Ga je daarna nog even de stad in.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:57 schreef Daph_ het volgende:
Het is 134 kmBeetje veel wel voor een ritje naar één winkel
We gaan toch een meet doen? Kunnen de dames die van ver komen eerst gaan shoppen, daarna lakken@my place, en dan flikkeren we wat stukken koe op de BBQ en gaan we zuipenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:57 schreef Daph_ het volgende:
Het is 134 kmBeetje veel wel voor een ritje naar één winkel
quote:
Volgende week doen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
We gaan toch een meet doen? Kunnen de dames die van ver komen eerst gaan shoppen, daarna lakken@my place, en dan flikkeren we wat stukken koe op de BBQ en gaan we zuipen
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
We gaan toch een meet doen? Kunnen de dames die van ver komen eerst gaan shoppen, daarna lakken@my place, en dan flikkeren we wat stukken koe op de BBQ en gaan we zuipen
Whehehequote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is goed, mag jij buiten het vlees omdraaien
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:05 schreef Mirjam het volgende:
oh, tussen die lakjes zitten trouwens ook lakjes voor een giveaway (blog) die ik wel al gepland heb, maar waarvan ik nog niet hoe ik 'm ga uitvoeren
ik wil een 100 followers giveaway doen, weet niet of ik dat nu al moet aankondigen, of wachten tot ik meer in de buurt xit , of pas bij de 100equote:
Oh op die manier.. Tja, dat zul je zelf moeten bepalenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik wil een 100 followers giveaway doen, weet niet of ik dat nu al moet aankondigen, of wachten tot ik meer in de buurt xit , of pas bij de 100e
zoiets
ik heb zo'n vermoeden dat dat nog wel ff gaat duren, was bij alle vorige specials etc. ookquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:08 schreef AmNaBa het volgende:
WOW Goede buit Mirjam
Iemand de nieuwe collectie van essence al in de winkel gespot??
ik kan er nog even over nadenkenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh op die manier.. Tja, dat zul je zelf moeten bepalen
Wanneer gaan we met zijn allen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb een kvk inschrijving die met nagels te maken heeft![]()
De verzendingen zijn binnen nu de lakken nog![]()
Mooie buit Mirjam
beauty companyquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:10 schreef DeltaCephei het volgende:
Dusseehhh, die groothandel zit in Veldhoven? Dat is niet zo heel ver weg![]()
Weet iemand hoe hij heet?
www.beautycompany.nlquote:Op vrijdag 26 februari 2010 18:10 schreef DeltaCephei het volgende:
Dusseehhh, die groothandel zit in Veldhoven? Dat is niet zo heel ver weg![]()
Weet iemand hoe hij heet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |