Ik dacht het eerst ook hoor, maar het is dus gelukt! Anders had ik 'm gecanceldquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:03 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ohh dus het is incl verzendkosten, dat is al beter! Ik dacht 30£ aan spullen en dan nog £10 aan verzendkosten erbovenop
en dat ben je ookquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
![]()
LOL!
Ik voel me verantwoordelijk
Ze heeft alle lakken als die 7 lakken voor 10 euro aanbieding aangeslagenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:44 schreef Mirjam het volgende:
might I add dat dat alles me 36 euro gekost heeft?
net zoveel als normaal gesproken me een transdesign bestelling kost.
ik denk dat er ergens bij het ad=frekenen iets fout is gegaan, maar ik heb geen idee wat
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze heeft alle lakken als die 7 lakken voor 10 euro aanbieding aangeslagenterwijl de helft niet eens onder die aanbieding valt!
Had je een stagiair aan de kassa ofzo? Ik was voor mijn dertien potjes 60 euro kwijt
dat gaat 'm niet worden, trust mequote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
GLITTAR!!
We verwachten natuurlijk wel van alle lakjes swatches vanavond op je blog
Je hebt vet geluk gehadquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
![]()
ik weet niet watskeburt
ze was wel heel stil en chago, ik had nl. nogal veel te vragen toen ik lakjes aan het uitzoeken was.
maar ik had wel netjes die 7 voor een tientje in een aparte mand gestopt.
ik heb 2 x 7 voor een tientje, en dan nog iets van 7 lakken uit de zaak uitgezocht.
achteraf had ik spijt dat ik niet meer had uitghezocht, hoe erg is dat
En dan nog je andere lakjes van mij en deb er bij, die gaat met een halve koffer vol nagellak terug naar zuid-hollandquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat gaat 'm niet worden, trust me
er komt wel een aardige (vind ik zelf dan) comparison vanavonbd ofzo
hihihihiquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dan nog je andere lakjes van mij en deb er bij, die gaat met een halve koffer vol nagellak terug naar zuid-holland
ik stond ook helemaal te hyperventileren, en die verkoopsters keken echt zo van:quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:52 schreef Mirjam het volgende:
ik voelde me daar wel echt serieus als een kind met honger in een snoepwinkel, fantastisch, echt
Dat valt me van je tegenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat gaat 'm niet worden, trust me
er komt wel een aardige (vind ik zelf dan) comparison vanavonbd ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |