Ik zeg: gooi 'm drin bij een van de meiden hier!quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:52 schreef PeRi het volgende:
Cheekeymonkey zoekt een webshop die haar lakjes hier/in Europa wil verkopen. Bij deze gooi ik het de wereld in.
Bubsel, kom er maar inquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:52 schreef PeRi het volgende:
Cheekeymonkey zoekt een webshop die haar lakjes hier/in Europa wil verkopen. Bij deze gooi ik het de wereld in.
BUBS! Waar ben je???quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:52 schreef PeRi het volgende:
Oeh, ze mogen mij wel mailen xD ;oquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:52 schreef PeRi het volgende:
Denk dat ik toch jonger ben dan jouquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:55 schreef Diconnected het volgende:
Teevuupeeh.
Trouwens, ik ben dan wel de jongste, maar waarschijnlijk wel de langste.
Ik ben 1.86
Ik 1,80, dan zal ik mijn hakken aan doen goed?quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:55 schreef Diconnected het volgende:
Teevuupeeh.
Ik ben 1.86
ik denk zelf dat kleintje het kleinst isquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:55 schreef Crientj het volgende:
[..]
Denk dat ik toch jonger ben dan jouMisschien zelfs ook de kleinste ;{ 1.65
dichtbij jaquote:
en en?quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, ik heb er al eens besteld...
Há! Ik ben wel 3cm langer.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:58 schreef MissJ het volgende:
[..]
dichtbij ja![]()
en gaan we het nu over lengte hebben? whehehe![]()
ik ben 1.73m
de volgende dag! Helemaal topquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:00 schreef MissJ het volgende:
[..]
en en?
ging het snel enzo, na hoeveel dagen had je het pakje binnen?
Daar kan ik ook nog aan meedoenquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk zelf dat kleintje het kleinst is
Zal ik maar een gooi doen naar de zwaarste dan?
Dan ga ik voor de dikste buikquote:Op donderdag 25 februari 2010 22:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk zelf dat kleintje het kleinst is
Zal ik maar een gooi doen naar de zwaarste dan?
Allemaal China Glazequote:Op donderdag 25 februari 2010 22:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha ja ligt er 5 minuutjes vandaan!Hoe ken je dat?
Oh leuk! Wat voor een lakjes?
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:08 schreef liiszle het volgende:
Zo, Pics!
mn nageltjes van de week
[ afbeelding ]
essence Groovy
mn nagels nu
[ afbeelding ]
WetNWild
erggg glitter.
en mn stash :
[ afbeelding ]
waar alles in zit
Roze
[ afbeelding ]
Groen/goud
[ afbeelding ]
Blauw
[ afbeelding ]
Bruin
[ afbeelding ]
en de rest had ik geen zin om neer te zetten, dus vanuit de doos
Paars
[ afbeelding ]
Oranje
[ afbeelding ]
Rood
[ afbeelding ]
Zwart
[ afbeelding ]
Glitter/topcoats
[ afbeelding ]
verzorging
[ afbeelding ]
Nu wordt het allemaal wel heel ergquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:12 schreef Guess. het volgende:
[..]
Dan ga ik voor de dikste buik![]()
[..]
Allemaal China Glaze
Vriendin woonde in Wamel,nu in Dreumel dus vandaar.
IK ga naar de bedstede,slaap lekker allemaal
Waarom zou het stom zijn? Te dun is net zo vervelend als te dik denk ik!quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:23 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Nu wordt het allemaal wel heel ergik ben dan de dunste waarschijnlijk
(Verder niet stom bedoeld want ben er zelf niet zo blij mee)
Ik vind het op zich wel leuk maar stiekem vind ik het ook wel heel jammer dat er minder nagels geshowd worden. Soms is het off topic gepraat echt heel erg, en natuurlijk is het af en toe gezellig om over iets anders te kletsen, maar niet constant. Maar misschien ben ik de enige daar in.quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een suggestie, geen idee of het iets is maar goed. Om de TT te veranderen in iets wat iets minder op "showen" is gericht! Want er wordt hier vooral heel veel gebept over nagels! Dus iets als "nageltopic" of "nailaholics anonymous" o.i.d. Of is dat geen goede insteek?
Ik wil niet ego overkomen door dat te zeggenquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom zou het stom zijn? Te dun is net zo vervelend als te dik denk ik!
Maar je mag wel wat kilootjes van me hebben, dan zijn we allebei gemiddeld misschien
Klopt, maar het een hoeft het ander natuurlijk niet in de weg te staan!quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:25 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik vind het op zich wel leuk maar stiekem vind ik het ook wel heel jammer dat er minder nagels geshowd worden. Soms is het off topic gepraat echt heel erg, en natuurlijk is het af en toe gezellig om over iets anders te kletsen, maar niet constant. Maar misschien ben ik de enige daar in.
dat is wat ik 9/10x doe idd. Plaatjes kijkenquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt, maar het een hoeft het ander natuurlijk niet in de weg te staan!
En je kan ook over de klets heen kijken en naar de plaatjes scrollen
Maar goed, ik ben maar ik![]()
jah dat denk ik ook welquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:28 schreef Nune het volgende:
Als er heel veel over nagels en nagellak gepraat wordt vind ik dat leuk en lees ik het allemaal, want dat interesseert me en daar kom ik hier voor. Maar ik hoef niet te weten dat euh ja weet ik veel, waar je de beste schoenen kunt scoren of het nieuwste jurkje van de H&M. Ik denk dat we wel hetzelfde bedoelen heur SQ!
ik ben 1.49, op mijn hakken 1.65quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:55 schreef Diconnected het volgende:
Teevuupeeh.
Ik ben 1.86
*proest*quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op jouw schoenen kan ik dat na 2 cola ook niet
ah, mijn gok dat jij de kleinste was, is dus goedquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:48 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik ben 1.49, op mijn hakken 1.65![]()
[..]
*proest*
en tvp
Daph @ OP![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah, mijn gok dat jij de kleinste was, is dus goed![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:54 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]ah, je bent meer een soort van VelzenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.officieel moet je dus ook in een autozitje worden vervoerd
disclaimer
quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ah, je bent meer een soort van Velzenofficieel moet je dus ook in een autozitje worden vervoerd
Da's dan wel weer het voordeel van vrouw zijnquote:Op donderdag 25 februari 2010 23:58 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
! die zijn niet gemaakt voor mijn billen
je kan me idd vergelijken met Velzen, alleen doordat ik hakken draag valt het veel mensen niet op.
Nageltopic lijkt me dan de beste insteek. Nailaholics roept gelijk weer zo'n. Groep. "Oh zo'n holic ben ik niet, ik mag niet posten boohooquote:Op donderdag 25 februari 2010 @ 23:21 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb een suggestie, geen idee of het iets is maar goed. Om de TT te veranderen in iets wat iets minder op "showen" is gericht! Want er wordt hier vooral heel veel gebept over nagels! Dus iets als "nageltopic" of "nailaholics anonymous" o.i.d. Of is dat geen goede insteek?
die nailaholics was ook niet zo serieusquote:Op vrijdag 26 februari 2010 00:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nageltopic lijkt me dan de beste insteek. Nailaholics roept gelijk weer zo'n. Groep. "Oh zo'n holic ben ik niet, ik mag niet posten boohoo"
Ofzo.
Liis, mooie buit hoor
Voor eventuele meets enzoquote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:03 schreef Ainnir het volgende:
Ik heb gemist waarom het hier opgesomd wordt, maar 28 en California (oorspronkelijk zuid-limboland)
quote:Hello,
Thank You for Your payment. Your order will be shipped today.
Please allow up to 7 working days to receive Your order.
Hope to see You again in our shop.
jaaaaaaaaa!!!!quote:
ach ik ben maar ietsje groter >> 1.68quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:55 schreef Crientj het volgende:
[..]
Denk dat ik toch jonger ben dan jouMisschien zelfs ook de kleinste ;{ 1.65
show hier je nagels en lakquote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:44 schreef Loqi het volgende:
Nou heb ik weer 4 paginas nachtbagger gemist
![]()
Misschien moeten we de topic naam maar gewoon zo laten, ik zou me na 88 topics lullig voelen tegenover 'de spirit van de topicreeks'![]()
nee even serieus, ik denk dat de naam zo ook wel duidelijk genoeg is, ook als er een keer wat minder pics zijn
Vanmiddag eens een hysterische mani doenpics vanavond
goeie vraag, ik heb me dat van de week ook afgevraagdquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:17 schreef RenRen- het volgende:
Ik lag dus gisteravond zo op bed. En ik dacht.
Wat is precies het verschil tussen een jelly en een creme?
Ik dacht. Jelly is misschien wat doorzichtiger en shiny-er en lakt misschien wat beter. Maar. Ik weet het nietquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 10:23 schreef MissJ het volgende:
[..]
goeie vraag, ik heb me dat van de week ook afgevraagd![]()
Mooi!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:21 schreef Mirjam het volgende:
wat mij betreft houden we de naam lekker zo, en posten we gewoon wat meer nageltjes :p
m'n sparkling sherry nog maar even, betere foto![]()
[ afbeelding ]
Tja, kom je al snel bij de V&D daar... Of sommige modezaken. Maar echt veel met nagellak zit er niet dacht ikquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:45 schreef miss--moana het volgende:
Ik ga straks naar utrecht, vriendje gaat even kijken op het career event. Zit nog te twijfelen om mee te gaan of om te dwalen op utrecht centraal op zoek naar lakjes. Heeft iemand nog tips om te kijken voor mooie nagellak op utrecht centraal?
Duik de Sephora in (zit in de V&D) daar hebben ze heel veel OPI kleurtjesquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:45 schreef miss--moana het volgende:
Ik ga straks naar utrecht, vriendje gaat even kijken op het career event. Zit nog te twijfelen om mee te gaan of om te dwalen op utrecht centraal op zoek naar lakjes. Heeft iemand nog tips om te kijken voor mooie nagellak op utrecht centraal?
hmm....V&D is best duur :S dan nog maar even verder denken, kleren kijken is natuurlijk ook leukquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Tja, kom je al snel bij de V&D daar... Of sommige modezaken. Maar echt veel met nagellak zit er niet dacht ik
Wat ik zelf merk is dat het wat sneller droogt en dat de finish net wat smoother is als je zelf niet zo netjes kan lakkenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:02 schreef miss--moana het volgende:
Even nog een vraagje: OPI en China Glaze, wat is het verschil erin? De prijs verschilt heel erg maar lakt OPI beter, blijft het langer zitten, zijn de kleuren mooier....Ik heb zelf veel China Glaze, soms overweeg ik om eens OPI te kopen maar de prijs schrikt me erg af. Dan denk ik al snel voor dat bedrag heb ik weer 2 China Glaze lakjes
Square Pantsquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:37 schreef Nune het volgende:
Iemand die houdt van lichte kleurtjes?
http://www.rescuebeauty.com/product/7-nail-polishes-on-sale.html
Ze hebben ook een Starfish-Patrick.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:44 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Square PantsGeweldige naam voor een gele lak in een vierkant flesje!
wat een dooie kleurenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:37 schreef Nune het volgende:
Iemand die houdt van lichte kleurtjes?
http://www.rescuebeauty.com/product/7-nail-polishes-on-sale.html
Ik zou ze ook niet dragen, maar wie weet, misschien zijn er liefhebbers.quote:
True, en voor die prijs is RBL nog wel te doenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:53 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik zou ze ook niet dragen, maar wie weet, misschien zijn er liefhebbers.In ieder geval niet verkeerd dat ze eruit gaan, kunnen er weer mooie komen voor de sale in november.
Wieso? Hier doet ie het gewoon.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:57 schreef Burdie het volgende:
Wat is er gebeurd met het weblog van MiMu?
Ik vind China glaze fijn, maar OPI tot nu toe fijner. Veel meer fijne lak.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 11:02 schreef miss--moana het volgende:
Even nog een vraagje: OPI en China Glaze, wat is het verschil erin? De prijs verschilt heel erg maar lakt OPI beter, blijft het langer zitten, zijn de kleuren mooier....Ik heb zelf veel China Glaze, soms overweeg ik om eens OPI te kopen maar de prijs schrikt me erg af. Dan denk ik al snel voor dat bedrag heb ik weer 2 China Glaze lakjes
Die is mooi he! Toffe nagelsquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:55 schreef Loqi het volgende:
Ik zei eigenlijk vanavond foto's, maar ik had eerder tijd dan verwacht.
Groene hysterie![]()
Herome Minsk
[ afbeelding ]
Met daarover Golden Rose scale effect nr. 14 Die onmogelijk goed op de foto te krijgen is, maar het is blauwe en groene flake festijn![]()
[ afbeelding ]
Mooi zegquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:55 schreef Loqi het volgende:
Groene hysterie![]()
Herome Minsk
[ afbeelding ]
Met daarover Golden Rose scale effect nr. 14 Die onmogelijk goed op de foto te krijgen is, maar het is blauwe en groene flake festijn![]()
[ afbeelding ]
quote:modelsownit SALE TODAY: 12 HOURS ONLY. STARTS IN 1 HOUR (eeeek!) #tgifriday
Welke webshop is dat?? Heb helaas nu ook weinig tijd om het vorige topic weer door te spitten, jullie gaan zo snel, hahaha, gewoon een half topic weer gemist!quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de volgende dag! Helemaal top
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:25 schreef Nune het volgende:
Ik had dus China Glaze Recycle op mijn blog gezet, heel leuk enzo, nu word ik constant geretweet door mensen die helemaal voor recycle zijn!Dus recyclen van telefoonboeken, zonne-energie gebruiken enzo. Whehe.
Crapquote:
En ik ging twee dagen geleden los!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Eens. Ik mag volgende maand pas los.
"De blog die u zoekt is niet gevonden."quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wieso? Hier doet ie het gewoon.
MiMu heeft nu de naam Dutch Nail Blog, misschien heb je nog de oude link? Hier doet hij het ook!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
"De blog die u zoekt is niet gevonden.".
Ze is van naam veranderdquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
"De blog die u zoekt is niet gevonden.".
quote:We're having a one-day SALE! Use code TGIFRIDAY to get 20% off orders of £10 or more. Ends midnight! http://modelsownit.com
quote:Please note the TGIFRIDAY code does not work with any other voucher codes. x #tgifriday
half a minute ago via HootSuite
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:21 schreef Mirjam het volgende:
wat mij betreft houden we de naam lekker zo, en posten we gewoon wat meer nageltjes :p
m'n sparkling sherry nog maar even, betere foto![]()
[ afbeelding ]
Zo te zien welquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 13:07 schreef Daph_ het volgende:
Models own sale!! Duurt 12 uur!! 20% korting! En zo te zien geldt minimaal 30 pond per order niet..
[..]
[..]
Ookquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:55 schreef Loqi het volgende:
Groene hysterie![]()
Herome Minsk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mmm dan toch maar ff 5 lakjes bestellenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:07 schreef Daph_ het volgende:
Models own sale!! Duurt 12 uur!! 20% korting! En zo te zien geldt minimaal 30 pond per order niet..
[..]
[..]
Whehe het kaartje staat nog echt op je bureau ook!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:25 schreef Daph_ het volgende:
Hee! Je bureau wil ik ook zien
Dit is mijn bureau op dit moment![]()
[ afbeelding ]
Links
[ afbeelding ]
Rechts
In my defence: ik ben aan het swatchen en konadden, vandaar de bende aan de rechterkantDe lakken aan de linkerkant staan er sinds ik ze binnen heb gekregen
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 13:28 schreef progje het volgende:
[..]
mmm dan toch maar ff 5 lakjes bestellen
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 13:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zo te zien wel
"Sorry, no quotes are available for this order at this time."
En daarmee kan ik dus niet orderen.
Jammer, want ik hoef helemaal geen 10 lakken
Dusss als iemand nog ruimte overheeft voor 3 lakjes
Ja! Anders zeg ik het toch niet?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:29 schreef Nune het volgende:
[..]
Whehe het kaartje staat nog echt op je bureau ook!
En jouw zooi overschaduwt de mijne een beetje.
ik heb tot nu toe nog geen foutmeling gehadquote:
Ja maar hey, ik vind dat leuk.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja! Anders zeg ik het toch niet?Het briefje van Michèle staat er ook, maar dan vlak erachter
Ik zie hem! Aaaaawwwquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja! Anders zeg ik het toch niet?Het briefje van Michèle staat er ook, maar dan vlak erachter
Zo ik zie toch een hoop mooie lakjes! Nice!!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:50 schreef Nune het volgende:
[..]
Ja maar hey, ik vind dat leuk.![]()
Helmer pics!
[ afbeelding ]
OPI
[ afbeelding ]
China Glaze
[ afbeelding ]
Van alles wat; Orly, P2, Essence, Zoya
[ afbeelding ]
Nail art spul, hier komt binnenkort lekker heel wat bij!![]()
[ afbeelding ]
Verzorging
Ik wil eigenlijk een grotere Helmer want ik vind het leuk om elke nagellak in zijn eigen laatje te plaatsenmaar dat is natuurlijk een beetje onzin dus binnenkort als ik zin heb even Orly naar CG verhuizen denk ik. Valt eigenlijk wel mee he, de hoeveelheid nagellak.
Oja, in het laatste laatje zit verpakkingsmaterialen voor als ik zelf lakjes wil versturen.
quote:
Ik denk dat mijn bankrekening dit forum niet leuk gaat vinden, hehe.quote:
sorry ik las het echt net te laatquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:04 schreef PeRi het volgende:
Ik wil ook graag meebestellen met iemand voor Models Own it!
Geeft niets, thanksquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:07 schreef progje het volgende:
[..]
sorry ik las het echt net te laat
Hopelijk gaat iemand anders nog bestellen
Ik zou Disco Mix ook mee bestellen hoor!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:09 schreef progje het volgende:
Bestelling het zijn er 6 voor mezelf geworden
Silver Fox Nail Polish
Magenta Divine Nail Polish
Pink Lady Nail Polish
Moody Grey Nail Polish
Pink Punk Nail Polish
Bluebelle Nail Polish
Red Red Wine (voor RenRen)
Top Turquoise Nail Polish (voor RenRen)
Raspberry Crush Nail Polish (voor RenRen)
Hij is wel heel mooi he!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:05 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat mijn bankrekening dit forum niet leuk gaat vinden, hehe.
n.a.v van deze foto van Siobhan: http://farm3.static.flickr.com/2609/4389575094_cfd0aeab9e_b.jpg Heb ik dat lakje ook besteld (A)8,70 inclusief, valt mee toch?
![]()
hehe ik had er wel 20 uit kunnen kiezen of meerquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:11 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik zou Disco Mix ook mee bestellen hoor!
Leuk!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:14 schreef Lindytje het volgende:
Dit zit er nu op:
[ afbeelding ]
CG Aqua Baby met op 4 vingers fairydust er overheen, en op 1 matte magic.
nice!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:14 schreef Lindytje het volgende:
Dit zit er nu op:
[ afbeelding ]
die matte is ook erg mooi zegquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:14 schreef Lindytje het volgende:
Dit zit er nu op:
[ afbeelding ]
Ainnir iig welquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:33 schreef DeltaCephei het volgende:
Heeft een van jullie misschien al ervaring met Sinful Colors?
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 13:48 schreef RenRen- het volgende:
Dames, hoe kunnen we het beste 3 models own lakjes bij mij krijgen? Bubbelenvelop en dan nog iets om het lakje zelf heen?
Bubbelenvelop, en de lakjes inpakken met bubbeltjes of watjes of iets dergelijks. Anders ketsen ze misschien tegen elkaar aan.quote:
Had je ze gemaild of via de site? Dat laatste doet het toch niet? In de Help staat dat je via de mail moet bestellen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:39 schreef progje het volgende:
mmm ik heb 40% korting gekregen geloof ik
Niet dat het erg is.
Er ging wat mis met betalen via paypal, dus toen kwam ik weer terug op die site.
Nog een keer die code ingevoerd voor de zekerheid
En nu zat ik even te rekenen, maar ik heb dus nu zo'n 40% korting
Ik heb gewoon via de site besteld, en met CC betaald.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:41 schreef PeRi het volgende:
[..]
Had je ze gemaild of via de site? Dat laatste doet het toch niet? In de Help staat dat je via de mail moet bestellen?
Je hebt sowieso een korting als je 5 of meer bestelt van 7 pond, dan gaat de 20% daar nog over heen!
Via de site heb ik het ook de laatste keer gedaan en dat ging goedquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 14:41 schreef PeRi het volgende:
[..]
Had je ze gemaild of via de site? Dat laatste doet het toch niet? In de Help staat dat je via de mail moet bestellen?
Je hebt sowieso een korting als je 5 of meer bestelt van 7 pond, dan gaat de 20% daar nog over heen!
Snel, start een GO Models Own!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:50 schreef PeRi het volgende:
Oh! Bij mij doet ie het ook niet. Misschien doordat ik dan Firefox gebruik ofzo? Vreemd!!! /maarja ik wil graag met iemand meebestellen, want ik wil er niet zoveel.
Zou ik doen als ik niet mn cc thuis heb liggen en ik kom niet thuis voor 00.00u vannachtquote:
Nope..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
Zou ik doen als ik niet mn cc thuis heb liggen en ik kom niet thuis voor 00.00u vannacht. Morgen geldt de actie niet meer toch?
Je kunt de aluminiumfolie-trick proberen: wattenbolletjes in aceton drenken, op je nagel doen en daar aluminiumfolie overheen en dan 5 minuten laten zittenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:03 schreef RenRen- het volgende:
HOe doen jullie glitters -zoals MAAH- van jullie vingers afhalen? Want met watjes op mn vingers werkte niet.
Ik gebruik geen aceton, denk niet dat dat slim is op mijn handen. Maar normale remover werkt toch ook prima?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 16:17 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Je kunt de aluminiumfolie-trick proberen: wattenbolletjes in aceton drenken, op je nagel doen en daar aluminiumfolie overheen en dan 5 minuten laten zittenDan veeg je de lak in 1 keer eraf en verspreid je het dus niet over heel je vingers..
Vilt schijnt ook goed de glitters te verwijderen maar dat heb ik nog niet geprobeerd ^^
Ik heb denk ik een uur gedaan om alles weg te krijgenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 16:25 schreef Guess. het volgende:
Ik snap eigenlijk het glitterprobleem niet zo,ik heb er zelf niet zo'n last van.Het gaat er wel moeilijker af dan zonder glitters maar met een beetje geduld lukt het wel.Ik pak een wattenschijfje doe daar op voldoende nagelak remover(ik heb essence aceton free) vouw het watje over m'n nagel kijk ondertussen wat tv of FOK ofzo laat het wat intrekken en dan haal ik het er af,met een watje doe ik 2-3nagels,ben zo ongeveer kwartier bezig en dan lakken maar!
Ik heb trouwens ook vilt maar kan nou niet zeggen dat ik dat zoveel beter vind werken.
Ik zou het liever met remover mét aceton doen dan met remover zonder.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik gebruik geen aceton, denk niet dat dat slim is op mijn handen. Maar normale remover werkt toch ook prima?Dankjewel!
Ja hoor, dat gaat prima.. Ik gebruik alleen maar acetonvrije nagellakremover van Essence (met geurtje). Gaat prima! Er gaan een heleboel flessen van dat spul erdoorheen hierquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik gebruik geen aceton, denk niet dat dat slim is op mijn handen. Maar normale remover werkt toch ook prima?Dankjewel!
Foto's?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:40 schreef Mirjam het volgende:
ja, hoi
ik ben naar die 2 groothandels geweest
bij die eerste (orly) in eindhoven stond ik aardig voor paal, bleek dat ze er niet aan particulieren verkopen, je moet een kvk-inschrijving hebben die met nagels te maken heeft
daarna die in veldhoven maar gebeld, die verkopen wel aan particulieren.
en daar heb ik flink gefaald![]()
en volgens mij heeft de cassiere ook nog een vette fout gemaakt met afrekenen, hihi
dat ga ik straks eens uitzoeken, zo eerst ns badderen
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:40 schreef Mirjam het volgende:
ja, hoi
bij die eerste (orly) in eindhoven stond ik aardig voor paal, bleek dat ze er niet aan particulieren verkopen, je moet een kvk-inschrijving hebben die met nagels te maken heeft
en volgens mij heeft de cassiere ook nog een vette fout gemaakt met afrekenen, hihi
Okeequote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ook die komen later, je houdt ze tegoed
ik snapte het ook nooit totdat ik Absolutely Alice hadquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:25 schreef Guess. het volgende:
Ik snap eigenlijk het glitterprobleem niet zo,ik heb er zelf niet zo'n last van.Het gaat er wel moeilijker af dan zonder glitters maar met een beetje geduld lukt het wel.Ik pak een wattenschijfje doe daar op voldoende nagelak remover(ik heb essence aceton free) vouw het watje over m'n nagel kijk ondertussen wat tv of FOK ofzo laat het wat intrekken en dan haal ik het er af,met een watje doe ik 2-3nagels,ben zo ongeveer kwartier bezig en dan lakken maar!
Ik heb trouwens ook vilt maar kan nou niet zeggen dat ik dat zoveel beter vind werken.
Ow raar! Ik zal eens aan mijn moeder vragen dan hoe zij dat doetquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:40 schreef Mirjam het volgende:
ja, hoi
We moeten 's een winkeltrip organiseren.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
OkeeIk wil ook naar die nagellakshop
zo jammer, want ik zag allemaal leuke orly'squote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ow raar! Ik zal eens aan mijn moeder vragen dan hoe zij dat doet
(die heeft wel een creatieve KvK inschrijving, die geeft poppencursussen, maar dat heeft ook geen aarsch met nagels te maken)
Love!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:30 schreef Nune het volgende:
Leuke lakjes Guess!![]()
Ik heb ook nieuwe:
[ afbeelding ]
Sleek - Oxford
Ik vind hem zo mooi!
nune heeft een goeie tip, we nemen bubsel mee!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zo jammer, want ik zag allemaal leuke orly's
die nfu oh: www.nfuoh-nederland.nlquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:17 schreef mirannie het volgende:
[..]
Welke webshop is dat?? Heb helaas nu ook weinig tijd om het vorige topic weer door te spitten, jullie gaan zo snel, hahaha, gewoon een half topic weer gemist!
Ik vind het gekletst hier wel gezellig hoor!! Er is altijd iemand die je vraag kan beantwoorden, dat is ook heel fijn. En als er gebrek aan tijd is, scroll ik inderdaad alleen langs de foto´s
Oh ja, hier 29 jaar, 1.62m (draag bijna nooit hakken, killers), denk toch dat ik bij de zwaardere dames hier behoor en woon in Hilversum.
Die poppen hebben toch ook recht op gelakte nagelsquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ow raar! Ik zal eens aan mijn moeder vragen dan hoe zij dat doet
(die heeft wel een creatieve KvK inschrijving, die geeft poppencursussen, maar dat heeft ook geen aarsch met nagels te maken)
En die in Veldhoven is tof he?
Ik hou me ook aanbevolen!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:48 schreef Daph_ het volgende:
Als er iemand met kvk inschrijving gaat, let me know! I WANNA COME! Orly
Mooie buit! En coconut kiss is supermooi he!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:15 schreef Guess. het volgende:
Mijn nieuwe lakjes![]()
[ afbeelding ]
BadKitty-2Nite-an affair to remember-bare if you dare
[ afbeelding ]
passion in the pacific-coconut kiss-kaleidoscope him out-ruby pumps
[ afbeelding ]
Net coconut kiss vlug opgedaan maar hij zit er lelijk opwas ongeduldig en ook nog gestoten dus haal em zo eraf en doe er nieuwe op
Als voorzitter moet je er toch verzorgd uit zien?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:50 schreef MissJ het volgende:
zal ik met mijn VVE KvK inschrijving (waar ik voorzitter van ben) nagellak kunnen kopen in die groothandels?![]()
even iets bedenken waardoor het nagelgerelateerd wordt
wat heb je al in je mandje?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:51 schreef Diconnected het volgende:
Aaaaaaah ik moet nog 2 mooie lakjes bij TDkan niet kiezen.
Mooie lak, en prachtige nagels! Zijn ze helemaal echt?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:55 schreef -Nienna- het volgende:
Lindy, mooi kleurtje en leuke effecten zo ook.
Guess, mooie nieuwe aanwinsten zeg!
Nune, ook al zo'n mooi nieuw lakje.
En verder zag ik geweldige collecties voorbij komen.
Dit heb ik vandaag op: CG Harmony, 2 laagjes.
Daglicht:
[ afbeelding ]
Kunstlicht:
[ afbeelding ]
Ik heb mijn nagels ook wat vierkanter gevijld, maar ben er nog niet helemaal aan gewend haha.
wtf, £30 minium? + £10 shippingquote:INTERNATIONAL ORDERS
We are pleased to announce that international orders are now available, and are charged at the following fixed delivery rates (regardless of how many items are ordered):
International orders: £9.95
Please note that there is a minimum order amount of £30 for all international orders.
Please email us at orders@modelsownit.com for more information. (BACK TO TOP)
Shyte, wilde wel iets meebestellenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:58 schreef PeRi het volgende:
Toch kunnen bestellen![]()
Red Red Wine Nail Polish
Red 'n' Black Nail Polish
Purple Grey Nail Polish
Disco Mix Nail Polish
Betty Blue Nail Polish
Bluebelle Nail Polish
Slate Green Nail Polish
6-way Shape it & Buff it Nail File
Nu ga ik borrelen.
Ja! Voor toekomstige refferal.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:52 schreef MissJ het volgende:
nu iedereen op Modelsownit aan het bestellen is...
iemand behoefte aan een swatch van slate green?
die heb ik nu op namelijk en is echt superrrrr mooi
Mooi! Vind je nagels er goed uit zien zo!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:55 schreef -Nienna- het volgende:
Lindy, mooi kleurtje en leuke effecten zo ook.
Guess, mooie nieuwe aanwinsten zeg!
Nune, ook al zo'n mooi nieuw lakje.
En verder zag ik geweldige collecties voorbij komen.
Dit heb ik vandaag op: CG Harmony, 2 laagjes.
Daglicht:
[ afbeelding ]
Kunstlicht:
[ afbeelding ]
Ik heb mijn nagels ook wat vierkanter gevijld, maar ben er nog niet helemaal aan gewend haha.
Hihi wij hebben bijna dezelfde lakjes besteld!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:58 schreef PeRi het volgende:
Toch kunnen bestellen![]()
Red Red Wine Nail Polish
Red 'n' Black Nail Polish
Purple Grey Nail Polish
Disco Mix Nail Polish
Betty Blue Nail Polish
Bluebelle Nail Polish
Slate Green Nail Polish
6-way Shape it & Buff it Nail File
Nu ga ik borrelen.
China Glaze alleen:quote:
Klopt, is echt erg hoog. Maar de 30 pond is wel het totaal van de order verzendkosten. Ik heb nu 20 pond aan (6) lakjes dankzij de korting plus verzendkosten is 31 pond. Toen deed paypal het wel.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:57 schreef DeltaCephei het volgende:
Iemand wilde bestellen bij Models Own It... MOI reageerde via twitter met een link naar dit artikel:
[..]
wtf, £30 minium? + £10 shipping:
1quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:01 schreef Stormqueen het volgende:
LOL @ alle helmer- en bureaupics
Ik heb geen Helmer, ik heb ook geen bureau. Ik heb wel een eiken tafel van 1x2 meter die er sinds december, met wat kleine uitzonderingen, ongeveer zo uit ziet:
[ afbeelding ]
Tot kleine ergernis van mijn vriend. Het aantal Curverboxen groeit nog steeds.
Mijn schoonzusje kwam vanmiddag op de koffie en lachte zich ziek, vervolgens heb ik haar mogen konadden. Hoeveel weken geven jullie d'r?
Waaaah als je het eerder had gezegd, had ik je gepm'd!!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Shyte, wilde wel iets meebestellen
Drie dagen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:01 schreef Stormqueen het volgende:
LOL @ alle helmer- en bureaupics
Ik heb geen Helmer, ik heb ook geen bureau. Ik heb wel een eiken tafel van 1x2 meter die er sinds december, met wat kleine uitzonderingen, ongeveer zo uit ziet:
[ afbeelding ]
Tot kleine ergernis van mijn vriend. Het aantal Curverboxen groeit nog steeds.
Mijn schoonzusje kwam vanmiddag op de koffie en lachte zich ziek, vervolgens heb ik haar mogen konadden. Hoeveel weken geven jullie d'r?
De helft is van mij, de helft voor een vriendin die met pijn en moeite lakjes heeft uitgezochtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:00 schreef Nune het volgende:
[..]
Hihi wij hebben bijna dezelfde lakjes besteld!
Ik zou millenium of 2030 pakken of iets anders uit de Khrome collectie. Ennn een holo! Offf Emerald Sparkle, mooi donkergroen met subtiele glitter!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:01 schreef Diconnected het volgende:
[..]
China Glaze alleen:
Dorothy who
for Audrey
Bad Kitty
Ruby pumps
watermelon rind
something sweet
grape pop
Ga vanavond bestellen, maar ga nu eerst lekker wokken bij het overheerlijke wokrestaurantdus kom maar op met leuke lakjes
tips zijn altijd welkom!
Jep, helemaal echtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mooie lak, en prachtige nagels! Zijn ze helemaal echt?
Slate green is geweldigquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:03 schreef PeRi het volgende:
[..]
De helft is van mij, de helft voor een vriendin die met pijn en moeite lakjes heeft uitgezocht. De blauwe en groene zijn voor haar.
ja ik was aan het shoppen,quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:02 schreef PeRi het volgende:
[..]
Waaaah als je het eerder had gezegd, had ik je gepm'd!!
Ohh dus het is incl verzendkosten, dat is al beter! Ik dacht 30£ aan spullen en dan nog £10 aan verzendkosten erbovenopquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:01 schreef PeRi het volgende:
[..]
Klopt, is echt erg hoog. Maar de 30 pond is wel het totaal van de order verzendkosten. Ik heb nu 20 pond aan (6) lakjes dankzij de korting plus verzendkosten is 31 pond. Toen deed paypal het wel.
Ervoor probeerde ik te bestellen met 28 pond (incl verzenden) en dat deed het niet.
Ik was vergeten dat ik paypal heb!
Ik zou voor Emerald Sparkle en Millennium gaan..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zou millenium of 2030 pakken of iets anders uit de Khrome collectie. Ennn een holo! Offf Emerald Sparkle, mooi donkergroen met subtiele glitter!
Ik dacht het eerst ook hoor, maar het is dus gelukt! Anders had ik 'm gecanceldquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:03 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ohh dus het is incl verzendkosten, dat is al beter! Ik dacht 30£ aan spullen en dan nog £10 aan verzendkosten erbovenop
en dat ben je ookquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
![]()
LOL!
Ik voel me verantwoordelijk
Ze heeft alle lakken als die 7 lakken voor 10 euro aanbieding aangeslagenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:44 schreef Mirjam het volgende:
might I add dat dat alles me 36 euro gekost heeft?
net zoveel als normaal gesproken me een transdesign bestelling kost.
ik denk dat er ergens bij het ad=frekenen iets fout is gegaan, maar ik heb geen idee wat
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze heeft alle lakken als die 7 lakken voor 10 euro aanbieding aangeslagenterwijl de helft niet eens onder die aanbieding valt!
Had je een stagiair aan de kassa ofzo? Ik was voor mijn dertien potjes 60 euro kwijt
dat gaat 'm niet worden, trust mequote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
GLITTAR!!
We verwachten natuurlijk wel van alle lakjes swatches vanavond op je blog
Je hebt vet geluk gehadquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
![]()
ik weet niet watskeburt
ze was wel heel stil en chago, ik had nl. nogal veel te vragen toen ik lakjes aan het uitzoeken was.
maar ik had wel netjes die 7 voor een tientje in een aparte mand gestopt.
ik heb 2 x 7 voor een tientje, en dan nog iets van 7 lakken uit de zaak uitgezocht.
achteraf had ik spijt dat ik niet meer had uitghezocht, hoe erg is dat
En dan nog je andere lakjes van mij en deb er bij, die gaat met een halve koffer vol nagellak terug naar zuid-hollandquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat gaat 'm niet worden, trust me
er komt wel een aardige (vind ik zelf dan) comparison vanavonbd ofzo
hihihihiquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dan nog je andere lakjes van mij en deb er bij, die gaat met een halve koffer vol nagellak terug naar zuid-holland
ik stond ook helemaal te hyperventileren, en die verkoopsters keken echt zo van:quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:52 schreef Mirjam het volgende:
ik voelde me daar wel echt serieus als een kind met honger in een snoepwinkel, fantastisch, echt
Dat valt me van je tegenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat gaat 'm niet worden, trust me
er komt wel een aardige (vind ik zelf dan) comparison vanavonbd ofzo
Ga je daarna nog even de stad in.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:57 schreef Daph_ het volgende:
Het is 134 kmBeetje veel wel voor een ritje naar één winkel
We gaan toch een meet doen? Kunnen de dames die van ver komen eerst gaan shoppen, daarna lakken@my place, en dan flikkeren we wat stukken koe op de BBQ en gaan we zuipenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:57 schreef Daph_ het volgende:
Het is 134 kmBeetje veel wel voor een ritje naar één winkel
quote:
Volgende week doen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
We gaan toch een meet doen? Kunnen de dames die van ver komen eerst gaan shoppen, daarna lakken@my place, en dan flikkeren we wat stukken koe op de BBQ en gaan we zuipen
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
We gaan toch een meet doen? Kunnen de dames die van ver komen eerst gaan shoppen, daarna lakken@my place, en dan flikkeren we wat stukken koe op de BBQ en gaan we zuipen
Whehehequote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is goed, mag jij buiten het vlees omdraaien
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:05 schreef Mirjam het volgende:
oh, tussen die lakjes zitten trouwens ook lakjes voor een giveaway (blog) die ik wel al gepland heb, maar waarvan ik nog niet hoe ik 'm ga uitvoeren
ik wil een 100 followers giveaway doen, weet niet of ik dat nu al moet aankondigen, of wachten tot ik meer in de buurt xit , of pas bij de 100equote:
Oh op die manier.. Tja, dat zul je zelf moeten bepalenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik wil een 100 followers giveaway doen, weet niet of ik dat nu al moet aankondigen, of wachten tot ik meer in de buurt xit , of pas bij de 100e
zoiets
ik heb zo'n vermoeden dat dat nog wel ff gaat duren, was bij alle vorige specials etc. ookquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:08 schreef AmNaBa het volgende:
WOW Goede buit Mirjam
Iemand de nieuwe collectie van essence al in de winkel gespot??
ik kan er nog even over nadenkenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh op die manier.. Tja, dat zul je zelf moeten bepalen
Wanneer gaan we met zijn allen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb een kvk inschrijving die met nagels te maken heeft![]()
De verzendingen zijn binnen nu de lakken nog![]()
Mooie buit Mirjam
beauty companyquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:10 schreef DeltaCephei het volgende:
Dusseehhh, die groothandel zit in Veldhoven? Dat is niet zo heel ver weg![]()
Weet iemand hoe hij heet?
www.beautycompany.nlquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:10 schreef DeltaCephei het volgende:
Dusseehhh, die groothandel zit in Veldhoven? Dat is niet zo heel ver weg![]()
Weet iemand hoe hij heet?
Oehhh mooi groenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
mijn nagels zijn niet groen, mijn nagels zijn GROEN!!!
[ afbeelding ]
Paper Chasing. @Zoeper: 3 laagjes
Jaaaa!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:22 schreef Loqi het volgende:
Ik MOET ook echt mee naar die groothandel![]()
Misschien kunnen we ook carpoolenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:15 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Haha dat is wel een mooie roadtripIk ben wel in voor een nagellakavontuur
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:22 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
M'n mandje zit vol.![]()
¤ 97,90 incl voor 22 lakjes.
Ja!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:23 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Misschien kunnen we ook carpoolenGezellig!
.. alleen maar mandje vullen.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:24 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ik wist wel dat het zou gaan gebeuren, maar zo snel!?
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:22 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
M'n mandje zit vol.![]()
¤ 97,90 incl voor 22 lakjes.
Oehh ik ook, maar is zo ver wegquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:15 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Haha dat is wel een mooie roadtripIk ben wel in voor een nagellakavontuur
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
mijn nagels zijn niet groen, mijn nagels zijn GROEN!!!
[ afbeelding ]
Paper Chasing. @Zoeper: 3 laagjes
Ja, gebruik dan ook aceton vrijequote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:04 schreef Stormqueen het volgende:
LOL, ik had een lipstick-kwastje gebruikt voor de aceton-cleanup. Lost dus de aceton de lijm op die de kwastharen op z'n plek houdt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |