Voor eventuele meets enzoquote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:03 schreef Ainnir het volgende:
Ik heb gemist waarom het hier opgesomd wordt, maar 28 en California (oorspronkelijk zuid-limboland)
quote:Hello,
Thank You for Your payment. Your order will be shipped today.
Please allow up to 7 working days to receive Your order.
Hope to see You again in our shop.
jaaaaaaaaa!!!!quote:
ach ik ben maar ietsje groter >> 1.68quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:55 schreef Crientj het volgende:
[..]
Denk dat ik toch jonger ben dan jouMisschien zelfs ook de kleinste ;{ 1.65
show hier je nagels en lakquote:Op vrijdag 26 februari 2010 09:44 schreef Loqi het volgende:
Nou heb ik weer 4 paginas nachtbagger gemist
![]()
Misschien moeten we de topic naam maar gewoon zo laten, ik zou me na 88 topics lullig voelen tegenover 'de spirit van de topicreeks'![]()
nee even serieus, ik denk dat de naam zo ook wel duidelijk genoeg is, ook als er een keer wat minder pics zijn
Vanmiddag eens een hysterische mani doenpics vanavond
goeie vraag, ik heb me dat van de week ook afgevraagdquote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:17 schreef RenRen- het volgende:
Ik lag dus gisteravond zo op bed. En ik dacht.
Wat is precies het verschil tussen een jelly en een creme?
Ik dacht. Jelly is misschien wat doorzichtiger en shiny-er en lakt misschien wat beter. Maar. Ik weet het nietquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 10:23 schreef MissJ het volgende:
[..]
goeie vraag, ik heb me dat van de week ook afgevraagd![]()
Mooi!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:21 schreef Mirjam het volgende:
wat mij betreft houden we de naam lekker zo, en posten we gewoon wat meer nageltjes :p
m'n sparkling sherry nog maar even, betere foto![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |