Wat ik zelf merk is dat het wat sneller droogt en dat de finish net wat smoother is als je zelf niet zo netjes kan lakkenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:02 schreef miss--moana het volgende:
Even nog een vraagje: OPI en China Glaze, wat is het verschil erin? De prijs verschilt heel erg maar lakt OPI beter, blijft het langer zitten, zijn de kleuren mooier....Ik heb zelf veel China Glaze, soms overweeg ik om eens OPI te kopen maar de prijs schrikt me erg af. Dan denk ik al snel voor dat bedrag heb ik weer 2 China Glaze lakjes
Square Pantsquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:37 schreef Nune het volgende:
Iemand die houdt van lichte kleurtjes?
http://www.rescuebeauty.com/product/7-nail-polishes-on-sale.html
Ze hebben ook een Starfish-Patrick.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:44 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Square PantsGeweldige naam voor een gele lak in een vierkant flesje!
wat een dooie kleurenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:37 schreef Nune het volgende:
Iemand die houdt van lichte kleurtjes?
http://www.rescuebeauty.com/product/7-nail-polishes-on-sale.html
Ik zou ze ook niet dragen, maar wie weet, misschien zijn er liefhebbers.quote:
True, en voor die prijs is RBL nog wel te doenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:53 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik zou ze ook niet dragen, maar wie weet, misschien zijn er liefhebbers.In ieder geval niet verkeerd dat ze eruit gaan, kunnen er weer mooie komen voor de sale in november.
Wieso? Hier doet ie het gewoon.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:57 schreef Burdie het volgende:
Wat is er gebeurd met het weblog van MiMu?
Ik vind China glaze fijn, maar OPI tot nu toe fijner. Veel meer fijne lak.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 11:02 schreef miss--moana het volgende:
Even nog een vraagje: OPI en China Glaze, wat is het verschil erin? De prijs verschilt heel erg maar lakt OPI beter, blijft het langer zitten, zijn de kleuren mooier....Ik heb zelf veel China Glaze, soms overweeg ik om eens OPI te kopen maar de prijs schrikt me erg af. Dan denk ik al snel voor dat bedrag heb ik weer 2 China Glaze lakjes
Die is mooi he! Toffe nagelsquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:55 schreef Loqi het volgende:
Ik zei eigenlijk vanavond foto's, maar ik had eerder tijd dan verwacht.
Groene hysterie![]()
Herome Minsk
[ afbeelding ]
Met daarover Golden Rose scale effect nr. 14 Die onmogelijk goed op de foto te krijgen is, maar het is blauwe en groene flake festijn![]()
[ afbeelding ]
Mooi zegquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:55 schreef Loqi het volgende:
Groene hysterie![]()
Herome Minsk
[ afbeelding ]
Met daarover Golden Rose scale effect nr. 14 Die onmogelijk goed op de foto te krijgen is, maar het is blauwe en groene flake festijn![]()
[ afbeelding ]
quote:modelsownit SALE TODAY: 12 HOURS ONLY. STARTS IN 1 HOUR (eeeek!) #tgifriday
Welke webshop is dat?? Heb helaas nu ook weinig tijd om het vorige topic weer door te spitten, jullie gaan zo snel, hahaha, gewoon een half topic weer gemist!quote:Op donderdag 25 februari 2010 23:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de volgende dag! Helemaal top
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:25 schreef Nune het volgende:
Ik had dus China Glaze Recycle op mijn blog gezet, heel leuk enzo, nu word ik constant geretweet door mensen die helemaal voor recycle zijn!Dus recyclen van telefoonboeken, zonne-energie gebruiken enzo. Whehe.
Crapquote:
En ik ging twee dagen geleden los!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Eens. Ik mag volgende maand pas los.
"De blog die u zoekt is niet gevonden."quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wieso? Hier doet ie het gewoon.
MiMu heeft nu de naam Dutch Nail Blog, misschien heb je nog de oude link? Hier doet hij het ook!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
"De blog die u zoekt is niet gevonden.".
Ze is van naam veranderdquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
"De blog die u zoekt is niet gevonden.".
quote:We're having a one-day SALE! Use code TGIFRIDAY to get 20% off orders of £10 or more. Ends midnight! http://modelsownit.com
quote:Please note the TGIFRIDAY code does not work with any other voucher codes. x #tgifriday
half a minute ago via HootSuite
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 10:21 schreef Mirjam het volgende:
wat mij betreft houden we de naam lekker zo, en posten we gewoon wat meer nageltjes :p
m'n sparkling sherry nog maar even, betere foto![]()
[ afbeelding ]
Zo te zien welquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 13:07 schreef Daph_ het volgende:
Models own sale!! Duurt 12 uur!! 20% korting! En zo te zien geldt minimaal 30 pond per order niet..
[..]
[..]
Ookquote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:55 schreef Loqi het volgende:
Groene hysterie![]()
Herome Minsk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mmm dan toch maar ff 5 lakjes bestellenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:07 schreef Daph_ het volgende:
Models own sale!! Duurt 12 uur!! 20% korting! En zo te zien geldt minimaal 30 pond per order niet..
[..]
[..]
Whehe het kaartje staat nog echt op je bureau ook!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:25 schreef Daph_ het volgende:
Hee! Je bureau wil ik ook zien
Dit is mijn bureau op dit moment![]()
[ afbeelding ]
Links
[ afbeelding ]
Rechts
In my defence: ik ben aan het swatchen en konadden, vandaar de bende aan de rechterkantDe lakken aan de linkerkant staan er sinds ik ze binnen heb gekregen
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 13:28 schreef progje het volgende:
[..]
mmm dan toch maar ff 5 lakjes bestellen
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 13:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zo te zien wel
"Sorry, no quotes are available for this order at this time."
En daarmee kan ik dus niet orderen.
Jammer, want ik hoef helemaal geen 10 lakken
Dusss als iemand nog ruimte overheeft voor 3 lakjes
Ja! Anders zeg ik het toch niet?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:29 schreef Nune het volgende:
[..]
Whehe het kaartje staat nog echt op je bureau ook!
En jouw zooi overschaduwt de mijne een beetje.
ik heb tot nu toe nog geen foutmeling gehadquote:
Ja maar hey, ik vind dat leuk.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja! Anders zeg ik het toch niet?Het briefje van Michèle staat er ook, maar dan vlak erachter
Ik zie hem! Aaaaawwwquote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja! Anders zeg ik het toch niet?Het briefje van Michèle staat er ook, maar dan vlak erachter
Zo ik zie toch een hoop mooie lakjes! Nice!!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 13:50 schreef Nune het volgende:
[..]
Ja maar hey, ik vind dat leuk.![]()
Helmer pics!
[ afbeelding ]
OPI
[ afbeelding ]
China Glaze
[ afbeelding ]
Van alles wat; Orly, P2, Essence, Zoya
[ afbeelding ]
Nail art spul, hier komt binnenkort lekker heel wat bij!![]()
[ afbeelding ]
Verzorging
Ik wil eigenlijk een grotere Helmer want ik vind het leuk om elke nagellak in zijn eigen laatje te plaatsenmaar dat is natuurlijk een beetje onzin dus binnenkort als ik zin heb even Orly naar CG verhuizen denk ik. Valt eigenlijk wel mee he, de hoeveelheid nagellak.
Oja, in het laatste laatje zit verpakkingsmaterialen voor als ik zelf lakjes wil versturen.
quote:
Ik denk dat mijn bankrekening dit forum niet leuk gaat vinden, hehe.quote:
sorry ik las het echt net te laatquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:04 schreef PeRi het volgende:
Ik wil ook graag meebestellen met iemand voor Models Own it!
Geeft niets, thanksquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:07 schreef progje het volgende:
[..]
sorry ik las het echt net te laat
Hopelijk gaat iemand anders nog bestellen
Ik zou Disco Mix ook mee bestellen hoor!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:09 schreef progje het volgende:
Bestelling het zijn er 6 voor mezelf geworden
Silver Fox Nail Polish
Magenta Divine Nail Polish
Pink Lady Nail Polish
Moody Grey Nail Polish
Pink Punk Nail Polish
Bluebelle Nail Polish
Red Red Wine (voor RenRen)
Top Turquoise Nail Polish (voor RenRen)
Raspberry Crush Nail Polish (voor RenRen)
Hij is wel heel mooi he!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:05 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat mijn bankrekening dit forum niet leuk gaat vinden, hehe.
n.a.v van deze foto van Siobhan: http://farm3.static.flickr.com/2609/4389575094_cfd0aeab9e_b.jpg Heb ik dat lakje ook besteld (A)8,70 inclusief, valt mee toch?
![]()
hehe ik had er wel 20 uit kunnen kiezen of meerquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:11 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik zou Disco Mix ook mee bestellen hoor!
Leuk!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:14 schreef Lindytje het volgende:
Dit zit er nu op:
[ afbeelding ]
CG Aqua Baby met op 4 vingers fairydust er overheen, en op 1 matte magic.
nice!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:14 schreef Lindytje het volgende:
Dit zit er nu op:
[ afbeelding ]
die matte is ook erg mooi zegquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:14 schreef Lindytje het volgende:
Dit zit er nu op:
[ afbeelding ]
Ainnir iig welquote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:33 schreef DeltaCephei het volgende:
Heeft een van jullie misschien al ervaring met Sinful Colors?
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 13:48 schreef RenRen- het volgende:
Dames, hoe kunnen we het beste 3 models own lakjes bij mij krijgen? Bubbelenvelop en dan nog iets om het lakje zelf heen?
Bubbelenvelop, en de lakjes inpakken met bubbeltjes of watjes of iets dergelijks. Anders ketsen ze misschien tegen elkaar aan.quote:
Had je ze gemaild of via de site? Dat laatste doet het toch niet? In de Help staat dat je via de mail moet bestellen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:39 schreef progje het volgende:
mmm ik heb 40% korting gekregen geloof ik
Niet dat het erg is.
Er ging wat mis met betalen via paypal, dus toen kwam ik weer terug op die site.
Nog een keer die code ingevoerd voor de zekerheid
En nu zat ik even te rekenen, maar ik heb dus nu zo'n 40% korting
Ik heb gewoon via de site besteld, en met CC betaald.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 14:41 schreef PeRi het volgende:
[..]
Had je ze gemaild of via de site? Dat laatste doet het toch niet? In de Help staat dat je via de mail moet bestellen?
Je hebt sowieso een korting als je 5 of meer bestelt van 7 pond, dan gaat de 20% daar nog over heen!
Via de site heb ik het ook de laatste keer gedaan en dat ging goedquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 14:41 schreef PeRi het volgende:
[..]
Had je ze gemaild of via de site? Dat laatste doet het toch niet? In de Help staat dat je via de mail moet bestellen?
Je hebt sowieso een korting als je 5 of meer bestelt van 7 pond, dan gaat de 20% daar nog over heen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |