Ainnir iig welquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:33 schreef DeltaCephei het volgende:
Heeft een van jullie misschien al ervaring met Sinful Colors?
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 13:48 schreef RenRen- het volgende:
Dames, hoe kunnen we het beste 3 models own lakjes bij mij krijgen? Bubbelenvelop en dan nog iets om het lakje zelf heen?
Bubbelenvelop, en de lakjes inpakken met bubbeltjes of watjes of iets dergelijks. Anders ketsen ze misschien tegen elkaar aan.quote:
Had je ze gemaild of via de site? Dat laatste doet het toch niet? In de Help staat dat je via de mail moet bestellen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:39 schreef progje het volgende:
mmm ik heb 40% korting gekregen geloof ik
Niet dat het erg is.
Er ging wat mis met betalen via paypal, dus toen kwam ik weer terug op die site.
Nog een keer die code ingevoerd voor de zekerheid
En nu zat ik even te rekenen, maar ik heb dus nu zo'n 40% korting
Ik heb gewoon via de site besteld, en met CC betaald.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:41 schreef PeRi het volgende:
[..]
Had je ze gemaild of via de site? Dat laatste doet het toch niet? In de Help staat dat je via de mail moet bestellen?
Je hebt sowieso een korting als je 5 of meer bestelt van 7 pond, dan gaat de 20% daar nog over heen!
Via de site heb ik het ook de laatste keer gedaan en dat ging goedquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 14:41 schreef PeRi het volgende:
[..]
Had je ze gemaild of via de site? Dat laatste doet het toch niet? In de Help staat dat je via de mail moet bestellen?
Je hebt sowieso een korting als je 5 of meer bestelt van 7 pond, dan gaat de 20% daar nog over heen!
Snel, start een GO Models Own!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:50 schreef PeRi het volgende:
Oh! Bij mij doet ie het ook niet. Misschien doordat ik dan Firefox gebruik ofzo? Vreemd!!! /maarja ik wil graag met iemand meebestellen, want ik wil er niet zoveel.
Zou ik doen als ik niet mn cc thuis heb liggen en ik kom niet thuis voor 00.00u vannachtquote:
Nope..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
Zou ik doen als ik niet mn cc thuis heb liggen en ik kom niet thuis voor 00.00u vannacht. Morgen geldt de actie niet meer toch?
Je kunt de aluminiumfolie-trick proberen: wattenbolletjes in aceton drenken, op je nagel doen en daar aluminiumfolie overheen en dan 5 minuten laten zittenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:03 schreef RenRen- het volgende:
HOe doen jullie glitters -zoals MAAH- van jullie vingers afhalen? Want met watjes op mn vingers werkte niet.
Ik gebruik geen aceton, denk niet dat dat slim is op mijn handen. Maar normale remover werkt toch ook prima?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 16:17 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Je kunt de aluminiumfolie-trick proberen: wattenbolletjes in aceton drenken, op je nagel doen en daar aluminiumfolie overheen en dan 5 minuten laten zittenDan veeg je de lak in 1 keer eraf en verspreid je het dus niet over heel je vingers..
Vilt schijnt ook goed de glitters te verwijderen maar dat heb ik nog niet geprobeerd ^^
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |