quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:25 schreef Nune het volgende:
Ik had dus China Glaze Recycle op mijn blog gezet, heel leuk enzo, nu word ik constant geretweet door mensen die helemaal voor recycle zijn!Dus recyclen van telefoonboeken, zonne-energie gebruiken enzo. Whehe.
Crapquote:
En ik ging twee dagen geleden los!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Eens. Ik mag volgende maand pas los.
"De blog die u zoekt is niet gevonden."quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wieso? Hier doet ie het gewoon.
MiMu heeft nu de naam Dutch Nail Blog, misschien heb je nog de oude link? Hier doet hij het ook!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
"De blog die u zoekt is niet gevonden.".
Ze is van naam veranderdquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
"De blog die u zoekt is niet gevonden.".
quote:We're having a one-day SALE! Use code TGIFRIDAY to get 20% off orders of £10 or more. Ends midnight! http://modelsownit.com
quote:Please note the TGIFRIDAY code does not work with any other voucher codes. x #tgifriday
half a minute ago via HootSuite
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:21 schreef Mirjam het volgende:
wat mij betreft houden we de naam lekker zo, en posten we gewoon wat meer nageltjes :p
m'n sparkling sherry nog maar even, betere foto![]()
[ afbeelding ]
Zo te zien welquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 13:07 schreef Daph_ het volgende:
Models own sale!! Duurt 12 uur!! 20% korting! En zo te zien geldt minimaal 30 pond per order niet..
[..]
[..]
Ookquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:55 schreef Loqi het volgende:
Ik zei eigenlijk vanavond foto's, maar ik had eerder tijd dan verwacht.
Groene hysterie![]()
Herome Minsk
[ afbeelding ]
Met daarover Golden Rose scale effect nr. 14 Die onmogelijk goed op de foto te krijgen is, maar het is blauwe en groene flake festijn![]()
[ afbeelding ]
mmm dan toch maar ff 5 lakjes bestellenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:07 schreef Daph_ het volgende:
Models own sale!! Duurt 12 uur!! 20% korting! En zo te zien geldt minimaal 30 pond per order niet..
[..]
[..]
Whehe het kaartje staat nog echt op je bureau ook!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:25 schreef Daph_ het volgende:
Hee! Je bureau wil ik ook zien
Dit is mijn bureau op dit moment![]()
[ afbeelding ]
Links
[ afbeelding ]
Rechts
In my defence: ik ben aan het swatchen en konadden, vandaar de bende aan de rechterkantDe lakken aan de linkerkant staan er sinds ik ze binnen heb gekregen
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 13:28 schreef progje het volgende:
[..]
mmm dan toch maar ff 5 lakjes bestellen
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 13:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zo te zien wel
"Sorry, no quotes are available for this order at this time."
En daarmee kan ik dus niet orderen.
Jammer, want ik hoef helemaal geen 10 lakken
Dusss als iemand nog ruimte overheeft voor 3 lakjes
Ja! Anders zeg ik het toch niet?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:29 schreef Nune het volgende:
[..]
Whehe het kaartje staat nog echt op je bureau ook!
En jouw zooi overschaduwt de mijne een beetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |