neer rijden, maar het is iets van 150 km en dat is me eigenlijk toch ook te gortigquote:Op maandag 8 maart 2010 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
als jullie nou een bus huren met chauffeur met z'n allen. Ofzo.
Ik kan natuurlijk best voor jullie gaan shoppen maar het snoepwinkel-effect is priceless als je daar binnen staat, dat moet je echt meemaken
bestel maar vast zomer, zet ik de BBQ aanquote:Op maandag 8 maart 2010 16:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Aan de ene kant wil ik best op en neer rijden, maar het is iets van 150 km en dat is me eigenlijk toch ook te gortig![]()
Wanneer is die meet?
Ik heb allang zomer besteld! Helaas kreeg ik de melding "Currently out of stock"quote:Op maandag 8 maart 2010 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bestel maar vast zomer, zet ik de BBQ aan
Rijd ff langs Rotterdam, pik mij op, delen we benzinekosten. Wordt het zo al interessant?quote:Op maandag 8 maart 2010 16:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Aan de ene kant wil ik best op en neer rijden, maar het is iets van 150 km en dat is me eigenlijk toch ook te gortig![]()
Wanneer is die meet?
quote:Op maandag 8 maart 2010 16:59 schreef PeRi het volgende:
[..]
Rijd ff langs Rotterdam, pik mij op, delen we benzinekosten. Wordt het zo al interessant?.
Ik hoor het wel mocht het zo ver komenquote:Op maandag 8 maart 2010 17:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]Ja!
Misschien kan ik Snkr en Romika ook overhalen, dat ligt toch op de route![]()
![]()
Ik wil ook meequote:Op maandag 8 maart 2010 17:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]Ja!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Mag ik dan ook mee, ik woon 10 km van R'damquote:Op maandag 8 maart 2010 17:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]Ja!
Snkr zei gisteren nog tegen me dat ze nog wel ChG wil proberen
!!
Vergeet het arme Gelderse meisje niet!quote:Op maandag 8 maart 2010 17:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]Ja!
!!
jij gaat falen whehehequote:Op maandag 8 maart 2010 17:06 schreef TwiNNijN het volgende:
Is dat the Beauty Company is Veldhoven?
Ik moet volgende week in Eindhoven zijn....
Jep, die is het!quote:Op maandag 8 maart 2010 17:06 schreef TwiNNijN het volgende:
Is dat the Beauty Company is Veldhoven?
Ik moet volgende week in Eindhoven zijn....
Ik krijg echt zooooo ruziequote:
Krijg je van mij een mooi lakje cadeau.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Eh, we maken wel een omrit!+ 100 km
!!
En ik woon dan weer ongeveer bij snkr en romika om de hoek :pquote:Op maandag 8 maart 2010 17:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]Ja!
!!
Mijn tic is dat ik zoveel mogelijk nagellak merken wil hebben, het is een echte uitdaging vooral met die Veldhoven post hierboven (op slechts 44 minuten rijden).....quote:Op maandag 8 maart 2010 17:23 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb een nieuwe ticFlesjes nagellak voor mijn bureaulamp houden om te kijken hoeveel er al uit is
Dat was het, ik heb een poging gedaan om me in te houden en da's nog redelijk gelukt al zeg ik het zelfquote:
Echt?quote:Op maandag 8 maart 2010 17:28 schreef Joysa het volgende:
[..]
En ik woon dan weer ongeveer bij snkr en romika om de hoek :p
damn, mijn nagellak ziet er niet uit! Bijna tot helft van nagel gechipt, snel opnieuw lakken als ik thuis Ben.. *zit in bus*
Ze heeft ook best leuke acties! http://www.tiffanynailsupply.co.uk/offers.htmlquote:Op maandag 8 maart 2010 17:32 schreef bernies het volgende:
Dit is trouwens de site van de E-bay verkoopster met de Essie en Misa:
http://www.tiffanynailsupply.co.uk/
Misschien hebben we nog eens een super lemming die we hier kunnen vinden!
Haha, knap van je!! Mij lukt dat dan weer niet. Als ik eenmaal begin met m'n winkelmandje ergens vol te gooien, dan gaat ie ook gewoon weer echt vol.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:33 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Dat was het, ik heb een poging gedaan om me in te houden en da's nog redelijk gelukt al zeg ik het zelf
Ja, ok, maar dat is dus 1 pond per lakje en kom je bijvoorbeeld bij de CG al op 8.66 pond (= 9.62 euro) per flesje...quote:Op maandag 8 maart 2010 17:38 schreef Daph_ het volgende:
Shipping voor twee lakken naar NL is maar 2 pond!!
Ja Ik wil!quote:Op maandag 8 maart 2010 17:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]Ja!
!!
Had laatst een kleurtje van Misa gezien, heb het thuis op geschreven, dus misschien dat die nuttig is om daar te bestellen.quote:Op maandag 8 maart 2010 17:46 schreef Daph_ het volgende:
Ja maar OPI ga je daar natuurlijk niet bestellen
OMG, dat filmpjequote:Op maandag 8 maart 2010 14:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik was ook op z'n zachtst gezegd niet blij. Gelukkig viel het mee om de vieze flesjes schoon te krijgen, alleen die jade was een beetje lastig omdat er stukjes glas in de opgedroogde lak geplakt zaten. Maar goed, alles is dus weer schoon. Het deed me wel heel erg hieraan denken:
Sorry, heb ik nog nooit gehad en heb mijn paypal toch al minstens een keer of 100 gebruikt...quote:Op maandag 8 maart 2010 17:59 schreef princess-a het volgende:
Snapt iemand dit van Paypal? Ik hoor maar niks van TD na 8 dagen, dus ik denk even mijn Paypal checkenNu staat er bij Status betaling: Pending until 5 mrt 2010. Betaling aan TransDesign Inc Status; niet verrekend.
Terwijl het al een week geleden van mijn bankrekening gehaald is? Hoe raar
Tof hoor, die foil nagels! En je CG nagellak is ook heel mooi!quote:Op maandag 8 maart 2010 18:21 schreef Puckzzz het volgende:
China Glaze - Him Out:
[ afbeelding ]
en mijn full-foil nagels. Zo close up veel lelijker dan dat ze er met het blote oog uitzagen.
[ afbeelding ]
nu ff de laatste pagina's bijlezen
quote:Op maandag 8 maart 2010 16:45 schreef PeRi het volgende:
Kunnen we niet ff een dagtrip maken, iemand rijdt een rondje Holland en pikt de rest op.
quote:Op maandag 8 maart 2010 18:21 schreef Puckzzz het volgende:
China Glaze - Him Out:
[ afbeelding ]
en mijn full-foil nagels. Zo close up veel lelijker dan dat ze er met het blote oog uitzagen.
[ afbeelding ]
nu ff de laatste pagina's bijlezen
Ik blijf ernaar kijken en draaien in het licht enzo.quote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 18:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik blijf ernaar kijken en draaien in het licht enzo.
Pics!quote:Op maandag 8 maart 2010 18:32 schreef Nune het volgende:
Hihihi ik heb net drie OPI's en twee Zoya's voor $21 gekocht, inclusief shipping.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |