Voor eventuele meets enzoquote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:03 schreef Ainnir het volgende:
Ik heb gemist waarom het hier opgesomd wordt, maar 28 en California (oorspronkelijk zuid-limboland)
quote:Hello,
Thank You for Your payment. Your order will be shipped today.
Please allow up to 7 working days to receive Your order.
Hope to see You again in our shop.
jaaaaaaaaa!!!!quote:
ach ik ben maar ietsje groter >> 1.68quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:55 schreef Crientj het volgende:
[..]
Denk dat ik toch jonger ben dan jouMisschien zelfs ook de kleinste ;{ 1.65
show hier je nagels en lakquote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:44 schreef Loqi het volgende:
Nou heb ik weer 4 paginas nachtbagger gemist
![]()
Misschien moeten we de topic naam maar gewoon zo laten, ik zou me na 88 topics lullig voelen tegenover 'de spirit van de topicreeks'![]()
nee even serieus, ik denk dat de naam zo ook wel duidelijk genoeg is, ook als er een keer wat minder pics zijn
Vanmiddag eens een hysterische mani doenpics vanavond
goeie vraag, ik heb me dat van de week ook afgevraagdquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:17 schreef RenRen- het volgende:
Ik lag dus gisteravond zo op bed. En ik dacht.
Wat is precies het verschil tussen een jelly en een creme?
Ik dacht. Jelly is misschien wat doorzichtiger en shiny-er en lakt misschien wat beter. Maar. Ik weet het nietquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 10:23 schreef MissJ het volgende:
[..]
goeie vraag, ik heb me dat van de week ook afgevraagd![]()
Mooi!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:21 schreef Mirjam het volgende:
wat mij betreft houden we de naam lekker zo, en posten we gewoon wat meer nageltjes :p
m'n sparkling sherry nog maar even, betere foto![]()
[ afbeelding ]
Tja, kom je al snel bij de V&D daar... Of sommige modezaken. Maar echt veel met nagellak zit er niet dacht ikquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:45 schreef miss--moana het volgende:
Ik ga straks naar utrecht, vriendje gaat even kijken op het career event. Zit nog te twijfelen om mee te gaan of om te dwalen op utrecht centraal op zoek naar lakjes. Heeft iemand nog tips om te kijken voor mooie nagellak op utrecht centraal?
Duik de Sephora in (zit in de V&D) daar hebben ze heel veel OPI kleurtjesquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:45 schreef miss--moana het volgende:
Ik ga straks naar utrecht, vriendje gaat even kijken op het career event. Zit nog te twijfelen om mee te gaan of om te dwalen op utrecht centraal op zoek naar lakjes. Heeft iemand nog tips om te kijken voor mooie nagellak op utrecht centraal?
hmm....V&D is best duur :S dan nog maar even verder denken, kleren kijken is natuurlijk ook leukquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Tja, kom je al snel bij de V&D daar... Of sommige modezaken. Maar echt veel met nagellak zit er niet dacht ik
Wat ik zelf merk is dat het wat sneller droogt en dat de finish net wat smoother is als je zelf niet zo netjes kan lakkenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:02 schreef miss--moana het volgende:
Even nog een vraagje: OPI en China Glaze, wat is het verschil erin? De prijs verschilt heel erg maar lakt OPI beter, blijft het langer zitten, zijn de kleuren mooier....Ik heb zelf veel China Glaze, soms overweeg ik om eens OPI te kopen maar de prijs schrikt me erg af. Dan denk ik al snel voor dat bedrag heb ik weer 2 China Glaze lakjes
Square Pantsquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:37 schreef Nune het volgende:
Iemand die houdt van lichte kleurtjes?
http://www.rescuebeauty.com/product/7-nail-polishes-on-sale.html
Ze hebben ook een Starfish-Patrick.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:44 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Square PantsGeweldige naam voor een gele lak in een vierkant flesje!
wat een dooie kleurenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:37 schreef Nune het volgende:
Iemand die houdt van lichte kleurtjes?
http://www.rescuebeauty.com/product/7-nail-polishes-on-sale.html
Ik zou ze ook niet dragen, maar wie weet, misschien zijn er liefhebbers.quote:
True, en voor die prijs is RBL nog wel te doenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:53 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik zou ze ook niet dragen, maar wie weet, misschien zijn er liefhebbers.In ieder geval niet verkeerd dat ze eruit gaan, kunnen er weer mooie komen voor de sale in november.
Wieso? Hier doet ie het gewoon.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:57 schreef Burdie het volgende:
Wat is er gebeurd met het weblog van MiMu?
Ik vind China glaze fijn, maar OPI tot nu toe fijner. Veel meer fijne lak.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 11:02 schreef miss--moana het volgende:
Even nog een vraagje: OPI en China Glaze, wat is het verschil erin? De prijs verschilt heel erg maar lakt OPI beter, blijft het langer zitten, zijn de kleuren mooier....Ik heb zelf veel China Glaze, soms overweeg ik om eens OPI te kopen maar de prijs schrikt me erg af. Dan denk ik al snel voor dat bedrag heb ik weer 2 China Glaze lakjes
Die is mooi he! Toffe nagelsquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:55 schreef Loqi het volgende:
Ik zei eigenlijk vanavond foto's, maar ik had eerder tijd dan verwacht.
Groene hysterie![]()
Herome Minsk
[ afbeelding ]
Met daarover Golden Rose scale effect nr. 14 Die onmogelijk goed op de foto te krijgen is, maar het is blauwe en groene flake festijn![]()
[ afbeelding ]
Mooi zegquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:55 schreef Loqi het volgende:
Ik zei eigenlijk vanavond foto's, maar ik had eerder tijd dan verwacht.
Groene hysterie![]()
Herome Minsk
[ afbeelding ]
Met daarover Golden Rose scale effect nr. 14 Die onmogelijk goed op de foto te krijgen is, maar het is blauwe en groene flake festijn![]()
[ afbeelding ]
quote:modelsownit SALE TODAY: 12 HOURS ONLY. STARTS IN 1 HOUR (eeeek!) #tgifriday
Welke webshop is dat?? Heb helaas nu ook weinig tijd om het vorige topic weer door te spitten, jullie gaan zo snel, hahaha, gewoon een half topic weer gemist!quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de volgende dag! Helemaal top
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |